Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla K:n ensivuoden keikkakalenteria. Onkohan joku loma pidempi kuin kuukauden, kun sanoi että se oli liian lyhyt. Ja jos on moniakin parin viikon lomia niin täällä mennään jo ihan sekaisin Slovenian lentoaikataulujen kyttäämisestä (kaikella rakkaudella) ;D
Veikkaan et alkuvuodesta saattais olla pidempi loma ja sit voidaankin kytätä lentoja Lontooseen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne vaatii nyt tätä, osa 1:
Ja sitten tilanne vaatii myös tätä. Koko video on ihana, mutta jos haluat mennä suoraan asiaan niin noin 4:30 alkaen Ljubav :
Nokitan tällä versiolla jossa alessandran ja käärijän arvailut on leikattu peräkkäin. Bojan on ihan eri tyyppi näissä 🤣
https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/729153126023692288/wait-you-actuall…
Yö ja päivä 😂💙💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotan mielenkiinnolla K:n ensivuoden keikkakalenteria. Onkohan joku loma pidempi kuin kuukauden, kun sanoi että se oli liian lyhyt. Ja jos on moniakin parin viikon lomia niin täällä mennään jo ihan sekaisin Slovenian lentoaikataulujen kyttäämisestä (kaikella rakkaudella) ;D
Veikkaan et alkuvuodesta saattais olla pidempi loma ja sit voidaankin kytätä lentoja Lontooseen :D
Totta! Ja livessähän he sanoivat että yhteisbiisi mahdollisesti ensi vuonna joten alkuvuodesta olisi hyvä aika tehdä se :D
Bojanin seuraajamäärät vaan laskee, samoin Kn. Ehkä hekin tajuaa jo lopettaa tuon feikkiromanssin. Suuri yleisö ei näytä siitä perustavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katselee tätä vellovaa keskustelua suuntaan ja toiseen, niin en minäkään K:n asemessa toisi puolisoani millään tavalla julkisuuteen. Selvästi tässä fanikuntaa nyt hiertää vain ja ainoastaan se, että gf osallistuu merchin myymiseen ja videoiden tekemiseen, eli on osa K:n elämää ja töitä eri tavalla kuin muilla artisteilla, eikä hänen olemassaoloaan ole samalla tavalla mahdollista suodattaa pois. Siitä huolimatta hänellä on yhä yksityishenkilöstatus, ihan samalla tavalla kuin esimerkiksi olisi kenellä tahansa kesähessulla, joka vaikka tuonne otettaisiin merchiä myymään. Ei yksityisellä ihmisellä, vaikka kuinka lähellä K:ta olisikin, ole mitään velvollisuutta avata IG-tiliä ja raportoida suhdestatuksestaan vain fanien uteliaisuuden täyttääkseen. Saattaa tämä tilanne toki ärsyttää faneja, jotka haluaisivat vain "rehellisen" vastauksen asiaan, mutta K:lla ei ole siihen mitään velvollisuutta eikä liioin hänen puolisollaan.
K on tällä hetkellä vain niin erityisasemassa suomalaisessa viihdekentässä ja niin tiukassa valokeilassa, että hänestä selvästi halutaan tietää aivan kaikki, yksityisasioita myöten. Tuntuu jopa epäreilulta K:ta kohtaan, että häneen suhtaudutaan näin omistushaluisesti ja tällaisella intensiteetillä, mutta kai se kuuluu sitten joidenkin mielestä väistämättömiin julkisuuden kiroihin.
Mä luulen, että lähinnä ärsyttää tämä julkinen salaisuus. Että jos, joku mainitsee ohimennenkin tyttöystävän, niin heti muistutetaan, että eihän sitä ole oikeasti olemassa. Toivottavasti Sale on kutsunut senkin juhliinsa, niin loppuu tämäkin leikki.
Minua ärsyttää tämä peli, fanien pitäisi leikkiä mukana, että gf ei ole olemassa, vaikka on kaikkialla.
Vähän sama, mutta mietin että onko se edes ärsyyntymistä vai mikä se tunne oikein on. Vertaan nyt vaikka siihen äskeiseen videoon missä kris pohdiskeli ettei ole ollut 5 vuoteen treffeillä. Siitähän fandom ihmetteli lähinnä että eikö se ole vienyt tyttistään mihinkään vai eikö vaan laske mielessään parisuhdejuttuja treffeiksi. Tähän liittyi hyväntahtoista naureskelua ja krisin pohdintailmeen ihastelua. Kukaan ei kilju että ei saa mainita että sillä on tyttöystävä eikä toisaalta kenenkään tartte tylyttää muita faneja muistuttamalla että sellainen on olemassa. Nyt leikitään jotain leikkiä että käärijä on mr loney mutta jerellä on parisuhde. Silloin jo ennen viisuja käärijästä piti tulla joku mysteerihahmo mutta eihän se nyt tietenkään sellaisena ole pysynyt kun herra itse on haastatteluissa ja varmaan välillä lavallakin ihan vaan Jere Vantaalta.
