Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Onko Bojan laittanut tänään someen mitään?
Noi kyllä osaa tän somepelin, ei voi muuta sanoa. Vuoronperään radiohiljaisuus ja hottia kontenttia. Mun hermot on jo ihan riekaleina!
Ah, mä niin toivon, että Bojan ois Rautalammilla. Miettikää nyt, yötön yö, luonnon vehreys, maalaisromantiikkaa auton ikkunasta. Bojan opettelemassa Paratiisin sanat niin voi vetäistä sen lavalla illan keikalla ja myöhemmin yksityisesti Kärtsälle mökillä. *manifestoi*
Vierailija kirjoitti:
https://shared.jodel.com/nCCzNccqwAb
En kestä, Bojanin hymy ja tuo miten halaa/pitää Kärtsää ja taas tuo tukan pörrötys🥺🥰
Sydän sulaa 🥺😍
Vierailija kirjoitti:
jos se pusu oiskin tapahtunut vasta ois porukka villiintynyt :d
Ottaa vähän kaaliin, kun pusu lähti jollekin Aapolle, mutta ei maailman mestaruuksia omaavalle BOJANILLE.
Vierailija kirjoitti:
Onko Bojan laittanut tänään someen mitään?
Ei, mutta tykkäillyt K:n jutuista ig.
Käärijä ja Bojan 'duo' euroviisuihin ens vuonna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä Matin storyssa on ilmeisesti Bojanin piirtämä naamakuva Matista? Sitaattina draw me like one of your french girls. Tää on se mitä Rose sanoo Jackille Titanicissa ja sit Jack piirtää sen alastonkuvan siitä 🤭
Voi ei, mun mielikuva siitä kun Käärijä ja Bojan tekisivät some-päivityksen, jossa he toteuttaisivat kyseisen Titanic-kohtauksen. Siinä Käärijä pötköttelisi sohvalla (vaatteiden kanssa tai ilman) ja Bojan piirtäisi tikku-ukon 😂.
Lisää ideoita pukkaa: tuon myötä heidän aiemman Titanic-kuvan voisivat herättää uudelleen henkiin lisäämällä siihen esim. tekstin (pun intended): The ship comes loaded with Bojan and Käärijä. Sopisi myös hyvin somepäivitykseksi jos eksyisivät vaikka Ruotsin-laivalle 😁.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hävettävää. Toi Frankin pumppausvideo oli niin hauska, että huutonauroin täällä naapureitten ihastukseksi. Ihania tyyppejä nämä K ja B. Oikea tapa suhtautua bromance-spekulointiin on pistää kunnolla yli. By the way, rockimpi, rennompi tyyli sopii B:lle mainiosti. Toivottavasta se ylettyy heidän tulevaan musiikkiinkin.
Olen varmasti yksi harvoista, jolle B ei ole erityisesti iskenyt, mutta eilisen keikan videoissa se on kyllä hottis. Rock-tyyli sopii sille paljon paremmin kuin se naapurinpojan mummon kaapilla käynyt hippipoikatyyli.
Sama homma, en ole innostunut Pokereista missään vaiheessa. Tänään aloin kuunnella tuotantoa ja se Demoni onkin oikein hyvä biisi.
Tiedän, että tämä rikkoo häpeäsääntöä 3.1 sillä kuuntelukertani tilastoituvat Suomeen. Kiitos ja anteeksi.
Demoni kuulostaa kitaraosuuksissa aika paljon Kentiltä. Siksi se varmaan on omakin suosikkini.
Mulle on tullut monestakin biisistä vahvat Kent-vibat! Nyt kuuntelulistalla onkin vuorotellen Jokerit ja Kentin ysärituotanto. Oikeastaan tämä yhteys ehkä selittääkin vähän tätä omaa täti-ikäisen hurahatamista, koska silloin Kentin aktiivisena kuuntelijana olin nuori ja onnellinen opiskelija, ja nyt ne samat elämänvimmaiset tunteet puskee pintaan. Ihan kuin en oisikaan pelkästään tämä sohvalla lötköttelevä tasapaksu viranhaltija! Ilmeisesti olen edelleen se sama tyttö kuin silloin! Ihanaa!!!
Etel oli mahtava eilen. Hiukset auki sopi siihen rooliin hyvin. Ja on niin kaunis. Joku sanoikin, että on kateellinen ja liityn kerhoon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hävettävää. Toi Frankin pumppausvideo oli niin hauska, että huutonauroin täällä naapureitten ihastukseksi. Ihania tyyppejä nämä K ja B. Oikea tapa suhtautua bromance-spekulointiin on pistää kunnolla yli. By the way, rockimpi, rennompi tyyli sopii B:lle mainiosti. Toivottavasta se ylettyy heidän tulevaan musiikkiinkin.
