Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
116961/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostopartneri Zoran ja B kesällä

https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7250125345179880730

Tää on loistoesimerkki millaista on poskipusut ja läpänheitto kaverin kanssa. Jeren kanssa taas näyttää vaan erilaiselta, ei voi mitään.

Shippilasien läpi katsottuna kyllä. Yhtä lailla voi nähdä että B hehkuu tuossa. En shippaa kuitenkaan noita kuten en ketään muutakaan. 😄

Korkeintaan shottilasien läpi voi vakavissaan väittää, että tuossa on samanlaista kemiaa kuin B:llä ja K:lla. 🤣

Kyllä nää teidän kommentit on niin... 🤣😂🤣😂🤣😂 Te ette tiedä juuri mitään B:n muusta elämästä niin on harha että hänellä on vain K:n kanssa kemiaa. En puhu nyt Zoranista vaan yleisesti.

Olen kovasti ollut sitä mieltä, että heidän välillään on jotain erityistä. Mutta ehkä tässä vaan tulee katsotuksi tilannetta suomilasien läpi.

Onhan tästä hommasta ihan fiiliksissä tuhansia ei-suomalaisiakin. :)

En mä oikein tuhansista tiedä.. aina kun somesta katsoo niin samat nimimerkit postailee ja heistäkään ei ota selvää onko suomalaisia vai ulkomaisia. JO:lla kyllä on omia faneja paljon ja Kärtsyllä sitten paljon myös ulkomaisia.

Pienen piirin lastenleikkiä.

Vastaas nyt kysymykseen?

Vierailija
116962/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeesti laadukkaalla keskustelulla uuteen viikkoon!

Hyvä kun tulee vähän särmää. Eilen olikin jossain vaiheessa niin tylsää lässynläätä etten halunnut sellaiseen osallistua, enkä seuratata. Millaisessa asennossa tähdet on, tulisiko tästä päivästä vähän sähäkämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
116963/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin ketjulla on yli 2000 tykkäystä. Niin kaipa ulkomaillakin on tuhansia shippaajia, meinaan en ainakaan itse jaa somessa tästä mitään vaikka olen tämän ketjun aktiivinen lukija ja kommentoija.

Eli sometilien perusteella määrää ei voi laskea.

Tietty ulkomailla tätä on vaikea pitää hengissä jos ei jaksa somea hirveästi selata.

Meillä on tämä ketju ja yhteinen porukka.

Vierailija
116964/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Weekly top 5 äijät edenneet icipin arviointiin tubessa. Nehän on jo ihan Käärijä fanipoikia. 😄Taitaa olla ccc reaktio kanavan katsotuin video jo, ja miksei olis, se reaktio on ihan priceless.

Aivan ihana hyvänmielen kaksikko tämäkin, mulla jäi kyllä heidän kanavansa heti seurantaan.

Vierailija
116965/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on loistoesimerkki millaista on poskipusut ja läpänheitto kaverin kanssa. Jeren kanssa taas näyttää vaan erilaiselta, ei voi mitään.

Shippilasien läpi katsottuna kyllä. Yhtä lailla voi nähdä että B hehkuu tuossa. En shippaa kuitenkaan noita kuten en ketään muutakaan. 😄

Korkeintaan shottilasien läpi voi vakavissaan väittää, että tuossa on samanlaista kemiaa kuin B:llä ja K:lla. 🤣

Kyllä nää teidän kommentit on niin... 🤣😂🤣😂🤣😂 Te ette tiedä juuri mitään B:n muusta elämästä niin on harha että hänellä on vain K:n kanssa kemiaa. En puhu nyt Zoranista vaan yleisesti.

Olen kovasti ollut sitä mieltä, että heidän välillään on jotain erityistä. Mutta ehkä tässä vaan tulee katsotuksi tilannetta suomilasien läpi.

En mä oikein tuhansista tiedä.. aina kun somesta katsoo niin samat nimimerkit postailee ja heistäkään ei ota selvää onko suomalaisia vai ulkomaisia. JO:lla kyllä on omia faneja paljon ja Kärtsyllä sitten paljon myös ulkomaisia.

Vastaas nyt kysymykseen?

Kysy siltä, jolle esitit kysymyksen.

