Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
14301/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jerellä on kyllä ihana selkä.

https://twitter.com/Niinas11/status/1667821681081982976

Kyllä! 😍

Vierailija
14302/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tarkemmin sitä tv:tä joka on auki siinä videossa kun Jere peittelee sen pehmon niin siellä tv:ssä on oikeasti salkkarit C moresta, kävin katsomassa c moresta jaksojen kuvia ja vertasin siihen videoon niin samat kuvat.

Olisiko tosiaan mahdollista, että Bojan oli Jeren yksiössä Tavastian jälkeen🔥🔥. Muistatteko sen , kun joku silminnäkijä kertoi, että Bojan oli ollut erityisen onnellisen näköinen, kun oli ollut lähdössä Tavastialta. Onhan se ihan taivaassa ollut, jos on Jeren luo ollut menossa. mutta miten olisi mahdollista, että myrtti ei ole seurannut mukana.

Nii en tiiä, voihan se katella niitä yksinäänkin mutta mietityttää toi aikataulu että kun se videohan oli joskus ennen kuutta aamulla kun oli menossa nukkumaan että miksi silloin varsinkaan yksin tai sit sen tyttiksen kaa kattelisi niitä

Kuulostaa vaan liian kuumalta ollakseen totta. Kuumasta puheen ollen tuli mieleen Kuumaa ja Ylivoimainen. Muutama päivä sitten olin kavereiden kanssa syömässä ja jossain vaiheessa taustalla soi Ylivoimainen. Heti alkoi mielessä vilahdella kuvat noista kahdesta siinä videossa, jossa Ylivoimainen soi taustalla. Hetken olin ihan muissa maailmoissa ja piti vähän tsempata, että pääsin takaisin samaan tilaan ystävieni kanssa. 🌹🌹on tämä tosiaan.

Mä olen ruvennut kuuntelemaan Kuumaa ja tuota biisiä. Tulee aina K ja B siitä mieleen, kun olen nähnyt siihen tehdyn kollaasin

https://twitter.com/JYPETWIlICE/status/1659449392750034944?cxt=HHwWgIDU…

Ps. Ihanaa herätä kun täällä kuhina käy! En ole ehtinyt lukea vielä kaikkea aamulta ja silti pitänyt jo pariin viestiin vastata. Never stop The madness ja mennään taas 🚀

Ja pikku aamuitkut sitten. Tää KUUMAAn biisi on soinut myös mun päässä ja olen surrut sitä että sitä huumaavaa iskua ei ole tulossa tässä elämässä enää, oma avioliitto aivan pohjakuopissa, nuoruus takana ja raskaat vuodet vieneet veronsa. Tarvittiin sitten slovenialainen prinssi ja pottatukkainen vantaalainen räppäri, joiden kautta kokea noita tunteita..

Hetki piti miettiä, että kirjoitinko minä tämän. Kuvasit juuri sen mitä mä tunnen! Eikä me taideta olla ainoita, koska tuntuu että tämä ketju on täynnä 40+ naisia, jotka ovat täysin seonneet tästä parista. Enkä saa mitenkään kiinni, että miksi juuri tämä pari on se, joka nämä omituiset tunteet sytyttää.

Itse olen seurannut viisuja niin kauan kuin muistan. En koskaan seonnut edes ennen viisuja saatikka niiden jälkeen näin paljon. Siis biisejä ja artisteja jäi kuunteluun, mutta en todellakaan seurannut lähes 24/7 mitä suosikki esiintyjäni tekee. Enkä nytkään seuraa kuin näitä kahta vaikka esim. tuo KUUMAA tuli soittolistalla UMKn jälkeen. Tai Porttareista olen tykännyt jo ennen heidän suursuosiota ja käynyt keikoilla.

En myöskään ymmärrä mikä noissa kahdessa ja niiden väleissä on. Miksi me ihan kohtuullisen järkevät aikuiset ihmiset hurahdetaan toivomaan että he "saisivat toisensa". Käsittämätöntä. Jotain erityistä heidän kemiassa on.

