Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Yöpuulle käydessä Kärtsä on tietysti ruinannut laittamaan kostopitsin takaisin päälle puuhia varten kun se on niin hotti. Sitten se on lentänyt viimeistään touhujen jälkeen johonkin nurkkaan ja unohtunut, kun aamulla lähdetty niissä vaatteissa joissa on saavuttukin paikalle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuolla portin boys bileissä bojanilla näyttäisi olevan se perus beige neule päällä. Eli, jos on kärtsälle päätynyt yöksi, niin miksi vain pitsipaita ja bokserit jäänyt jälkeen?? So many questions, ja mitään vastauksiahan tuskin tullaan ikinä saamaan
Koska ne on ainoat vaatteet, mitkä se on vaihtanut siellä. Siis oletan, että ennen bileitä luonnollisesti halunnut vaihtaa vaatteet. Ehkä ollut kamat siellä yön ylitse.
Ne on menneet PB levyjulkkareihin takaisin suoraan Tavastialta, kun paikat sijaitsee ihan vierekkäin. On vaihtanut vaatteet Tavastialle ennen lähtöä. Oliko täällä muuteaan jotain raporttia, että K oli juhlinyt PB bileissä pilkkuun asti, mutta JO oli poistunut jo aikaisemmin vai muistanko väärin?
Onko missään ees todistetta siitä, että muut Jokrut on tuolla olleet?
Ainakin Nace seuraa PB Aapoa, tuskin muuten seurais? Ilmeisesti ilta oli jatkunut teerenpeliin, missä joku oli saanut kuvan B:n, K:n ja JaloTiinan kanssa.
Joku pojista alkoi seurata myös Mercedes Bentsoa, en muista kuka. Luultavasti levyjulkkareissa ollut myös.
Kris ja Mercedes oli Tavastian keikalla.
En tajua tätä lausetta. 😀 Krisin varmaan oli pakko olla kitaroimassa lavalla. Vai tarkoitetaanko tässä jotain muuta?
Kris alkoi seuraamaan instassa Mercedestä. Mercedes oli Joksujen Tavastian keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan ainoa täällä joka pitää pb:tä vähän nolona. Ymmärrän umk yhteyden toki mutta ois helsingissä varmaan jotain kiinnostavampaakin ollut käynnissä
Mikä niissä on noloa? Vähän samantapaisia hassuttelijoita kuin K:kin jotka eivät ota itseään niin vakavasti. Ketkä suomen skenessä ois mielestäsi K:lle tarpeeksi "coolia" seuraa ettei sinua nolota?
Ei ne minua nolota, enkä ajatellut tässä lainkaan k:ta. Minusta niitten musa on noloa, ei siis niitten kuuntelijat tai edes bändin jäsenet. Hesarissakos se just luki että pb on kuin tekoälyn kasaamaa junttimusaa ja retropaahtoa keski-ikäisille. Olen itse vahvasti keski-ikäinen ja juuri nuo elementit ovat lähinnä rasittavia. En siis vieläkään käsitä miten niitä äänestettiin niin paljon euroviisuihin. Ymmärrän ihan hyvin että k käy niiden bileissä ja että pitävät toisiaan jossain määrin esillä, koska umk oli selvästi tänä vuonna monelle artistille varmaan aika poikkeuksellisen tiivis kokemus. Mutta en tosiaan tajua niiden musiikkia enkä ymmärrä mikä siinä oikeastaan ketään viehättää. Jos mietin millaisia bändejä jokerit ovat kertoneet kuuntelevansa, en ihan heti usko että pb heitäkään kiinnostaisi ilman käärijäyhteyttä.
Bojan sujuvasti esittää mitä vaan genreä saksalaisista juomalauluista lähtien ja kuuntelee kaikenmaailman balkanilaista uikutusta niin mikä ettei pb uppoaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuolla portin boys bileissä bojanilla näyttäisi olevan se perus beige neule päällä. Eli, jos on kärtsälle päätynyt yöksi, niin miksi vain pitsipaita ja bokserit jäänyt jälkeen?? So many questions, ja mitään vastauksiahan tuskin tullaan ikinä saamaan
Koska ne on ainoat vaatteet, mitkä se on vaihtanut siellä. Siis oletan, että ennen bileitä luonnollisesti halunnut vaihtaa vaatteet. Ehkä ollut kamat siellä yön ylitse.
Ne on menneet PB levyjulkkareihin takaisin suoraan Tavastialta, kun paikat sijaitsee ihan vierekkäin. On vaihtanut vaatteet Tavastialle ennen lähtöä. Oliko täällä muuteaan jotain raporttia, että K oli juhlinyt PB bileissä pilkkuun asti, mutta JO oli poistunut jo aikaisemmin vai muistanko väärin?
