Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää tuo Bojanin tapa mäystää ruokaa suu auki puhuessa 🤮 Jo livessä se karkin lussuttaminen yök yök.. Ei tulis meistä paria kun näin etoo. Tosin ei multa kysytäkään 😁
No voi ettien että, tästäkö se teidän välinen rakkaus nyt jää kiinni? 😄 Ja minä kun olin niin vahvaa liittoa teille povannut, mutta karkin lussutus nyt tuhosi nää pilvilinnat. 😅
Jos K olisi päässyt tonne Arena keikalle mitenköhän muut slovenialaiset olisi reaktio kuten zatan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää tuo Bojanin tapa mäystää ruokaa suu auki puhuessa 🤮 Jo livessä se karkin lussuttaminen yök yök.. Ei tulis meistä paria kun näin etoo. Tosin ei multa kysytäkään 😁
No voi ettien että, tästäkö se teidän välinen rakkaus nyt jää kiinni? 😄 Ja minä kun olin niin vahvaa liittoa teille povannut, mutta karkin lussutus nyt tuhosi nää pilvilinnat. 😅
Ei Bojan ois hänestä kiinnostunut.
Hyvää huomenta! Toivotan mukavaa päivää kuuman K:n kuvilla.
https://www.tumblr.com/wednesdayday/729998497743552512?source=share
Vierailija kirjoitti:
Jos K olisi päässyt tonne Arena keikalle mitenköhän muut slovenialaiset olisi reaktio kuten zatan.
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se on kenttätutkimusten (omien ja tuttavien) mukaan, että jos kumppaniehdokkaan syömätavat ja äänet etoo, kannattaa nostaa kytkintä saman tien. 779
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tollasta luppasuuta huoliskaan, joka ei osaa suu kiinni märehtiä ruokaansa......Yööörghhh 🤮 Huono huultenhallinta ja suudelmatkin varmaan sellasia noutajan löppäisyjä alahuulella 🤮
Apua oot ennenkin kommentoinu Bojanin suuta. Luppasuu ja joku muukin ilmaisu? Ilmeisesti et häntä fanita, ja oot Käärijän takia täällä? Kö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tollasta luppasuuta huoliskaan, joka ei osaa suu kiinni märehtiä ruokaansa......Yööörghhh 🤮 Huono huultenhallinta ja suudelmatkin varmaan sellasia noutajan löppäisyjä alahuulella 🤮
Vai sellainen aamu jollakulla, että Bojanin arvioidut suutelu taidotkin saa kyytiä. No mulle kyllä kelpaisi.
Bojan sais kyllä lässyttää ja mässyttää mun naaman edessä niin paljon ku sielu sietäs. Vaikka roiskus sylki tai ruoka. Ottasin vastaan ilolla.
Joku kuherruskuukausi Boitsun kanssa päättyi? Onko hänestä tullut jo tavallinen kuolevainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostopartneri Zoran ja B kesällä
https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7250125345179880730
Tää on loistoesimerkki millaista on poskipusut ja läpänheitto kaverin kanssa. Jeren kanssa taas näyttää vaan erilaiselta, ei voi mitään.
Shippilasien läpi katsottuna kyllä. Yhtä lailla voi nähdä että B hehkuu tuossa. En shippaa kuitenkaan noita kuten en ketään muutakaan. 😄
Korkeintaan shottilasien läpi voi vakavissaan väittää, että tuossa on samanlaista kemiaa kuin B:llä ja K:lla. 🤣
Kyllä nää teidän kommentit on niin... 🤣😂🤣😂🤣😂 Te ette tiedä juuri mitään B:n muusta elämästä niin on harha että hänellä on vain K:n kanssa kemiaa. En puhu nyt Zoranista vaan yleisesti.
Olen kovasti ollut sitä mieltä, että heidän välillään on jotain erityistä. Mutta ehkä tässä vaan tulee katsotuksi tilannetta suomilasien läpi.
Onhan tästä hommasta ihan fiiliksissä tuhansia ei-suomalaisiakin. :)
En mä oikein tuhansista tiedä.. aina kun somesta katsoo niin samat nimimerkit postailee ja heistäkään ei ota selvää onko suomalaisia vai ulkomaisia. JO:lla kyllä on omia faneja paljon ja Kärtsyllä sitten paljon myös ulkomaisia.
