Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Sirpalla live!
Oi onnea! Tulee hyvä ilta!
Kertoi ryypänneensä viikkoa ja myöntää olevansa nyt vähän jännittynyt selvinpäin.
Ok, elämäntaparemontti on todella alkanut.
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti tä pitää nyt
Niin ja niille jotka ei liveä katso, päällä toi nahkatakki ja nahkaiset shortsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
toivottavasti tä pitää nyt
Tuskin se absolutiksi on ryhtymässä, mutta selvästi suunta on nyt vähemmän ryyppäystä ja enemmän urheilua mikä on oikeasti hyvä juttu ihan terveyden ja jaksamisen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin K:n suihku-TikTokin kommentit, joissa huudettiiin Bojania varmaan 2000 kommentin verran. Tuolla on varmaan 500 Käärijä/Jere kommenttia jo nyt xD.
Ja heti tuon bojanin tik tokin jölkeen mulle seuraavana tuli tik tokki aiheella "tänään me poistetaan paha haju vaatteista" 🤣
Menestynyt yksilö perään, jo kiertävän sirkuksen ja tämän jälkeen en yhtään ihmettele, että settilista vähän sai porukan sekoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten moni on ajatellut lähteä Sloveniaan viimeistään ens vuonna lomalle? Mua kiinnostais mut lähipiiristä ei löydy yhtään B- tai JO-faneja eikä innostus Sloveniaa kohtaa ole kauhean korkealla, varmaan just niin tuntematon kohde monelle. Nyt kun oon ite googletellut niin aivan upealta maalta vaikuttaa ja ihan pakkomielle päästä viimeistään ens kesänä sinne. Matkan kruunais tietenkin JO:n keikka mut ilman sitäkin kelpais. Matkaseura täytyy vaan vielä löytää😅 Onko muita kohtalotovereita? Joku ryhmämatka ens kesänä?
Mun kavereista useampikin on siellä käynyt, yksi on parhaillaankin. En silti aiemmin oikein edes tajunnut että sinnekin voisi matkustaa, vaikka oon melkein kaikissa slovenian naapurimaissakin käynyt 😁
Ollaan yhden lapsen kanssa suunniteltu ensi kesäksi reiliä tai bussimatkaa ljubljanaan. Käytäisiin samalla pikaisesti vaikka venetsiassa mutta sloveniassa oltaisiin pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan Pöyhönen kuulostaa hyvältä kyllä
https://x.com/whatisopion/status/1707736151451140492?s=20Kuulostaa maailman kauneimmalta sanaparilta. 🥰
Kumpi sujuu helpommin. Bojanilta Pöyhönen vai jereltä Cvjeticanin?
Breikki jäi kuulemma omasta mielestä vähän liian lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Whats the difference between pronouncing Bojči or Bojci? Can you help with this LadySlo? :)
Varmaan lähinnä kirjoitusasu.
Okei, en tiennyt että č ja c lausutaan samalla tavalla. Onpa erikoista🤔
Voi, olis tarvinnut pidemmän breikin... Toivottavasti jaksaa nyt syksyn kuitenkin vetää hyvin ja sitte sais alkuvuodesta pidemmän loman.
Siis oliko liveä missään?
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko liveä missään?
sirpapera instassa
KIERTÄVÄ SIRKUS 💚💚