Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Se jodelin juttu oli ihan uskottava ja itse uskon siihen. E ja b synkkaa selvästi ja b on varmasti mieluummin näkemässä pääkaupunkia kun jossain perähikiällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että tuo mökki on ollu eilisen keikkaporukan yöpymispaikkana koska eivät varmaan halunneet yötä vasten matkustaa takaisin Helsinkiin. Nyt heräilevät, saunovat, safkaavat ja jatkavat kotimatkaa. Samaan aikaan Bojan ja tanssijat on viettäneet aikaa Helsingissä tai jonkun mökillä Etelä-Suomessa. Jos olisivat olleet mukana Rautalammilla niin eiköhän heidät olisi nähty lavallakin.
Todennäköisin skenaario tämä
Oisko esim niin et Bojan ois matkalla tonne mökille vaikka Etelin/jonkun muun kanssa. Jos kerran saunaa lämmitellään. Ja luulis että K haluis beelle näyttää mökkielämääkin
Mä en jaksa uskoa et erikseen olis sinne asti nyt lähtenyt. Eiköhän porukka viimestään huomenna sieltä jo poiskin ajele, ehkä jo tänään.
Siellä ollaan oltu monella autolla, onhan häärijä ja muu crew myös matkassa. Että evvk ja K eivät välttämättä ole koko ajan samassa paikassa, nythän on vapaata, ei kai evvk ole koko ajan pomonsa kanssa vaikka kamuja ovatkin Voivat olla toki porukalla jossain tai sit evvk on jo jossain perhe mökillä omien ihmistensä kanssa ja K omiensa (eli Bojanin)
Noniin vähän itsehillintää ton stalkkauksen suhteen!:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
..pisti silmään, että meidän päähenkilöllä on kaulakorun alla rinnassa mielenkiintoinen jälki.. ;)
Pakko sanoa, että katsoin monta kertaa. Näyttää hampaan jäljiltä. 👀
Bojan purrut omenan lisäksi myös Jereä 😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että tuo mökki on ollu eilisen keikkaporukan yöpymispaikkana koska eivät varmaan halunneet yötä vasten matkustaa takaisin Helsinkiin. Nyt heräilevät, saunovat, safkaavat ja jatkavat kotimatkaa. Samaan aikaan Bojan ja tanssijat on viettäneet aikaa Helsingissä tai jonkun mökillä Etelä-Suomessa. Jos olisivat olleet mukana Rautalammilla niin eiköhän heidät olisi nähty lavallakin.
Oisko esim niin et Bojan ois matkalla tonne mökille vaikka Etelin/jonkun muun kanssa. Jos kerran saunaa lämmitellään. Ja luulis että K haluis beelle näyttää mökkielämääkin
Mä en jaksa uskoa et erikseen olis sinne asti nyt lähtenyt. Eiköhän porukka viimestään huomenna sieltä jo poiskin ajele, ehkä jo tänään.
Oikeestiko meinaat että best friend lentää muutamaksi päiväksi Suomeen ja siitä ajasta sitten kaksi päivää Kärtsä on jossain mökkeilemässä ja baby yksin/tanssijoiden kanssa Helsingissä. Jos kerran siellä nyt saunaa lämmitellään niin tarkoittanee että ei tän päivän aikana olla Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvia Myrtsistä
https://www.seiska.fi/kotimaa/tassa-on-kaarijan-rakas-nayttava-vaaleave…
Siinä vasta onkin sitä julkisuudesta pois pysymistä parhaimmillaan. Ihme ettei liikkunut kyltin kanssa, jossa olisi lukenut isoin kirjaimin: minä olen se Käärijän tyttis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeestiko meinaat että best friend lentää muutamaksi päiväksi Suomeen ja siitä ajasta sitten kaksi päivää Kärtsä on jossain mökkeilemässä ja baby yksin/tanssijoiden kanssa Helsingissä. Jos kerran siellä nyt saunaa lämmitellään niin tarkoittanee että ei tän päivän aikana olla Helsingissä.
Kyllä. Näin on, helsingissä b on. Koita vaan kestää.
