Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten moni on ajatellut lähteä Sloveniaan viimeistään ens vuonna lomalle? Mua kiinnostais mut lähipiiristä ei löydy yhtään B- tai JO-faneja eikä innostus Sloveniaa kohtaa ole kauhean korkealla, varmaan just niin tuntematon kohde monelle. Nyt kun oon ite googletellut niin aivan upealta maalta vaikuttaa ja ihan pakkomielle päästä viimeistään ens kesänä sinne. Matkan kruunais tietenkin JO:n keikka mut ilman sitäkin kelpais. Matkaseura täytyy vaan vielä löytää😅 Onko muita kohtalotovereita? Joku ryhmämatka ens kesänä?
Mun kavereista useampikin on siellä käynyt, yksi on parhaillaankin. En silti aiemmin oikein edes tajunnut että sinnekin voisi matkustaa, vaikka oon melkein kaikissa slovenian naapurimaissakin käynyt 😁
Ollaan yhden lapsen kanssa suunniteltu ensi kesäksi reiliä tai bussimatkaa ljubljanaan. Käytäisiin samalla pikaisesti vaikka venetsiassa mutta sloveniassa oltaisiin pidempään.
Yksi mun ystävä itse ehdotti ihan keikalle lähtöä. Syynä Slovenia maana ja söpöt pojat. Mä en ole aiemmin tajunnut koko Slovenian olemassaoloa. Voisin harkita matkaa sinne. Pitää selvittää miten sinne pääsee ilman lentoja.
Mä aattelin mennä flixbussilla varsovaan ja sieltä Wienin kautta Ljubljanaan. Matkaan kuluu toki melkein 2 vuorokautta, mutta yöt menee nukkuessa ja vaihtoyhteyden voi valita niin, että ehtii rauhassa jaloitella, syödä ja käydä muualla kuin bussissa vessassa. Toinen vaihtoehto on lähteä junalla tukholmasta berliiniin ja sieltä sitten sopivalla yhteydellä kohti prahaa ja wieniä, mutta minusta siinä on vähän turhaa kiertämistä. Itse tykkään keskieuroopassa busseista melkein enemmän kuin junista, koska lippuja saa helpommin viime tingassakin ja yhteyksiä on jatkuvasti moniin suuntiin.
KÄRTSÄ ROASTAA MEIDÄT. Ensin roastasi tosin Jodelin.
Sillä on ehkä vähän väärä käsitys vauvasta...
Vierailija kirjoitti:
vauva-palsta mainittu!
Missä yhteydessä??!
Mitä mitä mitä!!! Kertokaa!!
Kärtsä roastaa vauvalta vain ne, jotka kritisoi hänen spiikkejään ja esiintymistään. Ei muuta. Muut on turvassa, ei huolta! JA MORGAN SOI
Hyvä settilista! Ja oon nauranu kippurass!
vauva servattu :D Selvittäkää asia ensin kun valitatte :D
Vauva palsta huutaa mitä?
Aijumalauta🤪😂. No ei ihme et oli pitsit pyykissä.
Noni noni, K sanoi et sen kaverit käy Vauva-palstalla😂😂
Vierailija kirjoitti:
Sanokse et vauvapalsta húutaa!!
"Voi olla et tän illan jälkeen Vauva-palsta huutaa" 😂
Eihän täällä ole yleensä (tai koskaan?) kauhisteltu mitään sellaista, että ei Kärtsän jutut sovi lapsille tms.
Vierailija kirjoitti:
Toiselta palstalta: "kelatkaa kun mä oon siellä New Yorkissa keikalla..ja.. eiku ei me ihan sinne asti mennä.." hmmmmmm.... Freudian slip?
Mikäs se Miken New York-päivitys olikaan? Siitä on jo tosi kauan.
Siis sehän roastasi sitten tosiaan vaan ne vauva palstan kommentit, joissa kritisoidaan hänen spiikkejään ja kielenkäyttöään. Että et kaupastakaan saa punaista omenaa jos menet hakemaan vihreetä.
Sanoi, että sen kaverit lähettää sille vauva-palstalta juttuja xD ja lähinnä viittas siis niitä hänen puheisiinsa ja lapsifaneihin liittyviä valituksia
Sanokse et vauvapalsta húutaa!!