Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä nyt ole, kun yksi ihminen yrittämässä tuoda esille sitä, ettei B huomioisi Kta somessa ja muut vaan vastaamassa hänelle.
Onko joku muuta väittänyt?
Ei, mutta energiaa ei välttämättä silloin kannata käyttää tohon väittelyyn asiasta.
Se on totta. Ei tarvitse vängätä vastaan. Kerroin vaan huomioni ja tottahan se on. Oli syy mikä tahansa. Ehkä haluaa vähemmän shippausta juu. Ei tarvitse kenenkään kiihtyä jos joku sanoo jotain "poikkipuolista" teidän kultapojasta. Enkä varsinaisesti arvostellut, tein vain huomion. Hän saa toki postata mitä haluaa. Antaa Kärtsän mouruta niiden boksereiden kanssa ihan rauhassa.
Onhan B sitäpaitsi huomioinut ja repostannut Kärtsää storeissaan melko äksettäinkin (ihmisillä näköjään kultakakan muisti) mutta hän ON Kärppyä varovaisempi siinä mitä postaa, varsinkin jos kyse (bändin ulkopuolisista) miehistä. Eilen juuri todettiin, että yhteiskuva Omarin kanssa (gay-vitseineen) oli poistettu. Kärtsä taas sanoo mitä sylki suuhun tuo (said affectionately) eikä välitä p*skaakaan, tulkitsevatko ihmiset hänen olevan juttujensa perusteella gay, bi, straight tai vaikkapa yksisarvinen.
B lähtee iloisesti mukaan Kärtsän "maybe more" ja "shower together"-juttuihin, mutta ei yleensä aloita (ainakaan julkisesti) tällaisia itse. Tämä ei mielestäni kuitenkaan yhtään viittaa siihen, ettei arvostaisi Kärtsää, tai haluaisi huomioida häntä. Eiköhän tämän kaksikon lämpimät välit näy ihan vähintäänkin kuuhun saakka. 💕
No voi herraisä!! kultakaLan muisti tietysti!!! 🙈🙈🙈 En yleensä korjaa itseäni, jos jokin pieni näppäilyvirhe, mutta tuo ihan anonyymisenakin hävettää, jos joku luulisi, että olisin tahallaan kirjoittanut noin "muka-hauskana" juttuna 😳😳😳
Lähinnä hauska kirjoitusvirhe. Sattuuhan näitä.
Jos B poisti Omarista kuvan Instassaan niin ehkä syy voi olla sama miksi K poisti Puolan Blankasta yhteiskuvan, koska sai niin paljon kritiikkiä Blankan valintaprosessin vuoksi. En tiedä minkälainen julkisuuskuva Omarilla on esim kotimaassaan mutta voihan se olla että esim nuo seksuaalirikossyytteet vaikuttaa poistoon (tosin niistä on jo niin kauan aikaa ja eikö hän ole viisuissakin ollut sen jälkeen) tai sitten ylipäätään nuo vitsit ei jotenkin kestä aikaa jne. Tai kukaties eivät ole enää niin väleissä, tosin vähän höhlää siksi olisi poistaa kuvia. Mutta mistäpä sitä tietää.
Oon melkein saanut hyväntekeväisyysjutun lipun ostettua, jouduin itse kääntään, en saanut sitä kääntäjää toimiin, voisko joku vastata tai kertoo noi viimeset kysymykset vastaanko kyllä vai ei mitähän tarkoittaa? Tuleeko niihin da molempiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi koostevideo
Käärijä and Bojan on tour in Finland - "Brothers, and maybe something more" 💕💕💕Hei, olen ajatellut tulla jossain vaiheessa ulos ystävälleni. Osaako joku katsoa tätä y h t ä ä n ulkopuolisen silmin enää, voisiko tämä video olla hyvä tapa kertoa mistä on kysymys? Läheisten voi olla varmasti vähän vaikea ymmärtää 😔
(jos idea on kauhea, tää oli sit vain läppää)
Oli ne shippilasit päässä tai katsoi tätä sitten ulkopuolisin silmin, niin silti se näky on sama, mutta tukinta asioista tietenkin eri. Selvästi nämä kaksi haluavat olla lähekkäin ja kosketella toisiaan. Ei siellä lavalla olo pelkkää näytöstä ole, vaan Jere ihan aidosti haluaa koskea Bojanin kaulaa, selkää, peppua. Jere on näissä asioissa vähän rohkeampi. Bojan taas tykkää kiusoitella Jereä ja hakee tältä huomiota mm. sylkemällä vettä Jeren päälle ja Jere ottaa sen riemuiten vastaan. Helkutti soikoon, nämä kaksi istuvat autossakin niin, että kengän kärjet on vastakkain. Tulkinta näistä asioista on kuitenkin sen katsojan silmissä. Toisista tämä on hyvää ystävyyttä ja toiset näkevät siinä sitä something more aspektia. Ei kuitenkaan lähdetä kiistelemään näistä näkemyseroista, koska vain B ja K tietävät sen totuuden. Olen varmaan käynyt kaikki suomen homobaarit ja tinderit läpi, mutta en ole koskaan löytänyt mitään tuollaista, mitä noilla kahdella on. Sitä yhä etsien.
Kyllä heillä jotain vetoa toisiinsa on. K on avoimempi ja rohkeampi ja heittäytyvämpi, mutta kyllä Bojankin tuossa mukana tuntuu olevan ja ehkä mahdollisesti aika lumoutunkin tuosta räjähtävyydestä jota Kärtsystä lähtee välillä. Taitaa koko bändi olla, tai ainakin useampi heistä eri tasolla vaan.
