Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Muuten oli lähes täykky toi uus settilista, mut auto jää olis voitu kyl unohtaa. Mut ulkkikset siit taitaa diggaa.
Ja tää oli K12. Lapsiinhan tämä uppoaa kuin veitsi voihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n yölliset videot oli kyllä ihan hauskoja sen kudotun kommandopipon kanssa. Vaikka mainitsikin sek sileikit ja gf kiskoi pipoa päästä.
Mä en ehkä henk.koht. kestä jos Klle tulee yhtäkkiä joku heteropaniikkivaihe päälle, eli siis että pelästyi itsekin sitä mitä tuo pyykkicase ja sitä ennen NT sai aikaan internetissä. Mutta pidetään peukkuja ettei niin käy, onhan K kuitenkin aina K!!! 😊
Tulee ilmeisesti tasaisin väliajoin. Just ne kuittailut B:lle, kun ensin on nuohottu yhdessä ja pussailtu kaulalle, oltu niin läheisesti ja sit äkkiä perään joku haista paska. Ja tää yöllinenkin, varmaan just et kaikille selvää et on gf:n kanssa hotellihuoneessa, aika selkeä juttu kuitenkin tossakin.
Eivät tainneet olla hotellissa. Olivat matkassa keikkabussilla, ja todennäköisesti nukkuvat siellä. Tänään keikka Kuusamossa eli ehkä jopa lähtivät Seinäjoelta ajamaan yötä vasten suoraan kohti Kuusamoa.
Et oo vissiin nähnyt yöllisiä ig-postauksia? Ne on oikein kivan näköisestä hotellihuoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä hotellihuoneessa on ollut joku ihan muu ja brunette viime yönä.
Tuskinpa sentään on ensin myyty merchiä iloisena ja sit päästetty joku muu sinne hotellihuoneeseen viekkuun nukkumaan ja kiskomaan vihreitä pitsejä päästä. Aika kunnioitettavaa omistaumista mielestäni jos meinaa koko syksynkin mukana kiertää, tai meinaahan hän.
Eli oli myös merchkojulla?
Ihan on tarkoituksellista tuo B esille tuonti jatkuvasti. Muuten olisi ihan älytön tilanne. Avokin kanssa kiertää ja muka toinen henkilö oikeasti kiinnostaa. Miettikää itse, miten hän tuon selittäisi avokille, jos ei olisi teatteria.
Varmasti näin. Mutta mä en tajua mikä tän kaiken tarkoitus on? Instassakin seuraajamäärät vaan tippuu niin ei ehkä ainakaan siinä ole toiminut. Että miksi tuosta tehdään teatteria?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K:n yölliset videot oli kyllä ihan hauskoja sen kudotun kommandopipon kanssa. Vaikka mainitsikin sek sileikit ja gf kiskoi pipoa päästä.
Mä en ehkä henk.koht. kestä jos Klle tulee yhtäkkiä joku heteropaniikkivaihe päälle, eli siis että pelästyi itsekin sitä mitä tuo pyykkicase ja sitä ennen NT sai aikaan internetissä. Mutta pidetään peukkuja ettei niin käy, onhan K kuitenkin aina K!!! 😊
Tulee ilmeisesti tasaisin väliajoin. Just ne kuittailut B:lle, kun ensin on nuohottu yhdessä ja pussailtu kaulalle, oltu niin läheisesti ja sit äkkiä perään joku haista paska. Ja tää yöllinenkin, varmaan just et kaikille selvää et on gf:n kanssa hotellihuoneessa, aika selkeä juttu kuitenkin tossakin.
Kuittailut vaan mun mielestä lisää sitä mielikuvaa, että B on mielessä koko ajan. Taitaa ne kuitenkin enemmän olla laskelmoituja kuin todellista suurta tunnetta.
Vaikeeta tuosta on selkoa saada. Mutta ei hänen mikään pakko olisi B:stä jatkuvasti höpöttää. En mä tiedä mitä sillä nyt sitten voittaa. Kyllä mulla on sellainen tunne, että B:llä on ihan aidosti tosi iso merkitys hänelle, tuskin siinä mielessä mitä moni täälläkin toivoo, mutta erittäin tärkeä ihminen on selkeästi hänelle.
Olin vähän pettynyt eilen Seinäjoella. K kysyi, kuka oli ollut JOn keikalla, käsiä nousi. Sanoi sitten, että paras keikka oli Tavastia 1, jossa hän ei ollut mukana. Kertoi, miten unohti oman laulunsa sanat ja totesi, että itsepä pyysivät mukaan. Se oli siinä. Ei yhtään mitään muuta.
Ihan nyt mielenkiinnosta kysyn et mitä sen ois sit oikeen pitäny sanoa tai tehdä?
Tuli eilen illalla myöhään vielä sellainen järkyttävä ajatus mieleen, että mitä jios kaverit on laittanut Klle screenshottina meidän the listan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuittailut vaan mun mielestä lisää sitä mielikuvaa, että B on mielessä koko ajan. Taitaa ne kuitenkin enemmän olla laskelmoituja kuin todellista suurta tunnetta.
