Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
116481/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa tosta ainakin näköjään pidetty vähän möykkää, että G ja B edelleen tekemisissä. Toiset puoltaa mut toiset ei voi ymmärtää.

Tuliko se siis joillekin yllätyksenä että niitten välit ei menneetkään poikki?

Itseasiassa joo, ilmeisesti. 😂 Osa tuntuu olevan järkyttyneitä asiasta, onneksi ei kaikki.

Vierailija
116482/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jodelissa tosta ainakin näköjään pidetty vähän möykkää, että G ja B edelleen tekemisissä. Toiset puoltaa mut toiset ei voi ymmärtää.

Sairasta, et jotkut voivat kuvitella päättävänsä vieraan ihmisen yksityiselämästä. Gregor kuulunut B:n elämään vuosikausia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
116483/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V ituttaa jo valmiiksi se, kun aivan varmasti jotkut on asiasta olleet yhteydessä Bhen ja Jokereihin päin.

Vierailija
116484/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän rintalihasten faneille NT:ltä kuva 🔥

https://www.tumblr.com/elisavetp/729977109500641280/source-dnklblauundg…

Miten te jaksatte tätä jatkuvaa miesten seksualisointia? Jos Siepistä jaettaisiin tuollaisia kuvia ja puhuttaisiin tuohon sävyyn, niin raivo siitä nousisi.

Vierailija
116485/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se cyka julkaissut siis jossain oman kuvansa vai mistä on se tieto että se ois se ukrainalainen?

Tavastialta taisi olla jossain artikkelissa kuva ukrainalaisesta naisesta, mutta en minä ainakaan löytänyt siinä jutussa mitään yhteyttä madame cykaan.

Twitterissä ollaan varmoja siitä että se on bojanin salainen tili 😁

Hämmentävästi twitterissä on jäädytettynä ihan samanniminen tili mutta se ei tunnu liittyvän ollenkaan jokereihin tai måneskiniin

Senkös takia K alkoi seuraamaan "madame cykaa"? :D

Vierailija
116486/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa joo, ilmeisesti. 😂 Osa tuntuu olevan järkyttyneitä asiasta, onneksi ei kaikki.

Tää on paha siinä mielessä, että asia on todistettavasti "julki", jos twitteriläiset/jodelilaiset saavat taas aikaan syyn ajojahdille asiasta.

Vierailija
116487/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö K/JO fandonmien  yhteis katketa ja olla ihan eri oma fandom.  Tuntuu missä muissa fandomeissa olen ollut aina riidoissa ja eikä yhteis-sovussa ja eikä näin yhtenäinen.

Eikä, olen juuri koko päivän fiilistellyt miten ihastuttavaa on, että suomalaisella räppärillä ja slovenialaisella indierockbändillä on osittain yhteinen fandom. Siis sehän on aivan mahtavaa!

Niinpä! Ja miettikää, oisko kukaan ikinä edes villeimmissä kuvitelmissaan voinut povata jotain tällaista! Ihan uskomaton kuvio. Ja me saadaan elää osana sitä. Olen sanaton.

Kyllä! Ja tämä kuvio on saanut mun elämässä aikaan ihmeellisiä asioita, joita en ole tehnyt ikinä ennen. Seurasin euroviisut UMK:stä lähtien, olen käynyt keikoilla, yksin, ja nauttinut joka sekunnista. Myös sen suomalaisen räppärin (rap musiikkina on jotain jota en KOSKAAN olisi uskonut kuuntelevani saati meneväni jonkun räppärin keikalla..).

Kuunnellut sloveeninkielistä musiikkia 🤪 ja rakastunut moneenkin biisiin. Kuullut näitä kappaleita livenä, seissyt siellä keikalla melkein tyrmistyneenä ihastuksesta musiikkiin ja sen esittäjiin. Lukenut myös fanficcejä 🙈(en tiennyt sellaisista mitään aiemmin). Melko hyvin viisikymppiseltä jota ei musiikki ole aiemmin kiinnostanut yhtään.

