Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
B on eilen ollut Bristolissa muun bändin kanssa eli jos on Suomeen tullut ni on lentänyt Lontoon kautta. Millä kentällä se on nähty? Koska Lontoosta se joka tapauksessa johonki oli lentämässä.
Ehkä Käärijä ei ole ollut lentokentällä vastassa nimenomaan hullujen (lentoaikatauluja kytänneiden) stalkkaajafanien takia.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin ihan itse vastassa kavereitani ja Bojan ei ollut ainakaan siinä koneessa.
Jos se tuli toisella koneella?
Vierailija kirjoitti:
B on eilen ollut Bristolissa muun bändin kanssa eli jos on Suomeen tullut ni on lentänyt Lontoon kautta. Millä kentällä se on nähty? Koska Lontoosta se joka tapauksessa johonki oli lentämässä.
Jokerit lensi Bristolista Venetsiaan. Ihmetyttää, jos Bojan olisi tullut Bristolin ja Lontoon kautta Helsinkiin, kun oli suorakin lento Dublinista.
Lontoosta on tullut klo 23 lento Helsinkiin.
Bojanin kännykän sijainnin perusteella hän on tällä hetkellä Jeren asunnolla. T: tosifani
Ehkä se tuli juuri siksi pienen mutkan kautta ettei ihmisten olisi niin helppo selvittää millä lennolla se tulee ja tulla kyttäämään kentälle? Dublinista kun niitä lentoja ei tainnut kovin montaa tulla eilen Suomeen?
Kyttäättekö te oikeasti lentoja?🙈
Mitä ilmeisemmin ei ole tullut. Siinä tapauksessa olen vähän pettynyt K:n vihjailuihin keikoilla ja somessa. Tietää kuitenkin kuinka paljon on spekulaatiota ja odotuksia että B tulisi nyt Suomeen. Olisi voinut ampua reilusti alas nuo jutut eikä heittää bensaa liekkeihin. Jos nää on ollu tahallisia harhaanjohtamisia niin aika tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko käärijällä eilisiltana ylläri-keikka? Siksikin outoa jos b tulee eikä k ehdi ottaa vastaan..
Oli yksityiskeikka yritystilaisuudessa, tuskin oli siellä kauaa ja storyjen auringonvalon perusteella taisi olla aika aikaisin.
Näkyikö savumerkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se tuli juuri siksi pienen mutkan kautta ettei ihmisten olisi niin helppo selvittää millä lennolla se tulee ja tulla kyttäämään kentälle? Dublinista kun niitä lentoja ei tainnut kovin montaa tulla eilen Suomeen?
Tai mitä jos kuule hän meni kuitenkin ihan vaan omaan kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta nolottaa se kuinka usein tulee kytättyä tätä ketjua 🙈
Vierailija kirjoitti:
Mitä ilmeisemmin ei ole tullut. Siinä tapauksessa olen vähän pettynyt K:n vihjailuihin keikoilla ja somessa. Tietää kuitenkin kuinka paljon on spekulaatiota ja odotuksia että B tulisi nyt Suomeen. Olisi voinut ampua reilusti alas nuo jutut eikä heittää bensaa liekkeihin. Jos nää on ollu tahallisia harhaanjohtamisia niin aika tylsää.
Tahallista harhaanjohtamista? Te hyväuskoiset hölmöt.
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja sentään. Bojan ei ole tullut Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ne on siitä puhuneet ihan yhtälailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko käärijällä eilisiltana ylläri-keikka? Siksikin outoa jos b tulee eikä k ehdi ottaa vastaan..
Oli yksityiskeikka yritystilaisuudessa, tuskin oli siellä kauaa ja storyjen auringonvalon perusteella taisi olla aika aikaisin.
Näkyikö savumerkkejä?
Savumerkkejä tulee Bojan fanien perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ne on siitä puhuneet ihan yhtälailla.
Tiedätkö miksi sitä kutsutaan?
Vierailija kirjoitti:
Älähän nyt. Tämä on parasta hupia ikinä! Seurata, mihin nämä kuvitelmissaan päätyvät..
Vierailija kirjoitti:
Olette kytänneet niin paljon Bojania, että teiltä on mennyt ohi se, että kuka on oikeasti tullut Suomeen tänään.
Joo, ei noi huomaa mitään.