Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Jos Rautalammelle menee edestakas yli 8h ajaa niin ihan normaalia että K on jäänyt porukkansa kanssa sinne yöksi. Sillä aika B on hoitanut syksyn tavastian keikan järjestelyä ja soitellut JO:n poikien ja Rekon kanssa siitä. Nyt alkaa K&B:n laatuaika, joka kestää ainakin tiistaihin😍
Vierailija kirjoitti:
Bojan näytti aika väsyneeltä tuossa terassistoorissa. Onkohan pitkä yö takana?
Minusta näyttää, että Bojan arastelee istumista...
T. Rietas gay
Vierailija kirjoitti:
Bojan näytti aika väsyneeltä tuossa terassistoorissa. Onkohan pitkä yö takana?
Joo niin näytti. Mitkäs ne meidän yöpymisvaihtoehdot olivat hänelle viime yöksi?? Mulla ei aivot enää toimi. Etelin kämppäkö?Entäs ensi yö? Myrtti kaappaa Jeren ensi yöksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K varmaan matkalla nyt
Hkiin takaisin ig:n perusteella. Illalla saadaan uutta matskua?😍Paitsi että Käärijäähän ei tuossa storyssa näkynyt...
Missä käärijä sitten on, jos ei omassa stoorissaan mukana.
No niin aina vaan hullummaksi menee, nyt on Käärijä hävinnyt jo omasta itse postaamastaan stooristakin. Sen ois pitänyt ottaa ne pöytäliinat maanmerkeiksi mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis se oikeesti on jäänyt sinne mökille päiväks,kun Bojan oottelee 😄 apua,mä olisin lähtenyt menee
Olen pettynyt. Vieras täällä odottaa. Eikä mikä tahansa vieras. Miten tässä näin pääsi käymään?
Ei ole mitään syytä loukkaantua kenenkään puolesta. Itselleen siinä saa vain pahan mielen😊 Mä olen nyt hirveän onnellinen siitä, että B ja K kohdannevat tänään jälleen, jos eivät ole niin jo tehneet.
Vierailija kirjoitti:
Seuraatteko te näitä kaikkia tyyppejä ig:ssa?
Siis mulla ei _ainakaan_ ole salaista kakkostiliä ig:ssä, eikä nimimerkkini viittaa mitenkään annaliisaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K varmaan matkalla nyt Hkiin takaisin ig:n perusteella. Illalla saadaan uutta matskua?😍
Paitsi että Käärijäähän ei tuossa storyssa näkynyt...
Sitähän me ei tiedetä.
Olipa ikävä temppu. Voi B parka!
Varmaan pidetty yhteyttä puhelimitse ainakin viikonloppuna. Onhan se Bojan vähän heitteille jätetty, mut onneksi Jeren kaverit pitänyt huolta siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K varmaan matkalla nyt
Hkiin takaisin ig:n perusteella. Illalla saadaan uutta matskua?😍Paitsi että Käärijäähän ei tuossa storyssa näkynyt...
No niin aina vaan hullummaksi menee, nyt on Käärijä hävinnyt jo omasta itse postaamastaan stooristakin. Sen ois pitänyt ottaa ne pöytäliinat maanmerkeiksi mukaan.
Sellainen kähisevä-ääninen mies siinä esiinty, ei näy Jereä.
Oon mäkin kyllä pettynyt, vaikka eiköhän (toivottavasti) tuo ole ollut jo etukäteen B:n tiedossa ja halunnut silti tulla jo Tavastialle.
Toki Käärijällä olisi nyt hyviteltävää..
Täällä on kyllä yllättävän monta epävieraanvaraista tyyppiä, kun tämä on teille ok!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraatteko te näitä kaikkia tyyppejä ig:ssa?
Siis mulla ei _ainakaan_ ole salaista kakkostiliä ig:ssä, eikä nimimerkkini viittaa mitenkään annaliisaan.
Pian on kai pakko tehdä erillinen stalkkaustili Instaan. En kerta kaikkiaan kehtaa mennä avaamaan näiden ei-julkkisten instatarinoita 😩
Vierailija kirjoitti:
naurattaa ku toi manageri kuskaa niitä aina joka paikkaan XD
Se on palkattu kännikuskiksi traineen palkalla 😜
Vierailija kirjoitti:
Oon mäkin kyllä pettynyt, vaikka eiköhän (toivottavasti) tuo ole ollut jo etukäteen B:n tiedossa ja halunnut silti tulla jo Tavastialle.
Toki Käärijällä olisi nyt hyviteltävää..
Aika monta kaulapusua joo ...
Kyllä B varmasti tiesi etukäteen että Jerpsulla on keikka lauantaina. Kestää kyllä vrk:n - vaikka raastavaa varmasti on ollut erossa. :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kyllä yllättävän monta epävieraanvaraista tyyppiä, kun tämä on teille ok!
No jep, poikaystävä tulee Sloveniasta eikä ole kuukauteen nähneet....
Vierailija kirjoitti:
Varmaan pidetty yhteyttä puhelimitse ainakin viikonloppuna. Onhan se Bojan vähän heitteille jätetty, mut onneksi Jeren kaverit pitänyt huolta siitä.
Joillekin tosin tää ees taas, kuuma kylmä kohtelu vaan tekee enemmän riippuvaiseksi. Pitää toista varpaillaan ja jännityksessä.
Minua kans jo vähän hävettää. Alkaa vielä tulemaan jotain seuraamispyyntöjä niiltä ventovierailta ihmisiltä. Mutta onneks tietää, että täältä palstalta eksyy muutama muukin aina stalkkaamaan...
Oon asunut yli 10 vuotta ulkomailla, mutta huomaan olevani edelleen sielultani täysin suomalainen: olen nimittäin valehtelematta koko päivän miettinyt, mitäköhän Bojan tykkää Suomesta. Toivottavasti kaverit on pitänyt hyvää huolta ja näyttänyt paikkoja. Kesä-Suomi on oikeasti maaginen paikka. Ah, ollapa siellä<3
Eli nyt manifestoin K&B halikuvan lisäksi Bojanilta päivitystä, jossa kehuu Suomea