Ne on vaan hyviä esittämään. Samanlainen ilmiö kuin vaikka Lady Gagan & Bradley Cooperin esiinnyttyä Oscar-gaalassa. Ei ollut väliä, vaikka molemmilla oli puolisotkin, kun täälläkin oltiin varmoja, että Cooper ja Gaga on aidosti luotu toisilleen ja puolisoiden on syytä väistyä sen elämää suuremman rakkauden tieltä.

Joo voi periaatteessa olla hyviä esittämään mutta itseäni ihmetyttää toi B ailahteleva käytös. Varmaan kaikki vielä muistaa esim sen IG liven missä B oli ranskan ja liettuan naisten kanssa ja siinä hän kiemurteli taas ihastumis ja flirttaus kysymysten suhteen. Siitä on vaan viikko aikaa. Mutta nyt kun B on taas K'n lähettyvillä niin kaikki estot on lentäny ikkunasta, ei vaivaantumisesta tietoakaan. Että jos ihan vaan esittämisestä on kyse niin miksei se sama "hyvä show" jatku oli seura tai paikka mikä tahansa? En itse ainakaan ole noin ailahtelevainen kaverieni suhteen.

En näe mitään ihmeellistä tuossa. Tämä on joku fanien keksintö, että Bojanin pitäisi aina vaan mainita Käärijä kaikessa. Jotenkin noiden kolmen kemiat eivät oikein toimineet tai sitten heidän juttu ei vain lähtenyt kunnolla käyntiin. Ohiksena vielä, että tiesitkö muuten, että

Blanca kertoi yhdessä haastattelussa, että kaikista euroviisu edustajista haluaisi suudella juuri Bojania. Tottakai Bojan vastaa tähän kohteliaasti takaisin.

Pointti ei ollukaan se että olisi pitänyt sanoa Käärijän vaan se että jos B on myös täysin kaverilinjalla mukana niin en käsitä miten hänen käytös tähän aiheeseen vaihtelee laidasta laitaan vähän väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14303/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko manageri Rekon instanssa, etsii keikkapaikkaa Jokereille Suomessa.

Toivottavasti ottaa tarpeeksi ison, sinne on meinaa tulijoita! Nimimerkki sormet näppiksellä

Tavastia, Tullikamarin Klubi Tampereella, Lutakko Jyväskylässä, Logomo Turussa

Tää olis muuten aika täydellinen JO Suomen kiertue. 🤩 Vai keksiikö joku vielä jonkun paikan, joka jäi puuttumaan?

Tampereen paikaksi Klubi saattaa olla vähän pieni. Se uusi Tavara-asema voisi olla aika täydellinen. Tai sitten keikka Tullikamarin Pakkahuoneella ja jatkot Klubin puolella. 😏

Vierailija
14304/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/kurooscoffee/status/1667751480550367237?t=E6INXLjbv…

Tässä on tämä bojanin uusin haastattelu

Onko mun kielitaidossa jotain vikaa. Siis sanooko Bojan, että tärkeintä heidän ystävyydessään on musiikillinen yhteistyö. Ja siis Jeren isovanhemmat Tavastialla katsomassa tuota menoa lavalla?

I think the most important thing about this friendship is that we will work together musically, regardless of Eurovision. I think that Käärijä will still be a guest here in 30 or 40 years' time, when we will be far away from what we are today. And the same in reverse.

Awww, 30-40 vuoden päästä keikoilla yhdessä. Todellakin tulkitsen niin, että B intoilee, ettei homma jäänyt vain viisuihin.

Mahdoton uskoa, että ainakaan Käärijä enää 30-40- vuoden päästä keikkailee, saati nauttii yhtä suurta suosiota kuin juuri tällä hetkellä.

Hei tämäkin on musta haikeaa! Tuossa aamulla kun katsoin noin tuhannetta kertaa 😋 sitä Carpe Diem -vetoa Tavastialta niin mietin samalla että menee se pari-kolmekymmentä vuotta niin nuokin ihanat nuoret miehet on rapistuneet ja muistot haalistuneet. Anteeksi latistus! 😄

Jaksaakohan Käärijä edes sitä viittä vuotta, ainakaan tuolla keikkatahdilla? Entä säilyykö suosio korkealla niin kauan? Eron Käärijän innostuksessa eilisen ja toissapäiväisten keikkojen välillä kyllä huomasi, eli selkeästi ei pienemmät ja tuntemattomammat keikkapaikat enää samalla tavalla motivoi kuin ennen.

