Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen omat nuoruusajat ja jos olisin lähtenyt jonkin sortin ihastuksen luo (oli ihastus millaista laatua tahansa) ja hän menisi mökille seurustelukumppaninsa kanssa ja pyytäisi mua mukaan, niin en todellakaan olisi lähtenyt itseäni kiduttavan sinne vaan nimenomaan ottanut hiukan huikkaa ja etsiytynyt johonkin baariin tai bileisiin. Miksei vaikka konserttiin. Johonkin missä ei tarttis olla yksin ajatustensa kanssa. Niin että hyvin ymmärrän puppya, jos on jäänyt Helsinkiin ja ottanut parit seitinohuet siivut päivän mittaan.
Joo, mistä on tieto, että Bojan on Helsingissä ja muut jollain mökillä? Eikö joku jaksais nyt tehdä tiivistelmän. . . Kun ei tässä nyt muutakaan reagointia vaativaa tapahdu
Pojuin insta...
Vierailija kirjoitti:
käärijä lukee bobanille tätä ketjua kuulemma.
Iltasatuna
Vierailija kirjoitti:
En pääse yli siitä, miten Vallilasta on tässä ketjussa muodostunut todellinen paheiden pesä: myrkkymuratin asuinalue ja nyt vielä paikka, jossa Bojan liehuu onnettomana perseet olalla ja josta Käärijän pitää äkkiä pelastaa hänet auvoisaan Vantaan yksiöön!
Muuten aivan oikein, mutta pakko tarkentaa, että yksiö sijaitsee neitseellisen Malmin maaperällä.
Joko sinne vaelsi stalkkereita..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen omat nuoruusajat ja jos olisin lähtenyt jonkin sortin ihastuksen luo (oli ihastus millaista laatua tahansa) ja hän menisi mökille seurustelukumppaninsa kanssa ja pyytäisi mua mukaan, niin en todellakaan olisi lähtenyt itseäni kiduttavan sinne vaan nimenomaan ottanut hiukan huikkaa ja etsiytynyt johonkin baariin tai bileisiin. Miksei vaikka konserttiin. Johonkin missä ei tarttis olla yksin ajatustensa kanssa. Niin että hyvin ymmärrän puppya, jos on jäänyt Helsinkiin ja ottanut parit seitinohuet siivut päivän mittaan.
Joo, mistä on tieto, että Bojan on Helsingissä ja muut jollain mökillä? Eikö joku jaksais nyt tehdä tiivistelmän. . . Kun ei tässä nyt muutakaan reagointia vaativaa tapahdu
Tiivistelmä: Rautalammin keikalla oli K ja täysi crew. Olivat yötä mökissä, jonka lipaston päällä oli pöytäliina. Saunoivat. Joskus päivällä ovat lähteneet ajamaan takaisin kohti Helsinkiä. B oli Helsingissä ja K:n kaverit on pitänyt hänelle seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Bojan poisti tarinansa!
Eikä poistanut?
Jodelissa oli ainakin, että B saisi olla ihan rauhassa. Jotkut käyneet pyytämässä yhteiskuvaa mutta muuten kuulemma tanssisi siellä ihan kaikessa rauhassa. Jodel toki ei ole aina täysin luotettava lähde. :)
Vierailija kirjoitti:
Bojan on bilettämässä Ääniwallissa! Instastoorin perusteella
Hyvä Bojan, niin sitä pitää 😁 Bojan lähti päiväreiveihin sillä aikaa kun odottaa Kärtsyä takaisin yksiöön lakanoiden väliin
Vierailija kirjoitti:
Bojan poisti tarinansa!
Mulla ainakin näkyy vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
käärijä lukee bobanille tätä ketjua kuulemma.
Iltasatuna
Kärtsä lukee ja Boujou kääntää googlekääntäjällä ja kysyy välillä tarkennusta joihin ilmauksiin. "Jere, onko tuossa futuuri? Millainen on Munsalan kansallispuku? Mitä tarkoittaa 'naamat'"?
Vierailija kirjoitti:
Bojan poisti tarinansa!
Kärtsä pääsi paikalle ja laittoi puppya ruotuun 🤨 Bojan, come here and give your phone now!
Vierailija kirjoitti:
Bojan poisti tarinansa!
Ei oo poistanu?
Vierailija kirjoitti:
Bojan poisti tarinansa!
Eikä poistanut.
Bojan on ehkä kartoittamassa potentiaalisia keikkapaikkoja Joker Outille. Äänivalli, Tavastia.. Käärijä auttanut tutustuttamalla Bojanin kavereihinsa joilla voi olla yhteyksiä keikkapaikkoihin.
Jakamalla sijaintinsa syynä toki myös olla että Äänivallissa esiintyy tänään yllätysvieraita Käärijä ja Bojan? Haluu antaa pientä vinkkiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan poisti tarinansa!
Eikä poistanut?
Kyllä sen kännivahinkopostaus on vielä siellä
Ei poistanut! Ei poistanut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi Käärijän keikkacrewn jäsentä laittoi päivällä instastooreja mökiltä, joka tunnistettiin stalkkauksen perusteella Rautalammilla sijaitsevaksi vuokramökiksi. Bojanista on havainnot helsinkiläisen kokin instasta iltapäivällä, jolloin oli syömässä terassilla Helsingissä ja nyt hetki sitten hän itse postasi videota Ääniwalli-klubilta. Käärijä itse postasi illalla videon autosta ja yhdestä tuplaajastaan, mistä syntyi mielikuva, että olisivat vasta nyt illansuussa olleet palaamassa Rautalammilta, mutta tästä ei toki voi varmaksi päätellä mitään, koska stoori ei ehkä tullut reaaliajassa. Siinäpä pähkinänkuoressa.
Näkeehän manageri Bojanin stoorin. Se kertonee jotain.