Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
14281/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tarkemmin sitä tv:tä joka on auki siinä videossa kun Jere peittelee sen pehmon niin siellä tv:ssä on oikeasti salkkarit C moresta, kävin katsomassa c moresta jaksojen kuvia ja vertasin siihen videoon niin samat kuvat.

Olisiko tosiaan mahdollista, että Bojan oli Jeren yksiössä Tavastian jälkeen🔥🔥. Muistatteko sen , kun joku silminnäkijä kertoi, että Bojan oli ollut erityisen onnellisen näköinen, kun oli ollut lähdössä Tavastialta. Onhan se ihan taivaassa ollut, jos on Jeren luo ollut menossa. mutta miten olisi mahdollista, että myrtti ei ole seurannut mukana.

Nii en tiiä, voihan se katella niitä yksinäänkin mutta mietityttää toi aikataulu että kun se videohan oli joskus ennen kuutta aamulla kun oli menossa nukkumaan että miksi silloin varsinkaan yksin tai sit sen tyttiksen kaa kattelisi niitä

Kuulostaa vaan liian kuumalta ollakseen totta. Kuumasta puheen ollen tuli mieleen Kuumaa ja Ylivoimainen. Muutama päivä sitten olin kavereiden kanssa syömässä ja jossain vaiheessa taustalla soi Ylivoimainen. Heti alkoi mielessä vilahdella kuvat noista kahdesta siinä videossa, jossa Ylivoimainen soi taustalla. Hetken olin ihan muissa maailmoissa ja piti vähän tsempata, että pääsin takaisin samaan tilaan ystävieni kanssa. 🌹🌹on tämä tosiaan.

Mä olen ruvennut kuuntelemaan Kuumaa ja tuota biisiä. Tulee aina K ja B siitä mieleen, kun olen nähnyt siihen tehdyn kollaasin

https://twitter.com/JYPETWIlICE/status/1659449392750034944?cxt=HHwWgIDU…

Ps. Ihanaa herätä kun täällä kuhina käy! En ole ehtinyt lukea vielä kaikkea aamulta ja silti pitänyt jo pariin viestiin vastata. Never stop The madness ja mennään taas 🚀

Ja pikku aamuitkut sitten. Tää KUUMAAn biisi on soinut myös mun päässä ja olen surrut sitä että sitä huumaavaa iskua ei ole tulossa tässä elämässä enää, oma avioliitto aivan pohjakuopissa, nuoruus takana ja raskaat vuodet vieneet veronsa. Tarvittiin sitten slovenialainen prinssi ja pottatukkainen vantaalainen räppäri, joiden kautta kokea noita tunteita..

Hetki piti miettiä, että kirjoitinko minä tämän. Kuvasit juuri sen mitä mä tunnen! Eikä me taideta olla ainoita, koska tuntuu että tämä ketju on täynnä 40+ naisia, jotka ovat täysin seonneet tästä parista. Enkä saa mitenkään kiinni, että miksi juuri tämä pari on se, joka nämä omituiset tunteet sytyttää.

Itse olen seurannut viisuja niin kauan kuin muistan. En koskaan seonnut edes ennen viisuja saatikka niiden jälkeen näin paljon. Siis biisejä ja artisteja jäi kuunteluun, mutta en todellakaan seurannut lähes 24/7 mitä suosikki esiintyjäni tekee. Enkä nytkään seuraa kuin näitä kahta vaikka esim. tuo KUUMAA tuli soittolistalla UMKn jälkeen. Tai Porttareista olen tykännyt jo ennen heidän suursuosiota ja käynyt keikoilla.

En myöskään ymmärrä mikä noissa kahdessa ja niiden väleissä on. Miksi me ihan kohtuullisen järkevät aikuiset ihmiset hurahdetaan toivomaan että he "saisivat toisensa". Käsittämätöntä. Jotain erityistä heidän kemiassa on.

Ne on vaan hyviä esittämään. Samanlainen ilmiö kuin vaikka Lady Gagan & Bradley Cooperin esiinnyttyä Oscar-gaalassa. Ei ollut väliä, vaikka molemmilla oli puolisotkin, kun täälläkin oltiin varmoja, että Cooper ja Gaga on aidosti luotu toisilleen ja puolisoiden on syytä väistyä sen elämää suuremman rakkauden tieltä.