Esim. AO3:ssa on ehkä tuhannen ihmisen K&B-shippausporukka (alussa oli vielä paljon isompi) ja siitä tuntuu olevan suomalaisia tyyliin puolet. Esim. pisimmän K&B-ficin tähän mennessä kirjoitti muistaakseni ruotsalainen. Yksi suosituimmista shippaustunnuksista Tumpussa on serbialaisen(?). Meilläkin on foorumilla ollut kaksi italialaista ja toki LadySLO vakkarina.
Ihana Baby 💕
Selkeesti laadukkaalla keskustelulla uuteen viikkoon!
Vierailija kirjoitti:
Bojanilla on ylähuuli liian pieni alahuuleen verrattuna ollakseen hyvä suutelija. Been there done that.
Et tainnut vielä vastata, et Käärijänkö takia siis päivystät palstalla? Eikö täällä ollut joku ketju, missä voi rauhassa fanittaa ja fiilistellä pelkästään Kärtsyä, jos JO ja Bojan ei miellytä? Tää on tosiaan nimensä mukaisesti Käärijän JA Bojanin fiilistelyketju. Ei täällä oikein sunlaisille ole sijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostopartneri Zoran ja B kesällä
https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7250125345179880730
Tää on loistoesimerkki millaista on poskipusut ja läpänheitto kaverin kanssa. Jeren kanssa taas näyttää vaan erilaiselta, ei voi mitään.
Shippilasien läpi katsottuna kyllä. Yhtä lailla voi nähdä että B hehkuu tuossa. En shippaa kuitenkaan noita kuten en ketään muutakaan. 😄
Korkeintaan shottilasien läpi voi vakavissaan väittää, että tuossa on samanlaista kemiaa kuin B:llä ja K:lla. 🤣
Kyllä nää teidän kommentit on niin... 🤣😂🤣😂🤣😂 Te ette tiedä juuri mitään B:n muusta elämästä niin on harha että hänellä on vain K:n kanssa kemiaa. En puhu nyt Zoranista vaan yleisesti.
Olen kovasti ollut sitä mieltä, että heidän välillään on jotain erityistä. Mutta ehkä tässä vaan tulee katsotuksi tilannetta suomilasien läpi.
Onhan tästä hommasta ihan fiiliksissä tuhansia ei-suomalaisiakin. :)
En mä oikein tuhansista tiedä.. aina kun somesta katsoo niin samat nimimerkit postailee ja heistäkään ei ota selvää onko suomalaisia vai ulkomaisia. JO:lla kyllä on omia faneja paljon ja Kärtsyllä sitten paljon myös ulkomaisia.
Pienen piirin lastenleikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Baby 💕
Oliks tästä joku sellainenkin versio, jossa oli käännös suomeksi? Ja siinä ois lukenut miten rakkaus Käärijään sujuu tjms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanilla on ylähuuli liian pieni alahuuleen verrattuna ollakseen hyvä suutelija. Been there done that.
Et tainnut vielä vastata, et Käärijänkö takia siis päivystät palstalla? Eikö täällä ollut joku ketju, missä voi rauhassa fanittaa ja fiilistellä pelkästään Kärtsyä, jos JO ja Bojan ei miellytä? Tää on tosiaan nimensä mukaisesti Käärijän JA Bojanin fiilistelyketju. Ei täällä oikein sunlaisille ole sijaa.
Onhan täällä myös heitä jotka ei tykkää Käärijästä. Ja häntä haukutaan täällä paljon useammin kuin B ja JO:ta. Myös lähipiiriään haukuttu. Toivoisin että yhtälailla heille ei olisi täällä sijaa. Mutta tuntuu olevan niin että K:hon pätee eri säännöt kuin täydellisiin B ja JO:hon. Valitettavasti.
Weekly top 5 äijät edenneet icipin arviointiin tubessa. Nehän on jo ihan Käärijä fanipoikia. 😄Taitaa olla ccc reaktio kanavan katsotuin video jo, ja miksei olis, se reaktio on ihan priceless.