Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
K lisäsi sen lavalla tekemänsä Tiktokin myös instaan. 💚
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saan tästä miinuksia, enkä ole ennen asiaa edes kommentoinut. Tuli eilen illalla vain mieleen, että ehkä sen nimeltä mainitsemattoman voisi oikeasti jättää pois tästä keskustelusta - hyvässä ja varsinkin pahassa, mutta ylipäätään. Tiedämme, että hän on olemassa, mutta K ei ole halunnut asiaa julkisuuteen tuoda, eikä selvästi halua myöskään edelleen. Joten hienovarainen toive kunnioittaa artistia tässäkin. Tai edes tässä.
Olen samaa mieltä, että typeriä negakommentteja on turha kirjoitella gf olemassaolosta. Mutta muuten mielestäni tilanne on hieman absurdi, jos yritetään koko henkilö häivyttää K elämästä. Sehän ei ole mahdollista, kun hän kuitenkin on selkeästi mukana esim. keikoilla. Ymmärtäisin kyllä, jos ei olisi mukana ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
K lisäsi sen lavalla tekemänsä Tiktokin myös instaan. 💚
Jesse vilahtaa taustalla.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CxzqajGoG7c/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Varmaan ois niin mielellään ängennyt mukaan se yks. Kenen nimeä jne.
Jos se on tuossa Jessen takana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saan tästä miinuksia, enkä ole ennen asiaa edes kommentoinut. Tuli eilen illalla vain mieleen, että ehkä sen nimeltä mainitsemattoman voisi oikeasti jättää pois tästä keskustelusta - hyvässä ja varsinkin pahassa, mutta ylipäätään. Tiedämme, että hän on olemassa, mutta K ei ole halunnut asiaa julkisuuteen tuoda, eikä selvästi halua myöskään edelleen. Joten hienovarainen toive kunnioittaa artistia tässäkin. Tai edes tässä.
Olen samaa mieltä, että typeriä negakommentteja on turha kirjoitella gf olemassaolosta. Mutta muuten mielestäni tilanne on hieman absurdi, jos yritetään koko henkilö häivyttää K elämästä. Sehän ei ole mahdollista, kun hän kuitenkin on selkeästi mukana esim. keikoilla. Ymmärtäisin kyllä, jos ei olisi mukana ollenkaan.
Mutta K ei ole sanonut seurustelevansa hänen kanssaan, se on se ero. Toki tää asia on tiedossa, mutta se on mun pointti.
Vierailija kirjoitti:
No ei hänellä ole ikinä ollut tarvetta ängetä mukaan yhteiskuviin ym., vaikka ei piilottelekaan itseään perunakellarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n yölliset videot oli kyllä ihan hauskoja sen kudotun kommandopipon kanssa. Vaikka mainitsikin sek sileikit ja gf kiskoi pipoa päästä.
Mä en ehkä henk.koht. kestä jos Klle tulee yhtäkkiä joku heteropaniikkivaihe päälle, eli siis että pelästyi itsekin sitä mitä tuo pyykkicase ja sitä ennen NT sai aikaan internetissä. Mutta pidetään peukkuja ettei niin käy, onhan K kuitenkin aina K!!! 😊
Tulee ilmeisesti tasaisin väliajoin. Just ne kuittailut B:lle, kun ensin on nuohottu yhdessä ja pussailtu kaulalle, oltu niin läheisesti ja sit äkkiä perään joku haista paska. Ja tää yöllinenkin, varmaan just et kaikille selvää et on gf:n kanssa hotellihuoneessa, aika selkeä juttu kuitenkin tossakin.
Eivät tainneet olla hotellissa. Olivat matkassa keikkabussilla, ja todennäköisesti nukkuvat siellä. Tänään keikka Kuusamossa eli ehkä jopa lähtivät Seinäjoelta ajamaan yötä vasten suoraan kohti Kuusamoa.
Et oo vissiin nähnyt yöllisiä ig-postauksia? Ne on oikein kivan näköisestä hotellihuoneesta.
Olikohan hotelli Alma kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa uskoa että koko B-homma on teatteria ja K:n projektiin liittyvää.
Kerropas tästä projektista.
Mäkin haluun kuulla projektista johon kuuluu slovenialainen hottis poppipoika🥰?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi tekevänsä onlyfansin!!!!!
Pitääkö Boitsunkin maksaa vai saako se privasisältöä ilmaiseksi🤔
Eiks niillä pitänyt olla se yhteinen OF?
