Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
12921/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nice, löysin hidastuksen siitä missä Käärijä sivelee kädellä läpi Bojanin vartalon. Better than original 😂 lähde TikTok

Minua taas ihmetyttää että mitä se Mikke, joka kulkee keikoilla mukana, ajattelee? Eikö tee mieli antaa homostelevalle pikkuveljelle ympäri korvia?

Höh sä oot kamala.

Vierailija
12922/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ei ole tyttöystävästä/avovaimosta muita todisteita kuin Seiskan höpöjuttu...

Ja yhteinen Malediivien matka, ja storyt tyttiksen Vallilan kämpästä, yhdessä näkyy itse Kärtsä taustalla, ja "barbeque date night" storyt, ja tyttiksen sometilin siivoaminen, ja Kärtsän vaatteisiin pukeutuminen UMKssa ja yhteisillalliset siellä samiskynsilakkoineen, molemminpuoliset sydämet Instakommenteissa ja...ja....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12923/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa viisaat kanssasisaret, miten Bojan pähkäilee tyttöystävän olemassaolon, jos nyt oletamme, että b on ihastunut Jereen. Tarkoitan, että ei Bojan kuitenkaan mitenkään murheelliselta vaikuta, ei Sloveniassa, eikä täällä.

No en tiedä onko ihastunut, ainakin ihailee. Mutta jos olisikin ihastunut, niin eihän se tyttöystävän olemassaolo siihen tunteeseen vaikuta. Oon ollut joskus ihastunut varattuun työkaveriin ja ihanaa se tunne oli, vaikka tiesin toisen varatuksi, tommonen Bojan-hymy oli usein kasvoilla.. (mitään ei koskaan tapahtunut, ihan vaan moralisoijille tiedoksi)

Sen ei tarvi olla joko tai! Monessa suhteessa nykyisin on aivan ok, new relationship energy säpinää tekee vaan hyvää pääsuhteelle. Itsekin olen ihan rakastunut K ja B molempiin, ja oon varattu, silti voisin puhtoisin sydämin pitää heidän kanssa hauskaa, jakaa hetken jos toisenkin, jos voisin 🥵 Ei se uhkaa arjen parisuhdetta. Ja luulen et K kyllä tekee mitä haluaa ja ei välitä silleen näennäisistä rajoista. Kemia on käsin kosketeltavaa ja sekin on ihanaa huumaavaa heillekin varmasti. Ehkä he ei arjen 24/7 elämässä olisi toimiva pari kuitenkaan. Mut uskon, että hetkiä nipistävät!

Vierailija
12924/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on vahvempi, Myrtsin inho Bojania kohtaan vai Bojanin inho Myrtsiä kohtaan? Palaa pian joku ihan muu nuotiossa, kun rintsikat.

Vierailija
12925/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mihin Jere pistää ne kaikki rintaliivit? Antaa Myrtsille?

Myrtsi varmaan polttaa ne takapihalla nuotiossa.

Sillä mitään takapihaa ole. Vallilassa se budjaa

Vierailija
12926/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on vahvempi, Myrtsin inho Bojania kohtaan vai Bojanin inho Myrtsiä kohtaan? Palaa pian joku ihan muu nuotiossa, kun rintsikat.

Seuraako B vieläkään Myrtsiä Instassa

Vierailija
12927/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on fiilish bojan jää suomeen pidemmäksi ajaksi ja tai tulee jeren mukaan keikalle

Vierailija
12928/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mihin Jere pistää ne kaikki rintaliivit? Antaa Myrtsille?

Myrtsi varmaan polttaa ne takapihalla nuotiossa.

Tosi tyhmää ekologista tuhlausta heitellä rintaliivejä ja muutenkin tympeä vanha vitsi.

Jotain muuta sinne lavalle. Vaikka kortsupaketti 🤭

Vierailija
12929/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Vierailija
12930/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä tuossa ewween stoorissa on tarkoituksessa tuotu tyttiksen nimi isolla näkyväksi. Mutta siinä viimeisessä stoorissa, katsokaa miten ihanasti Bojan auttaa Eteliä nousemaan lattialta, kädet vyötäröllä. Oiiii.