En kans usko et Bojan jaksas jotain Rautalammin reissua, jos muutenkin suht lyhyt visiitti täällä. Ajomatka niin pitkä ja sit olis ollut Käärijän keikka ja yö mökillä. Ja taas tuntikausia autossa jöpötystä. Luultavasti on tosiaan jäänyt Helsingin yöhön bailaamaan ja ehkä huomenna viettää aikaa vielä Jeren kanssa, ehkä käyvät studiolla.
Vierailija kirjoitti:
Joko on selvinnyt minkä maan päällä Bojan liikkuu juuri tällä hetkellä?
Oon myös 100% varma että Salkkarit ei vahingossa eksy tuollaisen illan jälkeen videon taustalle klo 6 aamulla. Ja vähän oli liikaa söpöstelyä, siis sellaista mitä nykyään näkynyt vain B:n seurassa
Eiköhän tän voi päätellä jo ihan siitä, että Ljubljanaan ei mee lentoja Helsingistä muuta kuin arkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelin viestit olivat myös ennen kuin b rupesi seuraamaan a:ta joten ihan selvä peli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis niin paljon kuumempi fantasioida jos käärijä kiinteyttäis ton kaljamahansa
Voisko nää vatsakommentit jo lopettaa, erityisesti kun henkilö on julkisesti puhunut suolistosairaudestaan.
Vois lopettaa nää homo fantasiat kun käärijällä on tyttöystävä
Pahoittelut, ei käy nyt lopettaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos näin on niin sitten mä alan uskoa siihen teoriaan että se ei ollutkaan Jere jonka takia B tänne tuli vaan ihan joku muu. Eli E
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vissiin logomossa on pienempiki tila. Sehän on muutoin aika iso
Isoin tila taitaa olla liian iso JO:lle. Tai tiedä häntä montako vetävät paikalle. En tiedä
Logomo-saliin mahtuu 3500 katsojaa.Siellä on myös toinen sali, jonne mahtuu 1500 katsojaa.
Turku ja Turun saaristo on muutenkin kiva paikka viettää aikaa, jos vaan pojille jää aikaa siihen. Ehkä käytännön syistä heidän kannattaa kuitenkin etsiä esiintymispaikka Helsingistä. Tosin on esim. Tampereellakin hyviä paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
En kans usko et Bojan jaksas jotain Rautalammin reissua, jos muutenkin suht lyhyt visiitti täällä. Ajomatka niin pitkä ja sit olis ollut Käärijän keikka ja yö mökillä. Ja taas tuntikausia autossa jöpötystä. Luultavasti on tosiaan jäänyt Helsingin yöhön bailaamaan ja ehkä huomenna viettää aikaa vielä Jeren kanssa, ehkä käyvät studiolla.
Kyllä Suomeen tulevat ulkkarivieraat yleensä haluaa nimenomaan kokea mökkitunnelmaa järvenrannalla, eikä pyöriä jossain kaupungissa, jotka kuitenkin kaikkialla aika samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
mut kyllä kun vertaa sen alluprkl instastoryn lipaston pöytäliinaa niin ihan sama se on kun niissä airbnb kuvissa, en mä sitä mökkiä netistä ettinyt vaan kunhan pistin silmään että samalta näyttää.
Lopettakaa tämä suunta nyt🙄
Vähän jännä, jos K on perämetässä mökillä tän päivän ja matkannut sinne jo eilen. B jäänyt Helsinkiin Etelin ja kumppanien kanssa. Eivät ihan hirmuisesti B ja K kyllä aikaa yhdessä tällä reissulla vietä, mutta ehkä B on yhtälailla hyviä ystäviä myös Käärijä crewn kanssa.
Vierailija kirjoitti:
mut kyllä kun vertaa sen alluprkl instastoryn lipaston pöytäliinaa niin ihan sama se on kun niissä airbnb kuvissa, en mä sitä mökkiä netistä ettinyt vaan kunhan pistin silmään että samalta näyttää.
😆 Ihana. Nyt vertaillaan jo Savonmuan mökkien piironkien pöytäliinoja. Truth really is out there.
Klassisen kauniit sydämenmuotoiset kasvit ainakin