Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla "hieman" erilainen meininki tuolla Nuapurissa kuin eilen Tavalla. Insta stooreissa kuvaa parhaillaan soittavan Uniklubin keikalta. Jos B&K päättävät esiintyä yhdessä, niin saavat kyllä paikkakunnan ihan sekaisin 😅
epäilen jos molemmat siel esiintyisivät meininki oli samaa kun yöllä XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla "hieman" erilainen meininki tuolla Nuapurissa kuin eilen Tavalla. Insta stooreissa kuvaa parhaillaan soittavan Uniklubin keikalta. Jos B&K päättävät esiintyä yhdessä, niin saavat kyllä paikkakunnan ihan sekaisin 😅
epäilen jos molemmat siel esiintyisivät meininki oli samaa kun yöllä XD
Mä en tiedä jaksanko mää enää toista samanlaista yötä.
Joku oli kommentoinut sitä yhtä tuben eilistä koontivideota, että Bojanista näyttäytyi viisuissa ihan toisenlainen puoli mitä aiemmin kotimaan haastatteluiden yms perusteella. Käsitin että oli pidempään häntä seurannut. Että ennen oli vakavampaa settiä ym ja nyt näyttää että inner child päässyt valloilleen. Seurako tekee kaltaisekseen..?
Instassa @pihlajade
hyvää kontenttia Storyissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://shared.jodel.com/nCCzNccqwAb
En kestä, Bojanin hymy ja tuo miten halaa/pitää Kärtsää ja taas tuo tukan pörrötys🥺🥰
Sydän sulaa 🥺😍
Eih en näe tota, Jodel ei näytä mulle kuvia. Onko tätä missään muualla?? Pretty please?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijähän on varmasti jo rautalammilla. Jos bojan olis siellä, niin kai sen nyt joku olis jo bongannut.
Samoin jos pyöris jossain julkisella paikalla.
Jos olis jo sloveniassa, tuliskohan sieltä jo videota bändin kanssa tai kiitosta tavastialle.
Mä veikkaan, että se on jossain mökillä, jonne myös käärijä on menossa yöllä.
Ärsyttävää tää somehiljaisuus! Gregor, sua tarvittaisiin nyt somettamaan ja salakuvaamaan.Luulen, että Etel on vienyt Bojanin Kirkkonummen? mökille.
Ai niin!! Melkein mun naapurissa tämä. No ei ihan, mutta kymmenen kilsan säteellä. Sehän rempattiinkin siinä ohjelmassa viimeisen päälle.
Tää Nuapuri? No mene mene mene jo ... !!!
Voi hyvänen aika! Sukulaiseni on muusikko (ei mikään julkkis, mutta kustantaa kyllä elämisensä sillä rokkibändeilyllään) ja se oli eilen vähän epähuomiossa päätynyt Tavastialle, kun ilmeisesti pääsee sinne vähän luontaisetuna, vaikka olisi loppuunmyyty. Se sitten laittoi pari kuvaa sieltä ja naureskeli viestissään kuinka jengi sekosi kun Käärijällä oli joku vierailija. Se ei edes tiennyt kuka Bojan on!!!! Helmiä sioille, sanon minä!
Olen ikuisesti kateellinen ja katkera.
Myös kannattaa tsekata @jimberooni Insta! Bojan-fani
Mulla alko eilen loma ja kahden tunnin yöunilla (kuten näköjään monella muullakin) ollu tänään ihan sekasi eilisestä ja pitäny kattoo kaikkia noita klippejä ties kuin monta kertaa ja miettiny että meneekö koko loma tästä toipuessa :D Ja nyt sitte vielä lisäksi tuli tää ilta ku saa miettiä missä Bojan on... On tää rankkaa hommaa eikä kyllä todellakaan oo ennen tällästä ollu vaikka on noita fanituksen kohteita ollu useampiakin, ihan outoa!
Vierailija kirjoitti:
Instassa @pihlajade
hyvää kontenttia Storyissa
Oli kyllä!
"Cha-cha-cha-Finland" 👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijähän on varmasti jo rautalammilla. Jos bojan olis siellä, niin kai sen nyt joku olis jo bongannut.
Jos olis jo sloveniassa, tuliskohan sieltä jo videota bändin kanssa tai kiitosta tavastialle.
