Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Eikös Kärppy sanonut ajat sitten jossain haastiksessa että se tiskaa ja siivoaa ja naisystävät on hoitaneet autohommat. Sopii pyykkikuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut ihmiset voi vaipua tällaiseen sontaharhaisuuteen.
Tylsä oma elämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja Prismasta, olen täällä hyllyjen luona missä lukee NAUTOJEN LIHAT. Since when se on muotoiltu noin? 😂😂
Kamala 🤣 sinnekö ne palstanaudat on viety suoraan eikä Niuvaan? Älä osta 🤣
No tästä syystä muutama nimimerkki kadonnut ikuisiksi ajoiksi täältä.
Vierailija kirjoitti:
Terkkuja Prismasta, olen täällä hyllyjen luona missä lukee NAUTOJEN LIHAT. Since when se on muotoiltu noin? 😂😂
Taas olis ollu tenat tarpeen 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatti herätä tänäkin (pyykki)päivänä tänä herra Käärijän vuonna 2023.
Aatelkaa kun nyt siellä on vielä kaikki Boitsu- ja Jerppuhippuset sekaisin Kärden kämpillä 🥺
Ehdoton myyntivaltti, sitten vuoden päästä kun soppari päättyy
Harmi vaan, et on vuokra-asunto. Voiskohan Vantaan kaupungille jättää hakemuksen, et pääsis just tohon kämppään. Kierisin ympäri asuntoa ja keräisin itseeni kaikki jäljelle jääneet K&B hippuset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa hauska heheh kuolen nauruun hehe 🥱
Hyvä idea!!!!!🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannatti herätä tänäkin (pyykki)päivänä tänä herra Käärijän vuonna 2023.
Aatelkaa kun nyt siellä on vielä kaikki Boitsu- ja Jerppuhippuset sekaisin Kärden kämpillä 🥺
Ehdoton myyntivaltti, sitten vuoden päästä kun soppari päättyy
Just mietin et voisin mennä tarjoamaan K:lle siivousapua. Ja nuolla ne parempaan talteen
Onks kukaan varannut häihin tota Benkkua? Koska jos ei niin mulla ois viimein sulhanen. Pliis.
Hei sinä negatiivinen reppana, joka epätoivoisesti yrität provosoida täällä porukkaa. Et taida nyt onnistua. Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on Bojci menny kostopitsin haistelusta niin sekasin että sopat lentää. Eihän tästä tuu mitään kun ovat erillään.
Voi kulta mussu! Ollappa nyt tuolla!🌸🦋
Onneksi juorulehdet eivät ole tarttuneen vielä tähän. Nimittäin on julkisuuden henkilöitä joiden jokaisesta storysta tehdään turhia uutisia. Pari vuotta sitten Olavi Uusivirta suuteli Paul Eliasta lavalla ja Paul joutui selittelemään ettei mitään suhdetta ole. Oikeastikaan ei ollut. Toinen sai ensimmäisen suudelman mieheltä ja lehdistöt alkoivat puhumaan suhteesta, vaikka toi on Uusivirralle aika normaalia toimintaa lavalla.
Olisko K vähän inspiroitunut B:n salilla käynnistä ja freesistä olemuksesta ja saanu viimein motivaatiota siihen mainitsemaansa kuntoremonttiin?
Ennustan että kostopitsit nähdään Häärillä keikalla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamala 🤣 sinnekö ne palstanaudat on viety suoraan eikä Niuvaan? Älä osta 🤣
Ei hitto 😁
Hyvä että mä olen tainnut viimeinkin sisäistää ne 2 tärkeintä palstasääntöä:
-Älä syö mitään, tai tunge mitään muutakaan kiinteää kamaa suuhun silloin kun luet kommentteja.
-Sama, mutta juomisen ja nestemäisen materian kanssa.
Ei kannata kommentoida tai alapeukuttaa tuon äsken trollaamaan tulleen lapsosen viestejä 😚 ei hän jaksa pitkään. Vielä vastannee tähän jotakin (villi veikkaus että ikääni ja ulkonäköäni!) mutta kiukku kuluu nopeasti loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Toinen ikävissään haistelee pitsipaitaa ja toiselta menee sopat nurin.
Puhelimet pirisee ja viis ajasta, nyt mennään yli 3 tunnin!
Molemmat mouruaa niin kovaa, että pian niiden on vaan pakko taas nähdä toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Aivan! Eli Hojan saa toimittaa Bojanin virkaa :D
Vierailija kirjoitti:
Eiiiiiii
Vierailija kirjoitti:
Onks kukaan varannut häihin tota Benkkua? Koska jos ei niin mulla ois viimein sulhanen. Pliis.
Taitaa olla vapaana. Ihan hyvä säkä sulla.
😂No en kyllä oo tommosta nähny! Smells strongly like matrix now!! 😱😱