Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
15421/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän herää ihan vainoharhainen olo , ei kai kukaan noista oikeasti ole lukenut tätä ketjua ja mun tyhmää pokepallo vitsiä?? 🤣🤣 Jos on edes pieni riski niin siinä tapauksessa mun täytyy ehkä oikeasti alkaa rajoittaa kirjoittelua😍

Leila

Millainen vitsi?

Vierailija
15422/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän herää ihan vainoharhainen olo , ei kai kukaan noista oikeasti ole lukenut tätä ketjua ja mun tyhmää pokepallo vitsiä?? 🤣🤣 Jos on edes pieni riski niin siinä tapauksessa mun täytyy ehkä oikeasti alkaa rajoittaa kirjoittelua😍

Leila

😅 Mitä niistä palloista kirjoitit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15423/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikäää nuo ig-stoorit kummaltakin, olleet viihteellä yhdessä😂 Bojanin onks sulla denssii-kysymys haha. B oppii kyllä enemmin sujuvan suomen kuin Kärtsä englannin.

Toivottavasti oli vain vitsi eikä Bojan oikeasti tuhoa ikeniään ja hengityksensä hajua moisella p*skalla 😡 Tai Käärijä, joka ilmeisesti kyllä käyttää 😣 Ärsyttävää

Vierailija
15424/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan Käärijästä jossain vaiheessa k*sipää. Sanotaan, että kukaan ei välty nesteen nousemiselta, kun menestystä ja rahaa alkaa tulla.

Vierailija
15425/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikäää nuo ig-stoorit kummaltakin, olleet viihteellä yhdessä😂 Bojanin onks sulla denssii-kysymys haha. B oppii kyllä enemmin sujuvan suomen kuin Kärtsä englannin.

Ja huvittaa nyt tän ketjun kommentit että tyyliin heillä välit menneet ja että K hylännyt Bojanin ja on kamala ihminen, sietäisitte hävetä näitä joitain spekulaatioita :D

Tämän ketjun yksi mauste on juuri se, kun osa elää niin tunteella mukana tässä bromancessa. Tunteet heittää kuin jollain teini-ikäisillä.

Spekuloida toki saa mutta mun mielestä se on jo vähän liikaa jos oikeasti syytetään että joku on hylännyt toisen ilman todisteita.

Vierailija
15426/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlainen Käärijä olisi ilman denssituttipulloaan...vaikuttaakohan tuo jatkuva denssaaminen persoonaan. Jos olisikin tosi ilman jatkuvaa hermostobuustaamista

Vierailija
15427/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tosi tylsä*

Vierailija
15428/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti oli vain vitsi eikä Bojan oikeasti tuhoa ikeniään ja hengityksensä hajua moisella p*skalla 😡 Tai Käärijä, joka ilmeisesti kyllä käyttää 😣 Ärsyttävää

Käärijällä on kyllä hyvät hampaat

Vierailija
15429/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha friitalan nahkatakkini katosi Mallorcan matkan sikajuhlilla vuonna 1986. Tämä sattui mieleeni ja päätin viime yönä lähteä Finnairin asiakaspalveluun sevittämän asiaa siinä 23:00 pintaan. Laitoin motonetin lippiksen päähän ettei kukaan tunnistaisi.

Olen kouluttautunut tässä samalla pokemonkouluttajasta liigamestariksi. Kun saapuneiden portti avautui ja nuori slovenialainen pupunen ilmestyi heitin pokepallon ja huusin "valitsen sinut Bojan" .

Sain napattua, nyt minä täällä tuijotan ja silittelen pokepalloani vihreillä Käärijäkynsilläni kuin klonkku..my precious.. my precious..

Leila

Oraakkeli!

Vierailija
15430/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijällä on kyllä hyvät hampaat

Ymmärrän, että nuuskaa käytetään ns. energian saantiin ja tässä sillä on saatu aikaiseksi hyvää huumoria jne, mutta. . .

