Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Kärtsällä ja Bojtsulla oikeasti ihan erilaiset ominaishajut 🤭
Kärden on sanottu tuoksuvan kukkaiselle......
Jos yhtään näit miten B hikoili tavastialla ja kun se hiki jämähtää vaatteeseen, niin ei se hyvältä tuoksu edes pesun jälkeen..
Pitäisiköhän vinkata Kärtsälle että etikalla lähtee hienhaju alhaisissakin lämpötiloissa?
T. Salikissa
Vierailija kirjoitti:
Asiasta toiseen. Robin esiintyy just Vain elämäässä. Uusinta. A.W. Yrjänän biisin vetää ja hitto miten hyvä se on, tämmösiä biisejä sille, tehkää joku. Ja hyvä luoja miten se on hyvännäköinen!
Hyvä kun muistutit, pitikin tämä katsoa, kun tuli vastaan Tubessa jo muutama päivä sitten. Kuuntelin aikoinaan CMX:ää ja Kultanaamio oli yksi parhaista.
Okei, Robin laulaa kuin enkeli, ja tekee kappaleesta oman tulkintansa, joka on onnistunut, mutta eihän toi nyt alkuperäiselle pärjää.
Mutta kyllä se vähän vertautuu erääseen boitsuun.
Vierailija kirjoitti:
Btw, ei se Kärpän bolerokaan ehkä kukkasilta tuoksu keikkakesän jälkeen 😊
Toivottavasti Bojan palaa tähän jotenkin. Muuten vähän turhan julmaa
Ne nusautti sen Kärväkkeen soffan paskaks. Hirvee jyystö. Kaikki padot aukes. Sinne jäi pitsihepenet ja kalsarit. Ja kännissä kuin pienet apinat.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla pikkusen piukka toi pitsipaita Kärtsälle.
Ei haittaa 🤭
Tosin Bojan voi joutua ostamaan uuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä otetaan rauhassa, v ittuilu selkeästi kuuluu heidän kommunikointiinsa nykyään. Ketään ei ole loukattu. Pitäisi vain olla iloinen siitä, tarkoittaa, että yhteyttä on pidetty ja paljon. Mulle henkilökohtaisesti tää on rakkaudenkielistä suurin, mutta mä oonkin vähän pimee. Onneks noi pojatkin on.
Ei tossa oo mitään veemäistä?!
Vierailija kirjoitti:
Jere osaa välillä olla tosi veemäinen.
Ei, vaan sä et vaan ymmärrä, että ihmiset on erilaisia. Bojan varmasti ymmärtää ja sehän tässä tärkeintä onkin.
seksuaalisuus on niin monimuotoinen että uskon että se voi olla jollakin sitäkin että tavallaan voi olla kiinnostunut myös samasta sukupuolesta esim kokee tunnetasolla jotain tiettyä yhteyttä mitä ei välttämättä edes saa heterosuhteessa, voi todeta että joku on todella hyvännäköinen saman sukupuolen edustaja, ehkä jopa vähän ihastua mutta silti seksuaalisella tasolla tuntea lähinnä vetoa vastakkaiseen sukupuoleen eli toisinsanoen seksuaalisella tasolla kiinnostaa kumminkin loppupeleissä vain vastakkainen sukupuoli. eli ei koe mitään erityistä viehtymystä seksuaaliseen toimintaan saman sukupuolen kanssa vaikka jollain tavalla voisikin olla kiinnostunut myös samasta sukupuolesta jossain mielessä. tosin eipä sitä koskaan tiedä sitten jos on vähän curious että joskus sitten kävelisikin vastaan saman sukupuolen edustaja joka muuttaa käsityksiä erilaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole! Miettikää nyt Bojania, sehän siis on varmaan saanut elämässään AINA lähes kenet vaan on halunnut, miehen tai naisen. Sitten tulee tuollainen Kärvänä Vantaalta, joka hoitaakin hommat omalla tyylillään ja pistää myös tarvittaessa vastaan & vittuilee (vaikka onkin love language). Varmaan ihan hiton puoleensavetävää Blle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä otetaan rauhassa, v ittuilu selkeästi kuuluu heidän kommunikointiinsa nykyään. Ketään ei ole loukattu. Pitäisi vain olla iloinen siitä, tarkoittaa, että yhteyttä on pidetty ja paljon. Mulle henkilökohtaisesti tää on rakkaudenkielistä suurin, mutta mä oonkin vähän pimee. Onneks noi pojatkin on.
Ymmärsit minut kyllä ihan väärin nyt ja hermostuit aika turhasta. Minusta vaan parasta silloin kuin kumpikin puhuu samaa kieltä. En minä ole loukkaantunut kenenkään puolesta. 😄 Miten minä voisinkaan. En tunne heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni uskoo B:n menevän Lontooseen/johonkin muuhun kaupunkiin K:n Euroopan kiertueella?
Peukut :D
Nuolet siis. Tässä kostopaita hepulissa menin ihan sekaisin
T. sama
Kyllä. Nuolee myös.
Sitä ei ikinä tiedä mitä näiltä kahdelta tulee someen. Käärijän somesisältö varsinkin on aina hyvin randomia, Bojanin ehkä hallitumpaa, yhdessä voi tulla mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi **ttu, kutsumusammattina kukkahattutäteily? Julmaa tasan sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit minut kyllä ihan väärin nyt ja hermostuit aika turhasta. Minusta vaan parasta silloin kuin kumpikin puhuu samaa kieltä. En minä ole loukkaantunut kenenkään puolesta. 😄 Miten minä voisinkaan. En tunne heitä.
Miten "muuten vähän julmaa" voi edes toisin ymmärtää?
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole! Miettikää nyt Bojania, sehän siis on varmaan saanut elämässään AINA lähes kenet vaan on halunnut, miehen tai naisen. Sitten tulee tuollainen Kärvänä Vantaalta, joka hoitaakin hommat omalla tyylillään ja pistää myös tarvittaessa vastaan & vittuilee (vaikka onkin love language). Varmaan ihan hiton puoleensavetävää Blle!
No olihan toi aikamoinen win Bojanille, et siellä se hänen saavuttamaton ihastuksensa nyt pyykkää hänen kalsareita ja haistelee kostopitsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi **ttu, kutsumusammattina kukkahattutäteily? Julmaa tasan sulle.
Sinähän sen käytöksestäsi päätellen tiedät kun vedit sen katun hartioidenkin yli. Ei tuo noin vakavasti otettava kommentti ollut. Minusta vaan vuorotahtinen naljailu olisi hauskaa seurattavaa. Mitä väärää siinä on?
Siellä on Bojci menny kostopitsin haistelusta niin sekasin että sopat lentää. Eihän tästä tuu mitään kun ovat erillään.
Ja jälkipolville tiedoksi merkittäköön, että jos näillä hemmetin aalloilla seilaamisen vuoksi tulee potkut töistä, niin oli se sen arvoista. Päivääkään en vaihtaisi pois, edes housuraivo-gaten aikaan, jos sen oli määrä johtaa tähän päivään. 😇😇
Ja tähän väliin Porilaisten marssi.
Terveisin liikuttuneena laivan kannelta
Janin kengän vaimo
PS. Puolisoni, vieläkö hengaat senTitanicin oven kanssa? Sori tässä on nyt ollut vähän muuta ajateltavaa.
Kyllä huonekaluliikkeesta saa sohvan tyyliin hetikin ei kaikki ole mittatilaus, se edellinen on siis voinut mennä pilalle?