Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
113441/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Bojan oli siis ollut Kärtsän kanssa PB:n julkkaribileissä, mutta tiedetäänkö tapahtuiko tämä ennen vai jälkeen Tavastian...? Palasiko K siis Bojanin kanssa bileisiin keikkojen jälkeen, vai oliko B siellä jo aiemmin Käärijän mukana?

https://www.instagram.com/p/CxvhqbNNDUO/?igshid=MzRlODBiNWFlZA%3D%3D

Niin pimeää, että pakko olla jälkeen.

Vierailija
113442/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on elämä joskus pienestä kiinni ja valinnoilla voi olla sellaisia seurauksia joita ei olettaisi. Päätös lähteä viisuihin toi melkoisen mylläkän ja muutoksen ympärille. Ja sitten vielä uusia tyyppejä elämään. Ja jos miettii Joker Outia. Hiukan epäilen, että hekään tätä osasi odottaa. Kuvassa ei ehkä tullut menestystä mutta muuten huomiota kyllä ja oho löytyi piskuinen Suomikin. Käärijöineen. 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113443/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei vissiin oltu vielä jaettu tänne, mutta jälleen yksi versio B:n pienestä hetkestä Olympian Demonissa 🥵

https://www.tumblr.com/frikatilhi/729338401897250816/so-has-this-been-d…

Tekeekö B tuon harkitusti vai vaikuttaako hidastus noin paljon.

Kyllä se katseen ja huokailun tekee tahallaan mutta aina nuo hidastukset korostaa. Äh, miksi sen pitää olla noin hyvännäköinen.

Todellisuudessa se katsoo tossa noilla antaudun-silmillään Jania, joka vähän polkee sitä, eikä sekä ole huono vaihtoehto. Mut toi katse kyllä kuuluu Kärtsälle. Ja Jan voi hakeutua Nacen kainaloon.

Vierailija
113444/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shippaako ne jodelissa b&k:ta? Siellähän K vissiin käy lukemassa, joten millaista kontenttia siellä on...?

Vierailija
113445/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shippaako ne jodelissa b&k:ta? Siellähän K vissiin käy lukemassa, joten millaista kontenttia siellä on...?

K käy Käärijä kanavalla. Siellä on Böörijä kanava erikseen, joka siis on K/B.

Vierailija
113446/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko lukenut niitä uusia kuristusficcejä? Joku sanoi, et olis ilmestynyt. Mä ajattelin pyhittää palstan sulkeutumisen jälkeisen ajan ao3:lle pitkästä aikaa.

Vierailija
113447/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin illan lapsen harrastuksessa.

Nyt äkkiä faktaa kehiin: Siis ainakin B ollut Portion Boysin julkkareissa Ihkussa? Todisteet?

T. Ritva-Liisa

Vierailija
113448/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kostopitsipyykkäyksen tarina sitten mikä vaan, niin onhan se nyt aivan mahtavaa ja hulvatonta, että ystävyys/mikä lie saavuttaa lyhyessä ajassa välimatkasta, kiireistä, terveysmurheista, näkemättömyydestä ja ties mistä kaikesta huolimatta sellaisen tason, että toinen voi puolelle miljoonalle ig-seuraajalleen kertoa toisen haisevan pahalle ja että oli viimeinen kerta, kun pesee tämän kalsarit. Voi ilo ja rakkaus, go B&K!

Ja kiitos (melkein) kaikille tästä päivästä, uskoni tähän palstaan palautui eilisen kamaluuden jälkeen. Olette hulluja ja ihania ja toivon että kaikkia teitä joku katsoo niin kuin B&K toisiaan!

Eilenhän palstalla oli hauskempaa kuin aikoihin!!! Oli mahtava ilta, ei saa hauskuutta dissata. Pyhikin sai osansa.

Vierailija
113449/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli Bojan oli siis ollut Kärtsän kanssa PB:n julkkaribileissä, mutta tiedetäänkö tapahtuiko tämä ennen vai jälkeen Tavastian...? Palasiko K siis Bojanin kanssa bileisiin keikkojen jälkeen, vai oliko B siellä jo aiemmin Käärijän mukana?

Bhän oli keikalla aiemmin.

Vierailija
113450/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua häiritsee kun olen ihan varmasti nähnyt jossain kuvan K:sta tuollaisen tiaran kanssa, joka löytyy Joker Outin sinkun kannesta. En vaan löydä kuvaa mistään.

Olenko muka nähnyt unta? 🤭

Tais olla ainakin Lohjan keikalla tiara päässä.

Vierailija
113451/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
113452/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti B ei ota tota videota tosissaan

Älä huoli. Ei ota.

En minäkään usko. Jollain tavalla tuo on varmasti sovittu juttu. Toimiihan se vitsin lisäksi kiinnostuksen lisääjänä somessa ja tekee myös monen silmissä varmasti vähän pesäeroa vaikka herättääkin pohdintaa.

Pesäeroa? K ei kyllä paljon mieti mitä postaa tuskin nyt on sovittu. Tietää ettei B suutu muutenkin.

