Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CxzqajGoG7c/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Varmaan ois niin mielellään ängennyt mukaan se yks. Kenen nimeä jne.
Jos se on tuossa Jessen takana?
No sehän toki ottaa ton kuvan. Jonkunhan sekin on tehtävä.
Mä luulin että se on tuo Eve joka ottaa kuvan peilin kautta.
Mutta hassua että joku on jäänyt tuonne piiloon ja ei, en oikeasti ollut sitä mieltä että se on hän.
Siis missä tuossa kuvassa nyt muka on Jessen takana joku piilossa? Koska en kyllä näe en millään silmillä.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa uskoa että koko B-homma on teatteria ja K:n projektiin liittyvää.
Kerropas tästä projektista.
Mäkin haluun kuulla projektista johon kuuluu slovenialainen hottis poppipoika🥰?
B K tarina kiinnostaa faneja, siksi siitä kannattaa muistuttaa. Ihan vaan siksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuli eilen illalla myöhään vielä sellainen järkyttävä ajatus mieleen, että mitä jios kaverit on laittanut Klle screenshottina meidän the listan!
Meinasin eilen illalla kirjoittaa minificin, jossa K pohtii listaa, mutta ei sitten riittänyt inspiraatio. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B K tarina kiinnostaa faneja, siksi siitä kannattaa muistuttaa. Ihan vaan siksi.
Ihan hieno projekti, mut kommentoimatta mitä ovat, niin heidän läheisyys ei kyllä ole teeskenneltyä. Tuli hyvin selväksi ton kiertueen aikana molempien olemuksesta ja ennen kaikkea siitä, miten toisilleen puhuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saan tästä miinuksia, enkä ole ennen asiaa edes kommentoinut. Tuli eilen illalla vain mieleen, että ehkä sen nimeltä mainitsemattoman voisi oikeasti jättää pois tästä keskustelusta - hyvässä ja varsinkin pahassa, mutta ylipäätään. Tiedämme, että hän on olemassa, mutta K ei ole halunnut asiaa julkisuuteen tuoda, eikä selvästi halua myöskään edelleen. Joten hienovarainen toive kunnioittaa artistia tässäkin. Tai edes tässä.
Olen samaa mieltä, että typeriä negakommentteja on turha kirjoitella gf olemassaolosta. Mutta muuten mielestäni tilanne on hieman absurdi, jos yritetään koko henkilö häivyttää K elämästä. Sehän ei ole mahdollista, kun hän kuitenkin on selkeästi mukana esim. keikoilla. Ymmärtäisin kyllä, jos ei olisi mukana ollenkaan.
Mutta K ei ole sanonut seurustelevansa hänen kanssaan, se on se ero. Toki tää asia on tiedossa, mutta se on mun pointti.
Ja tuo onkin tyttiksen kannalta jotenkin ikävää, kun ei ole parisuhdetta tunnustanut. Julkistaminen ei välttämättä tarkoita mitään parisuhdehaastattelua tai yhteistä tiedotustilaisuutta vaan yksinkertaisesti, että mainitsee jonkun haastiksen yhteydessä seurustelevansa. Ei sitä tyttistä ole tarpeen sen enempää esitellä, yksityishenkilö status säilyisi tuosta tunnustuksesta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näinkin. Toki vähemmälläkin muistuttelulla varmaan mielessä pysyis. Ja se lienee K:llekin selvää koska mielessä oli vaikka melkein koko kesänä ei muistutteluja juuri ollut.
Vierailija kirjoitti:
Siis missä tuossa kuvassa nyt muka on Jessen takana joku piilossa? Koska en kyllä näe en millään silmillä.😂
En mäkään. Ja mä huomaan aina kaiken!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä hotellihuoneessa on ollut joku ihan muu ja brunette viime yönä.
muu ja brunette? Kuka nauta tunnustaa?
Mä en tunnusta mitään.
