Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti, imatran koski on päässyt karkuun 😂
https://www.tumblr.com/imatrankoski?source=shareSiis meidän ihka oikean naudan profiili? Mun täytyy ihan oikeasti jo tehdä se vale profiili, jonka kautta alan seuraamaan kaikkea mahdollista Kärtsään ja Joksuihin liittyvää.
On se meidän ihka aito nauta! Se kävi täällä eilen päivällä intoilemassa niistä helmistä ja paljasti olevansa opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/imatrankoski?source=shareRepesin sille helmiviritelmälle! Nuorisofaneilla on baby sealit ja plastikat, estronaudat käyttää nöpötyskorua 😆
Edelleen naurattaa munasarjoihin syöpynyt kostopitsi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannan itsekin maininnut tietystä henkilöstä, joten kannattaa pitää mielessä.
Juu juu uskotaan. Mutta onkohan nyt ihan oikein, että juret ja janitkin häipyy. Ja pyhit (joka siis ihan ite kaivaa verta nenästään sillä suklaan biisin fiitillä)
Onhan se yhtä oikein. Jokainen tyylillään.
Onks Jan ja Jure nykyään yksityishenkilöitä?
Tää on nyt vähän huonoa suomea. JaniLLA on yksityishenkilö. Juresta en tiiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noi pyhis jutut on provoja, syytäkin ilmiantaa
No ei tasan tarkkaan kaikki ole. Mä olin kova teflarifani, mutta se suklaan biisi oikeasti kolahti niin kovaa, että poistin kaiken niiden musan mun soittolistoilta ja alapeukutin bändin, ettei jatkossakaan ikinä kuulisi.
Se biisi on törkee. Ja Pyhis aivan keskenkasvuinen pskiainen. (Tuli muuten mieleen, että Kovis vois aivan hyvin olla sille kirjoitettu)
Ja nämäkin keskustelut lähti jokin aika sitten taivaan tuuliin vaikka keskusteltiin sanoituksista ja Pyhis ei ole yhtään sen kummemmin yksityishenkilö kuin vaikka Jurekaan. Mutta jokainen tyylillään ja siihen ei voi vaikuttaa kun moderointi on mitä on.
Made in Italy kirjoitti:
I don't know if there is a TV show here called "Beijing Express". In this show, various couples of contestants (mostly two friends), more or less famous, have to travel through various Asian states without money looking for someone who can offer them a ride or hospitality for the night and facing various challenges to win. It would be wonderful to see B. and K. on this show.
omg, can you imagine? K trying to get a lift with his charisma and friendliness.. Then B might bring some common sense and more linguistic help :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/imatrankoski?source=shareRepesin sille helmiviritelmälle! Nuorisofaneilla on baby sealit ja plastikat, estronaudat käyttää nöpötyskorua 😆
Edelleen naurattaa munasarjoihin syöpynyt kostopitsi :D
Tää on kyllä ollut kaikista listalle päätyneistä jutuista ihan kärkikastissa. Joku toinenkin oli vastaava, vissiin siihen Janin haitariin liittyvä. Ja tää tyyppikö on opettaja?! 😂 Haluaisin olla sen luokalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tasan tarkkaan kaikki ole. Mä olin kova teflarifani, mutta se suklaan biisi oikeasti kolahti niin kovaa, että poistin kaiken niiden musan mun soittolistoilta ja alapeukutin bändin, ettei jatkossakaan ikinä kuulisi.
Se biisi on törkee. Ja Pyhis aivan keskenkasvuinen pskiainen. (Tuli muuten mieleen, että Kovis vois aivan hyvin olla sille kirjoitettu)
Ja nämäkin keskustelut lähti jokin aika sitten taivaan tuuliin vaikka keskusteltiin sanoituksista ja Pyhis ei ole yhtään sen kummemmin yksityishenkilö kuin vaikka Jurekaan. Mutta jokainen tyylillään ja siihen ei voi vaikuttaa kun moderointi on mitä on.
Ei ole ei, mutta tämä pyhis usein johtaa keskusteluun (ja solvaukseen), jota ei täällä kaivata.
Olenko nähnyt unta vai onko Joksujen areenakeikkaan maksullinen striimi. Vai oliko se johonkin muuhun tapahtumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannan itsekin maininnut tietystä henkilöstä, joten kannattaa pitää mielessä.
