Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Siellä ne niket ja bossit yhdessä kuivumassa. Varmaan ihan "vahingossa" yhdet bossit sujahtaa Kärtsärin jalkaan ja katoaa kuin nahkahanska konsanaan.
Vierailija kirjoitti:
ONKO KOSTOPITSI PÄÄLLÄ
20.9.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihan heittää koko jutun nyt täysin vitsiksi. Tietävät tasan tarkkaan miten ihmiset reagoi ja suunnitelleet koko pätkän. :D
Ehkä JO haluaa muuttaa imagoaan vähän edgymmäksi, humoristisemmaksi ja hullummaksi ja murtautua teinityttöidolien roolista. Kärtsä auttaa mielellään.
Siis nämä stoorit toki oli vitsillä tehty, mut fakta on, että siellä ne ekan illan vaatteet on tainnut olla kämpän lattialla. 😂
Tai todennäkösempää on että koko homma on suunniteltu ja pitsipaita ojennettu käteen videon tekoa varten. Sieltä voi tulla vaikka sarja teemaan liittyviä videoita. :D
En usko, minusta tämä on nimen omaan K:n ja B:n flirttailevaa roastia, jossa toinen halutaan viedä epämukavuusalueelle. Samaa sarjaa kuin veden sylkemiset päälle ja vihjailut öljyn levittämisestä Bojaniin. varmasti Bojan unohtanut kamppeensa ja Kärtsy ottaa ilon siitä irti. Bojan ei voi kuin vaikeroida ja nauraa kotona.
Muuten sama, mutta käyttäisin ehkä mukavuusalue sanaa epämukavuusalue sanan sijaan. Selvästi molemmat omimmillaan ja täysin rentoja myös toisiaan roastatessaan.
Mutta B ei jakanut koko stooria hänen haisemisestaan (ts. vaatteiden) Miksi ei?
Myös Tavastia 1.0:ssa katkaisi temppari-kaatovideon ennen K:n hähhäytelyä. Onko hänellä aina tapana jakaa videoista vain osa?
Kris ei ole vienyt ketään treffeille 5 vuoteen???
Mä taas ymmärsin Bn deittivastauksen niin että hän on niin kiireinen että tuskin tulee tapahtumaan. Kivittäkää vaan 🙈
Vierailija kirjoitti:
Siellä ne niket ja bossit yhdessä kuivumassa. Varmaan ihan "vahingossa" yhdet bossit sujahtaa Kärtsärin jalkaan ja katoaa kuin nahkahanska konsanaan.
Joo ei ois mikään ihme jos jollain syksyn keikalla kun Kärtsyllä vähän housut roikkuu niin niken tilalla pilkistäiskin bossit :D
Vierailija kirjoitti:
Tulin tästä jotenkin surulliseksi, olisin halunnut halata häntä, kun hän kertoi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihan heittää koko jutun nyt täysin vitsiksi. Tietävät tasan tarkkaan miten ihmiset reagoi ja suunnitelleet koko pätkän. :D
Ehkä JO haluaa muuttaa imagoaan vähän edgymmäksi, humoristisemmaksi ja hullummaksi ja murtautua teinityttöidolien roolista. Kärtsä auttaa mielellään.
Siis nämä stoorit toki oli vitsillä tehty, mut fakta on, että siellä ne ekan illan vaatteet on tainnut olla kämpän lattialla. 😂
Tai todennäkösempää on että koko homma on suunniteltu ja pitsipaita ojennettu käteen videon tekoa varten. Sieltä voi tulla vaikka sarja teemaan liittyviä videoita. :D
En usko, minusta tämä on nimen omaan K:n ja B:n flirttailevaa roastia, jossa toinen halutaan viedä epämukavuusalueelle. Samaa sarjaa kuin veden sylkemiset päälle ja vihjailut öljyn levittämisestä Bojaniin. varmasti Bojan unohtanut kamppeensa ja Kärtsy ottaa ilon siitä irti. Bojan ei voi kuin vaikeroida ja nauraa kotona.
