Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Meen nyt saunaan, tulkaa hakeen kun alkaa tapahtua! Oikeesti pitäs olla joku hälytysjärjestelmä, joka ilmottais kaikki poikien liikkeet!😅
Juu tuun hakee heti ku alkaa tapahtuu!
Voi olla, että suunnittelevat syksyn yhteiskeikkaa. Silloin ei voi somettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijähän on varmasti jo rautalammilla. Jos bojan olis siellä, niin kai sen nyt joku olis jo bongannut.
Samoin jos pyöris jossain julkisella paikalla.
Jos olis jo sloveniassa, tuliskohan sieltä jo videota bändin kanssa tai kiitosta tavastialle.
Mä veikkaan, että se on jossain mökillä, jonne myös käärijä on menossa yöllä.
Ärsyttävää tää somehiljaisuus! Gregor, sua tarvittaisiin nyt somettamaan ja salakuvaamaan.Miten K yöllä sinne mökille menisi, eikös hohtokaksoset oo silloin mukana. Eihän k aja itse keikoille?
Ei saakeli.
Vierailija kirjoitti:
Meen nyt saunaan, tulkaa hakeen kun alkaa tapahtua! Oikeesti pitäs olla joku hälytysjärjestelmä, joka ilmottais kaikki poikien liikkeet!😅
Ja ennenku Justiina toppuuttelee, tuo oli vitsi! Mutta nyt saunaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijähän on varmasti jo rautalammilla. Jos bojan olis siellä, niin kai sen nyt joku olis jo bongannut.
Jos olis jo sloveniassa, tuliskohan sieltä jo videota bändin kanssa tai kiitosta tavastialle.
Ärsyttävää tää somehiljaisuus! Gregor, sua tarvittaisiin nyt somettamaan ja salakuvaamaan.Miten K yöllä sinne mökille menisi, eikös hohtokaksoset oo silloin mukana. Eihän k aja itse keikoille?
No mä näkisin, että menevät sinne isolla porukalla bilettämään ja nauttimaan suomen kesästä. Myös tytöt. Näyttävät bojanille että kato tässä on sauna ja tässä on järvi ja tässä on makkara ja tässä on olut tyyliin suomalaisia perinteitä
Bojan pystyy kyllä viettämään aikaa myös tyttöjen kanssa enkä usko, että isommassa porukassa ja pienessä kännissä myöskään tyttiksen läsnäolo estää käärijän menoa. Bojanin ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Joo! Eilen oli ihan mahdotonta kun piti kytätä koko keikkailta jos alkaa live. Sormet täristen yritin kirjoittaa IG hakuun sitä käärijäfanit, kun tuli siitä vinkki. Nälkä oli kova!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi kyllä osaa tän somepelin, ei voi muuta sanoa. Vuoronperään radiohiljaisuus ja hottia kontenttia. Mun hermot on jo ihan riekaleina!
Ah, mä niin toivon, että Bojan ois Rautalammilla. Miettikää nyt, yötön yö, luonnon vehreys, maalaisromantiikkaa auton ikkunasta. Bojan opettelemassa Paratiisin sanat niin voi vetäistä sen lavalla illan keikalla ja myöhemmin yksityisesti Kärtsälle mökillä. *manifestoi*
Bojan opettelemassa Paratiisin sanoja! Miksi tämä on vähän liian helppo kuulla jo mielessään...
Sinä sanoit menkäämme maalle meidän landelle, mietin nyt juttu tää onnistuu... 🎵
Mun siirappinen inhokkilaulu! Ei auttanut, vaikka kuuntelin Ville Valon version, niinkuin joku täällä ehdotti ,😄
Käärijä myöskin aikaisemmin sanoi, että jos bojan tänne tulee nii menevät varmasti studiolle nauhottamaan jotakin. Jännityksellä odotamme, tapahtuuko tämä alkuviikosta.
Keikka alkaa 1,5h päästä. Ja ihan kuollutta.
Vierailija kirjoitti:
Se on tämä palkkanilaene hurmuri ruvenna savolaeseks. Olinpaekka: suattaapi olla Suomessa, suattaa olla olematta.
Tässä alkaa olla myös vähän sellaista Where's Waldo? -meininkiä 🤔
Mulle on alkanut tulla instassa mainoksia Balkanin maiden matkoista 😂
Ehkä pitää napata lento Sloveniaan, jos jollain keikalla ois vielä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä näkisin, että menevät sinne isolla porukalla bilettämään ja nauttimaan suomen kesästä. Myös tytöt. Näyttävät bojanille että kato tässä on sauna ja tässä on järvi ja tässä on makkara ja tässä on olut tyyliin suomalaisia perinteitä
Bojan pystyy kyllä viettämään aikaa myös tyttöjen kanssa enkä usko, että isommassa porukassa ja pienessä kännissä myöskään tyttiksen läsnäolo estää käärijän menoa. Bojanin ehkä.
Mikään, missä nuo todella mukavat tyttöset ovat mukana, ei kuulosta hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä myöskin aikaisemmin sanoi, että jos bojan tänne tulee nii menevät varmasti studiolle nauhottamaan jotakin. Jännityksellä odotamme, tapahtuuko tämä alkuviikosta.
Se ei kyllä luvannut yhteistä musaa, vaan että varmaan piipahtavat studiolla.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää tää somehiljaisuus! Gregor, sua tarvittaisiin nyt somettamaan ja salakuvaamaan.
Luulen, että Etel on vienyt Bojanin Kirkkonummen? mökille.
Taitaa olla "hieman" erilainen meininki tuolla Nuapurissa kuin eilen Tavalla. Insta stooreissa kuvaa parhaillaan soittavan Uniklubin keikalta. Jos B&K päättävät esiintyä yhdessä, niin saavat kyllä paikkakunnan ihan sekaisin 😅
Paljon sinne Nuapuripoppiin menee yleisöä, et onko siellä kunnon meno? Ilma vissiin ainakin ihan ok, eikö se oo ulkoilmatapahtuma, vai onko??
Kärtsän ig-kommenteissa joku ulkomaan fani kirjoittanut et Jokerit etsii muutenkin jo uutta laulajaa bändiinsä et voit pitää Bojanin tanssijana. 😅
Ujo off topic paljastus. Olen seurannut tätä saagaa jo tovin, ja sama täällä - keski-ikäinen äiti-ihminen täysin hurahtanut. En ole osallistunut keskusteluun, mutta lukenut sitäkin innokkaammin. Ja nyt se paljastusosuus: olen ja olen aina ollut tosi yksinäinen. Jännitän ihmisiä silloin kun pitäisi kaverustua ja tutustua syvällisemmin, ja oikeastaan olen jo luovuttanutkin koko asian suhteen. Mutta tässä ketjussa on aivan ihanan tuntuisia tyyppejä, aivan täysin minuun iskevää huumoria, ja tuntuu kuin haluaisin teidät kaikki kaveriksi ja ikäänkuin olisin jo vähän saanutkin. Että kiitos vain kaikille tästä ketjusta ja koko hommasta, mitä iloa! <3
Vierailija kirjoitti:
Paljon sinne Nuapuripoppiin menee yleisöä, et onko siellä kunnon meno? Ilma vissiin ainakin ihan ok, eikö se oo ulkoilmatapahtuma, vai onko??
Oku siellä jo ihmetteli paikan päällä ku koitin stalkata jos vahingossa ois sen kameraan osunut Kääryle ...
Vitsi mä toivon ig liveä vaikka huomiselta yhteishengailulta