Tiedän että tämä oli vitsi, mutta en voisi kuvitellakaan Bojania esiintymässä Onlyfansissa 🙈. Tai siis voisin kuvitella mielelläänkin sen siellä, mutta näen lähinnä hänen kauhistuneen ilmeensä ajatuksestakin, että pitäisi tuottaa ihmisille jotain tuhmaa sisältöä 😆.
Yeah, I'll just leave this here...
https://www.tumblr.com/khihi/729264181750251520?source=share
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä hotellihuoneessa on ollut joku ihan muu ja brunette viime yönä.
Tuskinpa sentään on ensin myyty merchiä iloisena ja sit päästetty joku muu sinne hotellihuoneeseen viekkuun nukkumaan ja kiskomaan vihreitä pitsejä päästä. Aika kunnioitettavaa omistaumista mielestäni jos meinaa koko syksynkin mukana kiertää, tai meinaahan hän.
Eli oli myös merchkojulla?
Ihan on tarkoituksellista tuo B esille tuonti jatkuvasti. Muuten olisi ihan älytön tilanne. Avokin kanssa kiertää ja muka toinen henkilö oikeasti kiinnostaa. Miettikää itse, miten hän tuon selittäisi avokille, jos ei olisi teatteria.
Tai sitten avokki uskoo mitä tahansa K vakuutteleekin. Mistä sen tietää.
Mun käy lähinnä sääliksi häntä. Mukana porukassa, mutta ei saa ikinä näkyä missään tai saa mainita mitään, ja kaikki spekulaatio siinä ympärillä, etenkin case B, joka on broter ja maybe something more.
Ja oikeastaan saa myös pelätä pieniäkin ristiriitoja parisuhteessa, koska siinä on pelissä asunto, työpaikka ja tuttavapiiri. Kaikki voi mennä alta. Ja en tiedä, onko tuo kiertue-elämäkään syksyllä/talvella kovin hohdokasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyllähän sen joku oli sinne JO tiktokkiinkin jo laittanut että kuka on kyseessä. Twitterissä on keskusteltu aiheesta jne. eli kyllä se faneilla on yleisessä tiedossa.
Teiltä menee ohi se pointti, että K itse ei edelleenkään halua häntä tuoda julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa sentään on ensin myyty merchiä iloisena ja sit päästetty joku muu sinne hotellihuoneeseen viekkuun nukkumaan ja kiskomaan vihreitä pitsejä päästä. Aika kunnioitettavaa omistaumista mielestäni jos meinaa koko syksynkin mukana kiertää, tai meinaahan hän.
Ihan on tarkoituksellista tuo B esille tuonti jatkuvasti. Muuten olisi ihan älytön tilanne. Avokin kanssa kiertää ja muka toinen henkilö oikeasti kiinnostaa. Miettikää itse, miten hän tuon selittäisi avokille, jos ei olisi teatteria.
Mun käy lähinnä sääliksi häntä. Mukana porukassa, mutta ei saa ikinä näkyä missään tai saa mainita mitään, ja kaikki spekulaatio siinä ympärillä, etenkin case B, joka on broter ja maybe something more.
Ja oikeastaan saa myös pelätä pieniäkin ristiriitoja parisuhteessa, koska siinä on pelissä asunto, työpaikka ja tuttavapiiri. Kaikki voi mennä alta. Ja en tiedä, onko tuo kiertue-elämäkään syksyllä/talvella kovin hohdokasta.
Kiertue-elämä on ihan parasta, voin sanoa sen kokemuksen syvällä rintaäänellä. Vaikka vuoden ympäri, mut oikeanlainen mielentila siinä täytyy olla, eikä kaikille varmasti sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Teiltä menee ohi se pointti, että K itse ei edelleenkään halua häntä tuoda julkisuuteen.
Muttei ole kauheasti estellytkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän toki ottaa ton kuvan. Jonkunhan sekin on tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ts. lehtien palstoille tai tuoda nimeä esiin, mutta muuten hänelle ei ole mikään ongelma näyttäytyä gf kanssa tai että heitä kuvataan yhdessä someen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä ei saisi olla noin riippuvainen toisesta ihan omaksi edukseen. Ei edes pitkässä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa uskoa että koko B-homma on teatteria ja K:n projektiin liittyvää.
Vai semmoista :D No on ainakin hyvin positiivinen ja rakastettava projekti hulluine juttuineen ja esiitymisineen <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän toki ottaa ton kuvan. Jonkunhan sekin on tehtävä.
Kuvan ottaa kyllä Eve.
Harmi kyllä, ei tule ikinä tapahtumaan täällä. Oon ihan samoilla linjoilla.