Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
116501/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukan kuvia!

https://www.tumblr.com/tmrwds/729975431090028544/ruka-309?source=share

Aah, mä en tiedä miten handlaisin, jos K tuijottais mua lähietäisydeltä 5s suoraan syvälle silmiin.

I think I would faint or have a heart attack.

Vierailija
116502/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin eilisestä pyykkiaiheisesta minificistäni vähän pidemmän enkkuversion AO3:een, yhä tosin lyhyt höpsö höttö. :) https://archiveofourown.org/works/50460352

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
116503/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukan kuvia!

https://www.tumblr.com/tmrwds/729975431090028544/ruka-309?source=share

Aah, mä en tiedä miten handlaisin, jos K tuijottais mua lähietäisydeltä 5s suoraan syvälle silmiin.

I think I would faint or have a heart attack.

Me too😅

Vierailija
116504/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
116505/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tästä nyt joku mellakka käynnistyisi, niin se on hiton varma, että tällä kertaa teen sen twitter tilin minäkin ja mesoan takasin. Hitto jaksa katsella uutta kierrosta, eikä kenenkään asianosaisen mielenterveys varmaan myöskään.

Vierailija
116506/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän rintalihasten faneille NT:ltä kuva 🔥

https://www.tumblr.com/elisavetp/729977109500641280/source-dnklblauundg…

Miten te jaksatte tätä jatkuvaa miesten seksualisointia? Jos Siepistä jaettaisiin tuollaisia kuvia ja puhuttaisiin tuohon sävyyn, niin raivo siitä nousisi.

No minä olen sammaa sanonut. Jos se kuolaaminen ei kohta lopu, niin lähtee miestä seinälle!

T. Pomo

Miten te jaksatte joka päivä tätä samaa pas kaa?

Vierailija
116507/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö K/JO fandonmien  yhteis katketa ja olla ihan eri oma fandom.  Tuntuu missä muissa fandomeissa olen ollut aina riidoissa ja eikä yhteis-sovussa ja eikä näin yhtenäinen.

Eikä, olen juuri koko päivän fiilistellyt miten ihastuttavaa on, että suomalaisella räppärillä ja slovenialaisella indierockbändillä on osittain yhteinen fandom. Siis sehän on aivan mahtavaa!

Niinpä! Ja miettikää, oisko kukaan ikinä edes villeimmissä kuvitelmissaan voinut povata jotain tällaista! Ihan uskomaton kuvio. Ja me saadaan elää osana sitä. Olen sanaton.

Kyllä! Ja tämä kuvio on saanut mun elämässä aikaan ihmeellisiä asioita, joita en ole tehnyt ikinä ennen. Seurasin euroviisut UMK:stä lähtien, olen käynyt keikoilla, yksin, ja nauttinut joka sekunnista. Myös sen suomalaisen räppärin (rap musiikkina on jotain jota en KOSKAAN olisi uskonut kuuntelevani saati meneväni jonkun räppärin keikalla..).

Kuunnellut sloveeninkielistä musiikkia 🤪 ja rakastunut moneenkin biisiin. Kuullut näitä kappaleita livenä, seissyt siellä keikalla melkein tyrmistyneenä ihastuksesta musiikkiin ja sen esittäjiin. Lukenut myös fanficcejä 🙈(en tiennyt sellaisista mitään aiemmin). Melko hyvin viisikymppiseltä jota ei musiikki ole aiemmin kiinnostanut yhtään.

Minusta tuo on ihanaa. Elämä koostuu parhaimmillaan kokemuksista ja siitä, että uskaltaa elää ja kokea tunteita. Olla joskus vähän höpsökin.

Mua tämä koko kuvio on ilmiselvästi nuorentanut. Multa nimittäin kysyttiin paperit kun menin niitten keikalle! Oon 45!!! Ei mua siis alaikäiseksi sentään luultu, mutta poke muistutti että alle 30-vuotiaalta näyttäviltä pitää kysyä.

Nyt jos täällä on livekavereita joille olen jo brassaillut tällä niin tunnustakaa 😁

Vierailija
116508/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän rintalihasten faneille NT:ltä kuva 🔥

https://www.tumblr.com/elisavetp/729977109500641280/source-dnklblauundg…

Miten te jaksatte tätä jatkuvaa miesten seksualisointia? Jos Siepistä jaettaisiin tuollaisia kuvia ja puhuttaisiin tuohon sävyyn, niin raivo siitä nousisi.