Kuinkahan kauan täällä keskustelevatkaan jaksaa säilyttää innostuksensa? Kummasti vaikka BC- ja Måneskin-hehkutuskin laimentunut, vaikka alkuun näytti, ettei loppua näy.

Carpe Diem

Vierailija
14305/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tarkemmin sitä tv:tä joka on auki siinä videossa kun Jere peittelee sen pehmon niin siellä tv:ssä on oikeasti salkkarit C moresta, kävin katsomassa c moresta jaksojen kuvia ja vertasin siihen videoon niin samat kuvat.

Olisiko tosiaan mahdollista, että Bojan oli Jeren yksiössä Tavastian jälkeen🔥🔥. Muistatteko sen , kun joku silminnäkijä kertoi, että Bojan oli ollut erityisen onnellisen näköinen, kun oli ollut lähdössä Tavastialta. Onhan se ihan taivaassa ollut, jos on Jeren luo ollut menossa. mutta miten olisi mahdollista, että myrtti ei ole seurannut mukana.

Nii en tiiä, voihan se katella niitä yksinäänkin mutta mietityttää toi aikataulu että kun se videohan oli joskus ennen kuutta aamulla kun oli menossa nukkumaan että miksi silloin varsinkaan yksin tai sit sen tyttiksen kaa kattelisi niitä

Kuulostaa vaan liian kuumalta ollakseen totta. Kuumasta puheen ollen tuli mieleen Kuumaa ja Ylivoimainen. Muutama päivä sitten olin kavereiden kanssa syömässä ja jossain vaiheessa taustalla soi Ylivoimainen. Heti alkoi mielessä vilahdella kuvat noista kahdesta siinä videossa, jossa Ylivoimainen soi taustalla. Hetken olin ihan muissa maailmoissa ja piti vähän tsempata, että pääsin takaisin samaan tilaan ystävieni kanssa. 🌹🌹on tämä tosiaan.

Mä olen ruvennut kuuntelemaan Kuumaa ja tuota biisiä. Tulee aina K ja B siitä mieleen, kun olen nähnyt siihen tehdyn kollaasin

Ps. Ihanaa herätä kun täällä kuhina käy! En ole ehtinyt lukea vielä kaikkea aamulta ja silti pitänyt jo pariin viestiin vastata. Never stop The madness ja mennään taas 🚀

Ja pikku aamuitkut sitten. Tää KUUMAAn biisi on soinut myös mun päässä ja olen surrut sitä että sitä huumaavaa iskua ei ole tulossa tässä elämässä enää, oma avioliitto aivan pohjakuopissa, nuoruus takana ja raskaat vuodet vieneet veronsa. Tarvittiin sitten slovenialainen prinssi ja pottatukkainen vantaalainen räppäri, joiden kautta kokea noita tunteita..

Hetki piti miettiä, että kirjoitinko minä tämän. Kuvasit juuri sen mitä mä tunnen! Eikä me taideta olla ainoita, koska tuntuu että tämä ketju on täynnä 40+ naisia, jotka ovat täysin seonneet tästä parista. Enkä saa mitenkään kiinni, että miksi juuri tämä pari on se, joka nämä omituiset tunteet sytyttää.

Itse olen seurannut viisuja niin kauan kuin muistan. En koskaan seonnut edes ennen viisuja saatikka niiden jälkeen näin paljon. Siis biisejä ja artisteja jäi kuunteluun, mutta en todellakaan seurannut lähes 24/7 mitä suosikki esiintyjäni tekee. Enkä nytkään seuraa kuin näitä kahta vaikka esim. tuo KUUMAA tuli soittolistalla UMKn jälkeen. Tai Porttareista olen tykännyt jo ennen heidän suursuosiota ja käynyt keikoilla.

En myöskään ymmärrä mikä noissa kahdessa ja niiden väleissä on. Miksi me ihan kohtuullisen järkevät aikuiset ihmiset hurahdetaan toivomaan että he "saisivat toisensa". Käsittämätöntä. Jotain erityistä heidän kemiassa on.