Joo voi periaatteessa olla hyviä esittämään mutta itseäni ihmetyttää toi B ailahteleva käytös. Varmaan kaikki vielä muistaa esim sen IG liven missä B oli ranskan ja liettuan naisten kanssa ja siinä hän kiemurteli taas ihastumis ja flirttaus kysymysten suhteen. Siitä on vaan viikko aikaa. Mutta nyt kun B on taas K'n lähettyvillä niin kaikki estot on lentäny ikkunasta, ei vaivaantumisesta tietoakaan. Että jos ihan vaan esittämisestä on kyse niin miksei se sama "hyvä show" jatku oli seura tai paikka mikä tahansa? En itse ainakaan ole noin ailahtelevainen kaverieni suhteen.

Ihan varmasti itsekin olisit Ranskan ja Liettuan naisten seurassa pidättyväisempi kuin samanhenkisten kaveriesi kanssa.

Justhan täällä puhuttiin miten Jokerit on sanonu että he ovat avoimia ja ei kiinnosta mitä muut ajattelee heistä?

Vierailija
14282/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää sloveenikommentteja tuolta niiden bromanceuutisesta meidän huviksi:

(Monet ilkeät ja homofobiset kommentit oli alamiinustettu ja suvaitsrvaiset yläpeukutettu)

"Joku serbialainen laulaja halaa suomalaista ja tämä on postaus?"

"Kiinteä ja sujuva suhde ystävän kanssa on pitkän elämän resepti.🔥"

"Samaa tai vastakkaista sukupuolta.Ei haittaa.💋"

"He halaavat toisiaan ilman suojanaamioita.He unohtivat covidin.Ja AIDS.'

"Anna poikien rakastaa toisiaan.Rakkautta on kaikkialla.Kipua esiintyy usein myös ihmissuhteissa.Näin on.💘"

"Sukulaiset sielut löysivät toisensa.lgbtq-festivaali"

"meidän poikamme suoriutuivat tehtävästä enemmän kuin erinomaisesti.Yleisesti ottaen heidän käyttäytymisensä ja ystävyytensä muiden kanssa jättivät erittäin positiivisen vaikutelman myös Sloveniaan."

"Maalatut kynnet, vaaleanpunaiset röyhelöiset paidat...minne tämä maailma on menossa" (mua naurattaa tää kommentti😂)

Joku vastaa:

"Parempaan paikkaan"

"Oletko automaattisesti homo, jos halaat poikaystävääsi?"

"Uskon, että nämä kaksi alkavat yhdessä" (😂)

"Entä jos bromance on ilman B:tä?Selviämmekö?"

"Hienoa, että tästä esityksestä syntyy rakkautta.Että se ei ole vain seksiä ja kuka rankaisee Kariaa"

"Tämä on tosi rakkautta"

"En välitä kuka on homo, anna jokaisen olla mitä haluaa.Joka tapauksessa, niitä on vain... kuinka monta... 10 % tai kuinka paljon?Mediahypeen perusteella päättelen, että ainakin 90 % heistä on.Mutta minusta näyttää siltä, että tällä sirkuksella ei ole mitään tekemistä homoseksuaalisuuden kanssa.Se on kuin sanoisi, että hänellä on heteroseksuaalisuutta sisältävä kiertävä sirkus.Jos meille televisiossa näytetään bittihomoa ja nämä globalistit raivoavat, niin Jumala auttakoon minua."

"Bromancella ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.Bromance on vain hyvä, melkein veli-velimäinen ystävyysside, kun tulet toimeen henkilön kanssa niin hyvin, ettei sinulla ole ongelmaa kertoa rakastavasi henkilöä, vaikka hän olisi samaa sukupuolta."

"Ei hätää, Bojan on komea"(😂😂😂)

"Tämä propaganda häiritsee unkarilaisia.Me myös, mutta se on valtion ohje, ettei sen pitäisi häiritä meitä..."

"Bojanin vanhemmat ovat todennäköisesti ylpeitä siitä, että heillä on vävy ulkomailta.He alkavat varmasti pian sisustaa vastaparien makuuhuonetta ja kaikkea muuta."

