Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Eiköhän B ole Helsingissä vielä useamman päivä eli pääsevät kyllä vielä näkemään. Jokereiden seuraava keikka on torstaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ig:stä löytyy storya jossa b on viettämässä partaisen äijän kanssa lounashetkeä terassilla.
Mikä käyttis
E seuraa tätä tyyppiä myös.......
Ravintola-alan ihminen. Tuntee paljon porukkaa.
Ikävä varmaan jo iskenyt kumpaankin 😫
Vierailija kirjoitti:
Siis se oikeesti on jäänyt sinne mökille päiväks,kun Bojan oottelee 😄 apua,mä olisin lähtenyt menee
Vaikka taksilla. Onkohan myrtti nyt sitten mukana loppupäivän😱
Vierailija kirjoitti:
Bojan odottelee kiltin puppyn tavoin rakastaan vieraassa maassa, vieraassa kaupungissa, puolivieraiden ihmisten kanssa jotka ei edes puhu samaa äidinkieltä kuin hän.. voi voi tuota nuorta lempeä.
Ei se lähde ennen ku on ihan pakko, jos kerran seuraavan kerran saa nähdä Jere rakkaan vasta elokuussa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka puolustelisitte, itse en olisi kuitenkaan vieraalleni tehnyt noin. Crewn kanssa kyllä ehtii viettää aikaa.
Mistä me tiedämme syyt tähän ja esim. sen mihin aikaan siellä on herätty? Ja sieltä menee useampi tunti Helsinkiin ajaa ja ig ei välttämättä postata reaaliajassa.
Miettikää miltä Kärtsästä tuntuisi lukea näitä syytöksiä että on jättänyt Bojanin yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka puolustelisitte, itse en olisi kuitenkaan vieraalleni tehnyt noin. Crewn kanssa kyllä ehtii viettää aikaa.
Täältä pesee taas kaikkien suosikki selitys: Kärtsä on vaan niin hömelö ettei tajua 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan odottelee kiltin puppyn tavoin rakastaan vieraassa maassa, vieraassa kaupungissa, puolivieraiden ihmisten kanssa jotka ei edes puhu samaa äidinkieltä kuin hän.. voi voi tuota nuorta lempeä.
Ei se lähde ennen ku on ihan pakko, jos kerran seuraavan kerran saa nähdä Jere rakkaan vasta elokuussa 😁
tai bojan ei haluakaa suomesta lähteäkäänilman jereä XD
Seuraatteko te näitä kaikkia tyyppejä ig:ssa?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Määrääkö eräs kuitenkin tahdin. Ja heiluuko hän mukana loppuvuerailun ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tai bojan ei haluakaa suomesta lähteäkäänilman jereä XD
Hah, ehkä Gregor joutuu tulla väkisin hakemaan laulaja mestarin kotiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä me tiedämme syyt tähän ja esim. sen mihin aikaan siellä on herätty? Ja sieltä menee useampi tunti Helsinkiin ajaa ja ig ei välttämättä postata reaaliajassa.
Miettikää miltä Kärtsästä tuntuisi lukea näitä syytöksiä että on jättänyt Bojanin yksin?
Mistä me tiedämme kuinka ikävältä Bstäkin tuntuu viettää kaksi päivää vieraassa maassa ventovieraiden ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään todisteita mistään mökistä xD Keskustelu lähtee taas laukalle. Keskittykää nyt positiiviseen, eli siihen että Bojan todella on täällä, meillä on ollut huikea viikonloppu!
Bojan näytti aika väsyneeltä tuossa terassistoorissa. Onkohan pitkä yö takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K varmaan matkalla nyt Hkiin takaisin ig:n perusteella. Illalla saadaan uutta matskua?😍
Paitsi että Käärijäähän ei tuossa storyssa näkynyt...
Missä käärijä sitten on, jos ei omassa stoorissaan mukana.
Vierailija kirjoitti:
Seuraatteko te näitä kaikkia tyyppejä ig:ssa?
en kaikkia joitain kylläkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä me tiedämme kuinka ikävältä Bstäkin tuntuu viettää kaksi päivää vieraassa maassa ventovieraiden ihmisten kanssa.
Mitäpä se ei tekisi rakkauden eteen
Vierailija kirjoitti:
En nyt taas ymmärrä mitä te kauhistelette 😁 K'lla oli keikka hevonkuusessa, ajomatka niin pitkä että jäivät yöksi sinne ja nyt tulossa takasin Hesaan. B on kyllä tiennyt ton jo tänne tullessaan ja silti on halunnut jäädä. Joten, mikä ongelma?
Ja onhan kundeilla puhelimet, joissa puhella helliä. Jollei B ole omaansa hukannut.
Ehkä Bojanilla oli omia bisneksiä Helsingissä ja halus hoitaa ne nyt pois alta rauhassa niin voi sitten taas keskittyä täysillä Käärijään. Eihän me tiedetä että se oli just Käärijän valinta jättää B Helsinkiin.