Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
12901/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä tuossa ewween stoorissa on tarkoituksessa tuotu tyttiksen nimi isolla näkyväksi. Mutta siinä viimeisessä stoorissa, katsokaa miten ihanasti Bojan auttaa Eteliä nousemaan lattialta, kädet vyötäröllä. Oiiii.

Ja miten Etel laittaa omat kätensä Bojanin käsien päälle...

Sori vaan Samu.

Vierailija
12902/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40526 kirjoitti:

Me kaikki nähtiin mitä nähtiin. Tuon kemian ja onnellisuuden näki ihan jokainen ja vaikka K on kuinka parisuhteessa, niin lavalla ei nähty mitään bromancen ylläpitoa fanien miellyttämiseksi vaan aitoja tunteita ja jos tälle tehokaksikolle itselleen ei ole vielä selvää, mitä nuo tunteet tarkoittavat, niin muille se ei kyllä jäänyt epäselväksi. Tavastian keikalla oli K. parhaat ystävät mukana mutta kenenkään muun seurassa hän ei hehkunut tuolla tavalla kuin Bojanin. Me nähtiin sama keveys ja vapautuneisuus niin kuin Liverpoolissa, eikä sitä voi feikata.Tämä sama tunnelma ei välittynyt ollenkaan Malediiveilta eikä missään muissakaan videoissa.

Aamen! Ihan eri meininki ollut livenä ja ig-stooreissa nyt. Bojanin seurassa hän loistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12903/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihana 🥰

https://twitter.com/faheydefender/status/1667324158231937029?t=YyN34Qjp…

On! Toistan itseäni, mutta menee kyllä yli kaiken käsityskyvyn, että jollakin on noin jumalainen olento hyppysissään ja kuitenkin valitsee väärin.

Hei hei hei. Ei me voida toisen puolesta tietää mikä on oikea/väärä valinta. Kunnioitusta toisen yksityiselämää kohtaan, kiitos!

Vierailija
12904/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antoiko Sampitar Käärijälle noi rintsikat? Storyssä mainitsi niiden tuoksuneen ted bakerin hajuvedelle. Pitää kyllä avomiehen olla todella ymmärtäväinen ja jos joku vinkuu, että ei saa yksityishenkilöstä puhua, niin tämä fani itse pitää julkista sometiliä, seuraajia jo yli 4000. Selvästi haluaa saada näkyvyyttä.

Saa nyt lokaa niskaan Jodelissa kun oli 1. keikan jälkeen mennyt jonon etupäähän ja siksi ollut toisellakin keikalla edessä not cool. Henkilökunta ei kuulemma ollut tehnyt mitään ja jonossa olijat olivat huomauttaneet myös mutta eivät olleet siirtyneet.

Mitä helvettiä... Mua vituttaa toi hehkutus "minä oon eturivin superfani" ja sit millä keinoin... en usko että toi on sitä mitä Jere haluaa fanien tekevän muille ja muita kohdeltavan

Vierailija
12905/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein ihmeellisintä on se, että en ole yksin tän ilon ja hullutuksen kanssa. En ole koskaan ennen kirjoittanut Vauva-palstalle mitään, enkä ehkä tämän jälkeenkään. Tää (puutarhaketjut ja mun eilinen varma tunne Bojanin energiasta, että hän on Suomessa, ja sit kaikki miten he ylitti kaikkien meidän toiveet siellä keikalla) on ollut niin erikoinen ja ihmeellinen kokemus, että jää lahjana elämään koko lopuksi elämää.

Alunperin mä ihastuin viisujen jälkeen siihen, miten maailma ihastui Käärijään, sitten ihastuin vähän siihen itsekin, sitten ihastuin Bojaniin ihan tosi paljon tää on herättänyt itsessä (oon 47 v) nuoria kerroksia eloon, muistoja ja iloa ja kosketusta johonkin puoleen itsessä mikä on jäänyt vähän varjoon ruuhkavuosina. Yhtään en tätä häpeä, iloitsen vaan!

Nyt mun intuitio sanoo, että mun on hyvä päättää tämä vähitellen tähän - B ja J jatkaa elämäänsä ja he jatkaa elämäänsä vähän minussakin. Toivon kovasti, että se hyvä mitä heillä on ja mitä jakavat muille, saa elää ja kasvaa! Koen, että toinen heistä ei ole auki varsinaiselle suhteelle, ei ehkä ihan itselleenkään, mutta tää on ollut ja on edelleen jotain upeaa ja maailmaan tarkoitettua tää heidän yhteys.

Sydänlämmin kiitos kaikille teille tästä keväästä, puutarhureille erityisesti - hersyvä kokemus että oli jälleen salakieli lapsuuden leikkien jälkeen! Niin hauska ois myös tietää, keitä me oikeasti viestien takana ollaan, mutta jääköön sekin yhdeksi elämän suloisista salaisuuksista.

