Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen haastattelussa käy ilmi että Kääryle on miettinyt muutamankin kertaan että pistää pillit pussiin.
Kertoo mm että ärsyttää kun ihmiset ottaa kuvia ilman lupaa.
No niitähän tässäkin ketjussa tämä pöljät hihkuen levittää.Ei täällä kyllä juuri leviä hänestä vapaa-ajalla otettuja salakuvia. Onneksi.
Valheita sitäkin enemmän.
Niitä käy joku yksi katkeroitunut levittämässä tasaisin väliajoin. Siitä viis, jatketaan me muut.
Onhan tuolla Jan viesti, mikä sitten poistui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jure, toi Pyhis on vapaana.
Mä tulin sittenkin siihen ajatuksiin, että viihdyn oikein hyvin sinkkuna. Joo, ööö, siis kiitos kuitenkin.
T: JureMä en ole näiden T: Lasse jne. juttujen suurin ystävä, siis jotkut ihan hauskoja, mutta jostakin syystä tälle mä repesin täydellisesti.
On ne ainakin hauskempia ku noi ylipitkät viestit joidenkin taipumuksista ja parisuhteista.
Tai näitten, jotka valittaa viesteistä koska eivät osaa skipata niitten ohi, mitkä ei kiinnosta.
Saahan niistä valittaa. Avoin keskustelupalsta kuitenkin eli kaikki saa kirjoittaa mitä haluaa.
Mä olen kuitenkin ollut niin tavattoman yllättynyt positiivisessa mielessä, että täältä löytyi muitakin samojen mietteiden kanssa eläviä tyyppejä, niin koin ehkä jopa tärkeäksi kirjoittaa näitä ohiksia tällä kertaa tänne. Koska jos sulta meni ohi, niin sitä ihan kysyttiin. Ajattelin, että jos kysyjä olisi ollut minä 5 vuotta sitten niin vastaus olisi voinut tuoda helpotusta siihen sen hetkiseen täysin eksyneeseen, tuuliajolla olevaan oloon.
Anteeksi teille, joita häiritsi.
T. Sen edellisen ylipitkän taipumus/parisuhdeviestin kirjoittaja
Kiitos vastauksestasi. Minusta nämä asiat sivuavat ketjun aihetta ja niistä olisi tärkeä keskustella. Terkuin se joka asiaa sulta kysyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylen haastattelussa käy ilmi että Kääryle on miettinyt muutamankin kertaan että pistää pillit pussiin.
No niitähän tässäkin ketjussa tämä pöljät hihkuen levittää.Veikkaan että ennen ensi kesää lopettaa tai ainakin ilmoittaa jäävänsä tauolle.
Jos onlyfans ottaa tulta alleen niin ehkä. Muuten ei kyllä ole vielä riittävästi miljoonia kääritty ennen ensi kesää.
Burnis ei kysele rahatilannetta. Ja se tulee kyllä jossain vaiheessa. Sanon tän ehdottomana Kärtsän fanina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin uudessa storyssä miehet painii ja B katselee jalkovälistään 🤭
Kaikkihan me täällä tiedetään, mitä Boitsu miettii mielessään.🤭
(Pitikö laittaa varoitus, jotta kukaan ei loukkaannu?)
Tutkimustyötä erilaisista otteista, lukoista ja vyörytyksistä. Kolmessa viikossa tuollainen multitalentti oppii vähintään puolinelsonin ja takavyöheiton kyllä. Siinä on synttärisankari pian ihmeissään, kun meneekin miestä seinän sijaan tällä kertaa matolle.
Pyytåäköhån laittamaan maskin eka päähän😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niitähän tässäkin ketjussa tämä pöljät hihkuen levittää.Veikkaan että ennen ensi kesää lopettaa tai ainakin ilmoittaa jäävänsä tauolle.
Tauoksi varmaan riittää keikkatauko jos alkaa uuden levyn tekeminen. Mutta en nyt ihan mäe että lopettaisi. Se että ensihuuma on raskasta ei tarkoita että koko ura olisi sitä, suosio tasaantuu kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mun viesti oli täällä noin 30 sek. Vastasin siihen linkin laittajan viestiin, että Janin olemus on niin rauhoittava jne.
Ai Käärijä on Onlyfansissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisistä saa onneksi keskustella.😂
Ja Hrisistä 😉
Siinä vasta koala ja koalateline :D
Vierailija kirjoitti:
Ei vielä, mutta ensi vuonna lupaillut aukaisevansa tilin.
Vierailija kirjoitti:
Not yet, not yet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun viesti oli täällä noin 30 sek. Vastasin siihen linkin laittajan viestiin, että Janin olemus on niin rauhoittava jne.
Oletko varma ettei se vaan pompannut aiemmalle sivulle? Jos joku poistattaa jotain mutta niin kaikki viestit hyppelevät.
Millaisella musiikilla Kääriä jatkaisi.
Tuo satsulisaahan ei oikein anna mitään viitettä. Se on vain yksi pläjäys josta tuli ilmiö koska viisut.
En oikein edes usko Käärijän jatkavan musiikkiuralla.
Nythän tää menestys liittyy kaikkeen muuhun paitsi musiikkiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma ettei se vaan pompannut aiemmalle sivulle? Jos joku poistattaa jotain mutta niin kaikki viestit hyppelevät.
Tarkistin juuri äsken ja voit tarkistaa asian itsekin. Sitä ei löydy. Lähti myös muita ihan asiallista vastauksia.
Onlyfans kyllä sopisi Käärijälle. Hänen itsensä kertoman mukaan tavoitteensa on kääriä rahaa.
Ihana Bojan 💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistin juuri äsken ja voit tarkistaa asian itsekin. Sitä ei löydy. Lähti myös muita ihan asiallista vastauksia.
Joo joku mielipuoli asialla. Kaikki ihan neutraalitkin viestit jotka ei sitä jostain syystä miellytä, lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan Krisiä.
Pakko myöntää, mutta mä oon alkanut jo odottaa tätä viestiä ja millonka se putkahtaa seuraavan kerran esiin. :D Olit sitten yksi Krisin ihailija tai useampi joka tätä laittaa, niin kiitos taas ja seuraavaan kertaan <3
Mulla on ikävä sitä, joka kävi aina pahimpien draamojen keskelle karjaisemassa minä rakastan Jukkaa.
Rakastan Jukkaa edelleen, ei oo välirikkoa.
- Jukka-karjujaOnko Johannes jankkaaja vielä täällä?
Mulla on ikävä Johannes jankkaajaa.
Who is Johannes?
T. Jure
Tule ottamaan selvää.
T: Johannes
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joku mielipuoli asialla. Kaikki ihan neutraalitkin viestit jotka ei sitä jostain syystä miellytä, lähtee.
Ja kohta ollaan taas lukossa. Mutta sehän tässä taitaa olla ideana...
Jos onlyfans ottaa tulta alleen niin ehkä. Muuten ei kyllä ole vielä riittävästi miljoonia kääritty ennen ensi kesää.