Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
11621/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos jere kirjoitti 7.6 kommentin humalassa, mutta tarkoitti 9.6

Tämä olisi uskottava twisti tarinaamme! Epäluotettava kertoja!

Vierailija
11622/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskeutuu niitä koneita tänäänkin Helsinki-Vantaalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11623/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Rekon tarina Portugalista 16 tuntia sitten 🤔 se ei kyllä mun mielestä näkynyt kun illalla? Mutta siellä Bojan ainakin näkyy.

Mutta ehkä Seko-Reko harhauttaa! Eiku😄

Eihän se Portugalista ollut😂 Jotain faneja vain sieltä.

Vierailija
11624/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo Rekon tarina Portugalista 16 tuntia sitten 🤔 se ei kyllä mun mielestä näkynyt kun illalla? Mutta siellä Bojan ainakin näkyy.

Mutta ehkä Seko-Reko harhauttaa! Eiku😄

Eihän se Portugalista ollut😂 Jotain faneja vain sieltä.

Ilmeisesti Dublinissa kuvattu pätkä.

Vierailija
11625/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B on eilen ollut Bristolissa muun bändin kanssa eli jos on Suomeen tullut ni on lentänyt Lontoon kautta. Millä kentällä se on nähty? Koska Lontoosta se joka tapauksessa johonki oli lentämässä.

Mistä tieto että oli lentämässä Lontoosta johonkin?

Vierailija
11626/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nuo tapaamiskommentit olleet ennen sitä Jokerien keikkakalenteriin tullutta lisäkeikkaa? Sen vuoksi on voineet suunnitelmat muuttua tai muutenkin. En syyttäisi ketään mistään harhaan johtamisesta. Ei K ja B minun mielestä ole velvollisuudessa kenellekään tästä kun ei mitään tapaamista ja/tai keikkavierailua ole mitenkään markkinoitu.

Ja voihan se B tulla vaikka sunnuntaina, kummallakaan ei keikkoja 11-14.6. Ihmiset jääneet liikaa kiinni siihen Käärijän 7.6. kommenttin, oliko silloin tiedossa (Käärijällä) se Jokereiden lisäkeikka.

En usko että vaan tuohon 7.6. kommenttiin vaan siihen että B sanoi menevänsä Suomeen kesäkuussa ja haluavansa nähdä K:n keikan. K sanoi Naantalissa Tavastian yllätyksestä heti sen jälkeen, kun oli puhunut Bojanista. Ja keikkkalenterien perusteella Tavastia tai Nuapurirock vai mikä olikaan ovat ainoat, jotka Bojanille sopis. Ei tota 7.6. kukaan ole odottanut pitkään aikaan.

Mutta tosiaan ei vaikuta siltä että tulee tänään. On siellä sitten Anatude, tanssijat tai Pete Parkkonen (ig tänään) niin jää nähtäväksi. Toivottavasti jokerit laittaisi jotain hauskaa ja/tai kuumaa matskua Sloveniasta perjantain piristykseksi. K hoitaa varmasti keikat upeesti ihan itsekseenkin!

Vierailija
11627/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl Bojan Suomessa on. Sen näki eilen useampi fani kun yksi

Vierailija
11628/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös nuo tapaamiskommentit olleet ennen sitä Jokerien keikkakalenteriin tullutta lisäkeikkaa? Sen vuoksi on voineet suunnitelmat muuttua tai muutenkin. En syyttäisi ketään mistään harhaan johtamisesta. Ei K ja B minun mielestä ole velvollisuudessa kenellekään tästä kun ei mitään tapaamista ja/tai keikkavierailua ole mitenkään markkinoitu.

Ja voihan se B tulla vaikka sunnuntaina, kummallakaan ei keikkoja 11-14.6. Ihmiset jääneet liikaa kiinni siihen Käärijän 7.6. kommenttin, oliko silloin tiedossa (Käärijällä) se Jokereiden lisäkeikka.

Vieläkö joku jaksaa elätellä toiveita?:D

Vierailija
11629/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näin eilen Urho Kekkosen.

Vierailija
11630/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä tieto?

Vierailija
11631/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin näin. Pussailivat Janin kanssa mun unessa.

Vierailija
11632/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä liputan enemmän tuon 6.9. puolesta.

Vierailija
11633/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen hammaslääkärissä. Vastaanoton seinällä oli Bojanin ja Käärijän kuvia.

Vierailija
11634/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskeutuu niitä koneita tänäänkin Helsinki-Vantaalle.

Ou mai gaad. Onkohan Bojan niissä kaikissa?

Vierailija
11635/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä B matkustaisi parilla lennolla kotiin ja heti seuraavana päivänä Suomeen, kun olisi voinut tulla eilen suoraan Suomeen? Ei näytä olevan tulossa.

Anteeks neiti ovela mut mistä sinä tiedät et se on matkustanut kotiin

Vierailija
11636/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen hammaslääkärissä. Vastaanoton seinällä oli Bojanin ja Käärijän kuvia.

Mua vissiin väsyttää, kun nauroin tälle. No miltä hammaslääkäri näytti?😂

Vierailija
11637/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko että vaan tuohon 7.6. kommenttiin vaan siihen että B sanoi menevänsä Suomeen kesäkuussa ja haluavansa nähdä K:n keikan. K sanoi Naantalissa Tavastian yllätyksestä heti sen jälkeen, kun oli puhunut Bojanista. Ja keikkkalenterien perusteella Tavastia tai Nuapurirock vai mikä olikaan ovat ainoat, jotka Bojanille sopis. Ei tota 7.6. kukaan ole odottanut pitkään aikaan.

Mutta tosiaan ei vaikuta siltä että tulee tänään. On siellä sitten Anatude, tanssijat tai Pete Parkkonen (ig tänään) niin jää nähtäväksi. Toivottavasti jokerit laittaisi jotain hauskaa ja/tai kuumaa matskua Sloveniasta perjantain piristykseksi. K hoitaa varmasti keikat upeesti ihan itsekseenkin!

Tanssijat ovat tänään kavalla mukana. Antti on edelleen Espanjassa ja Pete Parkkonen oli eilen samassa tilaisuudessa esiintymässä.

Vierailija
11638/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä B matkustaisi parilla lennolla kotiin ja heti seuraavana päivänä Suomeen, kun olisi voinut tulla eilen suoraan Suomeen? Ei näytä olevan tulossa.

Tutkimattomat ovat herran tiet.

Vierailija
11639/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan saattoi jo lähtä takaisin kun näki että Käärijä asuu naisen kanssa :(

Vierailija
11640/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan saattoi jo lähtä takaisin kun näki että Käärijä asuu naisen kanssa :(

😂 Heitettiinkö Bojan kylmästi ulos formula lakanoiden lämmöstä?

Ketju on lukittu.