Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whats the difference between pronouncing Bojči or Bojci? Can you help with this LadySlo? :)
Varmaan lähinnä kirjoitusasu.
Okei, en tiennyt että č ja c lausutaan samalla tavalla. Onpa erikoista🤔
Ei lausutakaan, ch vs. ts.
Ihan mahtava settilista jo nyt.
Voi että miten mulla oli ikävä K:n puheita keikoilla! tuo salijuttukin oli niin hauska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten moni on ajatellut lähteä Sloveniaan viimeistään ens vuonna lomalle? Mua kiinnostais mut lähipiiristä ei löydy yhtään B- tai JO-faneja eikä innostus Sloveniaa kohtaa ole kauhean korkealla, varmaan just niin tuntematon kohde monelle. Nyt kun oon ite googletellut niin aivan upealta maalta vaikuttaa ja ihan pakkomielle päästä viimeistään ens kesänä sinne. Matkan kruunais tietenkin JO:n keikka mut ilman sitäkin kelpais. Matkaseura täytyy vaan vielä löytää😅 Onko muita kohtalotovereita? Joku ryhmämatka ens kesänä?
Mun kavereista useampikin on siellä käynyt, yksi on parhaillaankin. En silti aiemmin oikein edes tajunnut että sinnekin voisi matkustaa, vaikka oon melkein kaikissa slovenian naapurimaissakin käynyt 😁
Ollaan yhden lapsen kanssa suunniteltu ensi kesäksi reiliä tai bussimatkaa ljubljanaan. Käytäisiin samalla pikaisesti vaikka venetsiassa mutta sloveniassa oltaisiin pidempään.
Yksi mun ystävä itse ehdotti ihan keikalle lähtöä. Syynä Slovenia maana ja söpöt pojat. Mä en ole aiemmin tajunnut koko Slovenian olemassaoloa. Voisin harkita matkaa sinne. Pitää selvittää miten sinne pääsee ilman lentoja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan mahtava settilista jo nyt.
On! Mitä alussa tuli? Hyppäsin liveen menestyneen yksilön aikana. Se on yksi lempparini, joten toivon että se pysyy listalla
Kertoi Tavastia ykkösen olleen paras Jokereiden keikka, eikä ollut siellä ees paikalla. :D
Mä niin toivoin, että K olisi repäissyt uusilla kuteilla.
Kertoi että unohti sanat ccc:hen :D ja kuittailee niille jotka sanoivat, että oli epäkunnioittavaa JO:ta kohtaan xD
Hyvin roastasi fanien valitukset Tavastia kakkosen sanojen unohtamisesta!
Saanut palautetta JO:n keikalla tapahtuneesta sanojen unohtamisesta.
Voi kun tuo K on niin ihana lavalla! ja nyt kovis! On kova settilista!
KOVIS MITÄ HITTOA TÄÄLLÄ TAPAHTUU
Vierailija kirjoitti:
Kertoi Tavastia ykkösen olleen paras Jokereiden keikka, eikä ollut siellä ees paikalla. :D
Sille se oli eka JO keikka NT turneella et melköön tää sen piikkiin xD.
lopettakaa puhelimien käyttö keikalla
Vierailija kirjoitti:
Ehkä just siksi🙂. Mä olin siellä. Siellä lauloi Kris, vai näinkö unta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille se oli eka JO keikka NT turneella et melköön tää sen piikkiin xD.
Siis hän vitsaili, että paras keikka se, missä ei ollut paikalla. 😅
Ottaa hyvin taas lapset huomioon.
Mitä tarkalleen sanoi CCC:n sanojen unohtamisesta?
Klo23 seuraavaksi.