Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
15461/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on oppinut suomen kieken ihan liian hyvin

Mulle välähti kauhea ajatus. Jos se onkin koulutettu näyttelijä. Tää on vaan Käärijän markkinointikoneiston keksimå juttu. Bojan opiskelee oikeasti Tampereen näyttelijäntyön laitoksella ja tää on sen lopputyö.

"Muukalainen yksiössäsi - queerbaitingin representaatiot showbisneksessä"

Kyllä Bojan olisi päässyt teatterikorkeaankin. 🧐

Bojan pääsis sisään varmasti jopa ekalla yrittämällä. Jäbä taitaa olla yleisnero

Eikö se ole Sloveniassa näytellytkin, joku suutelukohtaus oli jossain 🤔

Vierailija
15462/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kuulen Kärtsän 'babyboo' -videossa taaskin naisen äänen sanomassa 'me ollaan autossa ' ja siis melkein nauratti et ei voi olla totta, onko se yks pilannut tänkin 😅

Mäkin kuuntelin et voi nyt perkele onkos eräs taaaas kerran taustalla muistuttelemassa itsestään

Ilmeisesti ei käy päivätöissä enää jos pystyy aina yötä myöden mukana hengaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15463/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on selkeästi aivan todella lahjakas kielissä. Ääntää niitäkin kieliä hyvin, joita ei edes osaa ja alkaa hapuilla ja oppia saman tien myös niitä. Esimerkiksi ranskaa äänsi oivallisesti.

Englantinsa on liki natiivitasoista, espanjaa puhuu kauniisti.

t. kääntäjä

Veti jopa aidonkuuloista Liverpoolin murretta ja heti sen perään aitoa Kärtsä-englantia. Aikamoinen turn-on tuollainen erityislahjakkuus

Vierailija
15464/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on oppinut suomen kieken ihan liian hyvin

Mulle välähti kauhea ajatus. Jos se onkin koulutettu näyttelijä. Tää on vaan Käärijän markkinointikoneiston keksimå juttu. Bojan opiskelee oikeasti Tampereen näyttelijäntyön laitoksella ja tää on sen lopputyö.

"Muukalainen yksiössäsi - queerbaitingin representaatiot showbisneksessä"

Kyllä Bojan olisi päässyt teatterikorkeaankin. 🧐

Bojan pääsis sisään varmasti jopa ekalla yrittämällä. Jäbä taitaa olla yleisnero

No eikös siitä ole videoita, kun se näyttelee jossain en tiedä missä, olisiko joku tv-sarja, en ole tutkinut asiaa..vielä.

Vierailija
15465/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuhuomiona Joker Outin kappaleet toimii todella hyvin ihan kuunneltunakin eikä vaan katseltuna. :D Hyviä melodioita, paljon hyväntuulisia kappaleita pienellä kaiholla lisättynä. Tosiaankin Kuumaan Slovenian vastine mut enemmän indie-twistillä. 👌

Vierailija
15466/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko Bojan ollut paikallinen Salkkaritähtikin vielä? 😀

Vierailija
15467/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kuulen Kärtsän 'babyboo' -videossa taaskin naisen äänen sanomassa 'me ollaan autossa ' ja siis melkein nauratti et ei voi olla totta, onko se yks pilannut tänkin 😅

Mäkin kuuntelin et voi nyt perkele onkos eräs taaaas kerran taustalla muistuttelemassa itsestään

Ilmeisesti ei käy päivätöissä enää jos pystyy aina yötä myöden mukana hengaamaan.

Joo mietin kans olisiko nyt maanantai työpäivä ja pojilla kahden kesken aikaa. Mut tod näk täytyy vahtia heitä. Biisileiri olisi kyllä niin hyvä veto, musan tekoon ei kai sentään voi lähteä mukaan

Vierailija
15468/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanat videot tuli just kun oltiin huolissaan B:n yksinäisestä illasta ja odottamisen täyteisestä päivästä 🥲

Ja Matrix taipui! Oli Pokemon palloon babyn kiinniottoa, oli pussukan puristelua kainalossa. Kiitos K&B tämän jakamisesta meidän kanssa! Toivotaan, että ilta jatkui läheisissä merkeissä Salkkari yksiössä ja tänään olisi heillä ihana kesäpäivä yhdessä 💚

Kai se on uskottava, että Matrix on totta!

Vierailija
15469/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako K ideat tältä palstalta. Pitääkö jutut alkaa salakoodaamaan visummin...?

Ei salakoodata mitään vaan toistetaan parhaita manifestointeja kunnes savumerkit menee perille 😍 Täällä ollaan sentään perehtyneitä asiantuntijoita ja edistetään myös suuremman yleisön ja faniyhteisön mielenliikkeitä aika herkällä tatsilla 💚

Millähän aatteilla jokerit ja Gregor katselee vaikka tuota yöllistä nuuskavideota. Kyllä tuo Bojan pitäisi jotenkin saada jäämään tänne Suomeen, kun kielen opiskelukin on hyvin lähtenyt käyntiin.