Ne on vaan hyviä esittämään. Samanlainen ilmiö kuin vaikka Lady Gagan & Bradley Cooperin esiinnyttyä Oscar-gaalassa. Ei ollut väliä, vaikka molemmilla oli puolisotkin, kun täälläkin oltiin varmoja, että Cooper ja Gaga on aidosti luotu toisilleen ja puolisoiden on syytä väistyä sen elämää suuremman rakkauden tieltä.

Joo voi periaatteessa olla hyviä esittämään mutta itseäni ihmetyttää toi B ailahteleva käytös. Varmaan kaikki vielä muistaa esim sen IG liven missä B oli ranskan ja liettuan naisten kanssa ja siinä hän kiemurteli taas ihastumis ja flirttaus kysymysten suhteen. Siitä on vaan viikko aikaa. Mutta nyt kun B on taas K'n lähettyvillä niin kaikki estot on lentäny ikkunasta, ei vaivaantumisesta tietoakaan. Että jos ihan vaan esittämisestä on kyse niin miksei se sama "hyvä show" jatku oli seura tai paikka mikä tahansa? En itse ainakaan ole noin ailahtelevainen kaverieni suhteen.

Mä kyllä ymmärrän täysin, ettei lähde jossain instalivessä avautumaan tai edes vitsailemaan tästä suhteesta.

Vierailija
14306/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, että Joker Outin keikat ovat max Tavastian kokoisissa paikoissa. En ole koskaan pitänyt isoista keikkapaikoista, pienillä keikoilla on parempi tunnelma.

Vierailija
14307/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keikkamyyntiä on kritisoitu moneen kertaan, että miksi ihmeessä kierretään jotain perähikiöitä ku pitäisi olla kansainvälisillä areenoilla. Oon itsekin tätä märissyt. Mutta toisaalta on tuossa myös jotain kauhean sympaattista, koko kansan Käärijä. Hänhän on moneen kertaan kiitellyt ja korostanut että Suomen kansa loi tämän ilmiön. Ehkä häntä ei vitutakaan ihan niin paljoa kierrellä siellä kansan parissa. Uskon kyllä että vielä syksyllä riittää kysyntää maailmalla. Ja sitten yhteiskiertue Jokereiden kanssa

Niin, itse koen että yksi aivan ihana juttu Käärijässä on se, että kiertää nimenomaan Suomea. Hän on tuonut ilmi, että haluaa olla Suomen kovin live-esiintyjä, vakauttaa asemansa Suomen musiikkimarkkinoilla, viisuissa edustaa kokosydämisesti Suomea, tuoda voiton Suomelle ja että suomalaiset olis hänestä ylpeitä... Olen saanut käsityksen, että Suomen valloittaminen on se hänen tavoite ollut ja ulkomaille mennään siinä sivussa, jos ehditään. Toki kukaan ei ehkä osannut ennalta arvata, että viisujen jälkeen alkaa sataa keikkapyyntöjä ympäri maailmaa, mutta toisaalta, minusta on todellakin ihanaa, että valtavasta kansainvälisestä kiinnostuksesta huolimatta Käärijä on priorisoinut nimenomaan kotimaan. 💚 "Perähikiöiden" ja "lastentapahtumien" kiertämistä on kritisoitu, mutta edelleen, minusta on huippujuttu, että K haluaa kohdata ja huomioida fanejansa kaikissa ikäluokissa, ympäri Suomea. Minusta se käy nimenomaan yksiin Käärijän aiempien puheiden ja lämminhenkisen persoonan kanssa. Kaikilla ei ole mahdollisuutta matkustaa pääkaupunkiseudulle keikkaa katsomaan, etenkään lasten kanssa, joten on kiva että Kärtsää voi nähdä ympäri Suomea.

Vierailija
14308/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissos stana. Mitään ei oo tapahtunut sitten perjantain niin silti olen taas sohvalla pyjamassa selaamassa puhelinta ja katselemassa kuvia ja videoita. Onneksi olen ollut vkl yksin kotona. 😀

Vierailija
14309/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään ihmeellistä tuossa. Tämä on joku fanien keksintö, että Bojanin pitäisi aina vaan mainita Käärijä kaikessa. Jotenkin noiden kolmen kemiat eivät oikein toimineet tai sitten heidän juttu ei vain lähtenyt kunnolla käyntiin. Ohiksena vielä, että tiesitkö muuten, että

Blanca kertoi yhdessä haastattelussa, että kaikista euroviisu edustajista haluaisi suudella juuri Bojania. Tottakai Bojan vastaa tähän kohteliaasti takaisin.

