Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
12881/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihana 🥰

https://twitter.com/faheydefender/status/1667324158231937029?t=YyN34Qjp…

Vain muutama sekuntti ja mummeli on täällä polvet pehmosina :D

Tässä vähän lisää mummelille

https://twitter.com/JYPETWIlICE/status/1667395039704776704?t=MZYy3YQ50c…

https://twitter.com/jokaarija/status/1667310665546047495?t=MMk2Lc2FzC1l…

https://twitter.com/JYPETWIlICE/status/1667384625503817728?t=i_bSaAP7f3…

https://twitter.com/_imtea/status/1667261936596144156?t=uYkekcojX5A2JwG…

No nyt on!!! :D 

Ihan kreisi tuo housujen-etumuksen-hairaisu (mummeli käyttää nättiä kieltä tässä) - tuli flashback nuoruuteni baarielämään, kun eräs hurmuri lähetti tuon eleen mulle savuisesta baarinnurkasta :D 

Vaikutus oli/on taattu!

Vierailija
12882/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sampitaren stoorit on mahtavia. Säilyyköhän ne jossain nähtävillä. Sampitar vaikuttaa herttaiselta ihmiseltä. Jos jerellä joku nainen pitää olla, niin siinä olisi varmaan mukava sellainen.

No Sampittarella on kyllä mies ja lapsia, vaikka onkin Käärijän "superfani".

Ai niinkö, olin siinä luulossa, että on eronnut.

Naimisissa ei ainakaan oo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12883/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihana 🥰

Äläs muuta viserrä, kuinkahan nopeasti muuten b oppisi suomea, jos olisi täällä jonkin aikaa. Ei palauteta tätä miestä Sloveniaan. Tänne se kuuluu.

No en minä haluaisi väkivaltaa silti käyttää :D Onhan hän täysikäinen ja täyspäinen henkilö, paitsi että  oikeassa seurassa (lue: Käärijän seurassa) kreisi ja tekee meistä muistakin ihan sekopäitä. 

Väkivaltaa ?

Vierailija
12884/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään ei ole tyttöystävästä/avovaimosta muita todisteita kuin Seiskan höpöjuttu...

Vierailija
12885/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori OT mutta kiitos universumi kun toit tämän ihanan eskapismin multihuipentuman eteeni. Kiitos ihanat puutarhurit ja manifestoijat. Kiitos K ja B. Mulla on todella vaikea elämänvaihe meneillään ja tämä auttaa mua pysymään pinnalla, oikeasti. Ei ole eka kerta kun hiustupsusta otetaan kiinni ja vedetään ylös niin että saa toivon pilkahduksen jostain. Tämä on yksi niistä kerroista. Kiitos ja takavasemmalle.

Jonkin verran nyt joka puolella näitä kommentteja, että kerrankin kokee olevansa elossa oikeaan aikaan. Surullisen oikealta kuulostaa itsestäkin. Miksi nämä eivät vaan lyö hynttyitä yhteen? Tuntuu 100% järjenvastaiselta. 😃 K ota se jarru pois!

Älähän hätäile, linnan juhliin on vielä aikaa. Elokuussa K menee viikoksi Sloveniaan (näin päätin) ja siellä kokee valaistumisen.

Vierailija
12886/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12887/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ei ole tyttöystävästä/avovaimosta muita todisteita kuin Seiskan höpöjuttu...

Häh, no kyllä on. Ja vaikka seiska on roskaa niin ne ei julkaise tollasia juttuja ilman melko mittavaa taustatyötä ja varmuutta asiasta.

Vierailija
12888/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori OT mutta kiitos universumi kun toit tämän ihanan eskapismin multihuipentuman eteeni. Kiitos ihanat puutarhurit ja manifestoijat. Kiitos K ja B. Mulla on todella vaikea elämänvaihe meneillään ja tämä auttaa mua pysymään pinnalla, oikeasti. Ei ole eka kerta kun hiustupsusta otetaan kiinni ja vedetään ylös niin että saa toivon pilkahduksen jostain. Tämä on yksi niistä kerroista. Kiitos ja takavasemmalle.

Jonkin verran nyt joka puolella näitä kommentteja, että kerrankin kokee olevansa elossa oikeaan aikaan. Surullisen oikealta kuulostaa itsestäkin. Miksi nämä eivät vaan lyö hynttyitä yhteen? Tuntuu 100% järjenvastaiselta. 😃 K ota se jarru pois!