"Tämä on sukupolvi, joka söi eniten geneettisesti ja hormoneilla kasteltua lihaa, Tinca sanoisi.Siksi pojista tulee tyttöjä..."

Niin, eli siis periaatteessa ihan samaa keskustelua kuin täällä. Että toiset ovat sitä mieltä että ovat vain ystäviä, ja toiset vähän muuta mieltä. Siellä nähty ihan samat asiat kuin täällä. Ei olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14283/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot mutta kattelin Tavastialla tulevien keikkojen listaa perjantaina niin Alessandra tulee 24.1. En tiedä siltä mitään muita kappaleita kuin viisukappaleen.

Vierailija
14284/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(Monet ilkeät ja homofobiset kommentit oli alamiinustettu ja suvaitsrvaiset yläpeukutettu)

"Anna poikien rakastaa toisiaan.Rakkautta on kaikkialla.Kipua esiintyy usein myös ihmissuhteissa.Näin on.💘"

"meidän poikamme suoriutuivat tehtävästä enemmän kuin erinomaisesti.Yleisesti ottaen heidän käyttäytymisensä ja ystävyytensä muiden kanssa jättivät erittäin positiivisen vaikutelman myös Sloveniaan."

"Maalatut kynnet, vaaleanpunaiset röyhelöiset paidat...minne tämä maailma on menossa" (mua naurattaa tää kommentti😂)

Joku vastaa:

"Parempaan paikkaan"

"Hienoa, että tästä esityksestä syntyy rakkautta.Että se ei ole vain seksiä ja kuka rankaisee Kariaa"

"Tämä on tosi rakkautta"

"En välitä kuka on homo, anna jokaisen olla mitä haluaa.Joka tapauksessa, niitä on vain... kuinka monta... 10 % tai kuinka paljon?Mediahypeen perusteella päättelen, että ainakin 90 % heistä on.Mutta minusta näyttää siltä, että tällä sirkuksella ei ole mitään tekemistä homoseksuaalisuuden kanssa.Se on kuin sanoisi, että hänellä on heteroseksuaalisuutta sisältävä kiertävä sirkus.Jos meille televisiossa näytetään bittihomoa ja nämä globalistit raivoavat, niin Jumala auttakoon minua."

"Bromancella ei ole mitään tekemistä seksuaalisuuden kanssa.Bromance on vain hyvä, melkein veli-velimäinen ystävyysside, kun tulet toimeen henkilön kanssa niin hyvin, ettei sinulla ole ongelmaa kertoa rakastavasi henkilöä, vaikka hän olisi samaa sukupuolta."

"Tämä propaganda häiritsee unkarilaisia.Me myös, mutta se on valtion ohje, ettei sen pitäisi häiritä meitä..."

"Bojanin vanhemmat ovat todennäköisesti ylpeitä siitä, että heillä on vävy ulkomailta.He alkavat varmasti pian sisustaa vastaparien makuuhuonetta ja kaikkea muuta."

"Tämä on sukupolvi, joka söi eniten geneettisesti ja hormoneilla kasteltua lihaa, Tinca sanoisi.Siksi pojista tulee tyttöjä..."

Nauratti Bojanin vanhemmat sisustamassa makuuhuonetta. Pinnasänky baby sealille.

Vierailija
14285/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan piirsi baby seal tatskan fanille 😊

https://www.tiktok.com/@nessisded/video/7242995117676711194

Etel istuu Bojanin kyljessä kiinni, kun Bojan piirtää hyljettä.

Etelin ja Bojanin välillä ei ole kuin ystävyyttä. Miettikää nyt: Etelin puoliso Samu on Euroopassa aika tunnettu Sunrise Avenuen solistina, ehkä Bojankin tietää bändin. Jos leviäisi juttua, että E&S tulisi ero Bojanin takia, niin se ei olis hyvää julkisuutta Bojanille. Saattaisi jopa vaikuttaa keikkojen saantiin Suomessa, Saksassa..🤷

Eiköhän Bojan löydä oman ikäisen naisen. Ei tarvitse ottaa 6 vuotta vanhempaa ja Bojanilta puuttuu Samun miljoonat, joten tuskinpa vain Etelkään Bojaniin vaihtaisi, koska ei halua tiputtaa elintasoaan.