Tuntuu ettei teille osalle oikein kelpaa mikään täällä välillä. Minähän tuossa juuri sanoin. Että ei suutu B. 🤭 Tarkoitin vaan asian olevan ok.

Varmasti on ok, ei se muuten sitä olisi heti jakanut. 😀Luulen että K on pistänyt etukäteen viestiä että nyt lähtee tällainen tarina. Täällä on välillä aikamoista sinisilmäisyyttä kun ajatellaan että nää ei suunnittele mitään vaan tekee kaiken tunteen palossa. Kaikki tehdään somehypen lisäämiseksi.

Tuskin täällä kukaan kuvittelee, että tämä on jotain muuta kuin seuraajien huomioimista. Mitä muuta tämä voisi olla?

Rakkautta, himoa ja sitä kun kolli mouruaa. Sitä tämä on.

Vierailija
113453/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B:lla on se villapipo päässä tuolla bileissäkin 🤭

Vierailija
113454/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen muuten mm. Googlen sovelluksien kautta käynyt tutkailemassa vähän enemmänkin Sloveniaa ja varsinkin Ljubljanaa. Olenko ainoa, joka osaa katunäkymät varmaan jo ulkoa?😅🙈

Olen käynyt siellä. Kaunis vanha kaupunki ja uudempi keskusta. Linnakin. Luonto kaunista. Vuoristoista. Hyvää valkoviiniä Sloveniasta saa Alkosta. Mariborissa viljeltyä. Nätti maa, suosittelen.

Minulla on hirvittävä lentopelko, en ole koskaan lentänyt. Nyt minusta on alkanut tuntua siltä, että saatan löytää itseni Sloveniasta ensi kesänä. Kai jokerit taas kotimaassaan keikkailee kesällä.

Vierailija
113455/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K käy Käärijä kanavalla. Siellä on Böörijä kanava erikseen, joka siis on K/B.

No mitä siellä Käärijä kanavalla sit on? Pelkkää keikkajuttua?

Vierailija
113456/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aatella jos K ei olisi edutamassa suomea ja joku muu olisi ja sitten B&K ei olisi tavannut

Ja ajatella, että G tajusi K ja B tapaamisen olleen merkittävä <3 

As together they fit as two pieces- kirjoitti Gregor, hei 4.5 jotainhan hän on nähnyt. Aika aikaisessa vaiheessa

Vierailija
113457/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen muuten mm. Googlen sovelluksien kautta käynyt tutkailemassa vähän enemmänkin Sloveniaa ja varsinkin Ljubljanaa. Olenko ainoa, joka osaa katunäkymät varmaan jo ulkoa?😅🙈

Olen käynyt siellä. Kaunis vanha kaupunki ja uudempi keskusta. Linnakin. Luonto kaunista. Vuoristoista. Hyvää valkoviiniä Sloveniasta saa Alkosta. Mariborissa viljeltyä. Nätti maa, suosittelen.

Minulla on hirvittävä lentopelko, en ole koskaan lentänyt. Nyt minusta on alkanut tuntua siltä, että saatan löytää itseni Sloveniasta ensi kesänä. Kai jokerit taas kotimaassaan keikkailee kesällä.

Sama! Paitsi eiks se kesällä ollut Su.. eikun siis Pohjoismaissa keikkailua😎😅

Vierailija
113458/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti B ei ota tota videota tosissaan

Älä huoli. Ei ota.

En minäkään usko. Jollain tavalla tuo on varmasti sovittu juttu. Toimiihan se vitsin lisäksi kiinnostuksen lisääjänä somessa ja tekee myös monen silmissä varmasti vähän pesäeroa vaikka herättääkin pohdintaa.

Pesäeroa? K ei kyllä paljon mieti mitä postaa tuskin nyt on sovittu. Tietää ettei B suutu muutenkin.

Tuntuu ettei teille osalle oikein kelpaa mikään täällä välillä. Minähän tuossa juuri sanoin. Että ei suutu B. 🤭 Tarkoitin vaan asian olevan ok.

Varmasti on ok, ei se muuten sitä olisi heti jakanut. 😀Luulen että K on pistänyt etukäteen viestiä että nyt lähtee tällainen tarina. Täällä on välillä aikamoista sinisilmäisyyttä kun ajatellaan että nää ei suunnittele mitään vaan tekee kaiken tunteen palossa. Kaikki tehdään somehypen lisäämiseksi.

Tuskin täällä kukaan kuvittelee, että tämä on jotain muuta kuin seuraajien huomioimista. Mitä muuta tämä voisi olla?

Rakkautta, himoa ja sitä kun kolli mouruaa. Sitä tämä on.

Voi kun olisikin! Älkää sekoittako mua koko ajan noilla kuvitelmilla ja toiveajattelulla😄

Vierailija
113459/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikävä Gregoria.

Vierailija
113460/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B:lla on se villapipo päässä tuolla bileissäkin 🤭

Hänellä on pipo päässä ulkona.

Ketju on lukittu.