Vaikeeta tuosta on selkoa saada. Mutta ei hänen mikään pakko olisi B:stä jatkuvasti höpöttää. En mä tiedä mitä sillä nyt sitten voittaa. Kyllä mulla on sellainen tunne, että B:llä on ihan aidosti tosi iso merkitys hänelle, tuskin siinä mielessä mitä moni täälläkin toivoo, mutta erittäin tärkeä ihminen on selkeästi hänelle.
Olin vähän pettynyt eilen Seinäjoella. K kysyi, kuka oli ollut JOn keikalla, käsiä nousi. Sanoi sitten, että paras keikka oli Tavastia 1, jossa hän ei ollut mukana. Kertoi, miten unohti oman laulunsa sanat ja totesi, että itsepä pyysivät mukaan. Se oli siinä. Ei yhtään mitään muuta.
No älä viitsi, meitä oli sattuneista syistä aika monta muutakin, jotka keikkaa katsoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä hotellihuoneessa on ollut joku ihan muu ja brunette viime yönä.
Tuskinpa sentään on ensin myyty merchiä iloisena ja sit päästetty joku muu sinne hotellihuoneeseen viekkuun nukkumaan ja kiskomaan vihreitä pitsejä päästä. Aika kunnioitettavaa omistaumista mielestäni jos meinaa koko syksynkin mukana kiertää, tai meinaahan hän.
Eli oli myös merchkojulla?
Ihan on tarkoituksellista tuo B esille tuonti jatkuvasti. Muuten olisi ihan älytön tilanne. Avokin kanssa kiertää ja muka toinen henkilö oikeasti kiinnostaa. Miettikää itse, miten hän tuon selittäisi avokille, jos ei olisi teatteria.
Tai sitten avokki uskoo mitä tahansa K vakuutteleekin. Mistä sen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa muuten, et kaikilla muilla alustoilla disautetaan vauvapalstaa ja väitetään ponnekkaasti ettei täällä käydä, mut sit ihan suvereenisti kuitenkin kierrätetään meidän täällä kehittämiä termejä pitkin internetiä. Kuten kostopitsiä ja Balkanin prinssiä. Myöntäkää vaan reilusti olevanne estronautoja. Se ei ole sukupuoli- tai ikäsidonnainen juttu, vaan estronautuus on mielentila. Ja se on pirun hauska tila, vähän likainen ja välillä vähän herkillä, mut hauska.
🐄
Ja viime aikoina näkynyt useampiakin screenshotteja vauvalta Twitterissä. Joo, ei me täällä käydä lurkkaamassa, hyi kauhea palsta! 😀
Vierailija kirjoitti:
Varmaan saan tästä miinuksia, enkä ole ennen asiaa edes kommentoinut. Tuli eilen illalla vain mieleen, että ehkä sen nimeltä mainitsemattoman voisi oikeasti jättää pois tästä keskustelusta - hyvässä ja varsinkin pahassa, mutta ylipäätään. Tiedämme, että hän on olemassa, mutta K ei ole halunnut asiaa julkisuuteen tuoda, eikä selvästi halua myöskään edelleen. Joten hienovarainen toive kunnioittaa artistia tässäkin. Tai edes tässä.
No juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan nyt mielenkiinnosta kysyn et mitä sen ois sit oikeen pitäny sanoa tai tehdä?
Sama kysymys pohdituttaa. Kommenttihan oli kaiken lisäksi tyypillinen Kärtsä: paras oli se, jolla en itse ollut mukana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kysymys pohdituttaa. Kommenttihan oli kaiken lisäksi tyypillinen Kärtsä: paras oli se, jolla en itse ollut mukana
Ja mua ainakin nauratti nimenomaan tämä. 😂 Kuutti itselleen ja samalla kuitti kaikille kitisijöille.
Kannattaa uskoa että koko B-homma on teatteria ja K:n projektiin liittyvää.
The Listasta ei ota selvää kukaan muu kuin me. Ei ole pelkoa vaikka se leviäis.
https://www.instagram.com/p/CxzqajGoG7c/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Varmaan ois niin mielellään ängennyt mukaan se yks. Kenen nimeä jne.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa uskoa että koko B-homma on teatteria ja K:n projektiin liittyvää.
Kerropas tästä projektista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se näyttää Kärde niin pitkältä tässä
https://www.instagram.com/p/CxzovKINNFm/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Katso, mitkä kengät on jalassa.
Koi fw:n kengissä 6 cm pohja ja vansseissa 2 cm. Et ei se pitkä oo toi Jaakkokaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CxzqajGoG7c/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Varmaan ois niin mielellään ängennyt mukaan se yks. Kenen nimeä jne.
Niin. Miksei vois oplla ihan avoimesti vaan osa crewta. Ei sitä suurelle yleisölle tarttis sen enempää selitellä kuka on. Ainiin, mutta kaikkihan tietää jo.
Varmaan saan tästä miinuksia, enkä ole ennen asiaa edes kommentoinut. Tuli eilen illalla vain mieleen, että ehkä sen nimeltä mainitsemattoman voisi oikeasti jättää pois tästä keskustelusta - hyvässä ja varsinkin pahassa, mutta ylipäätään. Tiedämme, että hän on olemassa, mutta K ei ole halunnut asiaa julkisuuteen tuoda, eikä selvästi halua myöskään edelleen. Joten hienovarainen toive kunnioittaa artistia tässäkin. Tai edes tässä.