Ehkä miehen kuitenkin löytää 🙂

Vierailija
14286/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14287/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot mutta kattelin Tavastialla tulevien keikkojen listaa perjantaina niin Alessandra tulee 24.1. En tiedä siltä mitään muita kappaleita kuin viisukappaleen.

No eihän sillä olekaan kuin 2 biisiä ja niistä toinen julkaistiin vasta äsken.

Vierailija
14288/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista sloveenien kommenteista saa kyllä kuvaa konservatiivimaasta jossa osa pitää homoutta vääränä ja euroviisuja LGTB hapatuksena mutta suvaitsevaisten kommenttten määrästä saa myös toista kuvaa. Eivät ole mikään unkari suhtautumisessa homouteen. Toki pieni läpileikkaus. Oli tuo bromance joitakin puhuttanut 😀

Kuten Suomestakin, menee vaikka lukemaan mitä Cha Cha Chasta kirjoiteltiin ennen viisuja. Niin noloa, niin häpeällistä. Tietysti sateenkaaripakotusta ja kuinka kukaan muu kuin friikki ei viisuja seuraa (vaivaudut Pertti silti kommetoimaan).

Vierailija
14289/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko manageri Rekon instanssa, etsii keikkapaikkaa Jokereille Suomessa.

Toivottavasti ottaa tarpeeksi ison, sinne on meinaa tulijoita! Nimimerkki sormet näppiksellä

En tiedä olisiko Tavastia hyvä ensivisiitille, on jo tuttu paikka Bojanille. Toisaalta saattaisivat kyllä myydä isommankin paikan loppuun. Jäähallin Black box?

Pirullista kun Helsingistä puuttuu sellainen parintuhannen hengen keikkapaikka. Jäähalli on jotenkin kalsea vaikka olisi rajattu Black Box. Ja noille sopii klubi paremmin.

Mites Kaapelitehdas?

Kaapelitehdas on aika kalsea, sopii ehkä paremmin muunlaisiin tapahtumiin. Kyllä mä sanoisin, että tarjolla olevista vaihtoehdoista Tavastia on paras. Toinen on Kulttuuritalo, mutta siellä on lähinnä istumapaikkoja ja kuka nyt haluaa istua JO keikalla? Sitten on pienempiä paikkoja kuten Korjaamo, mutta taitaa olla kapasiteetiltään liian pieniä.

Vierailija
14290/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tarkemmin sitä tv:tä joka on auki siinä videossa kun Jere peittelee sen pehmon niin siellä tv:ssä on oikeasti salkkarit C moresta, kävin katsomassa c moresta jaksojen kuvia ja vertasin siihen videoon niin samat kuvat.

Olisiko tosiaan mahdollista, että Bojan oli Jeren yksiössä Tavastian jälkeen🔥🔥. Muistatteko sen , kun joku silminnäkijä kertoi, että Bojan oli ollut erityisen onnellisen näköinen, kun oli ollut lähdössä Tavastialta. Onhan se ihan taivaassa ollut, jos on Jeren luo ollut menossa. mutta miten olisi mahdollista, että myrtti ei ole seurannut mukana.

Nii en tiiä, voihan se katella niitä yksinäänkin mutta mietityttää toi aikataulu että kun se videohan oli joskus ennen kuutta aamulla kun oli menossa nukkumaan että miksi silloin varsinkaan yksin tai sit sen tyttiksen kaa kattelisi niitä

Kuulostaa vaan liian kuumalta ollakseen totta. Kuumasta puheen ollen tuli mieleen Kuumaa ja Ylivoimainen. Muutama päivä sitten olin kavereiden kanssa syömässä ja jossain vaiheessa taustalla soi Ylivoimainen. Heti alkoi mielessä vilahdella kuvat noista kahdesta siinä videossa, jossa Ylivoimainen soi taustalla. Hetken olin ihan muissa maailmoissa ja piti vähän tsempata, että pääsin takaisin samaan tilaan ystävieni kanssa. 🌹🌹on tämä tosiaan.

