Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
116921/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yrittänyt monta kertaa ymmärtää sitä Janin lonkerotilausta mutta en nyt jotenkin ymmärrä yhtään, että mitä yritti tilata😅eli voisiko joku mitenkään selittää jotenkin yksinkertaisesti sen :D

Vissiin alunperin halusi kaksi ja sitten tuli muutos suunnitelmiin, halusikin kolme. Kärtsä oli opettanut sanomaan kaksi lonkeroa.

Eikö se ollu B joka opetti?

Joo, mutta K varmaan opettanut B:lle. Ja siksi niitä oli vaan 2 lonkeroa alunperin 😉

Vierailija
116922/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yrittänyt monta kertaa ymmärtää sitä Janin lonkerotilausta mutta en nyt jotenkin ymmärrä yhtään, että mitä yritti tilata😅eli voisiko joku mitenkään selittää jotenkin yksinkertaisesti sen :D

Vissiin alunperin halusi kaksi ja sitten tuli muutos suunnitelmiin, halusikin kolme. Kärtsä oli opettanut sanomaan kaksi lonkeroa.

Joo ja koska tilasi kolme kaksi lonkeroa sai lopulta 6 kpl.

Onneksi ei sentään saanut 32 lonkeroa. 😅

Ne olis juoneet nuokin :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
116923/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin myös miten ovat löytäneet ravintoloita joissa ei ole palvelua. Tosin ulos ei kyllä taideta palvella oikein monessakaan paikassa ja ulkona istuivat kuten ymmärsin

Vierailija
116924/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä mahtava haastattelu ja hauska :D

Ja oli ihanaa kuunnella kun kaikki puhuivat suomea todella hyvin!

Voin vaan kuvitella kun kaikki Boitsut on asettautuneet pöydän ääreen mukavasti ja K sanoo:

Okay now lets go to order the food! :D

Mun heikko kohta haastattelussa oli, kun Boitsu alkoi laulaa Novi Valia suomeksi. 🥺

Vierailija
116925/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan suomen keikan jälkeen me naudat viedään pojat johonkin kunnon ravintolaan syömään.

Lapin reissulla saavat sellaista palvelua ettei ikinä. Voin vaikka pukeutua tarjoilijaksi ja hoitaa tuon homman.

Mä voin syöttää Janille kakkua, jotta Nace saa keskittyä rauhassa omaan palaansa.

Vierailija
116926/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jan niin tarvinnut prikan kun kantanut kuutta lonkeroa pöytään

Ehkä pitkäsormi-kris tuli apuun. Se kantoi ne kaikki yhdellä kädellä

Vierailija
116927/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki pojat niin iloisina siellä vaikka just heränneet

Vähän kyllä nyt hävettää suomalainen palvelu(ton)kulttuuri!

Suomen itsepalvelukulttuuri on sieltä ja syvältä

Asiakas siivoaa pöydänkin, kantaa astiat kärryyn.

Vierailija
116928/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos lonkerotilauksen selventämisestä! :D

Luulen että koko Suomen Matka oli täynnä tuollaisia pieniä mokia varsinkin kun kärde seurana😅varmasti opettanut jotain sanoja ihan väärin ja boitsut käyttäneet jotain rumia sanoja luullen niitä toisiksi

Vierailija
116930/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee kyllä tuosta haastiksesta mieleen se, kun ennen SSOL:ia joku ulkkari(?) Twitterissä kirjoitti tulevalle Joksu-biisille suomenkieliset sanat pohjautuen Duolingo-lauseisiin ja juttuihin, mitä Boitsu on sanonut oikeasti kuten denssihommat ja kakskytäneljä. :P Nyt olisi toki paljon lisää lauseita. :)

Vierailija
116931/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostopartneri Zoran ja B kesällä

https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7250125345179880730

Tää on loistoesimerkki millaista on poskipusut ja läpänheitto kaverin kanssa. Jeren kanssa taas näyttää vaan erilaiselta, ei voi mitään.