Tää oli osuva vertaus. Kris tai nace tai vaikka esim robin saa seurustella ilman että kumppaneita riepotellaan. Mutta heidän olemassaoloaan ei kielletä eikä piilotella, vaan heistä sanotaan satunnainen kaunis sana julkisuuteen, ja muuten he kuuluvat sinne yksityiselämään. Kn tyttis näkyy jatkuvasti ihan siinä työelämässä, mutta kuitenkin teeskennellään ettei häntä olekaan.
Mä en ole koskaan enkä missään kuullut Robinin sanovan sanaakaan tyttöystävästään, jonka kuitenkin tiedetään olevan olemassa.
Mietin ettå onko Robinin tyttöystävä edelleen kuviossa koska oon häntä instassa nyt seurailllut keväästä saakka ja kaikki lomat ja reissut on ainakin poikaporukassa. Mutta siis voihan silti olla, en väitä. Eikä juuri kiinnostakaan.😅
Siis oikeasti jo yli puolet ajattelee, että nää on pelkkiä ystäviä? Te koskettelette ystäviänne tuolla tavalla? Itse uskon A vaihtoehtoon kyllä mahdollisena, minkäköhän takia tää ketju vielä on pystyssä, yksityishenkilö, joka ei kuulu tosi monta viestiä, ei oo kiva poistella koko ajan, perustakaa omaketju vaikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saan tästä miinuksia, enkä ole ennen asiaa edes kommentoinut. Tuli eilen illalla vain mieleen, että ehkä sen nimeltä mainitsemattoman voisi oikeasti jättää pois tästä keskustelusta - hyvässä ja varsinkin pahassa, mutta ylipäätään. Tiedämme, että hän on olemassa, mutta K ei ole halunnut asiaa julkisuuteen tuoda, eikä selvästi halua myöskään edelleen. Joten hienovarainen toive kunnioittaa artistia tässäkin. Tai edes tässä.
Olen samaa mieltä, että typeriä negakommentteja on turha kirjoitella gf olemassaolosta. Mutta muuten mielestäni tilanne on hieman absurdi, jos yritetään koko henkilö häivyttää K elämästä. Sehän ei ole mahdollista, kun hän kuitenkin on selkeästi mukana esim. keikoilla. Ymmärtäisin kyllä, jos ei olisi mukana ollenkaan.
Mutta K ei ole sanonut seurustelevansa hänen kanssaan, se on se ero. Toki tää asia on tiedossa, mutta se on mun pointti.
Ja tuo onkin tyttiksen kannalta jotenkin ikävää, kun ei ole parisuhdetta tunnustanut. Julkistaminen ei välttämättä tarkoita mitään parisuhdehaastattelua tai yhteistä tiedotustilaisuutta vaan yksinkertaisesti, että mainitsee jonkun haastiksen yhteydessä seurustelevansa. Ei sitä tyttistä ole tarpeen sen enempää esitellä, yksityishenkilö status säilyisi tuosta tunnustuksesta huolimatta.
Tuota minäkin olen tässä miettinyt. Että miksi ei voi mainita seurustelevansa kun eihän se tarkoita julkisuuteen tuontia sen enempää. Nyt asiasta ja ihmisestä puhutaan aika ikäväänkin sävyyn ja tosi rumasti kuitenkin. Suorastaan halventavasti.
Jos on tärkeää olla ns vapaa maailman silmissä miksei kuviota sitten estä ja sotke yhteys Bojaniin ja vaikka viittaukset siihen yhteyteen mikä heillä voisi olla? Miksi sitten ei ole tärkeää alleviivata olevansa vapaa?
Vaikka kai se syy voi olla vain niin yksinkertainen, että gf:n kohdalla tunteet ovat syviä ja haluaa suojata niitä ja B:n kohdalla eivät samantyylisiä vaikka tärkeä heppu olisikin. Keveämmästä suhteesta on ehkä helpompi puhua ja viitata siihen?
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä kun on ollut toivetta siitä että B esim tulisi K:n synttäreille sinne ulkomaankiertueelle. No miettikää nyt, sieltä jos jotain matskua tulis niin gf olisi joka pätkässä mukana, tanssilattialla, skoolaamasss yms hms, siitähän sitten taas täälläkin riemastuttais. Joten ei, en toivo hänen sinne saapuvan.