Älähän hätäile, linnan juhliin on vielä aikaa. Elokuussa K menee viikoksi Sloveniaan (näin päätin) ja siellä kokee valaistumisen.

Ois ihanaa jos menis mutta Kärtsän elokuun keikkakalenteri näyttöä siltä että siitå ei lennetä Sloveniaan eikä muuallekaan ees kahdeksi päiväksi😒

Vierailija
12889/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa viisaat kanssasisaret, miten Bojan pähkäilee tyttöystävän olemassaolon, jos nyt oletamme, että b on ihastunut Jereen. Tarkoitan, että ei Bojan kuitenkaan mitenkään murheelliselta vaikuta, ei Sloveniassa, eikä täällä.

No en tiedä onko ihastunut, ainakin ihailee. Mutta jos olisikin ihastunut, niin eihän se tyttöystävän olemassaolo siihen tunteeseen vaikuta. Oon ollut joskus ihastunut varattuun työkaveriin ja ihanaa se tunne oli, vaikka tiesin toisen varatuksi, tommonen Bojan-hymy oli usein kasvoilla.. (mitään ei koskaan tapahtunut, ihan vaan moralisoijille tiedoksi)

Ei varmaan tunteeseen vaikuta. Ajattelin lähinnä, että miten kestää sen ajatuksen, että itsellä ei ole mahdollisuutta muuhun kuin ystävyyteen. Toki, jos suuria tunteita ei ole, niin ei ole ongelmaakaan.

Vierailija
12890/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoiko Sampitar Käärijälle noi rintsikat? Storyssä mainitsi niiden tuoksuneen ted bakerin hajuvedelle. Pitää kyllä avomiehen olla todella ymmärtäväinen ja jos joku vinkuu, että ei saa yksityishenkilöstä puhua, niin tämä fani itse pitää julkista sometiliä, seuraajia jo yli 4000. Selvästi haluaa saada näkyvyyttä.

Vierailija
12891/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K&B halaus Carpe Diemin lopussa

https://twitter.com/ootanund/status/1667418138550452225?t=EIkMZ_M9Xr2I9…

Mä en vaan kestä noita kahta <3 Meinaa tulla melkein itku ku on niin ihania <3

Nämä hetket on niitä kun noilla kahdella & keikkayleisöllä & meillä etäseuraajilla ei ole murheen murhetta niskassamme - vain iloa ja rakkautta. 

Tuo K.n ilme...

Osasiko odottaa UMK.n voittaessaan että tähän hetkeen se hänet/heidät lopulta johdattaa. <3

Vierailija
12892/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Junalla kaiketi sinne Rautalammille menee? Ängetkää joku nyt samaa junaan ... Alkaa taas kauhee aikataulujen selvittely.

Vai meinaako ajaa 4h edes takasin? Neiti manageri?

No ei ne nyt herranjumala millään junalla keikkaile. Ihan autolla kiersivät koko keväänkin. Sitä en tiedä kuka ajaa.

Vierailija
12893/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihana 🥰

Äläs muuta viserrä, kuinkahan nopeasti muuten b oppisi suomea, jos olisi täällä jonkin aikaa. Ei palauteta tätä miestä Sloveniaan. Tänne se kuuluu.

No en minä haluaisi väkivaltaa silti käyttää :D Onhan hän täysikäinen ja täyspäinen henkilö, paitsi että  oikeassa seurassa (lue: Käärijän seurassa) kreisi ja tekee meistä muistakin ihan sekopäitä. 

Väkivaltaa ?

Siis en väkisin pitää häntä maassa, jos hän itse haluaa pois lähteä. Varmasti tulee vielä toiste vierailemaan, kun tällaisen vastaanoton täällä sai :)

Vierailija
12894/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa silti kun Tavastia oli Jerelle niin odotettu ja tärkeä keikka, niin jakoi sen Bojanin kanssa, ne hetket ja tunteet siellä stagella. Siihen ei kukaan pääse väliin ja voi kokea samaa kun ne katseet siellä 🥹

Niinpä, Bojan on ollut monessa isossa hetkessä käärijän mukana Euroviisufinaali, finaalin jälkeinen pettymys ym.

Vierailija
12895/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antoiko Sampitar Käärijälle noi rintsikat? Storyssä mainitsi niiden tuoksuneen ted bakerin hajuvedelle. Pitää kyllä avomiehen olla todella ymmärtäväinen ja jos joku vinkuu, että ei saa yksityishenkilöstä puhua, niin tämä fani itse pitää julkista sometiliä, seuraajia jo yli 4000. Selvästi haluaa saada näkyvyyttä.