Se on eri asia sitten mihin asti se veto toista kohtaan johtaa ja riittää. Siihen voi vaikuttaa ihan hirveän moni seikka. Eikä sillä oikeastaan ole edes väliä. Aivan ihanaa, että nauttii toisen seurasta ja, että löytää niitä ihmisiä joiden kanssa voi olla sellainen kuin on.
Toivottavasti K vaan malttaa ihan kaikkien ihmissuhteidensa takia hieman jättää artisti juttuja sivuunkin. Muuten kaikki aika menee niihin. Live esiintyminen ja ura taitaa olla se suurin rakkaus tällä haavaa. Ei tuolla keikkatahdilla ehdi kyllä muulle elämälle aikaa antamaan ja uutta levyäkin lupaillut. Meneehän siihenkin aikaa..
Kiitos näistä ja monista muista pidemmistä ajatusten avauksista tänään aamupäivällä! <3 Oon kaivannut lyhyiden hauskojen viestien ja hottien linkkien lisäksi näitä vähän pidempiä pohdintoja tänne, niin kiitos kaikille, kun kirjoitatte ja kerrotte ajatuksia täällä! Se keskustelunavaus miten tulla kaapista shipparina, jos niin haluaa, oli kyllä tosi mielenkiintoinen ja jotain, mitä olen itsekin ajoittain pyöritellyt!
B ajanut viiksensä ja partansa pois??? Twitterissä tuli vastaan.
Vähänkö tulla MTV EMA:ssa on paljon euroviisuartisteja Måneskinista lähtien. Toista se oli entisaikana.
Vierailija kirjoitti:
B ajanut viiksensä ja partansa pois??? Twitterissä tuli vastaan.
Taitaa olla vanha video kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Teen kotona etätöitä ja telkkarissa pyörii samalla Radio Si Main Stage Joker Out konsertti you tubesta. Tämä on ilmeisesti viime vuonna kuvattu. Täytyy sanoa että Bojan on muuttunut tuhat kertaa seksikkäämmäksi tänä vuonna viisujen ja Jeren tapaamisen jälkeen 🔥🔥🔥💖💖💖
Katselen tuosta yksittäisiä biisejä (esim. Metulji) tosi usein ja mietin aina samaa. Toki ilman yleisöä esiintyminen lienee vähän haastavaa ja Bojan tuppaa olemaan noissa radiokonserteissa varsin vaisu.
Vierailija kirjoitti:
Oon melkein saanut hyväntekeväisyysjutun lipun ostettua, jouduin itse kääntään, en saanut sitä kääntäjää toimiin, voisko joku vastata tai kertoo noi viimeset kysymykset vastaanko kyllä vai ei mitähän tarkoittaa? Tuleeko niihin da molempiin
Itse toimin näiden ohjeiden mukaan, niin ei tarvinnut säätää kääntäjän kanssa.
https://jokeroutsubs.tumblr.com/post/730151829056421888/siti-theatre-ch…
Cute video of kids dancing to Carpe Diem
LadySLO:) kirjoitti:
Cute video of kids dancing to Carpe Diem
So adorable and cute!
Mikä se äänestyslinkki oli? Painellaanpa palstaillessa taas muutama ääni.
LadySLO:) kirjoitti:
Finally! A video with Niko! :))
https://www.tiktok.com/@ladyboo7538/video/7286404472954178848
Oh I love HIM!!
I wish someone would find this video with him and Bojan fooling around, if there's more to see.
Here's a link:
https://www.instagram.com/s/aGlnaGxpZ2h0OjE3OTYxODYxNzIxODgxMjM0?story_…
Vierailija kirjoitti:
Miks edes tarvis kertoa ystäville kaikkia omia juttuja, niitä pikku salaisuuksia, jollaiseksi tämän shippailun omalla kohdallani lasken. Tämä on mun "paheeni". Nautin tavallaan enemmän siitä, et salassa "fanitan" ja shippailen näitä kahta (ja Jokereista vähän muitakin).
Just tältä tuntuu musta myös! Tää on kyllä tosi mielenkiintoista löytää omat fiilikset muiden osuvasti sanoitetuista kuvauksista. Nimimerkillä nyt vasta ymmärrän, mitä guilty pleasure tarkoittaa, ja nimenomaan lainausmerkeillä pahe, I don't even feel it's a guilty pleasure, just pleasure:P
Vierailija kirjoitti:
Mikä se äänestyslinkki oli? Painellaanpa palstaillessa taas muutama ääni.
Äänestä Best Nordic Act:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse toimin näiden ohjeiden mukaan, niin ei tarvinnut säätää kääntäjän kanssa.
https://jokeroutsubs.tumblr.com/post/730151829056421888/siti-theatre-ch…
Kiitos paljon, tämän avulla onnistui
Saitteko lippuja UMK-finaaliin?
Käärijä saanut kisalle ja itselleen aikaan todella ennennäkemättömän suosion, kun Suomen ilmeisesti tällä hetkellä suurimman sisäareenan liput on loppuunmyyty tunnissa, vaikka ainut varma esiintyjä on Käärijä, joka tuskin max kahta biisiä enempää siellä edes esiintyy.
Tosin voisihan mr. Worldwide olla jopa vaikka koko tilaisuuden juontaja, vai mitä olette mieltä? Ellei ensi vuonna, niin ainakin joskus myöhemmin, mikäli muilta kiireiltään ehtii ja juontopesti häntä kiinnostaa.
Joo homohtavia kuvia on kyllä muitakin tai sitten niissä puhutaan aiheesta :P
https://m.facebook.com/OmarNaber/photos/@[100001084371116:2048:bojan-cv…
https://www.facebook.com/OmarNaber/photos/a.178696488810926/32910740509…