Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Siellä Bojan haaveilee treffeistä tytön kanssa tiktokissa
Sanoo: "Tulee tuskin koskaan tapahtumaan"
Hyvin muuten vetää, ettei voida myöhemmin syyttää valehdelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä edes kysytä tytöstä, vaan yleisesti unelmatreffeistä. B mainitsee, että tytön kanssa reissuun.
Ei kai se voi sanoa pojan kanssa.
Halutessaan voisi jättää myös tytön pois, mutta eiköhän tuo ole aika selvä, että unelmatreffit on tytön kanssa.
Ennenkin on kyllä ollut puhetta, että sloveenin kieli on todella sidoksissa sukupuoleen eri taivutusmuotojen kautta, joten se sukupuolen välttely on aika hankalaa tuollaisissa kysymyksissä. B on sitä muissa haastatteluissa kyllä tehnyt (ei spesifioinut sukupuolta vaan sanonut kiinnittävänsä huomiota nauruun ja silmiin), mutta ei näköjään tässä. Tosin en osaa sloveenia niin hyvin että tietäisin, olisiko tuossa edes mahdollista väistää sukupuolittamista.
Olisi tietysti voinut sanoa, että tapaa niin coolin tyypin/ihmisen, mutta käyttää sanaa punca, joka merkitsee tyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo: "Tulee tuskin koskaan tapahtumaan"
Hyvin muuten vetää, ettei voida myöhemmin syyttää valehdelleen.
Muutenkin kääntää puhetta Naceen. Awwwww. Söpis 💔
Se voi olla lintupaitakin vielä Suomessa H:n jäljiltä. Ehkä siinä selitys miksi näitä vaatteita löytyy K:n pyykkikorista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori et joudun ankeuttaan, mut jos kukaan on koskaan sohvaa ostanut muualta kuin ikeasta, niin tietää ettei sitä saa heti mukaansa, vaan toimitusajat on yleensä viikkoja. 😄 Kostopitsitkin on voitu käydä tänään Tavastian bäkkäriltä pelastamassa.
Sori, inhottaa itseäkin olla näin realisti. 😔
Aika harvakseltaan siellä Tavastialla sitten siivotaan, kun olisihan nuo keskiviikon löytötavarat nyt varmaan ehtinyt mukaan lauantain lennolle.
Ei kukaan ehtinyt aiemmin hakea? Tai sit niiden puuttuminen on huomattu vasta kotona ja ruvettu kelaileen et mihis ne jäikään, ai niin, koodia Kärpylle, et do me a favour.
Miksi ihmeessä K noita kamppeita pesisi ja niistä "mäkättäisi" et kuinka Bojan jätti ne hänen pestäväksi JOS nuo olis vaan löytynyt jostain Tavastian tiloista..?
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan Krisiä.
Niin minäkin
T: Härtsä
Hyvä päivä shippaajille, vähän huonompi päivä ankeuttajille. Hyvin mielin eteenpäin. 💚
Vierailija kirjoitti:
Kostopitsi ois vähän tiukka Kärtsälle, mutta siksi se sanoikin tänään että nyt salille, maha lähtee!
Onko nyt valinnut Euroopan kiertueen esiintymisasun 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihan heittää koko jutun nyt täysin vitsiksi. Tietävät tasan tarkkaan miten ihmiset reagoi ja suunnitelleet koko pätkän. :D
Ehkä JO haluaa muuttaa imagoaan vähän edgymmäksi, humoristisemmaksi ja hullummaksi ja murtautua teinityttöidolien roolista. Kärtsä auttaa mielellään.
Siis nämä stoorit toki oli vitsillä tehty, mut fakta on, että siellä ne ekan illan vaatteet on tainnut olla kämpän lattialla. 😂
Tai todennäkösempää on että koko homma on suunniteltu ja pitsipaita ojennettu käteen videon tekoa varten. Sieltä voi tulla vaikka sarja teemaan liittyviä videoita. :D
En usko, minusta tämä on nimen omaan K:n ja B:n flirttailevaa roastia, jossa toinen halutaan viedä epämukavuusalueelle. Samaa sarjaa kuin veden sylkemiset päälle ja vihjailut öljyn levittämisestä Bojaniin. varmasti Bojan unohtanut kamppeensa ja Kärtsy ottaa ilon siitä irti. Bojan ei voi kuin vaikeroida ja nauraa kotona.
Yksinkertaisesti tyypit. Bojan ollut Kärtsyn luona yötä turneella. Unohtanut vaatteitaan, koska kauhea känni päällä ja koska hän nyt on sellainen. Kärtsy ehtinyt vasta nyt pesemään pyykkiä ja muistanut Boitsun kamppeet.