Shippilasien läpi katsottuna kyllä. Yhtä lailla voi nähdä että B hehkuu tuossa. En shippaa kuitenkaan noita kuten en ketään muutakaan. 😄

Korkeintaan shottilasien läpi voi vakavissaan väittää, että tuossa on samanlaista kemiaa kuin B:llä ja K:lla. 🤣

Kyllä nää teidän kommentit on niin... 🤣😂🤣😂🤣😂 Te ette tiedä juuri mitään B:n muusta elämästä niin on harha että hänellä on vain K:n kanssa kemiaa. En puhu nyt Zoranista vaan yleisesti.

Silloin kun se mikrofoni on jo pudotettu, sitä ei enää nosteta. Better luck next time!

Toi ei kyllä ollut mic droppia nähnytkään. :D Jonkinlaista nautahuumorin yritystä.

Vierailija
116932/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin myös miten ovat löytäneet ravintoloita joissa ei ole palvelua. Tosin ulos ei kyllä taideta palvella oikein monessakaan paikassa ja ulkona istuivat kuten ymmärsin

Tienvarren lounaspaikat, kebabpitseriat yms. Lounasaikoihin monessa paremmassakin ravintolassa tilataan tiskiltä nykyään.

Vierailija
116933/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💚🐞💙

Vierailija
116934/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi sekin on musta nyt niin hellyyttävää, että ovat ilmeisesti lonkeron ystäviä. :D Noh paras juoma se onkin, ei sillä.

Vierailija
116935/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tienvarren lounaspaikat, kebabpitseriat yms. Lounasaikoihin monessa paremmassakin ravintolassa tilataan tiskiltä nykyään.

Joo ja illalliset taisivat nauttia lähinnä nesteen muodossa.

Vierailija
116936/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostopartneri Zoran ja B kesällä

https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7250125345179880730

Tää on loistoesimerkki millaista on poskipusut ja läpänheitto kaverin kanssa. Jeren kanssa taas näyttää vaan erilaiselta, ei voi mitään.

Shippilasien läpi katsottuna kyllä. Yhtä lailla voi nähdä että B hehkuu tuossa. En shippaa kuitenkaan noita kuten en ketään muutakaan. 😄

Korkeintaan shottilasien läpi voi vakavissaan väittää, että tuossa on samanlaista kemiaa kuin B:llä ja K:lla. 🤣

Kyllä nää teidän kommentit on niin... 🤣😂🤣😂🤣😂 Te ette tiedä juuri mitään B:n muusta elämästä niin on harha että hänellä on vain K:n kanssa kemiaa. En puhu nyt Zoranista vaan yleisesti.

Olen kovasti ollut sitä mieltä, että heidän välillään on jotain erityistä. Mutta ehkä tässä vaan tulee katsotuksi tilannetta suomilasien läpi.

Onhan tästä hommasta ihan fiiliksissä tuhansia ei-suomalaisiakin. :)

En mä oikein tuhansista tiedä.. aina kun somesta katsoo niin samat nimimerkit postailee ja heistäkään ei ota selvää onko suomalaisia vai ulkomaisia. JO:lla kyllä on omia faneja paljon ja Kärtsyllä sitten paljon myös ulkomaisia.

Vierailija
116937/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä oikeassa ja kun ei sitä aikaa kai kauheasti ole ollut on varmaan pitänyt mennä sillä mitä on

Vierailija
116938/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti huomenna saadaan päivitetty versio kaikista Joksujen suomeksi sanotuista asioista <3

Ja enään noin 2 viikkoa NT vlogin julkaisuun!!

Vierailija
116939/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ollu B joka opetti?

Joo, mutta K varmaan opettanut B:lle. Ja siksi niitä oli vaan 2 lonkeroa alunperin 😉

Tää olisi ihana selitys, mutta sanoivat kyllä että N näki vain Juren ja Janin, niin siksi luuli että tarvitaan vain 2.

Vierailija
116940/123801 |
02.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti huomenna saadaan päivitetty versio kaikista Joksujen suomeksi sanotuista asioista <3

Ja enään noin 2 viikkoa NT vlogin julkaisuun!!

Mistä sen tietää että seuraava vlogi on NTourista? Ois paree kyllä olla, ei jaksaisi odottaa sitä marraskuulle. Ja päättyihän edellinen SSOL:n tekoon. Mutta sitten kesän kotimaansa keikoista ei ois tullut mitään?

Ketju on lukittu.