Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
15001/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta täällä on ollut niin mahtavaa porukkaa, mutta nyt oon kyllä teihinkin pertynyt.

Vierailija
15002/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori muru, Jere kuiskaa Bojanin korvaan pehmeästi ja sulkee yksiön oven heidän takanaan. It is good you wait, hän jatkaa virnistäen sivellen samalla sormellaan Bojanin poskea, kaulaa, rintakehää...

Apua apua, nauran niin että itkettää, koska juuri noinhan se Jeren englannilla menee!!!

Lähtiessä on sanot, että wait, good boy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15003/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette oikeesti voi olla tosissanne te jotka surkuttelevat Bojanin hylkäämistä 😀 varmaan tietää nyt jo monta mielenkiintoista tyyppiä joiden kanssa olla täällä eikä ole pulaa kutsuista. K vaan vähän antaa odottaa.. ja B odottaa. 🥰

Laitoin vain itseni Bn tilalle ja kuvittelin miltä tuntuu. Minäkään en ymmärrä teitä Kn puolustelijoita, miten tämä voi olla teidän mielestä ok.

Koska ei ole mitään minkä puolesta tarvitsisi loukkaantua *halaus*. Tunteesi kertoo vain siitä, että itse loukkaantuisit, mutta se ei kerro Bojanista. K hoiti sovitun keikan, B oli tästä tietoinen, muusta me emme tiedä mitään.

Vierailija
15004/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on bilettämässä Ääniwallissa! Instastoorin perusteella

Vierailija
15005/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happy Bojan

https://twitter.com/ilikeboleros/status/1667471782909997057?t=p_z6FjZFr…

iPhonessa on kiva ominaisuus (toki voi olla androideissakin), jossa saa ladattua useita taustakuvia ja niitä ladattuja voi sitten fiiliksen mukaan vaihtaa suljetulta näytöltä.

Nyt mulla on tämä Bojanin onnellinen halausilmekuva ja Pöyhönen bros jo taustakuvissa! Saa nähdä onko niitä kohta 10 kun viikko tästä etenee. Sit ihmisten ilmoilla vain joku maisema omasta puutarhasta(!) tilalle...

Vierailija
15006/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks se Vallilassa!?

Vierailija
15007/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tunnistaa ton missä Bojan on? Ja ei, en ole menossa sinne. Oon ihan eri kaupungissa.

Vierailija
15008/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks se Vallilassa!?

Ounou, kauankohan pystyy olemaan kun tollee ilmotti missä on

15009/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette oikeesti voi olla tosissanne te jotka surkuttelevat Bojanin hylkäämistä 😀 varmaan tietää nyt jo monta mielenkiintoista tyyppiä joiden kanssa olla täällä eikä ole pulaa kutsuista. K vaan vähän antaa odottaa.. ja B odottaa. 🥰

Niin ja jos mitään ei voi tehdä ilman kolmatta pyörää, niin valitsee sitten muuta seuraa. Kaikkia muita random suomalaisia on lisätty ig listaan mutta kolmatta pyörää ei vieläkään🤔

Vierailija
15010/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko olla, että K&B tahallaan hämäsivät yleisöä päivämäärän 7.6. kanssa ja se oli perua K:n huumorista, jos toi siis on joku ysärillä syntynyt tai ainakin silloin yleistynyt koululaisvitsi?

Niin heidän 9.6. oli sju sex.

Ei yllättäis itseäni enää yhtään.

Siis Bojan osaa jo ruotsiakin. Toisaalta, miksipä ei.

Ja siis osaa monenlaista seksiä, vaikka on yhä neitsyt.

T. Rietas gay

Bojan vetää vertoja jo itse neitsyt Marialle.

Vierailija
15012/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt hemmetti kirjoitelko tänne "yksityishenkilöiden" nimitietoja!!! Ilmoitin poistoon.

Vierailija
15013/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohtokaksoset on piilottaneet auton avaimet ja Kn puhelimen ja nyt se on nalkissa siellä rautalammilla ja Bojan yksin pääkaupungissa. Voi ei!

Muutenkaan Bojania ei saa jättää Helsinkiin yksin kun joku teinijengi voi rullata sen. :,( K tarvitaan suojelemaan.

Vierailija
15014/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40526 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja jos mitään ei voi tehdä ilman kolmatta pyörää, niin valitsee sitten muuta seuraa. Kaikkia muita random suomalaisia on lisätty ig listaan mutta kolmatta pyörää ei vieläkään🤔

Jos se ei kehtaa alkaa seurata tosta vaan. Ku kuitenkin Jeren naisesta kyse. Sitä toista blondia alko varmaan seuraan vaan ku tägäsi sen kuvaan Tavastialla.

Vierailija
15015/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mä oon Kalliossa!!! Enkä edes asu täällä, vaan oon Helsingissä käymässä!!!!!!! Voi eiiii...

Vierailija
15016/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuollaisella Käärijän tasoisella artistilla on suuri haippi päällä ja paljon kaikkea duunia. Keikat tuskin on ainoota hommaa. Melko läheltä seuranneena (ei kärtsäri) niin oikeasti välillä ihmettelee miten sitä ees riittää vuorokaudessa tunnit olemaan kaikkialla. Vapaa-aika jää aika minimiin ja yöunet keikkojen takia. Toivottavasti ja uskon kyllä että K ja B ehtivät vielä hengailemaan yhdessä. Ehkä menevät sinne studiollekin?

Vierailija
15017/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne on tuossa tapahtumassa? Sulan.

Vierailija
15018/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori muru, Jere kuiskaa Bojanin korvaan pehmeästi ja sulkee yksiön oven heidän takanaan. It is good you wait, hän jatkaa virnistäen sivellen samalla sormellaan Bojanin poskea, kaulaa, rintakehää...

Onko pakko taas tuputtaa sitä homosaatiota.

Kyllä vain.

Vierailija
15019/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa et B:lla tommosta kivaa ohjelmaa. Ja ilmakin upea.

Vierailija
15020/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää jos tuleva yö olisi pelkkää K ja B tykitystä. En ehkä kestäisi :D

Ketju on lukittu.