Ainakin Nace seuraa PB Aapoa, tuskin muuten seurais? Ilmeisesti ilta oli jatkunut teerenpeliin, missä joku oli saanut kuvan B:n, K:n ja JaloTiinan kanssa.
Joku pojista alkoi seurata myös Mercedes Bentsoa, en muista kuka. Luultavasti levyjulkkareissa ollut myös.
En tajua tätä lausetta. 😀 Krisin varmaan oli pakko olla kitaroimassa lavalla. Vai tarkoitetaanko tässä jotain muuta?
En kirjoittanut tota mut suomeksi: Kris on se joka seuraa Mercedestä ig ja M ollut keikalla Tavastialla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun "Kärtsä" alkaa olla paatuneemmankin fanin mielestä menneen talven lumia, niin voisiko joku siskoista avata keskustelun uudesta UMK-kaudesta.
Ehkä, omaan ketjuunsa.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cxnn3mjtx7q/?igshid=NzZhOTFlYzFmZQ==
Tossa Deanin logomo-soundcheck kuvassa on musta t-paita. Kenen, en tiedä.
Turkuunmeno paidan kaula-aukko autossa ainakin väljä!🕵 https://www.tiktok.com/@jokeroutofficial/video/7283166521868684577?is_f…
Kris ja Mercedes Tavastialla listalle
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun "Kärtsä" alkaa olla paatuneemmankin fanin mielestä menneen talven lumia, niin voisiko joku siskoista avata keskustelun uudesta UMK-kaudesta.
Ei vois vähempää kiinnostaa!!
Avaa sä mulle hyviä linkkejä Kärden pylllystä! 😋
Daily joker out Twitterissä Jure ja sukat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Kärtsän jutut on alkeneet mennä omien pierujen haisteluksi.
Ööööö....erehdyinkö vai eikös se just haistellu Bojanin boksereita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen pitäisi olla: Kris, ja Mercedes oli Tavastian keikalla.
Nnniiinh, ope tietää (en oo ope)
Balkanilainen uikutus listalle.
Vierailija kirjoitti:
Yöpuulle käydessä Kärtsä on tietysti ruinannut laittamaan kostopitsin takaisin päälle puuhia varten kun se on niin hotti. Sitten se on lentänyt viimeistään touhujen jälkeen johonkin nurkkaan ja unohtunut, kun aamulla lähdetty niissä vaatteissa joissa on saavuttukin paikalle. :)
Aijaijaijai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon varmaan ainoa täällä joka pitää pb:tä vähän nolona. Ymmärrän umk yhteyden toki mutta ois helsingissä varmaan jotain kiinnostavampaakin ollut käynnissä
Mikä niissä on noloa? Vähän samantapaisia hassuttelijoita kuin K:kin jotka eivät ota itseään niin vakavasti. Ketkä suomen skenessä ois mielestäsi K:lle tarpeeksi "coolia" seuraa ettei sinua nolota?
Ei ne minua nolota, enkä ajatellut tässä lainkaan k:ta. Minusta niitten musa on noloa, ei siis niitten kuuntelijat tai edes bändin jäsenet. Hesarissakos se just luki että pb on kuin tekoälyn kasaamaa junttimusaa ja retropaahtoa keski-ikäisille. Olen itse vahvasti keski-ikäinen ja juuri nuo elementit ovat lähinnä rasittavia. En siis vieläkään käsitä miten niitä äänestettiin niin paljon euroviisuihin. Ymmärrän ihan hyvin että k käy niiden bileissä ja että pitävät toisiaan jossain määrin esillä, koska umk oli selvästi tänä vuonna monelle artistille varmaan aika poikkeuksellisen tiivis kokemus. Mutta en tosiaan tajua niiden musiikkia enkä ymmärrä mikä siinä oikeastaan ketään viehättää. Jos mietin millaisia bändejä jokerit ovat kertoneet kuuntelevansa, en ihan heti usko että pb heitäkään kiinnostaisi ilman käärijäyhteyttä.
Minullekaan PB ei anna mitään. Ja esiintyminen lähinnä ärsyttää, mutta makuja on toki monia ja voihan he ihmisinä olla tosi mukavia. Itseasiassa oletankin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tehän voitte sitten ulostautua täältä vaikka sinne umk ketjuun.
PB "tekoälyn kasaamaa junttimusaa" 🤣🤣 (Anteeksi...) Tyypit vaikuttavat mukavilta ja symppiksilta, mutta musaluonnehdinta just nappiin tuo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tehän voitte sitten ulostautua täältä vaikka sinne umk ketjuun.
Todellakin juu, hei vaan hei, menkää valittajat sinne.
Puuhia varten ruinannut ... 🥵
Mä olen muuten mm. Googlen sovelluksien kautta käynyt tutkailemassa vähän enemmänkin Sloveniaa ja varsinkin Ljubljanaa. Olenko ainoa, joka osaa katunäkymät varmaan jo ulkoa?😅🙈