Vierailija
116488/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten pöljiä ihmiset oikeesti voi olla?! Tottakai ovat tekemisisssä, nehän on tunteneet vuosikausia, B:n uran alusta asti. Ovat varmasti hyviä ystäviä. Eikä mitään ongelmia ole ollut, ennen kuin jotkut sekopääteinitwitteristit järjesti perusteettoman ajojahdin. Mikä ihmisiä oikein vaivaa, en tajua.

Vierailija
116489/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t

Vierailija kirjoitti:

Tää on paha siinä mielessä, että asia on todistettavasti "julki", jos twitteriläiset/jodelilaiset saavat taas aikaan syyn ajojahdille asiasta.

Mahdollista, mutta ei tää saisi niin mennä, että saat lokaa niskaan kun hengaat jonkun sulle läheisen tyypin kanssa.

Vierailija
116490/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ihmettele taas, jos B poistuu instasta. Tuntuu varmaan todella pahalle, että vietät aikaa ystäväsi / läheisesi kanssa (G) ja siitä saa pas+kaa niskaan.

Vierailija
116491/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t

Vierailija kirjoitti:

Aika turha kyllä pillastua kun kyse on tuollaisesta isosta tilaisuudesta johon selvästi on tultu kutsusta paikalle. Etteikö g ja B saisi edes sattumalta osua samoihin paikkoihin?!

Vierailija
116492/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mulle, eihän he ole suomalaisia faneja? 

Vierailija
116493/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mulle, eihän he ole suomalaisia faneja? 

Jodelissa on vaan suomalaisia. Twitterkuvioista en oo perillä, kun se on niin hullu paikka välillä, että yritän pysyä poissa. Alkuperäisessä ajojahdissa oli myös suomalaisia.

Vierailija
116494/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö K/JO fandonmien  yhteis katketa ja olla ihan eri oma fandom.  Tuntuu missä muissa fandomeissa olen ollut aina riidoissa ja eikä yhteis-sovussa ja eikä näin yhtenäinen.

Eikä, olen juuri koko päivän fiilistellyt miten ihastuttavaa on, että suomalaisella räppärillä ja slovenialaisella indierockbändillä on osittain yhteinen fandom. Siis sehän on aivan mahtavaa!

Niinpä! Ja miettikää, oisko kukaan ikinä edes villeimmissä kuvitelmissaan voinut povata jotain tällaista! Ihan uskomaton kuvio. Ja me saadaan elää osana sitä. Olen sanaton.

Kyllä! Ja tämä kuvio on saanut mun elämässä aikaan ihmeellisiä asioita, joita en ole tehnyt ikinä ennen. Seurasin euroviisut UMK:stä lähtien, olen käynyt keikoilla, yksin, ja nauttinut joka sekunnista. Myös sen suomalaisen räppärin (rap musiikkina on jotain jota en KOSKAAN olisi uskonut kuuntelevani saati meneväni jonkun räppärin keikalla..).

Kuunnellut sloveeninkielistä musiikkia 🤪 ja rakastunut moneenkin biisiin. Kuullut näitä kappaleita livenä, seissyt siellä keikalla melkein tyrmistyneenä ihastuksesta musiikkiin ja sen esittäjiin. Lukenut myös fanficcejä 🙈(en tiennyt sellaisista mitään aiemmin). Melko hyvin viisikymppiseltä jota ei musiikki ole aiemmin kiinnostanut yhtään.

Minusta tuo on ihanaa. Elämä koostuu parhaimmillaan kokemuksista ja siitä, että uskaltaa elää ja kokea tunteita. Olla joskus vähän höpsökin.

Vierailija
116495/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Guštin viinissä mukana persikan makua listalle.

Ja eiliseltä "Hyppelehtivä pitkäkoipinen keijukainen".

Jos ei muuta niin Kris ainakin sai nostetta tässä ketjussa Suomen keikkojen myötä. :D Missä roolissa Kris muuten paatilla on? Meillä on jo perämies Jure, kapteeni Nace, mut mikä Krisin rooli on? Tai entäs Janin, herranjestas, kai hänelläkin nyt joku titteli on?

