Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Baby booooo 😅
Ihan parasta matskuu, ois vaan saanut tulla lisää. Ja todellakin känninen B on aivan ihana🥵😘😅
Vasta tajusin mitä Bojan sanoo tos videossa, kun joku laittoi ton onks teillä denssii, mitä hittoa puhuuko se jo täyttä suomea! 😅
Mä kuulen Kärtsän 'babyboo' -videossa taaskin naisen äänen sanomassa 'me ollaan autossa ' ja siis melkein nauratti et ei voi olla totta, onko se yks pilannut tänkin 😅
Varmaan tämä vid oli jo täällä, mutta itse jouduin sitä urakalla etsimään, niin laitetaans tännekin...
https://twitter.com/_imtea/status/1667932952972410880?s=20
Bojan sen ravintolan terassilla 11.6.
Ovat pojat olleet eilen aika viihteellä. Missäköhän mielentilassa ovat lopulta päätyneet sinne Jeren yksiöön. Olisiko Bojan vihdoin rohkaistunut sanomaan, että haluaa tehdä Jeren kanssa samanlaista chachachaata kuin Tavastian lavalla mutta tällä kertaa oikeasti. 😛
Vierailija kirjoitti:
Vasta tajusin mitä Bojan sanoo tos videossa, kun joku laittoi ton onks teillä denssii, mitä hittoa puhuuko se jo täyttä suomea! 😅
Kovat viisufanit innostuu välillä opiskelemaan kieliä, ehkä Bojan on yksi fanipoika. 🙃
https://twitter.com/duolingoUK/status/1657480339642515458?lang=fi
Siis me ollaan manifestoitu tämäkin. Just joku sanoi, että "Jere, Bojan ja hellä ote (dens)pussukasta". Rietas-G ainakin kommentoi siihen takas.
Ja siinä Bojan nyt hapuilee toisella kädellä pussukkaa, samalla kun toinen on Jeren ympärillä tuolla sohvan selustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on oppinut suomen kieken ihan liian hyvin
Mulle välähti kauhea ajatus. Jos se onkin koulutettu näyttelijä. Tää on vaan Käärijän markkinointikoneiston keksimå juttu. Bojan opiskelee oikeasti Tampereen näyttelijäntyön laitoksella ja tää on sen lopputyö.
"Muukalainen yksiössäsi - queerbaitingin representaatiot showbisneksessä"
Kyllä Bojan olisi päässyt teatterikorkeaankin. 🧐
Vierailija kirjoitti:
Siis me ollaan manifestoitu tämäkin. Just joku sanoi, että "Jere, Bojan ja hellä ote (dens)pussukasta". Rietas-G ainakin kommentoi siihen takas.
Ja siinä Bojan nyt hapuilee toisella kädellä pussukkaa, samalla kun toinen on Jeren ympärillä tuolla sohvan selustalla.
Se oli mun manifestaatio! Tossa heitin äsken myös ton Tampereen Nätyn 😱
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulen Kärtsän 'babyboo' -videossa taaskin naisen äänen sanomassa 'me ollaan autossa ' ja siis melkein nauratti et ei voi olla totta, onko se yks pilannut tänkin 😅
Ei kun se sanoo "jumalauta"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysytään asiassa, eli Käärijän ja Bojanin saattelussa kohti kiihkeää homoeroottista aktia (ei se pankki) 🔥😛
Sitä odotellessa, kerrataan kaikki oleellinen aineisto.
https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719748356556111873/kaarija-and-bo…
En varmaan ikinä pääse tuosta yli tuosta possujunasta ja B:n riettaista ilmeistä. Saati tuosta niskaa puristavasta kädestä. Tää peli on niin menetetty. 🙈
Ei se kyllä "purista". Pitelee hellästi sormillaan kuin tuoretta denssipussukkaa.
Ennettä enteen perään.......
Missä Leilan alkuperäinen I choose Bojan -pokemon-manifestointi on? En muista sitä! Hyvin pelattu, Leila, hyvin pelattu! Älä vaan lopeta, nyt on shakrat auki sinne suuntaan! Never stop the madness!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on oppinut suomen kieken ihan liian hyvin
Mulle välähti kauhea ajatus. Jos se onkin koulutettu näyttelijä. Tää on vaan Käärijän markkinointikoneiston keksimå juttu. Bojan opiskelee oikeasti Tampereen näyttelijäntyön laitoksella ja tää on sen lopputyö.
"Muukalainen yksiössäsi - queerbaitingin representaatiot showbisneksessä"
Kyllä Bojan olisi päässyt teatterikorkeaankin. 🧐
Bojan pääsis sisään varmasti jopa ekalla yrittämällä. Jäbä taitaa olla yleisnero
Vierailija kirjoitti:
Missä Leilan alkuperäinen I choose Bojan -pokemon-manifestointi on? En muista sitä! Hyvin pelattu, Leila, hyvin pelattu! Älä vaan lopeta, nyt on shakrat auki sinne suuntaan! Never stop the madness!!
Se on tos upattu edellisellä sivulla
Ottaako K ideat tältä palstalta. Pitääkö jutut alkaa salakoodaamaan visummin...?
Ihanat videot tuli just kun oltiin huolissaan B:n yksinäisestä illasta ja odottamisen täyteisestä päivästä 🥲
Ja Matrix taipui! Oli Pokemon palloon babyn kiinniottoa, oli pussukan puristelua kainalossa. Kiitos K&B tämän jakamisesta meidän kanssa! Toivotaan, että ilta jatkui läheisissä merkeissä Salkkari yksiössä ja tänään olisi heillä ihana kesäpäivä yhdessä 💚
Bojan on selkeästi aivan todella lahjakas kielissä. Ääntää niitäkin kieliä hyvin, joita ei edes osaa ja alkaa hapuilla ja oppia saman tien myös niitä. Esimerkiksi ranskaa äänsi oivallisesti.
Englantinsa on liki natiivitasoista, espanjaa puhuu kauniisti.
t. kääntäjä
Vierailija kirjoitti:
Mäkin kuuntelin et voi nyt perkele onkos eräs taaaas kerran taustalla muistuttelemassa itsestään
Vierailija kirjoitti:
Ottaako K ideat tältä palstalta. Pitääkö jutut alkaa salakoodaamaan visummin...?
Ei salakoodata mitään vaan toistetaan parhaita manifestointeja kunnes savumerkit menee perille 😍 Täällä ollaan sentään perehtyneitä asiantuntijoita ja edistetään myös suuremman yleisön ja faniyhteisön mielenliikkeitä aika herkällä tatsilla 💚
Nyt tosi olennaista JO-fanipostausta. :P https://twitter.com/WrittenMemxries/status/1667934673622761472