Pointti ei ollukaan se että olisi pitänyt sanoa Käärijän vaan se että jos B on myös täysin kaverilinjalla mukana niin en käsitä miten hänen käytös tähän aiheeseen vaihtelee laidasta laitaan vähän väliä.

Mä en ainakaan tiedä millä linjalla B on mutt täysin varmaa on se, että ei tämä Suomen vierailu tässä kohtaa saa valitettavasti tota spekulointia loppumaan. Saa varmaan taas lopun kesää erinäisissä haastatteluissa kertoa, kuinka ovat ystäviä ja tekevät musaa yhdessä jne jne.. mikä on vähän sääli.

Vierailija
14310/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan piirsi baby seal tatskan fanille 😊

https://www.tiktok.com/@nessisded/video/7242995117676711194

Etel istuu Bojanin kyljessä kiinni, kun Bojan piirtää hyljettä.

Etelin ja Bojanin välillä ei ole kuin ystävyyttä. Miettikää nyt: Etelin puoliso Samu on Euroopassa aika tunnettu Sunrise Avenuen solistina, ehkä Bojankin tietää bändin. Jos leviäisi juttua, että E&S tulisi ero Bojanin takia, niin se ei olis hyvää julkisuutta Bojanille. Saattaisi jopa vaikuttaa keikkojen saantiin Suomessa, Saksassa..🤷

Eiköhän Bojan löydä oman ikäisen naisen. Ei tarvitse ottaa 6 vuotta vanhempaa ja Bojanilta puuttuu Samun miljoonat, joten tuskinpa vain Etelkään Bojaniin vaihtaisi, koska ei halua tiputtaa elintasoaan.

Ehkä miehen kuitenkin löytää 🙂

Okei, korjaus ikäisensä ihmisen. Kirjoitin naisen, koska Etel on naisoletettu.

Vierailija
14311/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/kaarijasubs/status/1667427533518786560

Jos vertaa tota videon kämppää Jeren yksiössä otettuihin Tiktokkeihin viime vuodelta, samaltahan se näyttää. Se on oikeasti ollut Tavastian jälkeen yksiössään, eikä tarvitse arvata kuka muu on ollut mukana. 🥰

Mitäköhän K & B ovat tehneet siellä yksiössä kolmen ja kuuden välillä 🔥

Ei ole kauhean vaikeaa kuvitella, että tossa videolla puhuu onnellinen ja rakkautta juuri saanut Jere

Onko tämä nyt sitä shippailua, kun ajatellaan, että tuolla olisi ollut kunnon toimintaa. Välillä ollaan sitä mieltä, että kavereita ne vaan on. Mä oon ihan sekaisin jo mikä on mitä. Mutta tosi hämmentävää, jos ne oikeasti oli kahden tuolla.

Ei tässä mitään ihmeellistä ole. Ihmeellisempää olisi, että lupaillaan formulalakanoita ja Salkkareita, ja edes sen vertaa ei näkisi vaivaa että pitäisi sanansa 😁 Jopa vähän röyhkeetä ois heittää hotelliin kun ensin on aneltu tänne.

Vierailija
14312/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://twitter.com/kurooscoffee/status/1667757760040108036/photo/1

mä rakastan tätä kuvaa, miten tyyni ja rauhallinen bojan on jeren kaunolossa

Vierailija
14313/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot mutta kattelin Tavastialla tulevien keikkojen listaa perjantaina niin Alessandra tulee 24.1. En tiedä siltä mitään muita kappaleita kuin viisukappaleen.

Miten ulkkikset pääsee "suoraan" Tavastialle esiintymään jos se sit suomalaisille artisteille on vaikeaa päästä sinne?

Vierailija
14314/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sloveniassa en ole asunut, mutta pohjois Italiassa kyllä ja Sloveniassakin käynyt useampaan otteeseen. Ja täytyy näin bi naisena sanoa, että kyllä sielläpäin Eurooppaa edelleen ollaan vähän eri linjoilla seksuaalivähemmistöjen suhteen, myös nuorempien keskuudessa. Että en yllättyisi jos tämänkin Suomi reissun jälkeen Bojan joutuu vähän ottamaan takapakkia ja selittelemään asioita tiettyyn suuntaan.