Olipa ihana kirjoitus

Vierailija
12906/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antoiko Sampitar Käärijälle noi rintsikat? Storyssä mainitsi niiden tuoksuneen ted bakerin hajuvedelle. Pitää kyllä avomiehen olla todella ymmärtäväinen ja jos joku vinkuu, että ei saa yksityishenkilöstä puhua, niin tämä fani itse pitää julkista sometiliä, seuraajia jo yli 4000. Selvästi haluaa saada näkyvyyttä.

Saa nyt lokaa niskaan Jodelissa kun oli 1. keikan jälkeen mennyt jonon etupäähän ja siksi ollut toisellakin keikalla edessä not cool. Henkilökunta ei kuulemma ollut tehnyt mitään ja jonossa olijat olivat huomauttaneet myös mutta eivät olleet siirtyneet.

Mitä helvettiä... Mua vituttaa toi hehkutus "minä oon eturivin superfani" ja sit millä keinoin... en usko että toi on sitä mitä Jere haluaa fanien tekevän muille ja muita kohdeltavan

Mä mietin et maksoiko tosiaan kahdesta keikasta.

Vierailija
12907/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vasta tajusin, että Bojanin Cha Cha Cha paidassa oli alunperin hihat!

Vierailija
12908/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nice, löysin hidastuksen siitä missä Käärijä sivelee kädellä läpi Bojanin vartalon. Better than original 😂 lähde TikTok

Vierailija
12909/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt vasta tajusin, että Bojanin Cha Cha Cha paidassa oli alunperin hihat!

Paidaton riehuja ja hihaton riehuja

Vierailija
12910/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K&B halaus Carpe Diemin lopussa

https://twitter.com/ootanund/status/1667418138550452225?t=EIkMZ_M9Xr2I9…

Kyllä se Kärtsäkin ihan onnelliselta tossa näyttää.

Jossain vaiheessa Kärtsä kyllä feikkas somerakkaus-ilmettä kitaran kanssa. Kyllä tossakin on havaittavissa samaa (=hyvää yhteiskuvakontenttia) Ja heteroläpsytykset lopuksi

Vierailija
12911/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai jai, Jeren vatsa! 🤪🥰😍😘

Huhhuh, että toi Jeren kroppa on TULIKUUMA.

Vierailija
12912/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nice, löysin hidastuksen siitä missä Käärijä sivelee kädellä läpi Bojanin vartalon. Better than original 😂 lähde TikTok

pleese. Laittakaa ystävät aina esim käyttäjätilin nimi (vaikka ette tiktokista linkittäisikään) Tai muuten ei tapahtunut.

Vierailija
12913/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pari loistaa yhdessä. Se, että he ovat eri maista, ei ole yhteistä kieltä, kummatkin kiireisiä oman uransa kanssa, ainakin toinen varattu jne. ovat asioita, jotka hidastavat mutta jos heidät on tarkoitettu yhteen, niin kyllä he jossain vaiheessa yhteen päätyvät. Ei tuollaista kemiaa voi unohtaa. Luulen, että jos kyseessä olisi mies ja nainen, niin olisivat jo yhdessä kaikista esteistä huolimatta.

Vierailija
12914/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin et maksoiko tosiaan kahdesta keikasta.

Maksoi. Tai sai ystävältään myöhemmän lipun.

Vierailija
12915/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Niin hauska ois myös tietää, keitä me oikeasti viestien takana ollaan, mutta jääköön sekin yhdeksi elämän suloisista salaisuuksista.

Halaan sinua, tuntematon. Me ollaan jaettu toistemme seurassa jotakin tärkeää. Se ei ole pelkkää fiilistelyä, jotenkin on aavistus jostakin suuremmasta voimasta, joka tosiaan pysyy vielä salaisuutena.

Kiitollisena kaikesta, t. Mökinmummeli, tällä hetkellä sekopää-etuliitteellä :)

Vierailija
12916/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta onko naisilla mukana jotkut ekstrarintsikat jotka he heittävät lavalle vai riisuvatko he päällä olevat rintsikat paidan alla? 😂 Outoa toimintaa joka tapauksessa.

Vierailija
12917/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta onko naisilla mukana jotkut ekstrarintsikat jotka he heittävät lavalle vai riisuvatko he päällä olevat rintsikat paidan alla? 😂 Outoa toimintaa joka tapauksessa.

Eiköhän oo hommattu ihan vaan tähän tarkoitukseen ja kastettu hajuveteen 😏 Ikävä jos joku heittäs päältänsä hikiset rintsikat ...

Vierailija
12918/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mihin Jere pistää ne kaikki rintaliivit? Antaa Myrtsille?

Vierailija
12919/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettiny samaa 😆 Maailman sivuhan noita rintsikoita (ja pikkareita 😝) on lavoille heitelty, mutta en minäkään ole koskaan oikein tajunnut miksi. Tai siis jos itse oisin artisti ja naisena mulle heiteltäis jotain kalsareita, niin en olis kovin vaikuttunut 😂

Vierailija
12920/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mihin Jere pistää ne kaikki rintaliivit? Antaa Myrtsille?

Myrtsi varmaan polttaa ne takapihalla nuotiossa.

Ketju on lukittu.