T: Viisugay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saan tästä miinuksia, enkä ole ennen asiaa edes kommentoinut. Tuli eilen illalla vain mieleen, että ehkä sen nimeltä mainitsemattoman voisi oikeasti jättää pois tästä keskustelusta - hyvässä ja varsinkin pahassa, mutta ylipäätään. Tiedämme, että hän on olemassa, mutta K ei ole halunnut asiaa julkisuuteen tuoda, eikä selvästi halua myöskään edelleen. Joten hienovarainen toive kunnioittaa artistia tässäkin. Tai edes tässä.
Olen samaa mieltä, että typeriä negakommentteja on turha kirjoitella gf olemassaolosta. Mutta muuten mielestäni tilanne on hieman absurdi, jos yritetään koko henkilö häivyttää K elämästä. Sehän ei ole mahdollista, kun hän kuitenkin on selkeästi mukana esim. keikoilla. Ymmärtäisin kyllä, jos ei olisi mukana ollenkaan.
Ja kyllähän sen joku oli sinne JO tiktokkiinkin jo laittanut että kuka on kyseessä. Twitterissä on keskusteltu aiheesta jne. eli kyllä se faneilla on yleisessä tiedossa.
No hyvä, ei tarvinnut edes ite käydä sit kommentoimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n yölliset videot oli kyllä ihan hauskoja sen kudotun kommandopipon kanssa. Vaikka mainitsikin sek sileikit ja gf kiskoi pipoa päästä.
Mä en ehkä henk.koht. kestä jos Klle tulee yhtäkkiä joku heteropaniikkivaihe päälle, eli siis että pelästyi itsekin sitä mitä tuo pyykkicase ja sitä ennen NT sai aikaan internetissä. Mutta pidetään peukkuja ettei niin käy, onhan K kuitenkin aina K!!! 😊
Tulee ilmeisesti tasaisin väliajoin. Just ne kuittailut B:lle, kun ensin on nuohottu yhdessä ja pussailtu kaulalle, oltu niin läheisesti ja sit äkkiä perään joku haista paska. Ja tää yöllinenkin, varmaan just et kaikille selvää et on gf:n kanssa hotellihuoneessa, aika selkeä juttu kuitenkin tossakin.
Eivät tainneet olla hotellissa. Olivat matkassa keikkabussilla, ja todennäköisesti nukkuvat siellä. Tänään keikka Kuusamossa eli ehkä jopa lähtivät Seinäjoelta ajamaan yötä vasten suoraan kohti Kuusamoa.
Et oo vissiin nähnyt yöllisiä ig-postauksia? Ne on oikein kivan näköisestä hotellihuoneesta.
Olikohan hotelli Alma kyseessä?
En mä nyt noista videoista oikein saa luettua mitään heteropaniikkia, Bojanistahan se höpöttää niilläkin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai semmoista :D No on ainakin hyvin positiivinen ja rakastettava projekti hulluine juttuineen ja esiitymisineen <3
Mäkin taidan ängetä naapurin Jorman saunavuorolla sen kanssa saunaan ja rytkyttää lauteet p askaksi.Jorma vielä huutaa että k yrpää tarjolla Sitten mennään tansseihin ja hinkataan tanssilattialla niin stanasti.
Miehelle huudan aina välillä et tää on vaan projekti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta K ei ole sanonut seurustelevansa hänen kanssaan, se on se ero. Toki tää asia on tiedossa, mutta se on mun pointti.
Eipä se nyt siihen kuuluisikaan. Jos henkilö on osa crewta niin voisi näkyä ilman että suhteen laatua kerrotaan. Se siinä on just jännää että yksi henkilö kulkee mukana mutta piilossa. Muistaakseni jostain toisesta merchmyyjästä oli kuva (tai useampikin) virallisilla kanavilla. Ellei sitten ollut just hän vaikka toista väitettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi tekevänsä onlyfansin!!!!!
Pitääkö Boitsunkin maksaa vai saako se privasisältöä ilmaiseksi🤔
Eiks niillä pitänyt olla se yhteinen OF?