Sivistynyt herrasmies on sitä kaikkialla. Myös kuuman ja hikisen keikan jälkeen räkäisellä stagella. Uuh 🔥😍

Vierailija
12931/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Käärijä-mollamaija oli hauska, joku varmaan eilen antanut.

Vierailija
12932/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on fiilish bojan jää suomeen pidemmäksi ajaksi ja tai tulee jeren mukaan keikalle

Uskon että joku haastattelu on ainakin tulossa. Olisi outoa jos mikään media ei haastattele, koska onhan Bojan/Joker Out nyt tosi suosittu Suomessa.

Vierailija
12933/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Käärijä-mollamaija oli hauska, joku varmaan eilen antanut.

Ekalla keikalla joku meksikolainen tai

"meksikolainen" antoi. Ens siis ole varma oliko oikeasti meksikolainen vai läppää vain. Jos ylipäänsä ymmärsin tilanteen oikein siinä humussa. :D

Vierailija
12934/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stana nyt niitä Joker Outin keikkoja Suomeen!!1!

Vierailija
12935/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Junalla kaiketi sinne Rautalammille menee? Ängetkää joku nyt samaa junaan ... Alkaa taas kauhee aikataulujen selvittely.

Vai meinaako ajaa 4h edes takasin? Neiti manageri?

No ei ne nyt herranjumala millään junalla keikkaile. Ihan autolla kiersivät koko keväänkin. Sitä en tiedä kuka ajaa.

Käärijä muuten meni junalla kerran tän matkan Tampereelle keikalle...ootas kun linkkaan, ihana klippi...

https://www.instagram.com/reel/Crfo0burRUS/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tämä! Tuo on junavaunun taaimmainen istuin. Hattuhyllyt näkyy. t junailija (oisimpa ollu vieressä 😞)

Vierailija
12936/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä huomaan että minäkin tiedän nyt mitä tarkoittaa  sanonta Elämää suurempaa.

Saadaan olla hirmu kiitollisia ja iloisia siitä, että tämä tapahtui meille suomalaisille, tämä tapahtui suomen kielellä, tämä tapahtui Käärijän lahjakkuuden ja hahmon ja persoonan ansiosta, hänen kova panoksensa palkittiin ja kaiken kukkuraksi me saimme Bojan. Ei niin että omistaisimme ketään. Mutta saimme hänet tietoisuuteemme.

Mun täytyy nyt kokeilla lähtöä toiselle planeetalle, mistä käsin voisin nähdä oman elämäni arjen ja pystyä tekemään siinä vaikka jotakin. Esim ottamaan pakkassuojat taimien päältä. Kesä jatkuu, kesä.

Vierailija
12937/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stana nyt niitä Joker Outin keikkoja Suomeen!!1!

Jodelissa joku kirjoitti että Bojan olisi taksiin mennessään kuiskannut että september kun joku oli kysynyt Suomen keikasta (huom lähdekritiikki).

Toivotaan että pian tulee virallista tietoa.

Vierailija
12938/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ehkä menen vähän turhaan spekulointiin, mutta menköön tässä huumassa. Jos kumpikaan heistä ei koskaan ole ihastunut/rakastunut mieheen, niin se voi kestää ennen kuin tajuaa että tässä onkin muuta kuin pelkkää ystävyyttä.

Ystäväni (nainen) piti itseään heterona mutta on nykyään naisen kanssa yhdessä. Muistan itse kun he tutustuivat ja katselin sivusta, että ovat tosi ihana kaksikko. En siis itsekään ajatellut heitä parina vaan hyvinä kavereina, mutta huomasi miten hyvin tulevat toimeen. Voin sanoa, että olin jopa kateellinen kun tuntui että menetin ystäväni kun he olivat jatkuvasti yhdessä. Meni vuosi ja sitten tajusivat mitä todellisuudessa halusivat.

Mulle tulee tästä K ja B parivaljakkoa katsoessa samoja fiiliksiä, mutta en tietenkään tunne heitä, enkä tiedä miten he käyttäytyvät esim. muiden ystäviensä kanssa.

Vierailija
12939/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Aistii non-vibat

Vierailija
12940/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa Twitterissä sen B&K 9/11-fanficin kanssa meemeily, ihmiset postailevat siitä pätkiä kun se on niin bisarri ja hulvaton.

Ketju on lukittu.