Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
15401/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijältä uusi postaus!

Vierailija
15402/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä vaikea uskoa, että muutamassa tunnissa (tuon kivasti sujuneen keikan jälkeen) huomaisi, ettei toisen seura nappaakaan enää. Siis ehkä niin, että ei olekaan pakko joka kuukausi ravata toista tapaamaan, mutta luulisi kuitenkin että 20%:kin aiemmasta bestismenosta olisi vielä tosi hyvä viba ja haluaisi ainakin tämän visiitin vielä hengata aktiivisesti.. 

Mutta vähän mietityttää, onko jotain muuta tapahtunut.

Ainoa mahdollinen muu mielikuvissani on, että tämä kaksikko toisilleen yllätykseksi viettivät kiihkeän aamuyön, jolloin Bojan näykkäsi Käärijää rintakehästä. Nyt molemmat ovat hämillään ja pitävät vähän etäisyyttä.

Näinhän siinä kävi munkin mielikuvissa. Mutta tämäkin ilta on nuori ja tapahtuma voi toistua uudelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15403/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/vikersund/719858410767646720/i-dont-know-where-i…

Uusi kuva Bojanista ja Kärtsästä <3

"A handsome golden retriever pretty boy and his crazy metalhead bf" 😂

Kyllä tää aikamoinen päivänsäde ja menninkäinen -kaksikko on. :D kaikella rakkaudella.

Vierailija
15404/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Murut!<3<3

Vierailija
15405/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijältä uusi postaus!

Väärä hälytys. Puhelin/insta ilmoitti näin, sekin varmaan sekos ... Sorry!

Vierailija
15406/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi Leila. Toiminko minä inspiraationa näille sinun tuhannen ja yhden yön tarinoillesi? T: Arvo

Vierailija
15407/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"A handsome golden retriever pretty boy and his crazy metalhead bf" 😂

Mulla imeytyy noiden yhteiskuvassa aina katse Bojaniin. Se on vaan niin.... kaunis.

Vierailija
15408/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan voi varmaan paljastaa, että jos mulla ois Bojanin näkönen mies, haluttais jatkuvasti.

Vierailija
15409/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oon kyllästyny perus-kieli-ilmeeseen. Kärtsä vetää sen takataskusta nykyään aina, jos ei muuta ihmeempää

Vierailija
15410/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, viimeinen kommentti vielä tähän iltaan tänne. Kontentinnälkäisenä kaikkia mahdollisia kanavia selatessani huomasin, että Bojan on seurannut nyt illan aikana instassa kahta ei-julkkissuomalaista. Toinen ehkä joku musatyyppi? Kuitenkin tuli vähän sellainen fiilis, että hän viilettää ja tutustuu uusiin ihmisiin Helsingin yössä ihan itsekseen, ilman Käärijää. :/ Vähän haljua, mutta toisaalta, ollapa nyt noilla kulmilla itsekin

Vierailija
15411/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan Tavastian oma sääntö oli että kaikkien poistuttava ja mentävä ulkokautta jonoon.

Harmi että etuillaan 😕

Pitempään jonottaneet = ensimmäisenä sisälle

Ekalla keikalla eturivissä olleethan siellä on olleet ensimmäisenä jonossa. Eri asia jos joku olisi jo ennen ekaa keikkaa ollut ensimmäisenä jonottamassa sille toiselle. Artisti tosiaan itsekin kehotti jäämään suoraan paikoilleen siihen eteen, joten täysi oikeus heillä kaikilla molempiin konserttiin lippunsa ostaneilla oli pitää ne paikkansa.

Aika tylsää sekin, jos on jonottanut tokalle keikalle eikä ole toivoakaan päästä eturiviin, koska siihen on jämähtänyt porukka, joka on nähnyt jo yhden keikan.

Tokaan konserttiin pitäisi siinä tapauksessa myydä lippuja puoleen.hintaan, jos ei ole toivoakaan hyvistä paikoista.

Vierailija
15412/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla vaan fani, mutta on joka kuvaan/ joka tapahtumaan liittyen kirjoittanu tyylillä "olin taas eturivissä kuvaamassa".

Sai lokaa Jodelissa kun oli mennyt ekalta keikalta suoraan jonon etupäähän, siksi oli tokallakin keikalla edessä. Not cool eikä Kärtsä todellakaan arvostaisi tuollaista.

Todellinen tyrkky ja niin törkeetä toimintaa toi etuilu. Instassa vielä kehuu, että mulle ei mikään muu kuin eturivi kelpaa, ollut myös esim Ideaparkissa pikkulastensa kanssa tuntikausia odottamassa ja sielläkin ryykännyt eturiviin. Lisäksi herää epäilys, että miten yhdellä voi aina olla niin uskomaton arpaonni, että voittaa liput viisuihin, ratikkakeikalle ja ties minne. En arvosta.

Hänellä on esim instassa useita fakeprofiileja arvontoka varten, kuten mehukatti85. Terveisin arvontoja järjestävä. Myös sposteja ja prepaidliittymkä kun useita, voi osallistua kilpailuihin monta kertaa. Tämä on tunnettu huijaamisesta näissä jo vuosikymmenen ajan

Vierailija
15413/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on tietysti oppinut jo täydellisen suomenkielen. Mitä hän ei osaa?

Vierailija
15414/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on tietysti oppinut jo täydellisen suomenkielen. Mitä hän ei osaa?

Leikkauttaa hyvännäköistå kampausta. Ylikasvanu, parturiin!

Vierailija
15415/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikäää nuo ig-stoorit kummaltakin, olleet viihteellä yhdessä😂 Bojanin onks sulla denssii-kysymys haha. B oppii kyllä enemmin sujuvan suomen kuin Kärtsä englannin.

Vierailija
15416/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikäää nuo ig-stoorit kummaltakin, olleet viihteellä yhdessä😂 Bojanin onks sulla denssii-kysymys haha. B oppii kyllä enemmin sujuvan suomen kuin Kärtsä englannin.

Ja huvittaa nyt tän ketjun kommentit että tyyliin heillä välit menneet ja että K hylännyt Bojanin ja on kamala ihminen, sietäisitte hävetä näitä joitain spekulaatioita :D

Vierailija
15417/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, että olitte jatkaneet kommentointia yöllä siellä toisessa keskustelussa, niin näin heti aamulla viimeisimmät kommentit <3

Vierailija
15418/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän herää ihan vainoharhainen olo , ei kai kukaan noista oikeasti ole lukenut tätä ketjua ja mun tyhmää pokepallo vitsiä?? 🤣🤣 Jos on edes pieni riski niin siinä tapauksessa mun täytyy ehkä oikeasti alkaa rajoittaa kirjoittelua😍

Leila

Vierailija
15419/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja huvittaa nyt tän ketjun kommentit että tyyliin heillä välit menneet ja että K hylännyt Bojanin ja on kamala ihminen, sietäisitte hävetä näitä joitain spekulaatioita :D

Tämän ketjun yksi mauste on juuri se, kun osa elää niin tunteella mukana tässä bromancessa. Tunteet heittää kuin jollain teini-ikäisillä.

Vierailija
15420/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän herää ihan vainoharhainen olo , ei kai kukaan noista oikeasti ole lukenut tätä ketjua ja mun tyhmää pokepallo vitsiä?? 🤣🤣 Jos on edes pieni riski niin siinä tapauksessa mun täytyy ehkä oikeasti alkaa rajoittaa kirjoittelua😍

Leila

Kirjoitat lisää vaan. Ehkä he joku päivä tekevät elokuvan sinun kirjoituksiin pohjautuen.😁

Ketju on lukittu.