Tossa vanhassa haastattelussa Bojan ei tietenkään voi sanoa yhtäkkiä et hänen unelmatreffit olis jonkun miehen kanssa. Miksi edes sanoisi? Typeriä asioita mihin toiset takertuu.
Bojan heteroitui heti kun puhui Balkanilla haastiksessa tyttöjen treffailusta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näistä kahdesta ei tosiaan ainakaan ikinä tarvitse tulla enää inisemään, että ei saa shipata. Kyllä saa ja niin paljon kun sielu sietää.
Mä oon pettynyt kun oisin toivonu ehkä jotain herkempää ja aidompaa settiä - todellisuudessa. (Juu kuulun näihin, jotka ei osaa/tahdo shipata "oikeaoppisesti")
Oikeasti sisäisesti liikauttavaan ihmiskohtaamiseen kuuluu tietynlainen kiitollisuus, kunnioitus ja jopa "arkuus" uuden, suuren tuntemattoman voiman edessä - mielestäni siihen sapluunaan ei kuulu toisen määrittäminen paskanhajuiseksi.
Joo, olen siis näitä tylsiä, harhaoppisia "todellisuudenfiilistelijöitä".
Me ihmiset ollaan vaan niin erilaisia. Mäkin oon eniten todellisuuden fiilistelijä, mutta mun mielestä nää oli ihan mahtavat stoorit ja oon niistä onnellinen.
Sitä paitsi, mä ajattelen että ehkä juuri sitä herkempää ja aidompaa settiä ei haluta noin julkisesti tuoda esille, vaikka sellaista olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihan heittää koko jutun nyt täysin vitsiksi. Tietävät tasan tarkkaan miten ihmiset reagoi ja suunnitelleet koko pätkän. :D
Ehkä JO haluaa muuttaa imagoaan vähän edgymmäksi, humoristisemmaksi ja hullummaksi ja murtautua teinityttöidolien roolista. Kärtsä auttaa mielellään.
Siis nämä stoorit toki oli vitsillä tehty, mut fakta on, että siellä ne ekan illan vaatteet on tainnut olla kämpän lattialla. 😂
Tai todennäkösempää on että koko homma on suunniteltu ja pitsipaita ojennettu käteen videon tekoa varten. Sieltä voi tulla vaikka sarja teemaan liittyviä videoita. :D
En usko, minusta tämä on nimen omaan K:n ja B:n flirttailevaa roastia, jossa toinen halutaan viedä epämukavuusalueelle. Samaa sarjaa kuin veden sylkemiset päälle ja vihjailut öljyn levittämisestä Bojaniin. varmasti Bojan unohtanut kamppeensa ja Kärtsy ottaa ilon siitä irti. Bojan ei voi kuin vaikeroida ja nauraa kotona.
Muuten sama, mutta käyttäisin ehkä mukavuusalue sanaa epämukavuusalue sanan sijaan. Selvästi molemmat omimmillaan ja täysin rentoja myös toisiaan roastatessaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä K noita kamppeita pesisi ja niistä "mäkättäisi" et kuinka Bojan jätti ne hänen pestäväksi JOS nuo olis vaan löytynyt jostain Tavastian tiloista..?
Koska kai se silti K:n harteille tulisi niiden pesu ja postitus Sloikkuihin :D. Koska kuka muu tuntee B:n niin hyvin Suomessa että tekisi vastaavan vapaaehtoisesti?
Tavoitepaita K:lle! Härtsä voi heiluttaa pt:n ominaisuudessa Kostopitsiä K:n edessä kuntosalilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä, hauska et käytettiin samaa ilmaisua "kamppeet," 😅
Vierailija kirjoitti:
Tavoitepaita K:lle! Härtsä voi heiluttaa pt:n ominaisuudessa Kostopitsiä K:n edessä kuntosalilla.
Mun mielestä nämäkin kommentit on oikeesti aika rumia.
Vierailija kirjoitti:
Bojan heteroitui heti kun puhui Balkanilla haastiksessa tyttöjen treffailusta. :D
Jos hän sattuisi olemaan bi niin eipä se mitään muuta, koska silloin tytötkin kiinnostaa.
Eihän K sanonut, että B olisi sen luona ollut yötä vaan että B jätti kamat sille. Siitä voi ajatella, että on jättäny kamat johonkin ja K on ne joutunu ottaan mukaan kotiinsa ja pesemään + toimittamaan postipaketilla Sloveniaan. Se oli ainakin mun eka ajatus, kun näin K:n storyn. En edes ajatellut B:n olleen K:lla yötä ennen kuin täällä oli siitä kommentteja.