Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
113421/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti B ei ota tota videota tosissaan

Älä huoli. Ei ota.

En minäkään usko. Jollain tavalla tuo on varmasti sovittu juttu. Toimiihan se vitsin lisäksi kiinnostuksen lisääjänä somessa ja tekee myös monen silmissä varmasti vähän pesäeroa vaikka herättääkin pohdintaa.

Pesäeroa? K ei kyllä paljon mieti mitä postaa tuskin nyt on sovittu. Tietää ettei B suutu muutenkin.

Tuntuu ettei teille osalle oikein kelpaa mikään täällä välillä. Minähän tuossa juuri sanoin. Että ei suutu B. 🤭 Tarkoitin vaan asian olevan ok.

Varmasti on ok, ei se muuten sitä olisi heti jakanut. 😀Luulen että K on pistänyt etukäteen viestiä että nyt lähtee tällainen tarina. Täällä on välillä aikamoista sinisilmäisyyttä kun ajatellaan että nää ei suunnittele mitään vaan tekee kaiken tunteen palossa. Kaikki tehdään somehypen lisäämiseksi.

Tuskin täällä kukaan kuvittelee, että tämä on jotain muuta kuin seuraajien huomioimista. Mitä muuta tämä voisi olla?

Vierailija
113422/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiarasta voisi vielä kysyä oletteko jossain nähneet tuollaista Joker Outin kuvissa? Minä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113423/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Princess, I'll always love you, my princess, I'll always do ... 👑

Vierailija
113424/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä hetkeäkään usko että ne toisiltaan kyselee etukäteen että voinko laittaa tällasta stooria tai edes varoittelisi toisiaan. Vaikka some on niille työväline, on ne nyt silti ihan vaan nuoria miehiä jotka nyt todellakin roustaa toisiaan. Varsinkin kun se ei ole työn kannalta huono homma niin ei siinä mitään varoituksia lähetellä.

Vierailija
113425/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatella jos K ei olisi edutamassa suomea ja joku muu olisi ja sitten B&K ei olisi tavannut

Ja ajatella, että G tajusi K ja B tapaamisen olleen merkittävä <3 

Vierailija
113426/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsy on kyllä hitsin sexy tuossa räntti-ig:ssä🔥 Niin kauniit/söpöt kasvot. Ja ilman paitaako se pesee pyykkejäkin😚

Vierailija
113427/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti B ei ota tota videota tosissaan

Älä huoli. Ei ota.

En minäkään usko. Jollain tavalla tuo on varmasti sovittu juttu. Toimiihan se vitsin lisäksi kiinnostuksen lisääjänä somessa ja tekee myös monen silmissä varmasti vähän pesäeroa vaikka herättääkin pohdintaa.

Pesäeroa? K ei kyllä paljon mieti mitä postaa tuskin nyt on sovittu. Tietää ettei B suutu muutenkin.

Tuntuu ettei teille osalle oikein kelpaa mikään täällä välillä. Minähän tuossa juuri sanoin. Että ei suutu B. 🤭 Tarkoitin vaan asian olevan ok.

Varmasti on ok, ei se muuten sitä olisi heti jakanut. 😀Luulen että K on pistänyt etukäteen viestiä että nyt lähtee tällainen tarina. Täällä on välillä aikamoista sinisilmäisyyttä kun ajatellaan että nää ei suunnittele mitään vaan tekee kaiken tunteen palossa. Kaikki tehdään somehypen lisäämiseksi.

Tuskin täällä kukaan kuvittelee, että tämä on jotain muuta kuin seuraajien huomioimista. Mitä muuta tämä voisi olla?

En ole väittänyt sen olevan. Vastasin vain alunperin henkilölle joka mietti, että eihän Bojan loukkaannu tms

Vierailija
113428/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei vissiin oltu vielä jaettu tänne, mutta jälleen yksi versio B:n pienestä hetkestä Olympian Demonissa 🥵

https://www.tumblr.com/frikatilhi/729338401897250816/so-has-this-been-d…

Tekeekö B tuon harkitusti vai vaikuttaako hidastus noin paljon.

Vierailija
113429/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas uskon että ne todellakin kyselee ja "varottelee". Voishan B:lle olla haittaakin tuollaisesta omissa kuvioissaan (en usko että on).

Vierailija
113430/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kostopitsipyykkäyksen tarina sitten mikä vaan, niin onhan se nyt aivan mahtavaa ja hulvatonta, että ystävyys/mikä lie saavuttaa lyhyessä ajassa välimatkasta, kiireistä, terveysmurheista, näkemättömyydestä ja ties mistä kaikesta huolimatta sellaisen tason, että toinen voi puolelle miljoonalle ig-seuraajalleen kertoa toisen haisevan pahalle ja että oli viimeinen kerta, kun pesee tämän kalsarit. Voi ilo ja rakkaus, go B&K!

