Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vähän kyllä hirvittää miten olen totaalisesti koukuttunut tähän palstaan lyhyen ajan sisällä! Ennen Nordic Touria oli vielä narut käsissä. Huomenna olisi tarkoitus mökille lähteä ja siellä ruukaan sulkea puhelimen täysin, vähän hirvittää että kuinkahan paljon materiaalia saattaa mennä ohi. Menee varmaan pieni tovi kahlatessa viestejä ajan tasalle :D Noh, ehkäpä kyselen sunnuntaina tiivistelmää viikonlopun tapahtumista!
Vierailija kirjoitti:
Bojan heteroitui heti kun puhui Balkanilla haastiksessa tyttöjen treffailusta. :D
Niin välimuotojahan ei ole olemassa gein ja heteron välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori et joudun ankeuttaan, mut jos kukaan on koskaan sohvaa ostanut muualta kuin ikeasta, niin tietää ettei sitä saa heti mukaansa, vaan toimitusajat on yleensä viikkoja. 😄 Kostopitsitkin on voitu käydä tänään Tavastian bäkkäriltä pelastamassa.
Sori, inhottaa itseäkin olla näin realisti. 😔
Aika harvakseltaan siellä Tavastialla sitten siivotaan, kun olisihan nuo keskiviikon löytötavarat nyt varmaan ehtinyt mukaan lauantain lennolle.
Ei kukaan ehtinyt aiemmin hakea? Tai sit niiden puuttuminen on huomattu vasta kotona ja ruvettu kelaileen et mihis ne jäikään, ai niin, koodia Kärpylle, et do me a favour.
Itse en kyllä viitsisi pyytää kaveria hakemaan unohtamiani kalsareita ja yhtä paitaa (joka ei liene kovin arvokas) jostain. Ostaisin uudet 🤷🏻
Tumpusta poimittu kommentti koskien Kostipitsi-gatea.
https://www.tumblr.com/smallphoenix13/729716516422025216/fellas-is-it-g…
Vierailija kirjoitti:
Bojan heteroitui heti kun puhui Balkanilla haastiksessa tyttöjen treffailusta. :D
Eihän heteroutunut. Sehän sanoo siinä, että toi tuskin koskaan tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin välimuotojahan ei ole olemassa gein ja heteron välillä.
Siksi siinä oli se nauruhymiö, kun tarkoitus oli kommentoida, että ei vi ttu, ajatteleeko täällä joku oikeasti noin kun siltä vaikutti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kostopitsi ois vähän tiukka Kärtsälle, mutta siksi se sanoikin tänään että nyt salille, maha lähtee!
Onko nyt valinnut Euroopan kiertueen esiintymisasun 😂
Kostopitsi ja nahkahousut
No nyt! Miten tää on enää edes mahdollista 🤣 töistä kun pääsee ja palstalle tulee niin siellä se pikkuvaimo pesee pyykkiä.
Kostopitsejä nyrkkipyykillä pessyt ja haistellut.
Ihana pikkuvaimo ei kyllä petä koskaan.
Siksi se on valinnut päivitykseensäkin vain kuvia Boitsusta kostopitsissä ettei jää sit kellekään epäselvyyttä kenen hepenet kun hän pistää pyykkipäivän stoorinsa.
Toi unelmadeitit-haastattelu tähän vielä, missä Bojan vahvistaa, ettei sellaiset naisen kanssa tule tuskin koskaan tapahtumaan. . .
Vierailija kirjoitti:
Paidoissa saattaa joskus olla sisäpuolella remmit, jota kautta voi pistää kuivumaan. En itse mitään remmejä huomannut mutta se tuli tässä nyt ekana mieleen. Etenkin on kyseessä on tollainen herkempi materiaali.
Totta kyllä.
Minä nyt en vaan suoraan usko kaikkea mitä Herra Artisti sanoo somessa eikä se ole mitenkään pahalla se. 😄
Kännissähän ne joka ilta taisivat olla. Mikään ihme jos siinä on tavarat mennyt sotkuun. Jere etenkin Tavastialla. Luulisin että Jere ois vidduillu jos olisi joutunut ihan hakemaan tavaroita jostain :D
Tumppulaiset nyt edittiä pyykkäilystä ja waifuilusta pyydän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paidoissa saattaa joskus olla sisäpuolella remmit, jota kautta voi pistää kuivumaan. En itse mitään remmejä huomannut mutta se tuli tässä nyt ekana mieleen. Etenkin on kyseessä on tollainen herkempi materiaali.
Totta kyllä.
Minä nyt en vaan suoraan usko kaikkea mitä Herra Artisti sanoo somessa eikä se ole mitenkään pahalla se. 😄
Tossa riittää, että uskoo ihan vain silmiään
Missä kostopitsi nähtiin ensimmäisen kerran? Valaiskaa, mistä nimi tulee, kiitos kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Kännissähän ne joka ilta taisivat olla. Mikään ihme jos siinä on tavarat mennyt sotkuun. Jere etenkin Tavastialla. Luulisin että Jere ois vidduillu jos olisi joutunut ihan hakemaan tavaroita jostain :D
Takuulla ois!
Vierailija kirjoitti:
Missä kostopitsi nähtiin ensimmäisen kerran? Valaiskaa, mistä nimi tulee, kiitos kaunis.
En tiedä, mutta sana on kertakaikkiaan nerokas, kiitos keksijälle!
En mäkään muista missä kostopitsit on nähty ekaa kertaa, mutta parissa livessä olen nähnyt kesän mittaan kyseisen paidan. Oletettavasti Bojan sitä tulevaisuudessakin haluaisi käyttää. Siinä siis syy miksi vaatteet kannattaa pestä ja palauttaa sen sijaan, että Jere heittäisi Bojanin vähemmän arvokkaan paidan roskiin.
Vierailija kirjoitti:
En mäkään muista missä kostopitsit on nähty ekaa kertaa, mutta parissa livessä olen nähnyt kesän mittaan kyseisen paidan. Oletettavasti Bojan sitä tulevaisuudessakin haluaisi käyttää. Siinä siis syy miksi vaatteet kannattaa pestä ja palauttaa sen sijaan, että Jere heittäisi Bojanin vähemmän arvokkaan paidan roskiin.
Sanoisin, että kostopitsi on Boitsun ARVOKKAIN vaatekappale, ainakin NT lähtien. En itsekään tarkalleen muista, missä yhteydessä kostopitsiä käytettiin ensimmäisen kerran, mutta liittyi jotenkin Kärpyn lumpusteluun Suomessa ja seuraavalla keikalla B nähtiin lavalla kostopitseissään.
Minustakin alkaa tuntua sille, että mun päässäni B on näistä kahdesta ainakin välillä se top 🥵
Availee tour wifelleen ovia, jättää pyykkinsä sen hellään huomaan pestäviksi, mitä muuta..?