No minä olen sammaa sanonut. Jos se kuolaaminen ei kohta lopu, niin lähtee miestä seinälle!

T. Pomo

Miten te jaksatte joka päivä tätä samaa pas kaa?

Kiitos kysymyksestäsi, hyvin jaksetaan.

Vierailija
116509/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta mussukat,

tällä naudalla on niin kiireinen viikonloppu, ettei ehdi kunnolla riekkua täällä. Toisaalta tekee ehkä ihan hyvää koska tämä riippuvuus on jotenkin saatava hallintaan... :)

Eilisen keskustelut sain luettua läpi vasta pitkästi klo 23 jälkeen, sitten piti tsekata Puutarhan kuulumiset, Tumblrn parhaat, Youtubesta muutama linkki, Instasta Madame Cykan pitkä oppimäärä, parit fanficit perään ja sitten olikin jo aika alkaa kyttäämään liveä Kn keikalta Rukalta (ei tullut, ehkä parempi niin) ja sitten vasta nukkumaan. Tässä nopeasti mun ajatuksia eiliseltä:

Shippaamisesta

1. se on niin paljon helpompaa silloin, kun kohteiden elämä NÄYTTÄÄ tukevan sitä (mikä oli tilanne koko NTn ajan: saimme matskua enemmän ja paremmin kuin uskalsimme ehkä unelmoidakaan) ja vastaavasti vaikeampaa silloin, kun kohteet eivät jaa mitään sitä tukevaa materiaalia tai näyttävät tekevän asioita jopa sen vastaisesti 

2. pitäisi kuitenkin muistaa että Bn ja Kn suhde ei tapahdu meidän silmien alla / Instagramissa vaan heillä on jatkuva kahdenkeskinen yhteys, mistä emme tiedä mitään ja mikä voi olla vaikka miten herkkää ja hellää (vrt. roustaus-kohu) 

3. this being said multa heruu ymmärrystä myös niille, joille on vaikeaa erottaa todellisuus shipistä, juuri tuon kohdan 1 vuoksi. Ja lisäksi ihan varmasti moni meistä heijastelee omia kokemuksiaan tähän kaikkeen, niitä tuntemuksia kun on ollut ihastunut johonkin ja kaikki ei ole ollut ihan selvää, siis että missä mennään jne. 

4. kunhan pidetään homma posin puolella, niin eiköhän tämä homma voi jatkua vaikka miten pitkään, eikös tässä ole jo 6.s kuukausi alkamassa tällä fiilistelyketjulla, vai olenko ihan väärässä? 

JO musiikista

En ollut yhdelläkään JOn Suomen keikalla, mutta osallistuin niille kaikille livelähetysten kautta (en ihan täydellisesti koko ajan, mutta melkein) ja on kyllä sanottava, että paitsi että bändi on visuaalisesti niin upea ja karsimaattinen ilmestys niin kyllähän ne soittaa ihan sairaan hyvin ja Bojanin laulu on out of this world!! En kyllä hetkeen muista kuka olisi ollut yhtä hyvä livenä. Moni hyvänäkin pitämäni laulaja saattaa livenä tuottaa pettymyksen, ääni ei kanna eikä soi yhtä hyvin kuin levyllä. Johonkin rajaan asti tämä on musta ihan ok, ei keikoilla voi odottaakaan samanlaista kokemusta kuin levyllä.

MUTTA mitä tekee JO ja Bojan? Toimittaa meille hitto soikoon vielä tuhat kertaa PAREMMAN kokemuksen, jos mahdollista!!! Ja korostan edelleen, että tämä ei edes liity bändistä huokuvaan seksiin, vaan ihan musiikista nyt puhun ja Bojanin äänestä. B hyppii, tanssii, ryömii lattialla ja aina vaan ääni soi upeana. Jotain maagista tuossa tyypissä on...

Näin ollen luukutan JOn musiikkia kuulokkeissani tällä hetkellä enemmän kuin laki sallii, etenkin SSOL, koska haluan sille paljon striimejä Suomesta, haluan heidät TAKAISIN tänne ja sitten on kyllä pakko saada liput!! Itseäni klubikeikat viehättäisivät enemmän kuin festarit, mutta varmaan JOn pojille joku kiva festari Suomen yöttömässä yössä vois olla eksoottinen kokemus. Ja ehkä on alettava tosissaan puuhaamaan sitä nautojen Slovenian reissua... :)

Nyt hyvää päivää kaikille, olette ihania! Tästä ketjusta saa paljon iloa elämään: hyödyllisiä linkkejä, mahtavaa päätöntä huumoria ja minificcejä ja välillä tosi syvällistä keskustelua. Mulle se merkkaa paljon, sillä vaikka ystävistä ei irl ole puutetta, niin tätä K&B&JO -hommaa ei kukaan jaa kanssani (tai sitten en vaan tiedä sitä, ollaan kaikki kaapissa).  :D

Hvala Ljubljeni!