Vierailija
116966/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Baby 💕

https://vm.tiktok.com/ZGJcLmr97/

Voi, on hän suloinen 😍💗

Vierailija
116967/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Baby 💕

https://vm.tiktok.com/ZGJcLmr97/

Voi, on hän suloinen 😍💗

He's in full puppy mode here I can'ttttt 😍😍😍

Vierailija
116968/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että joksut eivät juhlineet kovin paljon 🤭 Kuitenkin jokaiselta illalta tietoa, että juomat maistuivat. Millaisiakohan ovat sitten kun oikeasti juhlivat?

Vierailija
116969/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selkeesti laadukkaalla keskustelulla uuteen viikkoon!

Hyvä kun tulee vähän särmää. Eilen olikin jossain vaiheessa niin tylsää lässynläätä etten halunnut sellaiseen osallistua, enkä seuratata. Millaisessa asennossa tähdet on, tulisiko tästä päivästä vähän sähäkämpi.

Jos "särmä" on mielestäsi se, että toisten ulkonäköä haukutaan, on sulla peiliin katsomisen paikka.

Ai niin, ja onneksi sinun ei tarvitsekaan osallistua, eikä seurata. Tervemenoa.

Vierailija
116970/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kun sadatta kertaa katson eilen julkaistua haastattelua, niin taas tuli mieleen että B:llä on tosi ilmeikkäät kasvot eikä peittele eri reaktioiden näkymistä. Hauska toi hämmennys, kun Jureko siinä alussa sanoo että heillä on yllätys, niin B aivan kuutamolla mistä puhutaan. Huolissaan raukka heti, eikö hän tiedä jotain mikä vieläpä tapahtuu hänelle erityisen Suomen reissulla. 🤗

Vierailija
116971/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että joksut eivät juhlineet kovin paljon 🤭 Kuitenkin jokaiselta illalta tietoa, että juomat maistuivat. Millaisiakohan ovat sitten kun oikeasti juhlivat?

Tämä taisi koskea lähinnä Norjaa ja Ruotsia. Keräsivät voimia Suomea varten :)

Vierailija
116972/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaas nyt kysymykseen?

Kysy siltä, jolle esitit kysymyksen.

Taitaa olla sama kummalta (sun persoonista?) kysyn. Ja sama pätee K:n haukkujiinkin, koska tää ketju ei ole sitä varten. Mielestäni lukutaidottomien kannattaa pysytellä muutenkin kokonaan poissa keskustelupalstoilta.

Vierailija
116973/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläkin ketjulla on yli 2000 tykkäystä. Niin kaipa ulkomaillakin on tuhansia shippaajia, meinaan en ainakaan itse jaa somessa tästä mitään vaikka olen tämän ketjun aktiivinen lukija ja kommentoija.

Tietty ulkomailla tätä on vaikea pitää hengissä jos ei jaksa somea hirveästi selata.

Mistä ton yli 2000 muka repäisit - 716 lukee mulla, ja 331 ei-tykkääjää.

Ja tuo on multipeukutuksista suodattamaton luku.

Vierailija
116974/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2299 tykkääjää lukee sivun ylälaidassa.

Vierailija
116975/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan mäystää, lussuttaa suu auki ja haisee paskalle! 🤣🤣🤣

Kuulostaa jatkolta Pupu Tupuna -sarjalle !

Vierailija
116976/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun ketjun avaa pystyy peukuttamaan uudelleen. En muuten usko tuhansiin shippaajiin.

Vierailija
116977/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka kerta kun ketjun avaa pystyy peukuttamaan uudelleen. En muuten usko tuhansiin shippaajiin.

Mulle tulee vaan vaihtoehto että poista tykkäys.

En muuten ollut edes huomannut koko tykkäysnappulaa! Ja oon sentään palstaillut koko tän vuosituhannen ajan, jo sieltä vanhan palstan ajoilta.

Vierailija
116978/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama mihin uskot, kyllä täällä suurin osa shippaa edelleen

Vierailija
116979/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama mihin uskot, kyllä täällä suurin osa shippaa edelleen

Ei teitä tuhansia kyllä ole. Lisäksi NT:n jälkeen osa jätti laivan. Aina kun tulee uusi peukkuäänestys, on vähemmän ja vähemmän niitä jotka yhä shippaa.

Vierailija
116980/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikke laittanut🚿 hauskat saunastooripätkät. Siitä tuli mieleen se Bn 🌂sateenvarjo r unkutus alastomuudesta saunarekan edessä. Onkohan siitä tehty mitään lyhyttä pätkää?

Ketju on lukittu.