Jos K tekee persnettoa kiertueella niin kuin on monta kertaa sanonut niin pakko ne ylimääräiset kulut on karsia ja niihin kuuluu myös kaikki ylimääräinen henkilöstö. En jaksa uskoa, että gf tulisi sinne viikoksi ihan vain koristeeksi hengaamaan mukaan, koska kyllä hänen lentolippunsa aika paljon viikon rundilla tulee maksamaan.
Nauratti Jessen kuvateksti, kun julkaisi saman kuvan, minkä Eve. Kyseessä kuulemma tarkkisluokka ja opettaja on Jere.
Vierailija kirjoitti:
Ja täällä kun on ollut toivetta siitä että B esim tulisi K:n synttäreille sinne ulkomaankiertueelle. No miettikää nyt, sieltä jos jotain matskua tulis niin gf olisi joka pätkässä mukana, tanssilattialla, skoolaamasss yms hms, siitähän sitten taas täälläkin riemastuttais. Joten ei, en toivo hänen sinne saapuvan.
Lähtiskö se gf nyt kuitenkaan koko Euroopan turneeta kiertämään? No, kyllähän sielläkin merchinmyyjät tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaalaisista moni muuten inhoaa sitä muraalia. Kokevat että se tehtiin vuonna lman heidän lupaa pilaamaan maisema.
Joo tuttuni asuu siellä lähellä ja sanoi ettei ihmiset tykkää siitä. Se ihmisen kokoinen kieli on oksettava.
Toivottavasti ne itse sitten äänestivät aktiivisesti niitä muita vaihtoehtoja. Muutenhan tuo on vähän turhaa kitinää jos eivät ole edes yrittäneet vaikuttaa moraalin lopulliseen asuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä aloin miettiä minkälainen lapsuus teillä on ollu? Jäikö liian lyhyeksi vai oliko ankea? Ettekö saaneet toteuttaa itseänne? Tän aamun jutut prinsessasatuineen alkaa mennä jo multa yli.
Mä olen aina saanut toteuttaa itseäni enkä ole ajatellut lopettaa ikinä.
46v.
Olen tämä kysyjä ja siksi ihmettelin, koska itse olen elänyt rikkaan ja onnellisen lapsuuden. Samanikäisten serkkujen kanssa vietettiin kesät mummolassa ja siellä leikittiin vielä 12-vuotiaanakin. Jos teidän lapsuus on ollut hyvä, sitten varmaan tunne- ja rakkauselämä on jäänyt vajaaksi tai olette kohdanneet jotain ikävää.
Tidätkö mitä, terve tunne- ja rakkauselämä kestää ja jopa edellyttää leikkiä. Seksielämästä puhumattakaan. Jos siihen ei pysty, voi olla syytä miettiä omia estojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos K tekee persnettoa kiertueella niin kuin on monta kertaa sanonut niin pakko ne ylimääräiset kulut on karsia ja niihin kuuluu myös kaikki ylimääräinen henkilöstö. En jaksa uskoa, että gf tulisi sinne viikoksi ihan vain koristeeksi hengaamaan mukaan, koska kyllä hänen lentolippunsa aika paljon viikon rundilla tulee maksamaan.
Häh, sehän on myös osa crewta, myy merchiä yms, tottakai se on mukana. Siitå ei ole kahta sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että hänellä on vuoden vaihteen jälkeen pitempi keikkatauko ja loma.
Klla on ihan kiitettävä määrä merch myyjiä myös ilman yhtä tiettyä.
Lukekaahan välillä laatujournalismia aiheesta (Käärijä)
https://yle.fi/a/74-20052422?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
K ei sano ei viisuissa vierailijana vetämiselle!
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti jo yli puolet ajattelee, että nää on pelkkiä ystäviä? Te koskettelette ystäviänne tuolla tavalla? Itse uskon A vaihtoehtoon kyllä mahdollisena, minkäköhän takia tää ketju vielä on pystyssä, yksityishenkilö, joka ei kuulu tosi monta viestiä, ei oo kiva poistella koko ajan, perustakaa omaketju vaikka
Ei kannata tehdä liian pitkälle meneviä päätelmiä tuosta kyselystä. Vaikka kuinka moni on jo sanonut, ettei äänestänyt, koska kumpikaan vaihtoehto ei tuntunut riittävän oikealta.
Vierailija kirjoitti:
Lukekaahan välillä laatujournalismia aiheesta (Käärijä)
https://yle.fi/a/74-20052422?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
Tämän lukemisen jälkeen vaan vahvistuu se, että ei täälläkään kaikki hirveästi hänen toiveitaan kunnioita. Voi miksi se on ihmisille niin hiton vaikeaa?
Mä en ole koskaan enkä missään kuullut Robinin sanovan sanaakaan tyttöystävästään, jonka kuitenkin tiedetään olevan olemassa.