Muuten sama, mutta käyttäisin ehkä mukavuusalue sanaa epämukavuusalue sanan sijaan. Selvästi molemmat omimmillaan ja täysin rentoja myös toisiaan roastatessaan.
Mutta B ei jakanut koko stooria hänen haisemisestaan (ts. vaatteiden) Miksi ei?
Myös Tavastia 1.0:ssa katkaisi temppari-kaatovideon ennen K:n hähhäytelyä. Onko hänellä aina tapana jakaa videoista vain osa?
Toi on instan ominaisuus. Stoorit näkyy kokonaan vaan kun klikkaa linkkiä ja menee alkuperäiseen stooriin. Muillakin näin.
Vierailija kirjoitti:
Kostopitsi on kulttuurihistoriallisesti merkittävä, ei sitä herranjestas mihinkään roskiin heitetä😱
Jos omistaja ei jostain kumman syystä haluaisi paitaa enää takaisin, niin inbox on varmaan täynnä muita innokkaita ottajia.
Mä en haistelis kaverin paitaa, jos olis jäänyt mun luokse pestäväksi. MUTTA. Saattaisin nuuhkaista rakastajan paitaa ... Ja olen näin tehnytkin. Kaverin hajuista tms en halua tietää sen enempää.
UUSINTAA: Kostopaita tavastialla, mikin pussaus, tavastian jono, yleisö, bäkkärillä ja Kn paidassa(?) kohti Turkua hyvin levänneenä?
https://instagram.com/stories/joker_out_mexico/3201632498580073444?utm_…
MÄ RAKASTAN KRISIÄ.
Ja vien sen ihan just treffeille. 🥺🧡
Hojan hoi sano sille Kärvänälle että kostopitsi päälle ja kuvia instaan ja sassiin. Se on pakko nähdä. Ja ilman housuja, ne bossit voi laittaa jos on pakko. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Minä vien, mutta mihin? Ehdotuksia?
T. Härtsä
Sais kyllä Kärvis puhua pikkasen nätimmin Bojtsusta.
Krisillä tyttöystävä kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ymmärsin Bn deittivastauksen niin että hän on niin kiireinen että tuskin tulee tapahtumaan. Kivittäkää vaan 🙈
Hän sanoo ainakin käännöksen mukaan, että se ei luultavasti NEVER happen.
Kyllä ois ehtinyt tuonkin jälkeen jo MONESTI, jos toi on joku vanha juttu.
Never viittaa myös niin coolin tytön tapaamiseen, että tulisiko sitä nyt lähdettyä.
Että Käärijää, laivamme odottaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vien, mutta mihin? Ehdotuksia?
T. Härtsä
No et vie yhtään mihinkään, kääpä. Kris on mun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä Bojan haaveilee treffeistä tytön kanssa tiktokissa
Eikä edes kysytä tytöstä, vaan yleisesti unelmatreffeistä. B mainitsee, että tytön kanssa reissuun.
Ei kai se voi sanoa pojan kanssa.
Halutessaan voisi jättää myös tytön pois, mutta eiköhän tuo ole aika selvä, että unelmatreffit on tytön kanssa.
Ennenkin on kyllä ollut puhetta, että sloveenin kieli on todella sidoksissa sukupuoleen eri taivutusmuotojen kautta, joten se sukupuolen välttely on aika hankalaa tuollaisissa kysymyksissä. B on sitä muissa haastatteluissa kyllä tehnyt (ei spesifioinut sukupuolta vaan sanonut kiinnittävänsä huomiota nauruun ja silmiin), mutta ei näköjään tässä. Tosin en osaa sloveenia niin hyvin että tietäisin, olisiko tuossa edes mahdollista väistää sukupuolittamista.
Jan ainakin puhuu vain henkilöstä eli ei spesifioi sukupuolta. Ja kyllä mulle sopisi treffit punaviinilasillisen äärellä! 😍 Mutta Jan ei siis ole ollut treffeillä vähään aikaan? Ei siis edes Nacen kanssa?!😳
Kostopitsi on kulttuurihistoriallisesti merkittävä, ei sitä herranjestas mihinkään roskiin heitetä😱