Olen varmasti yksi harvoista, jolle B ei ole erityisesti iskenyt, mutta eilisen keikan videoissa se on kyllä hottis. Rock-tyyli sopii sille paljon paremmin kuin se naapurinpojan mummon kaapilla käynyt hippipoikatyyli.
Sama homma, en ole innostunut Pokereista missään vaiheessa. Tänään aloin kuunnella tuotantoa ja se Demoni onkin oikein hyvä biisi.
Tiedän, että tämä rikkoo häpeäsääntöä 3.1 sillä kuuntelukertani tilastoituvat Suomeen. Kiitos ja anteeksi.
Demoni kuulostaa kitaraosuuksissa aika paljon Kentiltä. Siksi se varmaan on omakin suosikkini.
Mulle on tullut monestakin biisistä vahvat Kent-vibat! Nyt kuuntelulistalla onkin vuorotellen Jokerit ja Kentin ysärituotanto. Oikeastaan tämä yhteys ehkä selittääkin vähän tätä omaa täti-ikäisen hurahatamista, koska silloin Kentin aktiivisena kuuntelijana olin nuori ja onnellinen opiskelija, ja nyt ne samat elämänvimmaiset tunteet puskee pintaan. Ihan kuin en oisikaan pelkästään tämä sohvalla lötköttelevä tasapaksu viranhaltija! Ilmeisesti olen edelleen se sama tyttö kuin silloin! Ihanaa!!!
Tasapaksu viranhaltija, shippaaja ja vanha Kent-fani. Did we just become best friends?
Vierailija kirjoitti:
Noi kyllä osiäaa tän somepelin, ei voi muuta sanoa. Vuoronperään radiohiljaisuus ja hottia kontenttia. Mun hermot on jo ihan riekaleina!
Ah, mä niin toivon, että Bojan ois Rautalammilla. Miettikää nyt, yötön yö, luonnon vehreys, maalaisromantiikkaa auton ikkunasta. Bojan opettelemassa Paratiisin sanat niin voi vetäistä sen lavalla illan keikalla ja myöhemmin yksityisesti Kärtsälle mökillä. *manifestoi*
Mä nään jo Bojanilla sellaiset harmaat puvunhousut ja valkosen kauluspaidan missä hihat käärittynä ja pari ylintä nappia auki, ehkä henkselit .. ja tottakai heinä suussa. Rennosti kävelemässä tien piennarta ilta-auringon hohteessa hiuksiaan kädellään haroen ....
Ja nyt mä mietin et mihin ja miten sijoittasin Jeren tähän maalaismaisemaan .. 🤔 Ehkä vähän tuhma nahka-asunen prätkäpoika, joka pysähtyy tän toisen viereen ja .... Ai että 🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasapaksu viranhaltija, shippaaja ja vanha Kent-fani. Did we just become best friends?
Ai että meille tulee mahtava ilta eturivissä kun Jokerit vihdoin suvaitsee saapua Helsinkiin!
Vierailija kirjoitti:
Pakko kopioida tähän jonkun puujalkavitsi eilisilta puutarhajatkoilta kun nauroin sille väsyneenä vähän liikaa:
Jos Käärijä ois Tampereelta niin noiden duon nimi vois olla Bro&Manse 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kopioida tähän jonkun puujalkavitsi eilisilta puutarhajatkoilta kun nauroin sille väsyneenä vähän liikaa:
Jos Käärijä ois Tampereelta niin noiden duon nimi vois olla Bro&Manse 😂
Siellä oli niin hyviä juttuja muutenkin ja mitään ei päässyt peukuttamaan. Huppelissa piti vain laskea kirahvin kirjaimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://shared.jodel.com/nCCzNccqwAb
En kestä, Bojanin hymy ja tuo miten halaa/pitää Kärtsää ja taas tuo tukan pörrötys🥺🥰
Bojan näyttää ihan rakastuneelta tuossa kuvassa.
Olisi aika kiva tietää, että mitä ajattelee tuossa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Noi kyllä osaa tän somepelin, ei voi muuta sanoa. Vuoronperään radiohiljaisuus ja hottia kontenttia. Mun hermot on jo ihan riekaleina!
Bojan opettelemassa Paratiisin sanoja! Miksi tämä on vähän liian helppo kuulla jo mielessään...
No on se ny prkle. Ku ei mitään mistään kuulu.
Ja et ihminen on näin tyhmä. Odottaa jotain somepäivitystä. Koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
No on se ny prkle. Ku ei mitään mistään kuulu.
Ja et ihminen on näin tyhmä. Odottaa jotain somepäivitystä. Koko päivän.
Niinpä, hulluja pidetään jännityksessä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan opettelemassa Paratiisin sanoja! Miksi tämä on vähän liian helppo kuulla jo mielessään...
Sinä sanoit menkäämme maalle meidän landelle, mietin nyt juttu tää onnistuu... 🎵
Se on tämä palkkanilaene hurmuri ruvenna savolaeseks. Olinpaekka: suattaapi olla Suomessa, suattaa olla olematta.