Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Deanilläkin vaan Kärde mielessä
https://www.instagram.com/reel/Cx3g5sKr4tC/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Siellä se haikeana huokailee perään. Joka toiseen kysymykseenkin vastaus oli Kaarija.
Poikien seuraavalla Suomen reissulla vois shokeerata koko porukan automaattisesti syttyvillä kylppärivaloilla. Kyllä riittäis ihmettelemistä.
Mä olen yrittänyt monta kertaa ymmärtää sitä Janin lonkerotilausta mutta en nyt jotenkin ymmärrä yhtään, että mitä yritti tilata😅eli voisiko joku mitenkään selittää jotenkin yksinkertaisesti sen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostopartneri Zoran ja B kesällä
https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7250125345179880730
Tää on loistoesimerkki millaista on poskipusut ja läpänheitto kaverin kanssa. Jeren kanssa taas näyttää vaan erilaiselta, ei voi mitään.
Shippilasien läpi katsottuna kyllä. Yhtä lailla voi nähdä että B hehkuu tuossa. En shippaa kuitenkaan noita kuten en ketään muutakaan. 😄
Korkeintaan shottilasien läpi voi vakavissaan väittää, että tuossa on samanlaista kemiaa kuin B:llä ja K:lla. 🤣
Kyllä nää teidän kommentit on niin... 🤣😂🤣😂🤣😂 Te ette tiedä juuri mitään B:n muusta elämästä niin on harha että hänellä on vain K:n kanssa kemiaa. En puhu nyt Zoranista vaan yleisesti.
Olen kovasti ollut sitä mieltä, että heidän välillään on jotain erityistä. Mutta ehkä tässä vaan tulee katsotuksi tilannetta suomilasien läpi.
Onhan tästä hommasta ihan fiiliksissä tuhansia ei-suomalaisiakin. :)
Vierailija kirjoitti:
Mä olen yrittänyt monta kertaa ymmärtää sitä Janin lonkerotilausta mutta en nyt jotenkin ymmärrä yhtään, että mitä yritti tilata😅eli voisiko joku mitenkään selittää jotenkin yksinkertaisesti sen :D
Tilasi vahingossa kolme kertaa kaksi ananaslonkeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vissiin alunperin halusi kaksi ja sitten tuli muutos suunnitelmiin, halusikin kolme. Kärtsä oli opettanut sanomaan kaksi lonkeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan ääntää suomea minusta jopa paremmin kuin Bojan.
Todella hyvin! Kun kuuli, miten a umlautilla lausutaan, omaksui sen heti täydellisesti. Krisillä myös erinomainen ääntämys. Jure ja Nace saa tsempparitarrat. Bojanin tiesimmekin jo olevan edistyneempien ryhmässä.
Me ollaan Krisin kanssa kovasti harjoiteltu ääntelyä.
T: H
Hris tulee vielä mun painajaisiin
(Niin, H:hän ei puhu)
Mutta mites Hojan, sehän ainakin laulaa?
Lipsynccaa! Ei mitään ääntelyharjoituksia näiden kummankaan kanssa Krisille! Kris on sitä paitsi jo lähes valmis siirtymään edistyneempien ryhmään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan suomen keikan jälkeen me naudat viedään pojat johonkin kunnon ravintolaan syömään.
Lapin reissulla saavat sellaista palvelua ettei ikinä. Voin vaikka pukeutua tarjoilijaksi ja hoitaa tuon homman.
Jan varmaan haluaa päästä tutustumaan tällaisen shamaanin kotaan. Saa kokea niin voimakkaan spirituaalisen hetken, ettei lähde kotiin enää ikinä.
Eläpäs ethuile. Jan sarvineen on mun.
T. Naima Aslakki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vissiin alunperin halusi kaksi ja sitten tuli muutos suunnitelmiin, halusikin kolme. Kärtsä oli opettanut sanomaan kaksi lonkeroa.
Bojči oli opettanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja koska tilasi kolme kaksi lonkeroa sai lopulta 6 kpl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojči oli opettanut.
Lonkeron joo, mutta toki voi olla että ymmärsin tän väärin. 😅
Vierailija kirjoitti:
Three kaksi ananas lonkero.
Sai 6 eli 3x2 lonkeroa 😉
Eli luuli että se kaksi oli osa ananaslonkeron nimeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja koska tilasi kolme kaksi lonkeroa sai lopulta 6 kpl.
Onneksi ei sentään saanut 32 lonkeroa. 😅
Jan niin tarvinnut prikan kun kantanut kuutta lonkeroa pöytään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollu B joka opetti?
Vierailija kirjoitti:
Poikien seuraavalla Suomen reissulla vois shokeerata koko porukan automaattisesti syttyvillä kylppärivaloilla. Kyllä riittäis ihmettelemistä.
Ja ravintolaan, jossa saa kunnon palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan suomen keikan jälkeen me naudat viedään pojat johonkin kunnon ravintolaan syömään.
Lapin reissulla saavat sellaista palvelua ettei ikinä. Voin vaikka pukeutua tarjoilijaksi ja hoitaa tuon homman.
Jan varmaan haluaa päästä tutustumaan tällaisen shamaanin kotaan. Saa kokea niin voimakkaan spirituaalisen hetken, ettei lähde kotiin enää ikinä.
Eläpäs ethuile. Jan sarvineen on mun.
T. Naima Aslakki
Älä tule kuule mulle ryttyillemmää tai saat kokia Shamaanin noita rummun mahdin.
T: Shamaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ravintolaan, jossa saa kunnon palvelua.
Lisätään vielä talo, jossa älylukot.