Juu juu uskotaan. Mutta onkohan nyt ihan oikein, että juret ja janitkin häipyy. Ja pyhit (joka siis ihan ite kaivaa verta nenästään sillä suklaan biisin fiitillä)
Onhan se yhtä oikein. Jokainen tyylillään.
Onks Jan ja Jure nykyään yksityishenkilöitä?
Tää on nyt vähän huonoa suomea. JaniLLA on yksityishenkilö. Juresta en tiiä.
No kai Jurellakin semmoinen on... Siis ainakin luulisin. Meillä ei vaan (vielä) ole tarkempia havaintoja sen nöpötyksen kaaresta (casual vai muu) eikä strategisista mitoista. Saattaa toki johtua myös siitä, että se yleensä istuu tiukasti siellä rumpujen takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ei, mutta tämä pyhis usein johtaa keskusteluun (ja solvaukseen), jota ei täällä kaivata.
Palstan säännöissä ei puhuta mitään oletuksista. Vain niistä oikeista kirjoituksista. Ei siis ihme että poistuu mitä milloinkin kun muilla palaa hermot näihin "tämä johtaa tähän ja tuo tuohon".
Vierailija kirjoitti:
Olenko nähnyt unta vai onko Joksujen areenakeikkaan maksullinen striimi. Vai oliko se johonkin muuhun tapahtumaan?
Ainakin siihen johonkin hyväntekeväisyysjuttuun oli striimi. Tuotot tulvavahinkoja varten
Jotenkin kuvaavaa että imatran kosken profiilikuvana on bojanin pakarat 😁
Vierailija kirjoitti:
Olikos sellanen siihen bojanin hyväntekeväisyysjuttuun?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kuvaavaa että imatran kosken profiilikuvana on bojanin pakarat 😁
Jos profiiliin sais kuvan tilalle videon, niin olisko se sitten Plastika tiukoilla housuilla ja casuaalilla? Vai vieläkö se alkuperäinen kirsikkajuttu on sun "the video", Koski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/imatrankoski?source=shareSiis meidän ihka oikean naudan profiili? Mun täytyy ihan oikeasti jo tehdä se vale profiili, jonka kautta alan seuraamaan kaikkea mahdollista Kärtsään ja Joksuihin liittyvää.
Joo on. Koski ihan itse laittoi tänne jo linkkiäkin profiiliin muutama päivä sitten.
Siksi mua ei haittaa, jos joku linkki tai sama juttu on täällä sadatta kertaa. Tuo oli nimittäin eka kerta, kun näin ton. En ole palstaillut kahteen päivään, enkä jaksa aina selata vanhoja viestejä. Siksi menee jotkut jutut ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on. Koski ihan itse laittoi tänne jo linkkiäkin profiiliin muutama päivä sitten.
Siksi mua ei haittaa, jos joku linkki tai sama juttu on täällä sadatta kertaa. Tuo oli nimittäin eka kerta, kun näin ton. En ole palstaillut kahteen päivään, enkä jaksa aina selata vanhoja viestejä. Siksi menee jotkut jutut ohi.
Aivan samaa mieltä ja kertaushan on tunnetusti opintojen äiti 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan!
Toi linkki tuli eilen puolenpäivän aikaan, eihän täällä ollut juuri ketään silloin. Nopeasti jää jutut ja linkit kauas taakse. Kosketar vissiin koitti ensin jonkun muun alustan kautta saada kuvaa tänne, mutta jäi sensuuriin ni teki tilin tonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Olen aika hämmästynyt siihen mihin Pyhis on vajonnut. Ei sitä nyt tietenkään tiedä mitä taustalla on, mutta se biisi on aivan todella törkeää ja mauton ja kuulostaa sivullisesta typerältä. Kun tietää mihin kyseinen mies kykenee, niin mitä hemmettiä. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan!
Toi linkki tuli eilen puolenpäivän aikaan, eihän täällä ollut juuri ketään silloin. Nopeasti jää jutut ja linkit kauas taakse. Kosketar vissiin koitti ensin jonkun muun alustan kautta saada kuvaa tänne, mutta jäi sensuuriin ni teki tilin tonne.
Ja mä olen taas aivan ulapalla koska olin 100% varma että tästä oli jo ainakin 2 päivää. Kyllä mun varmaan pitää yrittää päästä seuraavassa satamassa maihin tästä paatista koska eihän mun koko elämä voi olla vaan shippaamista niin, että ajantajukin himmenee 🤣