Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kävelin äsken kaupassa jonkun ihmisen ohi, jonka hajuvesi toi vahvasti mieleen Joksut ja sitten oli pakko kävellä uudestaan tämän henkilön ohi ja tajusin että keikalla mun lähellä olevalla oli samaa voimakasta hajuvettä :D Siinä sitten kävelin hänen perässään fiilistelemässä keikan muistoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Btw, ei se Kärpän bolerokaan ehkä kukkasilta tuoksu keikkakesän jälkeen 😊
Toivottavasti Bojan palaa tähän jotenkin. Muuten vähän turhan julmaa
Ehkä otetaan rauhassa, v ittuilu selkeästi kuuluu heidän kommunikointiinsa nykyään. Ketään ei ole loukattu. Pitäisi vain olla iloinen siitä, tarkoittaa, että yhteyttä on pidetty ja paljon. Mulle henkilökohtaisesti tää on rakkaudenkielistä suurin, mutta mä oonkin vähän pimee. Onneks noi pojatkin on.
Ymmärsit minut kyllä ihan väärin nyt ja hermostuit aika turhasta. Minusta vaan parasta silloin kuin kumpikin puhuu samaa kieltä. En minä ole loukkaantunut kenenkään puolesta. 😄 Miten minä voisinkaan. En tunne heitä.
Miten "muuten vähän julmaa" voi edes toisin ymmärtää?
- eri
Näköjään ihan päin honkia. Täällä on jotenbin ihmiset kauhean puolustuskannalla.
En nyt tarkoittanut mitenkään pahasti minusta vaan olisi ihan ok ja viihdyttävää ja oikein Bojanin laittaa takaisin tuohon vaikka rakkaudella onkin.
Ikävä juttu että otit pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei tossa oo mitään veemäistä?!
Mitä sanoisit yleisellä tasolla tuollaisen videon kohteena, jos jossain alettaisiin haukkua, että sä haiset pahalle? Tuskin aletaan, mutta kuka uskoi sitä salakuvauskeissiäkään?
Toinen ikävissään haistelee pitsipaitaa ja toiselta menee sopat nurin.
Puhelimet pirisee ja viis ajasta, nyt mennään yli 3 tunnin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole! Miettikää nyt Bojania, sehän siis on varmaan saanut elämässään AINA lähes kenet vaan on halunnut, miehen tai naisen. Sitten tulee tuollainen Kärvänä Vantaalta, joka hoitaakin hommat omalla tyylillään ja pistää myös tarvittaessa vastaan & vittuilee (vaikka onkin love language). Varmaan ihan hiton puoleensavetävää Blle!
No todellakin!! B ei todellakaan laita pahakseen. En usko myöskään, että kukaan K kaveri spruittailisi vesiä K päälle ja muutenkaan keskeyttäisi, kun K puhuu yleisölle. Mutta B saa niin tehdä <3 Keskinäistä huumoria ja se on yks asia mikä tekee näistä ihanan seurattavan.
Vierailija kirjoitti:
B ja ig 🥺
Ihana, kun on takas instassa ja vaikuttaa voivan oikeesti hyvin 💚
Vierailija kirjoitti:
Kävelin äsken kaupassa jonkun ihmisen ohi, jonka hajuvesi toi vahvasti mieleen Joksut ja sitten oli pakko kävellä uudestaan tämän henkilön ohi ja tajusin että keikalla mun lähellä olevalla oli samaa voimakasta hajuvettä :D Siinä sitten kävelin hänen perässään fiilistelemässä keikan muistoa :D
Mä näen tämän sieluni silmin kuinka seuraat tätä ihmistä melkein nenä kiinni niskassa ja kun tämä ihminen pysähtyy hyllyn kohdalle ja katsahtaa taakseen, sinä otat mietiskelevän ilmeen ja tuijotat hyllyä vieressä kuin etsisit siitä jotain 😂
Tajusin vasta minuutin kuvaa tuijotettua sen idean, keskityin nimittäin Bn ripsiin... :D (Bn ig)
B varmaan, ja toivottavasti, kertonut selkävaivastaan 💚Klle. Verryttely näkyy myös Tukholmassa ennen lavalle menoa, oliko deanin ig. Eli koalaroikkumiselle pazi, pazi! 🐨🚫
Vierailija kirjoitti:
B ja ig 🥺
Ihan hulvaton jatko! Wifey vähän näkätti niistä pyykeistä ja sit keittokin kaatuu 🤣
Vierailija kirjoitti:
Oliko kostopitsi eka kerran siellä Slov, missä ensin ulkona 💙B verryttelee selkää, Nace nauraa, että luullaan, että teillä on 💚K kanssa ollut riitaa, B kertoo poistuvansa igstä ja Nace&Jan tekee kitarahyppelyä. En löydä pätkää. Tämän illan jälkeenhän kaikki alkoikin mennä pieleen 😓
Eikös tuossa pätkässä B ollut jo ollut pois instasta jonkun aikaa? Ja kertoi venytellessään, miten poistuminen on tehnyt hyvää ja ei ole varma milloin palaa, jos palaa.
Vierailija kirjoitti:
B ja ig 🥺
Just noita päiviä. Kalsarit ja kostopitsoit jäi Suomeen ja keitot kaatui pöydälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole! Miettikää nyt Bojania, sehän siis on varmaan saanut elämässään AINA lähes kenet vaan on halunnut, miehen tai naisen. Sitten tulee tuollainen Kärvänä Vantaalta, joka hoitaakin hommat omalla tyylillään ja pistää myös tarvittaessa vastaan & vittuilee (vaikka onkin love language). Varmaan ihan hiton puoleensavetävää Blle!
No olihan toi aikamoinen win Bojanille, et siellä se hänen saavuttamaton ihastuksensa nyt pyykkää hänen kalsareita ja haistelee kostopitsiä.
Ei ihme, että sopat kaatu pitkin pöytiä :D :D
Vierailija kirjoitti:
B varmaan, ja toivottavasti, kertonut selkävaivastaan 💚Klle. Verryttely näkyy myös Tukholmassa ennen lavalle menoa, oliko deanin ig. Eli koalaroikkumiselle pazi, pazi! 🐨🚫
Olipas ikävä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä jo niin next level 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Benkullakin kostopitsit
https://www.instagram.com/p/CxvdQkZI1YT/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ei helkkari 😂 ensin nahkahanska ja nyt kostopitsi. Kenelle lie se kostaa.
Yesyes absolutely yes!😋😋
https://www.instagram.com/reel/CxvdWjPN3kR/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Oliko kostopitsi eka kerran siellä Slov, missä ensin ulkona 💙B verryttelee selkää, Nace nauraa, että luullaan, että teillä on 💚K kanssa ollut riitaa, B kertoo poistuvansa igstä ja Nace&Jan tekee kitarahyppelyä. En löydä pätkää. Tämän illan jälkeenhän kaikki alkoikin mennä pieleen 😓