Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ravenin uusimmassa tiktokissa juuri se ihana ja lämmin K, josta aina puhutaan - vaikka kiire onkin, mut tosi nätisti ja pehmeästi puhuu faneille. En kommentoi sitä, mitä mieltä olen tosta keikkabussille seuraamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kun katselee tätä vellovaa keskustelua suuntaan ja toiseen, niin en minäkään K:n asemessa toisi puolisoani millään tavalla julkisuuteen. Selvästi tässä fanikuntaa nyt hiertää vain ja ainoastaan se, että gf osallistuu merchin myymiseen ja videoiden tekemiseen, eli on osa K:n elämää ja töitä eri tavalla kuin muilla artisteilla, eikä hänen olemassaoloaan ole samalla tavalla mahdollista suodattaa pois. Siitä huolimatta hänellä on yhä yksityishenkilöstatus, ihan samalla tavalla kuin esimerkiksi olisi kenellä tahansa kesähessulla, joka vaikka tuonne otettaisiin merchiä myymään. Ei yksityisellä ihmisellä, vaikka kuinka lähellä K:ta olisikin, ole mitään velvollisuutta avata IG-tiliä ja raportoida suhdestatuksestaan vain fanien uteliaisuuden täyttääkseen. Saattaa tämä tilanne toki ärsyttää faneja, jotka haluaisivat vain "rehellisen" vastauksen asiaan, mutta K:lla ei ole siihen mitään velvollisuutta eikä liioin hänen puolisollaan.
K on tällä hetkellä vain niin erityisasemassa suomalaisessa viihdekentässä ja niin tiukassa valokeilassa, että hänestä selvästi halutaan tietää aivan kaikki, yksityisasioita myöten. Tuntuu jopa epäreilulta K:ta kohtaan, että häneen suhtaudutaan näin omistushaluisesti ja tällaisella intensiteetillä, mutta kai se kuuluu sitten joidenkin mielestä väistämättömiin julkisuuden kiroihin.
Mä luulen, että lähinnä ärsyttää tämä julkinen salaisuus. Että jos, joku mainitsee ohimennenkin tyttöystävän, niin heti muistutetaan, että eihän sitä ole oikeasti olemassa. Toivottavasti Sale on kutsunut senkin juhliinsa, niin loppuu tämäkin leikki.
Vierailija kirjoitti:
K tuo stoorissaan esille oikeat mielipiteensä kalsareihin liittyen: 🥰
https://instagram.com/stories/paidatonriehuja/3202813284443183967?igshi…
Noniin, tulihan se sieltä! Mahdolliset heteropaniikit tais mennä ohi niitten "En kyllä haluaisi haistella"-kommenttien myötä ja nyt ollaan taas rauhoituttu 😂. B tägätty varmuuden vuoksi, että menee myös hänelle varmasti perille 😍💕
Sivut pomppii. Mitäs nyt lähtee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi tekevänsä onlyfansin!!!!!
Pitääkö Boitsunkin maksaa vai saako se privasisältöä ilmaiseksi🤔
Eiks niillä pitänyt olla se yhteinen OF?
Tiedän että tämä oli vitsi, mutta en voisi kuvitellakaan Bojania esiintymässä Onlyfansissa 🙈. Tai siis voisin kuvitella mielelläänkin sen siellä, mutta näen lähinnä hänen kauhistuneen ilmeensä ajatuksestakin, että pitäisi tuottaa ihmisille jotain tuhmaa sisältöä 😆.
Yeah, I'll just leave this here...
https://www.tumblr.com/khihi/729264181750251520?source=share
Yes Baby! 🔥 Ei näytä kyllä kauheesti vierastavan tuhman sisällön tuottamista. Vai vahingossako se s*ksi-ilmeitä tekee kieriessään lavalla? 😂
https://twitter.com/punkfiskur/status/1701949277453312318?t=pfgVcl0nr_i…
Nämäkin ilmeet ja koko habitus on ihan vahinkoja 😁
(Juu, tiedän että kyseessä on fan edit, tää on taas ikään kuin vit-sai-lu-a)
Olisi kiva tietää, miten K perustelee eräälle henkilölle jatkuvan B kaipauksensa.
Vierailija kirjoitti:
Ravenin uusimmassa tiktokissa juuri se ihana ja lämmin K, josta aina puhutaan - vaikka kiire onkin, mut tosi nätisti ja pehmeästi puhuu faneille. En kommentoi sitä, mitä mieltä olen tosta keikkabussille seuraamisesta.