Tiedän että tämä oli vitsi, mutta en voisi kuvitellakaan Bojania esiintymässä Onlyfansissa 🙈. Tai siis voisin kuvitella mielelläänkin sen siellä, mutta näen lähinnä hänen kauhistuneen ilmeensä ajatuksestakin, että pitäisi tuottaa ihmisille jotain tuhmaa sisältöä 😆.
Yeah, I'll just leave this here...
https://www.tumblr.com/khihi/729264181750251520?source=share
Yes Baby! 🔥 Ei näytä kyllä kauheesti vierastavan tuhman sisällön tuottamista. Vai vahingossako se s*ksi-ilmeitä tekee kieriessään lavalla? 😂
Voitaisiinko tehdä lakialoite, että saataisiin perustettua se Suovenian kuningaskunta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllähän sen joku oli sinne JO tiktokkiinkin jo laittanut että kuka on kyseessä. Twitterissä on keskusteltu aiheesta jne. eli kyllä se faneilla on yleisessä tiedossa.
No hyvä, ei tarvinnut edes ite käydä sit kommentoimassa.
Oli siellä ainakin kaksi kommentoijaa. Toinen vienosti vihjaili ja toinen pamautti suoran vastauksen. Olin kyllä ihan varma että oli joku täältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan, että olen arvostellut tällä palstalla rankastikin Käärijää viime viikkoon saakka. Mutta kun tosiaan juttelin Jeren kanssaan, huomasin että onkin ihan toisenlainen ihminen kuin se kuva, minkä olen hänestä saanut. Mukava, iloinen, asiallinen, avoin, rauhallisen rento ja keskusteluumme keskittynyt.
Toivottavasti otat tästä opiksesi. Olet toiminut väärin arvostellessasi rankasti vaikka et ole tietänyt asioiden oikeaa laitaa. Hienoa, että nyt huomaat sen.
Ei ole mitään opiksi otettavaa, en ole tehnyt mitään väärää. En syyllistä itseäni aiemmista kriittisistä ja arvostelevista kommenteistani, joten toivon ettei sitä kukaan muukaan täällä tee.
Ihmisellä on aina oikeus muuttaa mielipidettään.
On oikeus ja hienoa, että olet sen tehnyt. Voit kuitenkin ehkä samalla tehdä sen mental noten, että oma arvostelukykysi on osoittautunut vajavaiseksi. Ja tehdä siltä pohjalta jatkojohtopäätökset.
Sinun arvostelukykysi ulottuu nyt asiaan, johon en kaipaa mielipidettäsi.
Voisitko miettiä, koetatko hallita muiden olemista, sanomista vähän liikaa noin yleisestikin? Se voi haitata ihmissuhteita sekä sosiaalista kanssakäymistä. Voihan olla, että teet sitä huomaamattasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä hotellihuoneessa on ollut joku ihan muu ja brunette viime yönä.
Tuskinpa sentään on ensin myyty merchiä iloisena ja sit päästetty joku muu sinne hotellihuoneeseen viekkuun nukkumaan ja kiskomaan vihreitä pitsejä päästä. Aika kunnioitettavaa omistaumista mielestäni jos meinaa koko syksynkin mukana kiertää, tai meinaahan hän.
Eli oli myös merchkojulla?
Ihan on tarkoituksellista tuo B esille tuonti jatkuvasti. Muuten olisi ihan älytön tilanne. Avokin kanssa kiertää ja muka toinen henkilö oikeasti kiinnostaa. Miettikää itse, miten hän tuon selittäisi avokille, jos ei olisi teatteria.
Yleisellä tasolla sanoisin että parisuhteessa voi hyvinkin olla asioita ja sen ympärillä henkilöitä, joista puhuminen yhdessä on niin vaikeaa, että niistä vaietaan kokonaan. Kun ei kysy, ei ole vaaraa saada vastausta, jota ei ehkä halua kuulla. Olen itsekin elänyt tällaisen vaiheen.
ei mitkään perusnauta, vaan kantakirjallinen