Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Etel oli mahtava eilen. Hiukset auki sopi siihen rooliin hyvin. Ja on niin kaunis. Joku sanoikin, että on kateellinen ja liityn kerhoon...
Etel on kyllä sellainen nainen, että saisi kenet tahansa miehen. Ehkei Käärijään rakastunutta Bojania, mutta muuten kenet tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Noi kyllä osaa tän somepelin, ei voi muuta sanoa. Vuoronperään radiohiljaisuus ja hottia kontenttia. Mun hermot on jo ihan riekaleina!
Ah, mä niin toivon, että Bojan ois Rautalammilla. Miettikää nyt, yötön yö, luonnon vehreys, maalaisromantiikkaa auton ikkunasta. Bojan opettelemassa Paratiisin sanat niin voi vetäistä sen lavalla illan keikalla ja myöhemmin yksityisesti Kärtsälle mökillä. *manifestoi*
No joo ja mä tajusin että tuolla reissulla ei ole mukana mikkeä eikä tanssijoita (kai) niin tiedätte kenen kanssa B sit hengaa jos siellä on
Mä toivon että tää somehiljasuus tarkottaa että ne vaa viettää aikaa yhessä siellä takapenkillä ja nyt sitten sielä missä sitten ovatkin.
Käärijähän on varmasti jo rautalammilla. Jos bojan olis siellä, niin kai sen nyt joku olis jo bongannut.
Samoin jos pyöris jossain julkisella paikalla.
Jos olis jo sloveniassa, tuliskohan sieltä jo videota bändin kanssa tai kiitosta tavastialle.
Mä veikkaan, että se on jossain mökillä, jonne myös käärijä on menossa yöllä.
Ärsyttävää tää somehiljaisuus! Gregor, sua tarvittaisiin nyt somettamaan ja salakuvaamaan.
Toivon K:lta jotain samanlaista stooria kuin prepartyjen aikaan. Aika säälittävää jos jää vaan noihin keikkataltiointeihin. Toki niistäkin onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysykääs joku näppärä Gregorilta instassa, milloin bojan lähtee suomesta. Se vastaa. Ite en kehtaa etten pillahda vastauksesta itkuun, jos onkin jo lähtenyt
Nyt ihan oikeesti, annatte sen olla. Toi on just sitä ylimenevää stalkkausta
just eikä melkeen näin!
Vierailija kirjoitti:
No on se ny prkle. Ku ei mitään mistään kuulu.
Ja et ihminen on näin tyhmä. Odottaa jotain somepäivitystä. Koko päivän.
onko jotain jännitävää taas tapahtumassa eilisestäkään ei olla toivuttu o_o
Ja siis joudutaanko me tänäänkin jatkoille jos olinpaikat selviää meille suotuisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Voisin kyllä kuvitella että siellä mökillä on koko kolmikko b ja k ja mikke jossakin vaiheessa. Olihan ne kolmistaan siellä viisuissakin menossa vaikka missä että eiköhän mikke ja b viihdy myös toistensa seurassa.
Eikös siellä ole silloin myös viherkynsikkäät, jos manageri Jeren kuskaa mökille?
Onhan siellä keikalla ne käärijän pinkit ukot kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi kyllä osaa tän somepelin, ei voi muuta sanoa. Vuoronperään radiohiljaisuus ja hottia kontenttia. Mun hermot on jo ihan riekaleina!
Ah, mä niin toivon, että Bojan ois Rautalammilla. Miettikää nyt, yötön yö, luonnon vehreys, maalaisromantiikkaa auton ikkunasta. Bojan opettelemassa Paratiisin sanat niin voi vetäistä sen lavalla illan keikalla ja myöhemmin yksityisesti Kärtsälle mökillä. *manifestoi*
No joo ja mä tajusin että tuolla reissulla ei ole mukana mikkeä eikä tanssijoita (kai) niin tiedätte kenen kanssa B sit hengaa jos siellä on
Ei se sit kyllä mukana voi olla. Ei B suostu hengaan hyeenojen kans. Kyllä se taitaa olla mökillä, etelin tai miken.