Kris oli mulle tän kaikin puolin ihanan kiertueen breakout star. Hänestä pääsi nyt jotenkin näkemään (tai sit vaan maltoin ekaa kertaa kunnolla katsoa) eri puolia, ja tuli tosi hyvä vaikutelma. Enkä puhu nyt ainoastaan 🍑! Mäkin rakastan Krisiä!

Vierailija
116496/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän rintalihasten faneille NT:ltä kuva 🔥

https://www.tumblr.com/elisavetp/729977109500641280/source-dnklblauundg…

Miten te jaksatte tätä jatkuvaa miesten seksualisointia? Jos Siepistä jaettaisiin tuollaisia kuvia ja puhuttaisiin tuohon sävyyn, niin raivo siitä nousisi.

No minä olen sammaa sanonut. Jos se kuolaaminen ei kohta lopu, niin lähtee miestä seinälle!

T. Pomo

Vierailija
116497/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä selän kaari ja sit nuo piukat pienet...joo joo menen kylmiöön...

https://twitter.com/tobesosun/status/1708420874313896207

💚💚💚

Vierailija
116498/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa Krisillä on syyskiireitä suvun viinitilalla? 😂 Vitsi on joo, mutta: etsin Alkon valikoimista slovenialaisia viinejä (koska miksi ei 😆) ja niitähän on, mm. tämä: https://www.alko.fi/tuotteet/557727/Gu-tin-Malvazija-Orange-wine-2018/

Onko tuttu viini, LadySLO?

Uuuh haluan todellakin juoda Krisin polkemaa viiniä! Tai voi se polkea jotain muutakin, jos saan osallistua.

Imatran Koski

😂😂😂

It's almost grapes stomping season. We're manifesting a video of JO at a winery stomping grapes!!!

Pojat pääsevät mielenkiintoisille maatiloille, ensin stud farm ja ehkä pian polkemis farmille ;)

Missä näitä polkemis farmeja pidetään? Kaverin puolesta taas kyselen. Horny jail on varmaan niin täynnä, että pitää suoraan hypätä sinne Imatran Koskeen.

Myös täällä meressä on vielä hyvin tilaa. 👋

t. se pelastusrenkaan varassa edelleen paatin perässä roikkuva (semmoisia kuvia sun muita taas tullut, etten ole viitsinyt tässä välissä vaivautua edes käväisemään kannella, etenkin kun horny jailkin natisee jo muutenkin liitoksistaan)

Onko Horny Jailin vartija jo nimetty?

Niin. Asiallinen kysymys. Mutta kenestä olisi siihen hommaan ilman, että lipsuisi välittömästi "pukki kaalimaan vartijana" -osastolle? 🤔

Mulla on tähän yks sana vastaukseksi:

AITO.

Vierailija
116499/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Guštin viinissä mukana persikan makua listalle.

Ja eiliseltä "Hyppelehtivä pitkäkoipinen keijukainen".

Jos ei muuta niin Kris ainakin sai nostetta tässä ketjussa Suomen keikkojen myötä. :D Missä roolissa Kris muuten paatilla on? Meillä on jo perämies Jure, kapteeni Nace, mut mikä Krisin rooli on? Tai entäs Janin, herranjestas, kai hänelläkin nyt joku titteli on?

Kris oli mulle tän kaikin puolin ihanan kiertueen breakout star. Hänestä pääsi nyt jotenkin näkemään (tai sit vaan maltoin ekaa kertaa kunnolla katsoa) eri puolia, ja tuli tosi hyvä vaikutelma. Enkä puhu nyt ainoastaan 🍑! Mäkin rakastan Krisiä!

Kr on hiomaton timantti ja taitava kuin mikä.

Vierailija
116500/123801 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti riitelevät vain keskenään eikä tästä tule sen laajempaa mölyä, vaikka aavistan pahaa. Mietinkin, että B ja muut Joksut voivat olla vaaravyöhykkeessä kun selviää, ettei kukaan heistä ole laittanut välejä poikki G:hen. :/

Ketju on lukittu.