Eilen sen livessä oli melkein 500 ihmistä ympäri maailmaa.

Vierailija
12896/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä tuossa ewween stoorissa on tarkoituksessa tuotu tyttiksen nimi isolla näkyväksi. Mutta siinä viimeisessä stoorissa, katsokaa miten ihanasti Bojan auttaa Eteliä nousemaan lattialta, kädet vyötäröllä. Oiiii.

Ja miten Etel laittaa omat kätensä Bojanin käsien päälle...

12897/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki nähtiin mitä nähtiin. Tuon kemian ja onnellisuuden näki ihan jokainen ja vaikka K on kuinka parisuhteessa, niin lavalla ei nähty mitään bromancen ylläpitoa fanien miellyttämiseksi vaan aitoja tunteita ja jos tälle tehokaksikolle itselleen ei ole vielä selvää, mitä nuo tunteet tarkoittavat, niin muille se ei kyllä jäänyt epäselväksi. Tavastian keikalla oli K. parhaat ystävät mukana mutta kenenkään muun seurassa hän ei hehkunut tuolla tavalla kuin Bojanin. Me nähtiin sama keveys ja vapautuneisuus niin kuin Liverpoolissa, eikä sitä voi feikata.Tämä sama tunnelma ei välittynyt ollenkaan Malediiveilta eikä missään muissakaan videoissa.

Vierailija
12898/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K&B halaus Carpe Diemin lopussa

https://twitter.com/ootanund/status/1667418138550452225?t=EIkMZ_M9Xr2I9…

Mä en vaan kestä noita kahta <3 Meinaa tulla melkein itku ku on niin ihania <3

Nämä hetket on niitä kun noilla kahdella & keikkayleisöllä & meillä etäseuraajilla ei ole murheen murhetta niskassamme - vain iloa ja rakkautta. 

Tuo K.n ilme...

Osasiko odottaa UMK.n voittaessaan että tähän hetkeen se hänet/heidät lopulta johdattaa. <3

Tässä hetkessä manifestoituu se K:n "parasta viisuissa on Bojan" 💚

Vierailija
12899/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa nyt lokaa niskaan Jodelissa kun oli 1. keikan jälkeen mennyt jonon etupäähän ja siksi ollut toisellakin keikalla edessä not cool. Henkilökunta ei kuulemma ollut tehnyt mitään ja jonossa olijat olivat huomauttaneet myös mutta eivät olleet siirtyneet.

Vierailija
12900/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein ihmeellisintä on se, että en ole yksin tän ilon ja hullutuksen kanssa. En ole koskaan ennen kirjoittanut Vauva-palstalle mitään, enkä ehkä tämän jälkeenkään. Tää (puutarhaketjut ja mun eilinen varma tunne Bojanin energiasta, että hän on Suomessa, ja sit kaikki miten he ylitti kaikkien meidän toiveet siellä keikalla) on ollut niin erikoinen ja ihmeellinen kokemus, että jää lahjana elämään koko lopuksi elämää.

Alunperin mä ihastuin viisujen jälkeen siihen, miten maailma ihastui Käärijään, sitten ihastuin vähän siihen itsekin, sitten ihastuin Bojaniin ihan tosi paljon tää on herättänyt itsessä (oon 47 v) nuoria kerroksia eloon, muistoja ja iloa ja kosketusta johonkin puoleen itsessä mikä on jäänyt vähän varjoon ruuhkavuosina. Yhtään en tätä häpeä, iloitsen vaan!

Nyt mun intuitio sanoo, että mun on hyvä päättää tämä vähitellen tähän - B ja J jatkaa elämäänsä ja he jatkaa elämäänsä vähän minussakin. Toivon kovasti, että se hyvä mitä heillä on ja mitä jakavat muille, saa elää ja kasvaa! Koen, että toinen heistä ei ole auki varsinaiselle suhteelle, ei ehkä ihan itselleenkään, mutta tää on ollut ja on edelleen jotain upeaa ja maailmaan tarkoitettua tää heidän yhteys.

Sydänlämmin kiitos kaikille teille tästä keväästä, puutarhureille erityisesti - hersyvä kokemus että oli jälleen salakieli lapsuuden leikkien jälkeen! Niin hauska ois myös tietää, keitä me oikeasti viestien takana ollaan, mutta jääköön sekin yhdeksi elämän suloisista salaisuuksista.

Ketju on lukittu.