Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ei juma mikä settilista! 💥 Kovis 💚
Kävin just vaalla ja mulla ois vähän pudotettavaa. 🙈 Voiskohan se K postailla jotain kuntokuuriaiheisia juttuja, jos minäkin tästä innostuisin paremmille elämäntavoille. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkalleen sanoi CCC:n sanojen unohtamisesta?
Siis silleen K-maisesti humoristisesti tyyliin "näinkin voi käydä" -henkisesti.. ei mitään vakavaa :D
Live lagaa, mutta Dean postannut uusia kuvia Jokereista kiertueelta. On Bkin tägättynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkalleen sanoi CCC:n sanojen unohtamisesta?
Siis silleen K-maisesti humoristisesti tyyliin "näinkin voi käydä" -henkisesti.. ei mitään vakavaa :D
Ja että hän tekee mitä haluaa.
Ei noille keikoille tarvis ainakaan ala-asteikäsiä lapsia viedä. 14-15v. ok. Harmittaa et artisti ei voi olla oma itsensä.
Huom! K sanoi noi kommentit, koska oli tullut kuittia ja valitusta asiasta. Ei siis mennyt keikalle asenteella että mokaan tämän ja saan tehdä mitä haluan.
Kuka mennyt mussuttamaan Kärpylle, että Tavastia 2. esiintyminen oli epäkunnioittavaa Jokereille, Aito?!
Vierailija kirjoitti:
Kävin just vaalla ja mulla ois vähän pudotettavaa. 🙈 Voiskohan se K postailla jotain kuntokuuriaiheisia juttuja, jos minäkin tästä innostuisin paremmille elämäntavoille. 🤔
Sehän kertoi salikäynnistään tuossa, että makasi penkillä tanko rinnan päällä 3,5h... ei noussut :D
Ohis tässä keikan seurannan ohella, mutta voi kiitos, kiitos, kiitos sille teistä joka linkkasi Iltalehden jutun jossa puhuttiin Paul Eliaksen suhdekuvioista. Mulla on ollut tän tyylisiä ajatuksia myös muutaman viime vuoden aikana ja ehkä rohkaistuin tästä sen verran, että otan asian puheeksi kumppanini kanssa.
💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän kertoi salikäynnistään tuossa, että makasi penkillä tanko rinnan päällä 3,5h... ei noussut :D
Kyl se lopuks sanoi, että meni ihan hyvin. Eli varmaan jossain noiden välissä on se totuus :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Taas pyysi, että lavalle ei heitä mitään - ei edes kirjettä vaan laittoi Jessen tuomaan sen.
Vitsit mikä settilista! 😍
no tätähän mää tässä meinasinkin