Vierailija
14315/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista sloveenien kommenteista saa kyllä kuvaa konservatiivimaasta jossa osa pitää homoutta vääränä ja euroviisuja LGTB hapatuksena mutta suvaitsevaisten kommenttten määrästä saa myös toista kuvaa. Eivät ole mikään unkari suhtautumisessa homouteen. Toki pieni läpileikkaus. Oli tuo bromance joitakin puhuttanut 😀

Kuten Suomestakin, menee vaikka lukemaan mitä Cha Cha Chasta kirjoiteltiin ennen viisuja. Niin noloa, niin häpeällistä. Tietysti sateenkaaripakotusta ja kuinka kukaan muu kuin friikki ei viisuja seuraa (vaivaudut Pertti silti kommetoimaan).

Luin brittien euroviisukommentteja ja samaa nekin oli, kuinka viisut on LGTB-mädätystä. Aika universaali kommentti. Toki voi olla että Slovenia on Suomeakin vähän konservatiivisempi maa mutten usko että tuo Joker Outin hommia siellä paheksutaan. Kuuntelijat nuoria usein

Opiskelin humanistisessa ysärillä ja omassa kuplassa sukupuolivähemmistöihin suhtauduttiin silloin aivan luontevasti. Niihinkin, joista nyt kauhistellen Suomessa jaksetaan yhä meuhkata. Keski-iässä välillä jaksaa yhä vähän yllättää, että osa omanikäisistä ja nuoremmista on hyvin konservatiivisia. Pääkaupungin opiskelijapiirien mielipiteet ovat erilaisia kuin iltapäivälehtien kommenttipalstoilla päivystävillä boomereilla.

Vierailija
14316/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
14317/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jerellä on kyllä ihana selkä.

https://twitter.com/Niinas11/status/1667821681081982976

mä oon kyllä jo määrääni enemmän saanu tosta bolerosta..

Siis kaikella rakkaudella Kärtsälle, olisi aika mennä stylistille ja tehdä uutta keikkavaatetusta jossain välissä

Minusta hän voisi myös luopua meikistä. Hänellä on todella hyvä iho, kauniit silmät ja tummat piirteet. Hikisen keikan jälkeen tulee vähän liikaa chaplin-meininkiä. Kynsilakka on silti jees ja sopii hänelle.

Vierailija
14318/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sekä k:n että e:n seurustelu ole ihan sama asia mitä tähän kuvioon tulee.

Vierailija
14319/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli mulle uusi kuva

Vierailija
14320/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/kaarijasubs/status/1667427533518786560

Jos vertaa tota videon kämppää Jeren yksiössä otettuihin Tiktokkeihin viime vuodelta, samaltahan se näyttää. Se on oikeasti ollut Tavastian jälkeen yksiössään, eikä tarvitse arvata kuka muu on ollut mukana. 🥰

Mitäköhän K & B ovat tehneet siellä yksiössä kolmen ja kuuden välillä 🔥

Ei ole kauhean vaikeaa kuvitella, että tossa videolla puhuu onnellinen ja rakkautta juuri saanut Jere

Onko tämä nyt sitä shippailua, kun ajatellaan, että tuolla olisi ollut kunnon toimintaa. Välillä ollaan sitä mieltä, että kavereita ne vaan on. Mä oon ihan sekaisin jo mikä on mitä. Mutta tosi hämmentävää, jos ne oikeasti oli kahden tuolla.

Ei tässä mitään ihmeellistä ole. Ihmeellisempää olisi, että lupaillaan formulalakanoita ja Salkkareita, ja edes sen vertaa ei näkisi vaivaa että pitäisi sanansa 😁 Jopa vähän röyhkeetä ois heittää hotelliin kun ensin on aneltu tänne.

Kyllähän tuo nyt huutaa ihan sitä että aamun tunteina sovittu että aletaan nukkumaan, B lähteny sitä myöten kylppäriin ja Kärtsälle tullut mieleen, että ei hitto pitäs varmaan keikoistakin vielä kiittää.

Ketju on lukittu.