Tosi hyvä kommentti 💕 Samaa mieltä kaikesta! Ainoa ero että näin Joker Outin Logomon keikan sieltä aitiosta käsin ja se oli ihan mieletön kokemus jota en unohda ikinä 💖 Olen samaa täällä kirjoittanut Bojanin äänestä etten tunne/tiedä ketään joka on yhtä loistava live laulaja 🔥🔥🔥

Vierailija
116510/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa Krisillä on syyskiireitä suvun viinitilalla? 😂 Vitsi on joo, mutta: etsin Alkon valikoimista slovenialaisia viinejä (koska miksi ei 😆) ja niitähän on, mm. tämä: https://www.alko.fi/tuotteet/557727/Gu-tin-Malvazija-Orange-wine-2018/

Onko tuttu viini, LadySLO?

Uuuh haluan todellakin juoda Krisin polkemaa viiniä! Tai voi se polkea jotain muutakin, jos saan osallistua.

Imatran Koski

😂😂😂

It's almost grapes stomping season. We're manifesting a video of JO at a winery stomping grapes!!!

Pojat pääsevät mielenkiintoisille maatiloille, ensin stud farm ja ehkä pian polkemis farmille ;)

Missä näitä polkemis farmeja pidetään? Kaverin puolesta taas kyselen. Horny jail on varmaan niin täynnä, että pitää suoraan hypätä sinne Imatran Koskeen.

Myös täällä meressä on vielä hyvin tilaa. 👋

t. se pelastusrenkaan varassa edelleen paatin perässä roikkuva (semmoisia kuvia sun muita taas tullut, etten ole viitsinyt tässä välissä vaivautua edes käväisemään kannella, etenkin kun horny jailkin natisee jo muutenkin liitoksistaan)

Onko Horny Jailin vartija jo nimetty?

Niin. Asiallinen kysymys. Mutta kenestä olisi siihen hommaan ilman, että lipsuisi välittömästi "pukki kaalimaan vartijana" -osastolle? 🤔

Meinasin ehdottaa Jania tähän hommaan, mutta sitten ei varmaan saataisi ihmisiä ikinä poistumaan sellistä. Mutta ainakaan Jan ei söisi kuormasta, kun sillä on jo omat kuvionsa kapteenin kanssa!

Mä lukitsen Janin teidän kanssa sinne horny jailiin ja syön itse meidän kapteenin. Voitte sillä aikaa opetella Janin kanssa vaikka niitä sekstantteja.

Vierailija
116511/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tästä nyt joku mellakka käynnistyisi, niin se on hiton varma, että tällä kertaa teen sen twitter tilin minäkin ja mesoan takasin. Hitto jaksa katsella uutta kierrosta, eikä kenenkään asianosaisen mielenterveys varmaan myöskään.

Mukana! Teen vaikka useamman tilin tähän tarkoitukseen. Naudat lähtee sotaan!

Vierailija
116512/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa tosta ainakin näköjään pidetty vähän möykkää, että G ja B edelleen tekemisissä. Toiset puoltaa mut toiset ei voi ymmärtää.

Tuliko se siis joillekin yllätyksenä että niitten välit ei menneetkään poikki?

Itseasiassa joo, ilmeisesti. 😂 Osa tuntuu olevan järkyttyneitä asiasta, onneksi ei kaikki.

Toivottavasti riitelevät vain keskenään eikä tästä tule sen laajempaa mölyä, vaikka aavistan pahaa. Mietinkin, että B ja muut Joksut voivat olla vaaravyöhykkeessä kun selviää, ettei kukaan heistä ole laittanut välejä poikki G:hen. :/

Koko kohuhan pyrittiin rajaamaan twitteriin, vaikka toki siinä samalla g laittoi instansa yksityiseksi jne. Mutta missään muualla ei ilmoitettu siitä rekon erottamisesta kuin twitterissä, vaikka niillä on paljon enemmän seuraajia esimerkiksi just instassa. Jos siis oikeasti olisi haluttu tavoittaa kaikki ne häirityksi tulleet fanit, olisi varmaan infottu siellä missä porukkaa eniten on. Siksi jäi vahva kuva siitä ettei jokeritkaan ihan uskoneet väitteitä mutta niihin oli silti pakko reagoida

Vierailija
116513/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://va.media.tumblr.com/tumblr_s1fyceHTki1a6vazy_720.mp4

In Finland, no houmo- video :D Muistuttaa mua siitä, kuinka hauskaa oli NTourilla, JO keikoilla ja täällä palstalla teidän kanssa <3 

Vierailija
116514/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa tosta ainakin näköjään pidetty vähän möykkää, että G ja B edelleen tekemisissä. Toiset puoltaa mut toiset ei voi ymmärtää.