Nuuska mielletään virheellisesti tupakointia vaarattomammaksi. Kuitenkin nuuskan käyttö vaikuttaa yleisterveyteen, edistää sydän- ja verisuonisairauksia sekä tyypin 2 diabetesta, nostaa verenpainetta sekä muun muassa altistaa suu-, ruokatorvi- ja mahasyövälle.

Vierailija
15431/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi, että Bojan sanoo toisessa pokevideossa "jumalauta sa..." mut mun mielestä se vois kuulostaa vähän Benkultakin🤣 ei vitsi jos se olis siellä😄

Vierailija
15432/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi, että Bojan sanoo toisessa pokevideossa "jumalauta sa..." mut mun mielestä se vois kuulostaa vähän Benkultakin🤣 ei vitsi jos se olis siellä😄

Kyllä Boitsu on. Sanasto hallussa. 😆

Vierailija
15433/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni-Bojan oli syötävän söpö. Edes muutaman minuutin live-IG eilisyöltä olis ollut ihana yllätys mutta ehkä parempi jos/kun tekevät pidemmän selvin päin tänään päivällä. Sellainen Loverpoolin tapainen, että kävelisivät vaikka siellä Suomenlinnassa ja juttelisivat niitä näitä.

Voisivat tehdä myös perinteisen reaktiovideon siitä, kun B maistelee erilaisia suomalaisia syötäviä ja juotavia. Se saunarekan pina coladan jälkeinen ilme oli niin huvittava. Kuulen ja näen jo ton kun B lausuu K:n perässä vain aavistuksenomaisella aksentilla mämmi, graavilohi ja turkinpippuri, katselee ilmeikkäillä kasvoillaan kutakin näytettä ja pistää ne rohkeasti suuhunsa. Eikä pysty peittämään oikeaa reaktiotaan 😅

Voitaisko mainfestoida seuraavaksi tällaiset videot?

Vierailija
15434/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooksä Leila joku androidi androgyyni aikamatkustaja? Ei kukaan pysty yhdistämään Friitalan nahkatakkeja ja pokemon palloja. Oon aika ymmälläni!

Vierailija
15435/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on muuten Helsinki-päivä ja keskustassa on vaikka mitä tekemistä. Toivottavasti kundit eivät nuku ihan koko päivää kankkustaan pois vaan ehtisivät tehdä jotain kivaa yhdessä 😅

Vierailija
15436/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on oppinut suomen kieken ihan liian hyvin

Vierailija
15437/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokereitten keikkayleisö Sloveniassa on poikkeuksetta toinen toistaan kauniimpia naisia, suomalaisfanit taas on  jostain syystä #"#"&%!

Vierailija
15438/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle välähti kauhea ajatus. Jos se onkin koulutettu näyttelijä. Tää on vaan Käärijän markkinointikoneiston keksimå juttu. Bojan opiskelee oikeasti Tampereen näyttelijäntyön laitoksella ja tää on sen lopputyö.

"Muukalainen yksiössäsi - queerbaitingin representaatiot showbisneksessä"

Vierailija
15439/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokereitten keikkayleisö Sloveniassa on poikkeuksetta toinen toistaan kauniimpia naisia, suomalaisfanit taas on  jostain syystä #"#"&%!

No semmosia me suomalaisnaiset nyt vaan ollaan. Mut maksetaan mekin lipuista. 😀

Vierailija
15440/123801 |
12.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle välähti kauhea ajatus. Jos se onkin koulutettu näyttelijä. Tää on vaan Käärijän markkinointikoneiston keksimå juttu. Bojan opiskelee oikeasti Tampereen näyttelijäntyön laitoksella ja tää on sen lopputyö.

"Muukalainen yksiössäsi - queerbaitingin representaatiot showbisneksessä"

Jotenkinhan tääkää ei enää hirveesti yllättäisi.

Ketju on lukittu.