Mä olen ruvennut kuuntelemaan Kuumaa ja tuota biisiä. Tulee aina K ja B siitä mieleen, kun olen nähnyt siihen tehdyn kollaasin

Ps. Ihanaa herätä kun täällä kuhina käy! En ole ehtinyt lukea vielä kaikkea aamulta ja silti pitänyt jo pariin viestiin vastata. Never stop The madness ja mennään taas 🚀

Ja pikku aamuitkut sitten. Tää KUUMAAn biisi on soinut myös mun päässä ja olen surrut sitä että sitä huumaavaa iskua ei ole tulossa tässä elämässä enää, oma avioliitto aivan pohjakuopissa, nuoruus takana ja raskaat vuodet vieneet veronsa. Tarvittiin sitten slovenialainen prinssi ja pottatukkainen vantaalainen räppäri, joiden kautta kokea noita tunteita..

Hetki piti miettiä, että kirjoitinko minä tämän. Kuvasit juuri sen mitä mä tunnen! Eikä me taideta olla ainoita, koska tuntuu että tämä ketju on täynnä 40+ naisia, jotka ovat täysin seonneet tästä parista. Enkä saa mitenkään kiinni, että miksi juuri tämä pari on se, joka nämä omituiset tunteet sytyttää.

Itse olen seurannut viisuja niin kauan kuin muistan. En koskaan seonnut edes ennen viisuja saatikka niiden jälkeen näin paljon. Siis biisejä ja artisteja jäi kuunteluun, mutta en todellakaan seurannut lähes 24/7 mitä suosikki esiintyjäni tekee. Enkä nytkään seuraa kuin näitä kahta vaikka esim. tuo KUUMAA tuli soittolistalla UMKn jälkeen. Tai Porttareista olen tykännyt jo ennen heidän suursuosiota ja käynyt keikoilla.

En myöskään ymmärrä mikä noissa kahdessa ja niiden väleissä on. Miksi me ihan kohtuullisen järkevät aikuiset ihmiset hurahdetaan toivomaan että he "saisivat toisensa". Käsittämätöntä. Jotain erityistä heidän kemiassa on.

Ne on vaan hyviä esittämään. Samanlainen ilmiö kuin vaikka Lady Gagan & Bradley Cooperin esiinnyttyä Oscar-gaalassa. Ei ollut väliä, vaikka molemmilla oli puolisotkin, kun täälläkin oltiin varmoja, että Cooper ja Gaga on aidosti luotu toisilleen ja puolisoiden on syytä väistyä sen elämää suuremman rakkauden tieltä.

Joo voi periaatteessa olla hyviä esittämään mutta itseäni ihmetyttää toi B ailahteleva käytös. Varmaan kaikki vielä muistaa esim sen IG liven missä B oli ranskan ja liettuan naisten kanssa ja siinä hän kiemurteli taas ihastumis ja flirttaus kysymysten suhteen. Siitä on vaan viikko aikaa. Mutta nyt kun B on taas K'n lähettyvillä niin kaikki estot on lentäny ikkunasta, ei vaivaantumisesta tietoakaan. Että jos ihan vaan esittämisestä on kyse niin miksei se sama "hyvä show" jatku oli seura tai paikka mikä tahansa? En itse ainakaan ole noin ailahtelevainen kaverieni suhteen.

En näe mitään ihmeellistä tuossa. Tämä on joku fanien keksintö, että Bojanin pitäisi aina vaan mainita Käärijä kaikessa. Jotenkin noiden kolmen kemiat eivät oikein toimineet tai sitten heidän juttu ei vain lähtenyt kunnolla käyntiin. Ohiksena vielä, että tiesitkö muuten, että

Blanca kertoi yhdessä haastattelussa, että kaikista euroviisu edustajista haluaisi suudella juuri Bojania. Tottakai Bojan vastaa tähän kohteliaasti takaisin.

Vierailija
14291/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän sillä olekaan kuin 2 biisiä ja niistä toinen julkaistiin vasta äsken.