Vierailija
15470/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mietin kans olisiko nyt maanantai työpäivä ja pojilla kahden kesken aikaa. Mut tod näk täytyy vahtia heitä. Biisileiri olisi kyllä niin hyvä veto, musan tekoon ei kai sentään voi lähteä mukaan

Se taisi olla Seiska joka sanoi jossainkohti että se on töissä jossain tyylii päiväkodissa tai koulussa eli hänellähän voi olla nyt lähes koko kesä vapaata.

Vierailija
15471/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se taisi olla Seiska joka sanoi jossainkohti että se on töissä jossain tyylii päiväkodissa tai koulussa eli hänellähän voi olla nyt lähes koko kesä vapaata.

Tai ainakin vapaapäiviä/viikkoja

Vierailija
15472/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Off topic, en halua puhua henkilöstä tässä ketjussa mutta miksi päiväkotityöntekijöillä olisi koko kesä vapaata ja sen pitempi loma kuin kellään muullakaan?

Vierailija
15473/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta bojan voi lisätä suomen kielen hänen kielitaitoonsa

Vierailija
15474/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku haastattelu missä kysyttiin Bojanilta mikä ollut erikoisin paikka harrastaa seksiä, hän ei osannut sanoa ja totesi et äiti ja/tai mummo kattoo haastattelun ja jatko ettei ole oikeesti harrastanut edes seksiä et odottaa avioliittoon.

Aaawww... mut jos se oikeasti ajattelee noin? 

Mietin tota Kärtsänkin kykyä vetää noin kuumasti lavallan, niin että se vain ihastuttaa, eikä tule kellekään väärällä tavalla iholle (sellainen ylialleeviivaava seksikkyys ei ole ainakaan itsestäni hot). Kun samalla on sanonut, että ei halua seksiä, ellei ensin tunne toista hyvin (oon itse ihan samanlainen).

Niin mietin, että meneekö se myös siten, että jos et itse ole "koko ajan valmis kaikille", niin asioilla leikkiminen on tavallaan helpompaa? Koska asia on vähän etäämpänä itsestä. En tiedä.

Muistelen vain, että kun itse olin nuori, niin mulle ei tuottanut mitään vaikeuksia pukeutua miten paljastelevasti tahansa, koska tiesin, että tulisin sanomaan kaikille yrittäjille, että morjensta vaan. Enkä oikeastaan osannut edes ajatella, että kiinnostaisin ketään. Tykkäsin vain olla vähissä vaatteissa 🥳

Vierailija
15475/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ou nou, hetki sitten tuli iphone-ilmoitus viime viikon ruutuajasta... joka oli noin 9 h päivässä. Sanokaa nyt joku muukin,  että aikaa tähän hommaan on mennyt paljon, siis aivan liikaa?? Nyt tästä on sitten pakko alkaa vierottautua, eihän tästä tule yhtään mitään. Onneksi nyt sitten ei ole mitään tapaamisia tms. luvassa ainakaan ennen elokuuta, jos silloinkaan, kun kiireistä näyttää olevan. jospa tässä kohta saisi oman elämänsä takaisin (tosin en ole varma enää muistanko millaista se on, ja haluanko mä sitä edes enää takaisin)

Vierailija
15476/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa tää kuin hyvin nuo kaksi tulee toimeen kielitaitoeroista huolimatta 😀 Toinen joku kielinero ja toinen, no yrittää ainakin😀

Vierailija
15477/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on muuten Helsinki-päivä ja keskustassa on vaikka mitä tekemistä. Toivottavasti kundit eivät nuku ihan koko päivää kankkustaan pois vaan ehtisivät tehdä jotain kivaa yhdessä 😅

Tänäänkö on Helsinki-päivä! Pääsi yllättämään. Ajatelkaa, jos tämä kaksikko tutustuisi päivän tapahtumiin, olisi hauska nähdä millaista reaktiota juhlaväen keskuudessa saisivat aikaan. Kun meno alkaa mennä liian hurjaksi ja ihmiset tulee liian iholle, voisivat pelastautua yksiöön.

Vierailija
15478/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan on selkeästi aivan todella lahjakas kielissä. Ääntää niitäkin kieliä hyvin, joita ei edes osaa ja alkaa hapuilla ja oppia saman tien myös niitä. Esimerkiksi ranskaa äänsi oivallisesti.

Englantinsa on liki natiivitasoista, espanjaa puhuu kauniisti.

t. kääntäjä

Kielellisesti lahjakas, todennäköisesti myös taitava käsistään miks mulle tuli yhtäkkiä kovin kuuma 🥵🔥

Vierailija
15479/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan pienessä sievässä on jotenkin suloinen ilmestys.

Vierailija
15480/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa tää kuin hyvin nuo kaksi tulee toimeen kielitaitoeroista huolimatta 😀 Toinen joku kielinero ja toinen, no yrittää ainakin😀

Tuntuu kyllä siltä, että K:n kieli ei vaan taivu :D.. varmasti sanavarasto paranee ja pystyy sitä kautta ilmaisemaan itseään, mutta kyllä siihen ihme tai vähintäänkin se yksisarvisella ratsastava Bojan tarvitaan, että jotenkin sujuvasti alkais puhua edes enkkua. Aivan varmasti kahdessa viikossa B oppisi suomen paremmin kuin K puhuu nyt enkkua. Jos siis vaikka viettäisi täällä sen ajan...

Ketju on lukittu.