No aikuisten oikeesti ne voi olla ihan mukavia tyttöjä joiden kanssa se hengaa mielellään. Tässä ketjussa tilanne on toinen
Oikeesti kiitos ihanat palstalle kirjoittajat! Ootte tuoneet Instan, Twitterin ja YouTuben ohella melkosesti sisältöä mun viimeaikaisiin sairaspäiviin. 💚 Oon nauranut välillä teidän jutuille ääneen niin, että kouluikäiset lapsetkin kyselee, että mitä täällä oikeen kirjoitellaan. Tämäkin ilta menee taatusti Rautalampi casea seuratessa. 😅
T. Täysin Käärijään ja Bojaniin hurahtanut lähemmäs 40 v. lehtori ja perheen äiti
Vierailija kirjoitti:
Käärijähän on varmasti jo rautalammilla. Jos bojan olis siellä, niin kai sen nyt joku olis jo bongannut.
Jos olis jo sloveniassa, tuliskohan sieltä jo videota bändin kanssa tai kiitosta tavastialle.
Ärsyttävää tää somehiljaisuus! Gregor, sua tarvittaisiin nyt somettamaan ja salakuvaamaan.
Gregorya ei enää oo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sit kyllä mukana voi olla. Ei B suostu hengaan hyeenojen kans. Kyllä se taitaa olla mökillä, etelin tai miken.
No aikuisten oikeesti ne voi olla ihan mukavia tyttöjä joiden kanssa se hengaa mielellään. Tässä ketjussa tilanne on toinen
Toinen ei kuitenkaan oo edes somekaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi kyllä osiäaa tän somepelin, ei voi muuta sanoa. Vuoronperään radiohiljaisuus ja hottia kontenttia. Mun hermot on jo ihan riekaleina!
Mä nään jo Bojanilla sellaiset harmaat puvunhousut ja valkosen kauluspaidan missä hihat käärittynä ja pari ylintä nappia auki, ehkä henkselit .. ja tottakai heinä suussa. Rennosti kävelemässä tien piennarta ilta-auringon hohteessa hiuksiaan kädellään haroen ....
Ja nyt mä mietin et mihin ja miten sijoittasin Jeren tähän maalaismaisemaan .. 🤔 Ehkä vähän tuhma nahka-asunen prätkäpoika, joka pysähtyy tän toisen viereen ja .... Ai että 🔥
Hitsi, aika herkullinen paketti.Ja mikähän on tämän illan tarjonta oikeesti???? Onko Bojan mukana, vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on se ny prkle. Ku ei mitään mistään kuulu.
Ja et ihminen on näin tyhmä. Odottaa jotain somepäivitystä. Koko päivän.
Niinpä, hulluja pidetään jännityksessä 😂
Olisiko tää heidän some strategiaa Tällainen kouluttaminen. Bojan kyllä yleensä somettaa paljon. Mut voi olla hirvee hedari (Morgan) tai väsy tai kiireinen.
Mitenkähän Kärtsä löytää virtaa ja draivin tohon keikkaan tuollaisen Tavastian tuplayön jälkeen. Aika hurjaa. Mut toivotaan jotain kivaa mökkiä heille vielä huomisesta alkaen 💚
Tuli heti mökkimainoksia tähän 😅
Meen nyt saunaan, tulkaa hakeen kun alkaa tapahtua! Oikeesti pitäs olla joku hälytysjärjestelmä, joka ilmottais kaikki poikien liikkeet!😅
Vierailija kirjoitti:
Miten K yöllä sinne mökille menisi, eikös hohtokaksoset oo silloin mukana. Eihän k aja itse keikoille?
Kärtsäri on ens torstaina Mansessa