Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ei kai K oikeasti lopeta ensi vuonna?!
Nyt roastaa niitä, jotka postaavat hänen yksityiskeskusteluja eteenpäin tai nettiin.
Miks oli epäkunnioittavaa???
Ensi vuonna lopettaminen oli selkeä vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt roastaa niitä, jotka postaavat hänen yksityiskeskusteluja eteenpäin tai nettiin.
😅😂
Tiiaaaa.....
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sano? Ei näy livet taas.
Vierailija kirjoitti:
Eiks se kysyny et keille kaikille on vastannu instassa ja sitte sen jälkeen en kuullu mitä sanoi. Mutta luulin, että liittyi siihen kun fanit postailee kuvakaappauksia instaan jne sen kommenteista?
Toiselta palstalta: "kelatkaa kun mä oon siellä New Yorkissa keikalla..ja.. eiku ei me ihan sinne asti mennä.." hmmmmmm.... Freudian slip?
Vierailija kirjoitti:
Ohis tässä keikan seurannan ohella, mutta voi kiitos, kiitos, kiitos sille teistä joka linkkasi Iltalehden jutun jossa puhuttiin Paul Eliaksen suhdekuvioista. Mulla on ollut tän tyylisiä ajatuksia myös muutaman viime vuoden aikana ja ehkä rohkaistuin tästä sen verran, että otan asian puheeksi kumppanini kanssa.
💕
Ole hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks se kysyny et keille kaikille on vastannu instassa ja sitte sen jälkeen en kuullu mitä sanoi. Mutta luulin, että liittyi siihen kun fanit postailee kuvakaappauksia instaan jne sen kommenteista?
Juuri näin
Kyllähän niitä muutkin julkaisee kuin Tiia
Bojci voiskin ryhtyä Kärden personal traineriksi (muun ohella), kun hänellä selvästi on kuntokuuri pidemmällä. Ensin treenataan niin että kroppa lämpiää ja hiki kiiltää ja sitten kasvanein voimin miestä seinälle!
Rehellisesti sanottuna kyllä vähän pelottaa, että Käärijäkin lopettaa joskus. Tuntuu olevan Suomessa tällä hetkellä ihan ilmiö. Kun saavutetaan ikää kuin kaikki mahdolliset ja rahaa on tehty, siirrytään taka-alalle. Varmasti kyllä tulee pitämään jossain kohtaa taukoa.
Sirpan liveä seuraa muuten 189 ihmistä, aikamoinen määrä tavlliseks keikaks.
OHO, meidät on mainittu!!! xD
Ehkä se vaan viihtyy Bojanin kanssa, eikä ole mikään muita ihmisiä *upeampi ystävä*. Vai sekö on susta upeaa, että viihtyy Bojanin kanssa? Että kovin moni ei viihtyisi, vai?