Ärsyttävää tää somehiljaisuus! Gregor, sua tarvittaisiin nyt somettamaan ja salakuvaamaan.Luulen, että Etel on vienyt Bojanin Kirkkonummen? mökille.
Ai niin!! Melkein mun naapurissa tämä. No ei ihan, mutta kymmenen kilsan säteellä. Sehän rempattiinkin siinä ohjelmassa viimeisen päälle.
Tää Nuapuri? No mene mene mene jo ... !!!
No eikun se Samun (ja Etelin) mökki. Jota arveltiin yhtenä vaihtoehtona B:n piilopaikaksi
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää tää somehiljaisuus! Gregor, sua tarvittaisiin nyt somettamaan ja salakuvaamaan.
Ai kauhee, mä luin ton että: Gregor, sua tarvittaisiin nyt sormettamaan ja salakuvaamaan 🙈
Vierailija kirjoitti:
Ujo off topic paljastus. Olen seurannut tätä saagaa jo tovin, ja sama täällä - keski-ikäinen äiti-ihminen täysin hurahtanut. En ole osallistunut keskusteluun, mutta lukenut sitäkin innokkaammin. Ja nyt se paljastusosuus: olen ja olen aina ollut tosi yksinäinen. Jännitän ihmisiä silloin kun pitäisi kaverustua ja tutustua syvällisemmin, ja oikeastaan olen jo luovuttanutkin koko asian suhteen. Mutta tässä ketjussa on aivan ihanan tuntuisia tyyppejä, aivan täysin minuun iskevää huumoria, ja tuntuu kuin haluaisin teidät kaikki kaveriksi ja ikäänkuin olisin jo vähän saanutkin. Että kiitos vain kaikille tästä ketjusta ja koko hommasta, mitä iloa! <3
Ihanasti sanoittu, kiitos teille kaikille 💚 Viime yönä olin valvomassa siellä 2plussalla ja jotenkin paitsi kaikki k+b tapahtumat niin se jaettu ilo, jännitys, yhteyden tunne, se kosketti. Olin ihan liikuttunut jossakin vaiheessa kaikesta.
Mun puoliso on välillä naureskellut mun naputtelulle, niin olen yrittänyt selittää, ei tässä ole kyse vain käärijästä (Bojania en viitsinyt edes esitellä.. 😏) Vaan yhteisöstä ja yhteisöllisyydestä ja jakamisesta. Tällä tapaa anona, arjesta ja arjen rooleista irrallaan voi olla tosi auki ja oma itsensä. En edes tarkista typoja, luotan että ymmärrätte. Se tekee hyvää!
Ja ihania kirjoituksia ollut täällä itsensä löytämisestä tai miten ollut erilainen kevät. Tämä on hirveä aikasyöppö harrastus, mutta lasken silti jäneeni plussan puolelle 💚 Ihana uppoutua tällaiseen vrt vaikka viime vuoden kevään sota-uutiset tai koronasta puhumattakaan
t. Se 2h yöunilla ja myös 40v 😇
Joku (ulkkis) oli pahottanu mielensä siitä ihmisvaljakosta (tanssijat hihnassa). Tais olla just sen @pihlajade n stooreissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää tää somehiljaisuus! Gregor, sua tarvittaisiin nyt somettamaan ja salakuvaamaan.Ai kauhee, mä luin ton että: Gregor, sua tarvittaisiin nyt sormettamaan ja salakuvaamaan 🙈
apua XD
Gregorya kaivataan jo sormettaankin huh.
Mikke sentään oli ystävällinen ja ilmoitti missä on ja palaavansa huomenna asiaan 🥹
Muut kaikki ihan hiljaa. Tyynyä myrskyn edellä vai mitä hemmettiä, koomassa kaikki?
Ei se vissiin ny laita mitään sieltä ainakaan ennen keikkaa. Näin se nyt vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Mikke sentään oli ystävällinen ja ilmoitti missä on ja palaavansa huomenna asiaan 🥹
Muut kaikki ihan hiljaa. Tyynyä myrskyn edellä vai mitä hemmettiä, koomassa kaikki?
ite ainakin jonkun sortin koomassa joo eilinen oli liikaa o-O