Ahaa, no onhan tässä vielä puoli vuotta aikaa tuottaa materiaalia

Vierailija
14292/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/fruitymiko/status/1667549653452173313?t=2gwgs8yHZDO…

Tää on mun lempparikuvia🔥

Ihana! Aina kun tulee niitä raivostuttavia ukkomaisia hahmohöpinöitä, Jere onnistuu hävittämään mun mielestä tämän puolen itsestään. Ja saako toivoa näkevänsä parrattoman Jeren välillä?

Vierailija
14293/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jerellä on kyllä ihana selkä.

https://twitter.com/Niinas11/status/1667821681081982976

mä oon kyllä jo määrääni enemmän saanu tosta bolerosta..

Vierailija
14294/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku vastaa:

"Parempaan paikkaan"

"Tämä on tosi rakkautta"

Ei hätää, Bojan on komea oli minun suosikkini😆

Vierailija
14295/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksi vaan, että jere ja etel ovat samanikäsiä :D molemmat syntyneet -93?

Vierailija
14296/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko manageri Rekon instanssa, etsii keikkapaikkaa Jokereille Suomessa.

Toivottavasti ottaa tarpeeksi ison, sinne on meinaa tulijoita! Nimimerkki sormet näppiksellä

En tiedä olisiko Tavastia hyvä ensivisiitille, on jo tuttu paikka Bojanille. Toisaalta saattaisivat kyllä myydä isommankin paikan loppuun. Jäähallin Black box?

Pirullista kun Helsingistä puuttuu sellainen parintuhannen hengen keikkapaikka. Jäähalli on jotenkin kalsea vaikka olisi rajattu Black Box. Ja noille sopii klubi paremmin.

Mites Kaapelitehdas?

Kaapelitehdas on aika kalsea, sopii ehkä paremmin muunlaisiin tapahtumiin. Kyllä mä sanoisin, että tarjolla olevista vaihtoehdoista Tavastia on paras. Toinen on Kulttuuritalo, mutta siellä on lähinnä istumapaikkoja ja kuka nyt haluaa istua JO keikalla? Sitten on pienempiä paikkoja kuten Korjaamo, mutta taitaa olla kapasiteetiltään liian pieniä.

Miten mä olen ajatellut että kaapelilla on lähinnä bileitä tms. Korjaamo on tosiaan liian pieni, miljöönä kyllä hyvä.

Vierailija
14297/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jerellä on kyllä ihana selkä.

https://twitter.com/Niinas11/status/1667821681081982976

mä oon kyllä jo määrääni enemmän saanu tosta bolerosta..

Siis kaikella rakkaudella Kärtsälle, olisi aika mennä stylistille ja tehdä uutta keikkavaatetusta jossain välissä

Vierailija
14298/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeren piikkinahkapökät tippuu ainakin kohta jalasta. Edelleen kaipaisin välillä niitä ccc-videon housuja.

Vierailija
14299/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista sloveenien kommenteista saa kyllä kuvaa konservatiivimaasta jossa osa pitää homoutta vääränä ja euroviisuja LGTB hapatuksena mutta suvaitsevaisten kommenttten määrästä saa myös toista kuvaa. Eivät ole mikään unkari suhtautumisessa homouteen. Toki pieni läpileikkaus. Oli tuo bromance joitakin puhuttanut 😀

Kuten Suomestakin, menee vaikka lukemaan mitä Cha Cha Chasta kirjoiteltiin ennen viisuja. Niin noloa, niin häpeällistä. Tietysti sateenkaaripakotusta ja kuinka kukaan muu kuin friikki ei viisuja seuraa (vaivaudut Pertti silti kommetoimaan).

Luin brittien euroviisukommentteja ja samaa nekin oli, kuinka viisut on LGTB-mädätystä. Aika universaali kommentti. Toki voi olla että Slovenia on Suomeakin vähän konservatiivisempi maa mutten usko että tuo Joker Outin hommia siellä paheksutaan. Kuuntelijat nuoria usein

Vierailija
14300/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta siitä livestä tehtiin liiallisia johtopäätöksiä. Mielestäni B ei kiemurrellut, vaan oli korrekti. Oisko sen pitänyt siinä kaikkien kuullen sanoa, että ihastui Käärijään, muttei sasnut vastakaikua, koska tällä tyttöystävä?

Ketju on lukittu.