Itseasiassa joo, ilmeisesti. 😂 Osa tuntuu olevan järkyttyneitä asiasta, onneksi ei kaikki.

Tää on paha siinä mielessä, että asia on todistettavasti "julki", jos twitteriläiset/jodelilaiset saavat taas aikaan syyn ajojahdille asiasta.

Aika turha kyllä pillastua kun kyse on tuollaisesta isosta tilaisuudesta johon selvästi on tultu kutsusta paikalle. Etteikö g ja B saisi edes sattumalta osua samoihin paikkoihin?!

Oliko niissä jossain huoneessa kuvatuissa Gregor? Vai mikä iso tilaisuus?

Vierailija
116515/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janin sekstantit listalle.

Vierailija
116516/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t

Vierailija kirjoitti:

Tää on paha siinä mielessä, että asia on todistettavasti "julki", jos twitteriläiset/jodelilaiset saavat taas aikaan syyn ajojahdille asiasta.

Aika turha kyllä pillastua kun kyse on tuollaisesta isosta tilaisuudesta johon selvästi on tultu kutsusta paikalle. Etteikö g ja B saisi edes sattumalta osua samoihin paikkoihin?!

No iso ja iso, mutta huone täynnä artisteja ja jotkut harjoitukset ilmeisesti käynnissä. En itse nähnyt niitä stooreja jotka g oli ilmeisesti poistanut, mutta joko kuvannut bojania siellä tai tullut kuvatuksi sen kanssa.

Vierailija
116517/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se cyka julkaissut siis jossain oman kuvansa vai mistä on se tieto että se ois se ukrainalainen?

Tavastialta taisi olla jossain artikkelissa kuva ukrainalaisesta naisesta, mutta en minä ainakaan löytänyt siinä jutussa mitään yhteyttä madame cykaan.

Twitterissä ollaan varmoja siitä että se on bojanin salainen tili 😁

Hämmentävästi twitterissä on jäädytettynä ihan samanniminen tili mutta se ei tunnu liittyvän ollenkaan jokereihin tai måneskiniin

Siis mielestäni se on yksi espanjalainen Twitteristä. Samoja kuvia jakoi twitterissä kuin instassa Cykan tilillä tavattuaan Kampin edessä jokereita. Myös molemmilta tileiltä ilmeni, että matkalaukku jäi saapumatta. Twitterissä ngvotEnjoyer nimimerkillä.

Vierailija
116518/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t

Vierailija kirjoitti:

G ei itse näy videoissa, ne ovat hänen ottamiaan. Paljon porukkaa juhlissa ja muita, joita hän nykyään manageroi.

Vierailija
116519/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö "virkattu vihreä kommandopipo ja sen poistoyritys"-stooreja enää mistään? Haluaisin nauraa.

Vierailija
116520/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa tuolla kiertueella tarvittava porukka taitaa olla isompi kuin me ajatellaankaan. Esim. tekniikka. Tämä näkyi Joksujenkin keikoilla ja esim. lentokenttävideoilla Suomesta lähtiessä siinä oli crew:ta jo toinen autolastillinen. Eli eivät ole ehkä näkyvissä meidän silmillä, mutta tärkeämpiä kiertueella kuin merchin myyjät tai muut sivuhenkilöt.

Jokereilla oli kyllä mukana mielestäni aika minimimäärä porukkaa, olivat karsineet aika tehokkaasti välttämättämiin henkilökuntansa. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta itse bändin lisäksi siellä taisi olla mukana vain Kiki (ääniteknikko), Mark (tuottaja) sekä Dean (valokuvaaja, eikä edes ydinporukkaa). Merchin myyjät olivat keikkapaikan henkilökuntaa (ainakin Tavastialla), ja autokuski taisi olla palkattu Suomesta.

Tähän lisäksi ainakin Primoz.

Ja se tyyppi joka avasi saunan oven!

Ketju on lukittu.