Ja kiitos (melkein) kaikille tästä päivästä, uskoni tähän palstaan palautui eilisen kamaluuden jälkeen. Olette hulluja ja ihania ja toivon että kaikkia teitä joku katsoo niin kuin B&K toisiaan!

Olisit jättänyt tuon viimeisen lauseen kirjoittamatta. Se on nimittäin ainut asia maailmassa, josta tällä hetkellä haaveilen; voi kun mulla olisi joku, jonka kanssa katsoisimme toisiamme, kuten B ja K katsovat toisiaan.💖

Vierailija
113431/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi "pyykkipäivä" nyt niin erikoinen ollut et olis hirveesti suunnittelua tai sopimista vaatinut, tuskin mitään. Toisaalta itse mietin et pakostihan K:n täytyy olla jotenkin perillä esim termistä "kostopitsi", koska...Ei nää kaikki jutut, höpöjututkaan, voi ihan pelkkää sattumaa olla.

Vierailija
113432/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä hetkeäkään usko että ne toisiltaan kyselee etukäteen että voinko laittaa tällasta stooria tai edes varoittelisi toisiaan. Vaikka some on niille työväline, on ne nyt silti ihan vaan nuoria miehiä jotka nyt todellakin roustaa toisiaan. Varsinkin kun se ei ole työn kannalta huono homma niin ei siinä mitään varoituksia lähetellä.

Kyllä keskustelu on taas jostain syystä vaikeaa. 🤭

Jos tyypit puhuu tunteja ehkä toisinaan voihan sitä yleisesti keskustella näistäkin asioista ilman mitään varoitteluja. Minä ainakin juttelen aika laajasti ihmisten kanssa yleensä. Ja varmaan vaatteista on juteltu jos ne jäi ja siinä heitetty läppää.

Vierailija
113433/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei vissiin oltu vielä jaettu tänne, mutta jälleen yksi versio B:n pienestä hetkestä Olympian Demonissa 🥵

Tekeekö B tuon harkitusti vai vaikuttaako hidastus noin paljon.

Kyllä se katseen ja huokailun tekee tahallaan mutta aina nuo hidastukset korostaa. Äh, miksi sen pitää olla noin hyvännäköinen.

Vierailija
113434/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aatella jos K ei olisi edutamassa suomea ja joku muu olisi ja sitten B&K ei olisi tavannut

Kohtalon johdatusta.

Vierailija
113435/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa nähdä noin läheltä tuo paita ja siis vähän muutakin.

Vierailija
113436/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIRPA menossa huomenna Kn keikalle.

Sirpa meidän sankari forevö!! 🔥

Hyvä Sirpa!

Vierailija
113437/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen muuten mm. Googlen sovelluksien kautta käynyt tutkailemassa vähän enemmänkin Sloveniaa ja varsinkin Ljubljanaa. Olenko ainoa, joka osaa katunäkymät varmaan jo ulkoa?😅🙈

Olen käynyt siellä. Kaunis vanha kaupunki ja uudempi keskusta. Linnakin. Luonto kaunista. Vuoristoista. Hyvää valkoviiniä Sloveniasta saa Alkosta. Mariborissa viljeltyä. Nätti maa, suosittelen.

Vierailija
113438/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Bojan oli siis ollut Kärtsän kanssa PB:n julkkaribileissä, mutta tiedetäänkö tapahtuiko tämä ennen vai jälkeen Tavastian...? Palasiko K siis Bojanin kanssa bileisiin keikkojen jälkeen, vai oliko B siellä jo aiemmin Käärijän mukana?

https://www.instagram.com/p/CxvhqbNNDUO/?igshid=MzRlODBiNWFlZA%3D%3D

Vierailija
113439/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIRPA menossa huomenna Kn keikalle.

Sirpa meidän sankari forevö!! 🔥

Hyvä Sirpa!

Sirpalla on muuten jo ennestään kohokohdissa paljon hyvää matskua Kn keikoista.

Vierailija
113440/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olisi parempi tapa larpata "suhdetta" kielletyn ihastuksen kanssa kuin tehdä kaikki avoimesti ja vetää överiksi? "Ettekste tajuu, ne esittää?!" Kotona voi sanoa, että fan serviceä vaan. Pääseepä kuitenkin roikkumaan kaulaan ja haistelemaan alkkareita...

Tämä voisi oikeasti toimia, antaisi paljon mahdollisuuksia tehdä kaikenlaista. Voisi mennä aika pitkällekin, koska fanit vaatii.

Ketju on lukittu.