Siis aivan ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin, tulihan se sieltä! Mahdolliset heteropaniikit tais mennä ohi niitten "En kyllä haluaisi haistella"-kommenttien myötä ja nyt ollaan taas rauhoituttu 😂. B tägätty varmuuden vuoksi, että menee myös hänelle varmasti perille 😍💕
En tiedä oliko tää sellaista julkisuutta, mitä B toivoi saavansa Suomessa. Ensin pumpataan kaurajuomamainoksessa ja sit pääset lööppeihin haisevista kalsareista. Mut Kärtsän matkaan kun lähtee, niin et koskaan tiedä mitä saat. 😅
Vierailija kirjoitti:
Ihana K ja nuoret fanit <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kärtsä muistaa kaikki Bojanin esiintymisasut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te katsotte keikkaa!? Ootteko paikalla?
sirpapera instassa
Mulla ei pelitä se.
Anteeksi keskeytys mutta olen vasta eilisillan viestejä lukemassa ja pakko kertoa, että kun luin tämän lainaamani viestin, mietin tosissani, että miten tämä liittyy mihinkään ja että ehkä väärä ketju alkaa tätä pohtia. Liikaa k18 kamaa täällä niin alkaa ihan tavalliset kommentit tuntua tosi arveluttavilta!
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sen tiktok oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä oliko tää sellaista julkisuutta, mitä B toivoi saavansa Suomessa. Ensin pumpataan kaurajuomamainoksessa ja sit pääset lööppeihin haisevista kalsareista. Mut Kärtsän matkaan kun lähtee, niin et koskaan tiedä mitä saat. 😅
Eipä tiennyt Balkanin prinssi vielä keväällä mitä tapahtuu, kun Kärtsän matkaan lähtee :D Vauhtia ja tilanteita riittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi tekevänsä onlyfansin!!!!!
Pitääkö Boitsunkin maksaa vai saako se privasisältöä ilmaiseksi🤔
Eiks niillä pitänyt olla se yhteinen OF?
Tiedän että tämä oli vitsi, mutta en voisi kuvitellakaan Bojania esiintymässä Onlyfansissa 🙈. Tai siis voisin kuvitella mielelläänkin sen siellä, mutta näen lähinnä hänen kauhistuneen ilmeensä ajatuksestakin, että pitäisi tuottaa ihmisille jotain tuhmaa sisältöä 😆.
Yeah, I'll just leave this here...
https://www.tumblr.com/khihi/729264181750251520?source=share
Yes Baby! 🔥 Ei näytä kyllä kauheesti vierastavan tuhman sisällön tuottamista. Vai vahingossako se s*ksi-ilmeitä tekee kieriessään lavalla? 😂
Tekee juu ja itse kierimiset ja ryömimisetkin ovat ihan silkkaa vahinkoa. Ne on katsos ne demonit...Muuten on kyllä ihan siveyden sipuli, joka ei ikinä (tahallaan) tuottaisi tuhmaa materiaalia ja kauhistuisi jo pelkästä ajatuksesta 😂😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs sen tiktok oli?
ravenhrtsjere
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tiennyt Balkanin prinssi vielä keväällä mitä tapahtuu, kun Kärtsän matkaan lähtee :D Vauhtia ja tilanteita riittää!
Suovenian tuleva kuningas.😉 Mä luulen, että
B on nauttinut joka ikisestä sekunnista. Näkeehän sen hänen kasvoistaan. Kärtsä ja Boitsu saavat toistensa parhaimmat puolet esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B on nauttinut joka ikisestä sekunnista. Näkeehän sen hänen kasvoistaan. Kärtsä ja Boitsu saavat toistensa parhaimmat puolet esiin.
Onks Kärtsä sit Suovenian Queen vai Prinsessa puoliso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B on nauttinut joka ikisestä sekunnista. Näkeehän sen hänen kasvoistaan. Kärtsä ja Boitsu saavat toistensa parhaimmat puolet esiin.Onks Kärtsä sit Suovenian Queen vai Prinsessa puoliso?
Prinsessapuoliso? Jos kerran B on jo Balkanin prinssi, siitä sitten kuninkaaksi, ja meidän peruspasi Vantaalta ei ole kuninkaallista nähnytkään, niin kai Kärpästä sitten tulee prinsessapuoliso.
Lucha maski oli hieno. Kiitos sen tekijälle, oli hyvä idea.💚🤗 Itse ehkä Käärijänä lähtisin viemään tuota maski asiaa eteenpäin.🥵