Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Onko yhtään kellään käynyt mielessä, että Bojan on saattanut itse haluta jäädä Helsinkiin vuorokaudeksi?
Ihan turhaan loukkaannutte kenenkään puolesta. Kyllähän Bojan on varmasti tiennyt tuosta lauantain keikasta tullessaan ja onhan se voinut olla myös B:n valinta jäädä hoitamaan Helsinkiin esim. keikkabisneksiä. Ei se Kärtsä sitä yhtäkkiä ole mitenkään hylännyt oman onnensa nojaan ja puhelimet on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka puolustelisitte, itse en olisi kuitenkaan vieraalleni tehnyt noin. Crewn kanssa kyllä ehtii viettää aikaa.
Ei ole mitään todisteita mistään mökistä xD Keskustelu lähtee taas laukalle. Keskittykää nyt positiiviseen, eli siihen että Bojan todella on täällä, meillä on ollut huikea viikonloppu!
Kyseessä on joku warnerin tms edustusmökki. Sama ranta nyt idakarimaan storyssa 2h sitten (kuin oli ewwen stoorissa 5 h sitten). Siellä on pulikoitu ja saunottu ja nyt körötellään Hkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K varmaan matkalla nyt
Hkiin takaisin ig:n perusteella. Illalla saadaan uutta matskua?😍Paitsi että Käärijäähän ei tuossa storyssa näkynyt...
Missä käärijä sitten on, jos ei omassa stoorissaan mukana.
No niin aina vaan hullummaksi menee, nyt on Käärijä hävinnyt jo omasta itse postaamastaan stooristakin. Sen ois pitänyt ottaa ne pöytäliinat maanmerkeiksi mukaan.
Sellainen kähisevä-ääninen mies siinä esiinty, ei näy Jereä.
Joo, joku pinkki kähisijä vallannut Kärden stoorin 😡
Oho se olikin mustavaateinen eikä pinkki. Näytti kuitenkin joltain lavan pinkkijäbältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka puolustelisitte, itse en olisi kuitenkaan vieraalleni tehnyt noin. Crewn kanssa kyllä ehtii viettää aikaa.
Ei ole mitään todisteita mistään mökistä xD Keskustelu lähtee taas laukalle. Keskittykää nyt positiiviseen, eli siihen että Bojan todella on täällä, meillä on ollut huikea viikonloppu!
Kyseessä on joku warnerin tms edustusmökki. Sama ranta nyt idakarimaan storyssa 2h sitten (kuin oli ewwen stoorissa 5 h sitten). Siellä on pulikoitu ja saunottu ja nyt körötellään Hkiin.
Siis kuka tää nyt sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Onko yhtään kellään käynyt mielessä, että Bojan on saattanut itse haluta jäädä Helsinkiin vuorokaudeksi?
On varmaan halunnutkin, mutta minä olisin käärijänä lähtenyt heti aamusta takaisin, enkä olisi jättänyt vierasta puoleksitoista vrk:ksi.
Vierailija kirjoitti:
epäilen kanssa et halusi jäädä ja jere ois kavereitaan pyyttänyt viihdyttää sillä aikaa se käy esintymässä toisaalla ja oli yötä siel ja tänään tulossa takas helsingiin bojanin luokse viellä ei kannata piruja piirtää seinille
Vierailija kirjoitti:
Siis se oikeesti on jäänyt sinne mökille päiväks,kun Bojan oottelee 😄 apua,mä olisin lähtenyt menee
Itse olisin myös ihmetellyt, että miksi on edes kutsunut kylään, jos ei ole edes paikalla. Bojan kuitenkin lensi heti Suomeen, kun Joker Ouin keikka päättyi.
Mistås me tiedetään Bojanin seura......Ei varmaan hakeudu ehdoin tahdoin stooreihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On varmaan halunnutkin, mutta minä olisin käärijänä lähtenyt heti aamusta takaisin, enkä olisi jättänyt vierasta puoleksitoista vrk:ksi.
Mistä me tiedetään mitä siellä on täytynyt vielä aamulla tehdä ja monelta siellä on herätty niin että kuskit nukkuneet tarpeeksi? Ja Käärijähän on voinut olla jo vaikka kuinka kauan Helsingissä, ig ei välttämättä postata reaaliajassa eikä turvallisuussyistä pitäisikään postata.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä yllättävän monta epävieraanvaraista tyyppiä, kun tämä on teille ok!
Duunit pitää hoitaa ja B ammattilaisena tietää sen. Venyihän B:n pääsykin Suomeen, koska keikat lisääntyi Dublinissa. Ei vetänyt Jere siitä hernettä nenuun, vaikka tulopäivä muuttui. Veikkaan, että osaavat nauttia siitä, että heillä on nyt monta päivää ilman keikkoja samaan aikaan ja voivat liikuskella hyvinkin näkymättömissä. Tilannehan on erinomainen.
Ainakin varmistui, että kätrsyn puolelta ei ainakaan oo ihastusta ilmassa. Muuten olis tullut heti aamusta takas.
Sori muru, Jere kuiskaa Bojanin korvaan pehmeästi ja sulkee yksiön oven heidän takanaan. It is good you wait, hän jatkaa virnistäen sivellen samalla sormellaan Bojanin poskea, kaulaa, rintakehää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen, meillä ei ole mitään varmaa tietoa siitä, mihin kellonlyömään K on palannut/palaamassa. Ei hötkyillä nyt turhia
Joo! Heti aamusta matkaan. Mut ehkä kuski ei ole ollut ajokunnossa ja ehkä ovat päässeet vasta aamusta nukkumaan. Ravintola-alalla eletään eri kellolla. Kunhan Bojanista nyt sit tää yö pidetään hyvää huolta, ja on nyt hyvät keikkasuunnitelmat hänellä taskussa 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka tää nyt sitten on.
Kärtsän isopomo, Monsp recordsin (Warnerin "räppiosasto) tirehtööri
Vierailija kirjoitti:
Ainakin varmistui, että kätrsyn puolelta ei ainakaan oo ihastusta ilmassa. Muuten olis tullut heti aamusta takas.
Miks tätä muka täytyy ees jotenkin varmistella. Ei tässä nyt kukaan ole kehenkään ihastunut. Ystäviä ovat ja siksipä esim täysin ok jättää omien ystäviensä kanssa toiselle paikkakunnalle kun on töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä yllättävän monta epävieraanvaraista tyyppiä, kun tämä on teille ok!
No jep, poikaystävä tulee Sloveniasta eikä ole kuukauteen nähneet....
Poikaystävä, joka myös on esiintyvä muusikko, lensi Dublinista ja myöhemmin kuin oli aiemmin suunniteltu. Koska Dublinissa buukattiin lisää keikkoja. Kyllä noi miehet yhteisen ammattinsa ymmärtää. Ja nyt saavat vetää relakelaa yhdessä.
Äh, jäipä tästä pskafiilis.
Joo, joku pinkki kähisijä vallannut Kärden stoorin 😡