Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
113401/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Daily joker out Twitterissä Jure ja sukat!

Linkki?

https://x.com/jokeroutpics/status/1707442049937543254?s=46&t=291i2SgETB…

Tuttu kuva jo 😊

Kiitos! Tämä on ihana kuva monestakin syystä. Jure näyttää söpöltä ja iloiselta 😍

Vierailija
113402/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti B ei ota tota videota tosissaan

Älä huoli. Ei ota.

En minäkään usko. Jollain tavalla tuo on varmasti sovittu juttu. Toimiihan se vitsin lisäksi kiinnostuksen lisääjänä somessa ja tekee myös monen silmissä varmasti vähän pesäeroa vaikka herättääkin pohdintaa.

Pesäeroa? K ei kyllä paljon mieti mitä postaa tuskin nyt on sovittu. Tietää ettei B suutu muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113403/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B tuskin olisi jakanut stooria parissa minuutissa, jos olisi ottanut nokkiinsa tai ei olisi tykännyt.

Vierailija
113404/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua häiritsee kun olen ihan varmasti nähnyt jossain kuvan K:sta tuollaisen tiaran kanssa, joka löytyy Joker Outin sinkun kannesta. En vaan löydä kuvaa mistään.

Olenko muka nähnyt unta? 🤭

Vierailija
113405/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIRPA menossa huomenna Kn keikalle.

Mihin aikaan K on ?

Vierailija
113406/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Ei ota.

En minäkään usko. Jollain tavalla tuo on varmasti sovittu juttu. Toimiihan se vitsin lisäksi kiinnostuksen lisääjänä somessa ja tekee myös monen silmissä varmasti vähän pesäeroa vaikka herättääkin pohdintaa.

Pesäeroa? K ei kyllä paljon mieti mitä postaa tuskin nyt on sovittu. Tietää ettei B suutu muutenkin.

Tuntuu ettei teille osalle oikein kelpaa mikään täällä välillä. Minähän tuossa juuri sanoin. Että ei suutu B. 🤭 Tarkoitin vaan asian olevan ok.

Vierailija
113407/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee kun olen ihan varmasti nähnyt jossain kuvan K:sta tuollaisen tiaran kanssa, joka löytyy Joker Outin sinkun kannesta. En vaan löydä kuvaa mistään.

Et ole, jollain kesän festarilla sillä oli tiara.

Vierailija
113408/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko se ihan tuollainen samanlainen kun minusta oli. Ja vaivaa. Tuskin merkitystä. Mutta kun vaan vaivannut julkaisusta lähtien

Vierailija
113409/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko Lohjalla?

Vierailija
113410/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiara ja siivet?

Vierailija
113411/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Ei ota.

Tuntuu ettei teille osalle oikein kelpaa mikään täällä välillä. Minähän tuossa juuri sanoin. Että ei suutu B. 🤭 Tarkoitin vaan asian olevan ok.

Varmasti on ok, ei se muuten sitä olisi heti jakanut. 😀Luulen että K on pistänyt etukäteen viestiä että nyt lähtee tällainen tarina. Täällä on välillä aikamoista sinisilmäisyyttä kun ajatellaan että nää ei suunnittele mitään vaan tekee kaiken tunteen palossa. Kaikki tehdään somehypen lisäämiseksi.

Vierailija
113412/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatella jos K ei olisi edutamassa suomea ja joku muu olisi ja sitten B&K ei olisi tavannut

Vierailija
113413/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiara ja siivet?

En ole siivistä varma. Ehkä. Muistan nähneeni mahdollisesti jonkun videon plus läheltä kuvan missä meikit ehkä levinneet, hiukset pörrössä ja tuollainen ihan samanlainen tiara

Vierailija
113414/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kn showtime huomenna 21.

Vierailija
113415/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli. Ei ota.

Varmasti on ok, ei se muuten sitä olisi heti jakanut. 😀Luulen että K on pistänyt etukäteen viestiä että nyt lähtee tällainen tarina. Täällä on välillä aikamoista sinisilmäisyyttä kun ajatellaan että nää ei suunnittele mitään vaan tekee kaiken tunteen palossa. Kaikki tehdään somehypen lisäämiseksi.

En epäillytkään ettei olisi ok.

Ja en kyllä yhtään usko että K ei yhtään miettisi postauksiaan. Ne on rennon oloisia joo ja tehty varmasti myös hetken mukaan, mutta kyllä niissä minusta järkeäkin on.

Ja siis minusta tuo on vähän sitä kissa hiiri meininkiä mitä on ollutkin taustalla. Oli sitten tarkoituksella tai ei. 🤭

Vierailija
113416/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä joku tiarakuva oli jo viisujen ajalta, ehkä prepartyista. Oon satavarmasti nähnyt kuvaparin jossa niillä molemmilla, siis k ja b, on se sama tiara tai samanlainen ainakin.

Vierailija
113417/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kostopitsipyykkäyksen tarina sitten mikä vaan, niin onhan se nyt aivan mahtavaa ja hulvatonta, että ystävyys/mikä lie saavuttaa lyhyessä ajassa välimatkasta, kiireistä, terveysmurheista, näkemättömyydestä ja ties mistä kaikesta huolimatta sellaisen tason, että toinen voi puolelle miljoonalle ig-seuraajalleen kertoa toisen haisevan pahalle ja että oli viimeinen kerta, kun pesee tämän kalsarit. Voi ilo ja rakkaus, go B&K!

Ja kiitos (melkein) kaikille tästä päivästä, uskoni tähän palstaan palautui eilisen kamaluuden jälkeen. Olette hulluja ja ihania ja toivon että kaikkia teitä joku katsoo niin kuin B&K toisiaan!

Vierailija
113418/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SIRPA menossa huomenna Kn keikalle.

Sirpa meidän sankari forevö!! 🔥

Vierailija
113419/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei vissiin oltu vielä jaettu tänne, mutta jälleen yksi versio B:n pienestä hetkestä Olympian Demonissa 🥵

https://www.tumblr.com/frikatilhi/729338401897250816/so-has-this-been-d…

Vierailija
113420/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi parempi tapa larpata "suhdetta" kielletyn ihastuksen kanssa kuin tehdä kaikki avoimesti ja vetää överiksi? "Ettekste tajuu, ne esittää?!" Kotona voi sanoa, että fan serviceä vaan. Pääseepä kuitenkin roikkumaan kaulaan ja haistelemaan alkkareita...

Ketju on lukittu.